Thursday, August 1, 2019

LIM KIT SIANG PERLU JAGA KANDANG BABI BUKAN SEBOK DENGAN ZAKIR NAIK..

Jaga KANDANG BABI supaya bersih Dan tiada lagi JE berulang..mengancam kesejahteraan rakyat..



Tak perlu SEBOK dengan ZAKIR Naik, dia tidak memberi sebarang ancaman kepada semua rakyat Malaysia, tidak rompak duit rakyat,  tidak ada skandal terowong.

19 comments:

  1. Ada juga orang Islam sekadar benci Mahathir sanggup pula sokong lim kit siang - aku sarankan angkat kerusi letak dalam kandang babi... Tak ada baju pun tak ape

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey tak perlu sokongan lim kit siang?..kalo lks tak sokong madey boleh ker madey jadi pm kali ke 2?...Bersatu mampu angkat madey jadi pm?....ko pakai otak yg kat mana?...

      Delete
  2. Kah kah KD mental...

    najib x dijatuh hukuman lagi tu pun dah rasa macam beliau bersalah 100%..

    bersatu dengan DAP lagi jijik drpd PELACUR!!!

    mungkin KD lagi ok atau sebaliknya!!????

    maybe??

    ReplyDelete
  3. mahathir pun boleh bercium mulut dengan lim kit siang....xkan marhaen mcm aku tak boleh sokong lim kit siang!!!

    tolong siar KD!!

    muah ckit

    jgn mental2 tau

    ReplyDelete
  4. aku pun tak paham nape non muslim sibok dgn ZN. Tadak pulak non muslim merempat kat M'sia sbb ZN. Yg muslim pulak, macam la hang tu baguih sangat. Sembang internet boleh la. Sumbangan kt dunia Islam? Zero! So, please kalau tak tau apa-apa, baik kasi upgrade sikit tempurung.

    ReplyDelete
  5. Bangang pulak puak baju tak ada ini..

    Aku bincang tajuk apa ni sekarang..

    ReplyDelete
  6. Setahu aku Tukar Tiub kuat tak suka zakir naik....ape kata ko KD?..

    Berani ker mahathir tegor kit sial?...

    ReplyDelete
  7. Tukar tiub bukan ahli parlimen, dia bercakap pun dengan dirinya sendiri..

    Mahathir lead the country, we just follow him.. Rakyat lah yang patut tegur mana² pemimpin dan menteri yang bangang.

    ReplyDelete
  8. Yang mintak Zakir Naik meninggalkan Malaysia secara sukarela ialah ANAS ZUBEDI. Lim Kit Siang cuma sokong Anas. Saya pun rasa Zakir Naik patut secara sukarela meninggalkan Malaysia. Jangan ambil kesempatan di atas kebaikan hati orang. Cara pendakwahan Zakir membanding-bandingkan Islam dgn agama lain memang tak sesusi di Malaysia kerana di negara kita, agama lain tidak dibenarkan betsuara mempertahankan diri. Nak berdebat, kena buat di padang yg sama rata mcm di negara barat. Di Malaysia , cara ini membuatkan penganut agama lain marah kerana merasa mereka berhak mempertahankan diri. Jadi, elok Zakir Naik jangan menyusahkan tuan rumah. Tun M terlalu baik hati untuk menghalau beliau tambahan, kalau Tun M mintak beliau pergi, semua pentaksub Zakir Naik akan mengutuk Tun M dan menuduhnya anti-Islam. Baliklah ke India and face the muzik. Lantiklah peguam yg handal untuk mempertahankan diri kalau benar anda tidak terlibat dalam money loundering. Takkan berlaku tiada keadilan buat beliau dalam mahkamah India kerana perbicaran bukan berkaitan AGAMA tapi kesalahan money laundering. Najib pun sedang menghadapinya sekarang. Jadilah lelaki tulin yg beriman supaya semua orang boleh hormat dgn perjuangan anda. Tak guna cakap anda tak melakukanya dgn melarikan diri. Lakukannya di mahkamah sebagai seorang Muslimin sejati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zakir naik banding islam dan agama lain bukan mengenai keburukan dan mencerca agama lain ...kebenaran....dia terangkan kedatangan muhammad ade diterangkan dlm kitab hindu....hindu yg kuat tak suka zakir kerana bimbang ade hindu masuk islam......

      Dia berkata kpd orang kristian dia pon percaya kpd Isa kerana Isa ikut Allah... orang kristian ikut isa tapi tak ikut Allah dgn ubah injil.....

      Kalo Zakir mencerca ugama lain aku pon sokong fia tinggalkan malaysia....tapi fia tidak cerca ugama lain...dia jawab soalan orang bukan islam dgn sopan...

      Delete
  9. Aku jarang ikuti you tube zakir naik.. Tetapi ia lebih kepada menjawab soalan.. Zakir seseorang yg knowledgable tentang ugama lain juga, yg bertanya pun sendiri tak fasih ugamanya.. Zakir hanya membanding dan menjelaskan.

    Apakah fakta ugama lain itu salah? Jika ia, bawalah pakar mereka untuk berdebat dengan zakir.

    Untuk membenarkan seorang Islam diadili oleh sebuah negara yang sentimen keugamaan kuat sekadar memberi seekor kancil kepada seekor harimau lapar.

    Zakir boleh diadili di negara yg lebih bertamadun dan berkecuali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju....di India hakim dan pendakwa adalah Hindu..

      Delete
  10. Tak ada seorang pun sentuh tentang kandang babi - sayang benar kau orang pada lim kit siang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sori KD, aku tak minat dgn hal2 vavi ni. ZN ni satu dlm sejuta/sebillion, adakah ketentuan Allah takdirkan ZN ni dok kt M'sia buat masa ni. Fikir2 kan la.

      Delete
    2. KD Seorg je yg sentuh sebab dia tinggal dlm kandang babi bersama dgn taik2 babi.

      Delete
  11. 'Comparative religion' cuma bandingan
    Itu pun bila orang bertanya
    Tiada sebab nak singsing lengan
    Terima, tidak sendiri punya!

    Islam itu agama benar
    Orang bertanya Zakir menjawab
    Ada juga yang dapat sinar
    Tak kurang juga panas meruap!

    Memang berdakwah itu perit
    Pelbagai nista, pelbagai cerca
    Ahmad Deedad empunya murid
    Banyak tersurat diselak baca!

    Yang kalah tersakit hati
    Satu dunia rasa terancam
    Kitab sendiri menjadi bukti
    Islam benar antara bermacam!

    Pasti datang geram dan benci
    Biarkan Zakir tak boleh jadi
    Ugut, halau, mulut dikunci
    Nama Zakir dah jadi badi!

    Apek Kit Siang tak perlu kecoh
    'Sokongan Melayu' pasti ke teguh?
    Sebab dek Bijan Melayu tak acuh
    Kit Siang ingat sokongnya sungguh?







    ReplyDelete
  12. Saya sokong Zakir Naik meninggalkan negara ini dengan suka rela....tak perlulah beliau menjadi beban kepada Tun.Apa yang kita sedia maklum hubungan baik India dengan Malaysia kini agak renggang dusebabkan oleh malaun ini seorang.Zakir bebas kemana2,umpamanya keKelantan untuk jumpa dan berceramah bersama dengan Azhar Idrus,sedangkan Azhar Idrus adalah seorang penceramah yang bermulut jahat dan menghina Tun macam2.Apakah berbaloi pengorbanan Tun terhadap Zakir Naik ini??...diharap Tun dapat fikirkan kembali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KENAPA seseorang seperti Zakir Naik sebok sangat Kita minta dia berundur.
      Mungkin kerananya, doanya..Malaysia tiada bencana..mungkin sahaja, prasangja baik kerana dia orang baik²

      Banyak lagi mat hitam, penderhaka, pengganas yang patut dihalau..

      Delete
    2. Yang sokong zakir naik tinggalkan malaysia adalah baka dan juak2 lim kit siang..

      Simple.

      Delete