Tuesday, August 20, 2019

TPM IN WAITING - INI MATEMATIK, BUKAN POLITIK

Siapa nak jadi TPM..

Yang menanti jadi PM..
AKAN jadi PM kalau dia sabar.

Anwar jadi PM
Muhyiddin jadi TPM

Azmin jadi PM
Mukhriz jadi TPM

Hadi Awang jadi PM
Mat Hassan jadi TPM


Jika PAS mendominasi, PERHIMPUNAN ini akan berjaya.

3 comments:

  1. Assalamualikum KD

    Tak sampai 2 tahun cerita perjuangan PH hanyalah siapa nak jadi PM..betul tak KD.. Cerita Malaysia bankrap psai hilang duit 42 billion dh gahib dah.Mahkamah pun tk dengar ..Zaman arwah Din turtle bkn kemain cerita psal money trail. Tambah plak Ex AG Ghani Patail kata semua kes lengkap...

    KD...aku tau geng PH suka berpolitik 24 jam..politik bkn bangunkan pembangunan negara tapi politik macam2. KD...dulu masa mula menang kau cukup berfokus dan nampak halatuju Perjuangan PH ...la ni ke laut.. Cuba kau scroll blog kau..

    Dulu aku cukup bersetuju bila kau bercakap DAP sama ja dgn MCA takda beza..aku sokong KD...tapi Lokman Adam memang genius..Dia tau bkn mudah nak kalahkan DAP...la ni kau tengok..Lokman Adam dah berjaya...dia huru harakan hingga semua geng engkau maki DAP...aku tanya balik apa beza DAP dan MCA?...KD ..fokus balik..aku memang sokong kerajaan dahulu tapi bila tukar kerajaan aku harap lebih baik bkn hanya cerita siapa PM...

    KD....PM ni nak selesaikan senang ja..bawa ke mesyuarat PimpinaN PH bkn bawa sembang kat blogger...memang bodoh la...apa2 Hal aku harap cerita Najib curi duit 42 billion masuk mahkamah.Cerita orng gila Arab bagi 2.6 billion masuk mahkamah.Kasihan arwah din turle dah masuk 2 tahun ..macam takda bunyi ja ceritanya? fitnah ke KD? aku doakan kau panjang umur..bkn apa kalau fitnah payahlah jawab di padang masyar...kalau betul alhamdulillah...langkah selamat jadilah orang Islam yg baik...Biarkan mahkamah tentukan... KIta rakyat terus berdoa agar Pimpinan buat kerja jaga rakyat bkn tak abis2 siapa PM...

    ReplyDelete
  2. Mari kitasokong pas dan umno plak...pru14 dah ubah...pru25 kita unah lagi....jangan bagi orang politil sele

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea btul, setuju sgt2. BN tumbang slps 62 thn bknlh sesuatu yg mustahil, begitu juga kerjasama UMNO dn PAS yg kelihatan mustahil semakin menjadi kenyataan. Ramai yg xsabar kerjasama UMNO PAS menjadi kenyataan.

      Delete