Wednesday, August 21, 2019

LOKMAN BERTERUSAN MALANG SIA² TEWAS GAGAL KECEWA MEMALUKAN



Nyata lah cyber security kita setanding kualitinya...

Yang mempersenda, fitnah..sila makan kaki sendiri



# satu²nya kepentingan pengesahan undang² 100% azmin kah itu dalam video SEMBURIT haziq adalah untuk survival politik Anwar.. tidak ada kepentingan kuat untuk umno..
Mungkin lobakman buat untuk ugama, BANGSA dan negara...

Heh..

8 comments:

  1. GERAKAN SABOTAJ DAN HIJACK DARI BARUA DAN BALACI SI FITNAH LIDAH BERCABANG DENGAN KESATUAN UMAT MELAYU UNTUK MENLUNTURKAN HIMPUNAN PENYATUAN UMAH UMNO/PAS DAN BARISAN SEKUTU PENYATUAN UMAH.

    #HPU914

    Barua dan balaci sang fitnah lidah bercabang Terdesak dan cemas kerja sabotaj dan ' hijack' Himpunan Perpaduan Umah #HPU914 sedang dilakukan oleh Mahathir dan PPBM yang tersempit.

    Tertekan sejak pendedahan video semburit Azmin, dan sandiwara2 politik terbaru berhubung Jawi Khat, Dong Zong dan Zakir Naik tidak mengembalikan sokongan kumpulan sasar (Melayu) kepada PPBM...

    Diyakini ini adalah usaha untuk mencuri usaha UMNO dan PAS untuk politik peribadi pihak tertentu dan selamatkan Dr. Mahathir dan anakcucu...

    Usaha barua dan balaci sang Si fitnah lidah bercabang ini bukan untuk kuatkan bangsa Melayu atau Islam dan bangsanya serta jauh sekali untuk selamatkan Malaysia dan rakyat dari kedurjanaan pembohongan dan balasan atas salahlaku fitnah...

    Si fitnah lidah bercabang perlukan sokongan Melayu untuk berkuasa..

    Fakta Sejarah Tun dulu hanya dapatkan sokongan Melayu.

    Selepas dapat sokongan orang Melayu si lidah bercabang akan kaya kan kroni kroni Cina, kroni dan anakcucu dan bangsa Melayu di perlekeh semula. Melayu malas, melayu subsidi, melayu bantuan Sara Hidup BRIM, Melayu mentaliti rendah dan macam macam lagi dimomokan pasal melayu.

    Gerakan ini telah dijangka dan ia tidak menguntungkan mana2 pihak melainkan puak tertentu saja..Awas perangkap, pujuk rayu, drama air mata atok, lidah bercabang sang fitnah ini...

    Ia tidak menguntungkan Penyatuan Ummah sekiranya terpedaya dengan lakonan air mata atok si fitnah lidah bercabang ini.

    Semuga masyarakat Melayu Islam diberikan kekuatan oleh Allah SWT...

    Firman Allah dalam Al-Quran :

    فِى قُلُوبِهِم مَّرَضٌ۬ فَزَادَهُمُ ٱللَّهُ مَرَضً۬ا‌ۖ وَلَهُمۡ عَذَابٌ أَلِيمُۢ بِمَا كَانُواْ يَكۡذِبُونَ

    Mafhumnya :

    Dalam hati mereka ada penyakit, lalu ditambah Allah penyakitnya; dan bagi mereka siksa yang pedih, disebabkan mereka berdusta

    Al Baqarah : Ayat 9

    ReplyDelete
    Replies
    1. Very simple..kalau Tak benar, baliknya pada sang kau.

      Sang kau yg selitkan ayaat suci nak tunjuk faham sangat Dan mulia?


      Delete
    2. Di dalam hati mereka ada penyakit lalu Allah tambahkan penyakit itu.

      Maka bertambah menanahlah hati mereka dengan penyakit yang tidak mampu disembuhkan.

      Maka kelak akan matilah mereka dengan hati yang bernanah dengan penyakit.

      Muutuu bighaizhikum wahai para pendusta zaman fitnah. Kalian takkan mampu menang walau apapun perancangan yang kalian lakukan.

      Bahkan perancangan kalian yang terakhir dan terbesar untuk menumbangkan Tun, itulah yang akan menyebabkan kalian semua tercheckmate serentak dan tewas mutlak kesemuanya.

      Asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan nasihat dan peringatan.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  2. Spin ke ni.Setahu sistem canggih mana sekalipun tak boleh bagi 100% kepastian. Kalau 80% kepastian berdasarkan ratio point of reference kat wajah si pelakon dah cukup baik.20% lagi kena confirm rekod kehadiran si pelaku kat hotel tu dan bertambah tepat lagi buat ujian DNA.Ada berani?

    ReplyDelete
  3. Mengapa Malaysia kucar kacir baik dari segi bangsa agama dan negara?

    Lihatlah saja rakyat india berketurunan india...ZN...senang mencucuk jarum atas kelemahan melayu muslim yang kurang ilmu

    Lihatlah saja rakyat indonesia berketurunan melayu...abdul samad.... sesiapa yang pernah lihat tentang kecelaruan muslim negara itu...namun melayu malaysia senang dicucuk sana sini sebab lemah ilmu

    Lihatlah saja rakyat malaysia berketurunan cina...redzuan tee.. senang berceloteh konon selah2 doa lebih melayu dan muslim dari muslim lain

    Lihatlah saja mufti perak perlis pahang dan lain....semua tak pandai agama...mereka saja betul...sebab melayu tak berfikir hanya terima bulat2 tanpa persoalan

    Lihatlah saja pemimpin yang ada kes LGBT mahu diangkat jadi PM ke8.. jelad melayu muslim tak betilmu dan berfikir sevara rasional

    Banyak lagi.....

    Sebab melayu muslim suka beretorik dan tak suka berealiti berfakta dan berkebenaran....

    Gaduh pasal sapa lebih muslim dari yg lain...crazy

    Kafir mengkafir...ridiculous

    Sesat menyesat sesama muslim... stupid

    Yang ada melayu muslim yang berani calling a spade a spade selalu difitnah dipanggil macam2 nama dikutuk nyanyuk dihina .... sebab itu malaysia kucar kacir baik dari segi bangsa agama dan perjalanan negara.

    Wallahuaklam

    ReplyDelete
  4. LObaKMAN @ laLOKMAN adalah jawapan berupa bukti hidup kepada anon yang berkata kepada John Doe 'org2 UMNO tak jadikan mimpi sebagai pegangan perjuangan.'

    Memang benar UmNo tidak menjadikan mimpi sebagai pegangan perjuangan. Sebab pegangan perjuangan mereka adalah lobak dan lalok. LObaKMAN @ laLOKMAN adalah buktinya.

    Lobak di dalam Bhs Inggeris ialah carrot. Carrot di dalam konotasi Bhs Inggeris adalah sama seperti 'cari makan' atau 'suap' di dalam Bhs Melayu. Terkini orang-orang Melayu menggunakan istilah 'dedak' untuk membawa konotasi yang sama.

    Lalok pula bererti 'mabuk'. Mabuk merujuk kepada orang-orang yang melakukan perkara-perkara seperti orang yang hilang akal.

    Lalok atau mabuk atau kehilangan akal dikaitkan dengan kebodohan melampau dan juga benda-benda haram dan salah di sisi agama mahupun undang-undang.

    Misalnya ialah ketum; dadah dan arak. Ini adalah 3 benda yang berkait rapat dengan lalok. Seorang yang meminum air ketum adalah bodoh luar biasa, seorang yang memasukkan dadah ke dalam tubuhnya adalah pelanggar undang-undang, dan seorang yang meminum arak adalah pelanggar hukum-hukum Tuhan.

    Apabila seorang itu mempunyai sifat lalok yang dikaitkan dengan lobak ia menunjukkan betapa seseorang itu sanggup melakukan perkara-perkara bodoh luar biasa, perkara-perkara yang melanggar undang-undang dan juga yang melanggar hukum Tuhan semata-mata untuk 'cari makan'.

    Hakikatnya inilah pegangan perjuangan UmNo hari ini.
    UmNo di bawah Najib telah bertukar sifat daripada 'orang-orang yang beriman' menjadi 'kaum yang berpaling'.

    Bermula zaman Najib sbg Presidennya, orang2 UmNo memang tidak menjadikan mimpi sebagai pegangan perjuangan, sebaliknya lalok dan lobak yang diistilahkan sebagai 'Cash Is King'. Mereka bukan sahaja menganggap Cash itu King bahkan mereka sanggup menjual jiwa mereka kepada Dajjal dan Iblis demi wang dan kesenangan dunia yang menipu.

    Di dalam hadith diberitakan bahawa Dajjal akan menipu manusia akhir zaman (zaman fitnah) dengan 2 sihir dan penipuan:-

    Sihir pertamanya ialah menawarkan syurga kpd pengikut dan mengancam neraka kpd penentang.

    Sihir kedua pula Dajjal akan menawarkan kesenangan duniawi kepada pengikutnya dan mengancam dengan kelaparan orang-orang yang menentangnya. Sihir inilah yang telah melanda UmNo.

    Sihir kedua inilah yang telah menimpa UmNo di bawah Presiden mereka yang beriman kepada 'Cash Is King'.

    Mereka sanggup berdusta demi berdusta demi berdusta semata-mata untuk mendapatkan 'cash' atau 'lobak' dari pemimpin2 UmNo yang kaya melalu jalan khianat.

    Sebab itulah apabila pemimpin mereka menipu, mencuri dan khianat, mereka bermatian mempertahankan pemimpin mereka dengan putar belit yang tidak berkesudahan kerana mereka dibayar untuk melakukan kerja-kerja jahat ini. Ini menjadikan UmNo memiliki sifat ke-4 dan mukatamad bagi golongan munafik iaitulah 'fujur bila berdebat'.

    (Bersambung)

    ReplyDelete
  5. (Sambungan)

    Selain itu, UmNo semasa di bawah Najib juga telah mengambil Yahudi dan Nasrani menjadi wali mereka apabila Yahudi Zionist APCO diambil menjadi penasihat dan Nasrani Zionits Trump diberikan wala mutlak.

    Hari ini walaupun Najib bukan Presiden, dia telah dilantik sebagai Penasihat, satu jawatan yang lebih senior daripada Presiden.

    UmNo bukan sahaja tidak menjadikan mimpi sebagai pegangan perjuangan, bahkan mereka juga tidak menjadikan agama dan bangsa sebagai pegangan perjuangan mereka. Pegangan perjuangan mereka ialah cash dan lobak sebanyak 2.6billion kali dan masih tidak berkesudahan. Mereka hanya menjadikan agama dan bangsa sebagai tunggangan untuk mendapatkan sokongan golongan ruwaibidhah dari kalangan orang-orang bodoh sombong dan orang-orang bingung yang tidak dapat menilai kebenaran betapa UmNo itu telah rosak dan bathil.

    Walaubagaimanapun itu tidak mengapa kerana UmNo telah pun tewas di tangan Tun. Tun adalah PM negara ini dan dia juga adalah penentang UmNo yang telah berpaling ini, dan dia sentiasa menang.

    Tun bukan calang-calang manusia di sisi UMNO. Dia pernah menjadi Presiden UMNO selama 2 dekad selain Presiden 2 kali iaitu UMNO 1946 dan UMNO 1987. Dia jugalah yang mengetuai pasukan yang menumbangkan UmNo apabila UmNo menjadi 'kaum yg berpaling'.

    Pada hujung tahun 80-an, ketika menjadi Presiden UMNO pernah di dalam ucapannya, Tun pernah menyebut sikap orang-orang UMNO yang tidak lagi berjuang untuk agama dan bangsa sebaliknya untuk kepentingan diri (dgn cara khianat) akan menyebabkan UMNO kelak bukan saja tidak lagi akan berkuasa bahkan tidak lagi akan wujud pada tahun 2020.

    Ketika Tun menjadi PM-4 pula, seorang Imam Masjid Nabawi yang bertemu dengannya telah memberitahu bahawa daripada firasatnya Tun akan mati sbg PM.

    Hari ini pula John Doe sedang memberitahu bahawa Tun M adalah Pembawa Panji Hitam dan kedua-dua yg diberitahu oleh dua orang manusia yg memiliki hikmah di atas akan benar-benar berlaku.

    Sekarang mari kita fikir:-

    1. Adakah Tun telah 'hanya bermimpi' apabila memberitahu bahawa pada tahun 2020, UmNo tidak lagi akan wujud?

    2. Adakah Imam Masjid Nabawi telah 'hanya bermimpi' apabila memberitahu Tun akan mati sbg PM?

    3. Adakah John Doe hanya 'telah bermimpi' apabila memberitahu kedua-dua perkara yang telah diberitahu oleh dua manusia berhikmah di atas akan benar-benar berlaku? Bahkan ia akan berlaku jauh lebih hebat dan lebih besar daripada apa yg mereka sangkakan?

    2020 sudah tidak lama, dan rasanya tidak lama saja lagi untuk kita semua melihat jawapannya. Sementara jawapannya belum muncul, marilah kita merenung hadith berikut semasa masih berkesempatan :-


    "اتقوا فراسة المؤمن؛ فإنه ينظر بنور الله"

    "Takutlah kamu akan firasat seorang mukmin kerana sesungguhnya dia melihat dengan Nur Allah" (Riwayat At-Tirimizi).

    Adakah John Doe berdukacita dengan orang-orang yang tidak mahu menerima peringatan yg diberikan? Langsung tidak, kerana seperti yang telah diceritakan oleh John Doe, tidak semua orang UmNo itu akan diselamatkan daripada jalan kebathilan. Sebahagian kecil daripada mereka akan ditewaskan untuk dijadikan iktibar bagi sebahagian besar yang lain.

    Sesungguhnya hanya orang yang berakal sahaja yang akan mengambil peringatan.

    UmNo telah menjadi pasukan yang bathil dan sunatullah menetapkan yang bathil itu pasti akan lenyap apabila tempohnya berakhir.

    Que sera sera; UmNo akan lenyap dan tidak lagi wujud apabila zaman fitnah ditinggalkan.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete