Saturday, August 3, 2019

NAJIB TANYA SOALAN MAUT YANG MERANGKAP DIRINYA SENDIRI??

Rupanya Najib tidaklah sebijak mana.. belum 90 tetapi dah pelupa dan nyanyuk..soalan MAUT untuk diri sendiri..

https://www.utusan.com.my/berita/politik/najib-tanya-mujahid-bekas-pm-patut-duduk-di-mana-1.948040


Semasa pertabalan agung sultan kelantan, di Mana pula najib letakan kerusi mantan PM (Tun) pada masa itu????
Sendiri mau ingat.



# logiknya..di mana pun kerusi Najib pada masa itu ada kemungkinan najib sudah rancang untuk tidak hadir?

Kerusi sebelah Tun??? Berani ke dia duduk di sebelah?
N2H..ingat lagi? Lari ikut pintu belakang..

Lebih lebih membimbangkan lagi jika dalam ucapan Tun ..akan menyebut dan mengulang semula kletokrasi, penyamun, perompak, pencuri, lanun..di depan tetamu kehormat..
Interview Al Jazeera..ingat lagi? Muka merah padam nak cabut lari bila kena soalan provoke..



Berdasarkan keterangan saksi,  bolehlah digambarkan jho low ini sangat teruk akhlaknya.  Yang berkawan dengannya pun boleh dianggap memang auta,  belit dan pembohong besar,  langsung tidak boleh dipercayai. 











....iklan....
Perlukan Agen ROOIBOSTEA @ TEH GUNUNG Untuk Market Singapore, serious..contact
Klik di sini

29 comments:

  1. Protokol laku hanya padanya
    Dulu Tun langsung ketepi
    Sebab kuasa dia yang punya
    Tun Mahathir dipandang sepi!

    Tahu pulak pasal protokol
    Istiadat dulu Tun disisih
    Cari pasal sengaja nak pukul
    'orang dulu' pun pilih kasih!

    Kini Allah sudah tunjukan
    Yang dulu ada keberkatan?
    Jika hidup bernafsu sakan
    Sekerat jalan berpatah rotan!

    Wahai Bijan, dengarlah ini
    Hidup ini umpama roda
    Jika penting kroni dan bini
    Wang ringgit mudah tergoda!

    Sesal kemudian tidak berguna
    Jika dulu Tun dicaci
    Hari ke hari bertambah hina
    Tapi masih berlagak suci!

    Tun Mahathir Negarawan ulung
    Tidak terjejas walau dibenci
    Bijan dah kena penumbok sulong
    Tak guna hendak bertaici!


    ReplyDelete
  2. S: Bekas perdana menteri patut duduk mana?
    J: Duduk sungai buluh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah jawaban yg dicari2....
      Hahaha.....

      Delete
  3. Jho lo sangat terok akhlaknye.. Tapi bila hamid boleh bawak balik jho.lo?...bulan lepas dah heboh jho lo sudah ditangkap disebuah negara...hanye perlu selesaikan proses dokumentasi.....dokumentasi amendenye hingga berbulan2... Ramai yg puji hamid...makin lama hamid makin malap..setakat berani lawan najib hinhga sanggup pencen awal tanam sayor....

    Kalo hamid tak mampu tangkap jho lo serahkan tugas kpd pasukan gerak khas Yusof Haslam...hihihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jho low akan dimunculkan tepat pada waktunya untuk mendedahkan segalanya...finished

      Delete
    2. Bila gaknye waktu tuu...aku nampak khayalan semata2 oleh kumpulan yg kuat berkhayal... Jho lo pon bukan bodooh...

      Kalo dah ditangkap mcm mana jho lo boleh buat pelbagai kenyataan akhbar melaui peguamnye?...

      Delete
  4. Bro kd bloger si majid da sahkan duit yang dalam masuk akaun najib dalam kes src memang duit derma...hihihi makin bersinar cahaya dia ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia Tak baca habis kot..baki derma dipulangkan kepada siapa?

      Dulu dia nak bertamding lawan Anwar=_=minta derma..
      Kemudian Tak bertanding...dia makan capati.

      Duit derma sudah dipulangkan belum? Derma dari Jhon Doe?

      Delete
    2. Hahahaha...john doe sanggup bagi semua hartanye seperti saidina abu bakar....nasib baik al Magika tak bertanding....kalo bertanding hilang wang deposit mcm budak suruhan najib si sefool....

      Jon doe tak terkata bila nujimnye anwar tak akan dapat undi lebih dari separuh jumlah undi terbukti john doe nujum temberang saja... ....ramalan jon doe hanye berdasarkan khayalan semata2...

      Aku nasihatkan jon doo buka kedai nujum 4 no ekor plak.....hihihi..

      Delete
  5. Aku pun heran dengan Najib ni...dulu tak pernah cakap apa2 tetapi sekarang ni terlebih cakap pula.Kadang2 dek terlebih cakap sehingga ternampak bodoh nya.Apa taknya sekarang ni apa saja yang Tun buat semuanya Najib pasti komen....konon2 terlebih cerdiklah dia tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman Anwar lawan Tun, ramai yg terpedaya dengan pidato Anwar.

      Najib Cuba nak tiru?
      Budak tadika pun dah boleh menilai...

      Sebelum PRU, mereka cakap sombong..
      Kita kata kebenaran akan sampai..
      Akhirnya bila Masa sampai..mereka tewas dengan kebenaran.


      Halatuju Najib..
      Kita bagitahu di Mana akhirnya berdasarkan.logik fakta Dan logik manusia..
      Sekali lagi mereka persenda..
      Masa itu hampir sampai..

      Delete
  6. Bekas-bekas Perdana Menteri yang lain semuanya menerima gelaran Tun. Salah seorang malah kembali menjadi PM semula.

    Ada pula Jibby, dia bukan saja menjadi Mat Rempit propa malahan menjadi kartun.

    Meroyan konon dia diletak di tempat yang tidak sepatutnya. Eh, macai-macai Jibby sikit punya gebang ka Jibby satu geng dengan YDP Agung ni sebab asal dari negeri yang sama, dan malahan kampung yang sama, Pekan dan konon Tok Det akan ketakutan sekiranya YDP Agung adalah dari Pahang, negeri Jibby, alih-alih dapat kerusi pun Jibby kesipuan untuk hadir pertabalan. Gebang je lebey.

    Kah kah kah... Itu baru terkena sikit saja ketulahan akibat cercaan 'Kepala Bapak Kau' Jibby dah meroyan serupa pencen ditarik balik.

    Mujur ada LObaKMAN @ laLOKMAN bolehlah ada sedikit penyokong-penyokong yang kekal menyokong dengan melobak dan melalokkan diri mereka semi sesuap dedak, hasil ajaran Cash Is King.

    Kama tadiinuu tudaanuu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey perlu sokongan umno dan pas untuk terus berkuasa....syaratnye najib dan zahid dibatalkan pendakwaan...perjumpaan rahsia telah diadakan bersama Azmin...abang jo yg bocorkan perjumpaan rahsia ni yg madey tipu kata mp pembangkang yg datang nak jumpa pm..

      Delete
    2. jon doe


      itu jerrrr...!!



      kikiki..

      Delete
    3. Syaratnya najib dan zahid bla bla bla...

      Biawak ni dh xde dlm formula..
      Tertinggal bas lah kau..

      Delete
  7. Otai Reformis beri kata dua pada PM ke 7 ... makin panazz..!!

    Kumpulan pro-Anwar Ibrahim akan menetapkan tarikh untuk Dr Mahathir Mohamad menyerahkan jawatan perdana menteri kepada presiden PKR itu kerana mendakwa beliau tiada pendirian tetap untuk berundur.

    Setiausaha Otai Reformis, Abdul Razak Ismail berkata, tarikh itu akan ditetapkan dalam tempoh seminggu.

    “Sidang media sebelum ini kami minta Mahathir letak tarikh bila beliau nak serah dan dia tidak letak satu tarikh nak lepas jawatan kepada Anwar.

    “Kami sendiri akan letak tarikh untuk beliau, sama ada awal Januari 2020 atau Mei 2020, cukup 2 tahun, setuju atau tidak setuju, itu pandangan kami.

    “Memandangkan Mahathir ding dong ding dong nak serah kepada Anwar, kami tengok pendirian beliau sekarang lain macam, sekejap mengadakan perbincangan dengan PAS, bincang dengan GPS (Gabungan Parti Sarawak),” katanya kepada FMT hari ini.

    Memandangkan tiada pendirian dari PM ke 7 elok rasanya kita membatu api kan reformasi ini.. Rasanya tak perlu lah beri kata dua pada PM ke 7 sebab Rafizi pernah mengelar PM ke 7 ini lidah bercabang... tak perlu tunggu 2020 lepas raya Korban elok langgar terus PM ke 7. Paling tidak racun dengan arsenik sah mati... amacam batu api ni ok tak..!!

    FITNAH DILAWAN DENGAN FAKTA
    MERECIK KUNYIT MASAM SANA SINI
    TAK PAYAH LAH BERI KATA DUA
    SI RENTA LIDAH BERCABANG KATA RAFIZI
    APA NAK TUNGGU LANGGAR AJER LER..


    #popcorntambahdantepuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cepat benar dia orang korek lubang kubur untuk Anwar..

      Delete
    2. Kalau ada kekuatan, langgar dan rampas sahaja..

      Tak perlulah nak ugut, nak acah-acah..

      Delete
    3. Otai Reformasi dah basi....BRING IT ON

      Anwar is really impatient after knowing the reality, facts and truths that HE WILL ONLY BE PM IN WAITING FOR THE REST OF HIS LIFE

      Otai Reformasi has reignited their claims on transfer of reign and now veiled threat by giving a dead failing which going back to the streets??????

      Obviously Anwar is putting his head on the guillotine....forever.

      The faster TDM makes a U turn the better for malaysians and we move forward. No more petty issues power game by an individual greedy for power. Anwar knows rakyat do not owe him PM's seat

      Delete
    4. Kalo nak jatuhkan madey amat mudah bagi anwar...keluar dari PH terguling terus madey..penyokong azmin ternyata amat ciput yg blm tentu akan ikut azmin jika anwar keluar dari PH...pru blm rentu amno dan pas sokong madey...

      Kalo madey berani cubalah madey istiharkan dia nak kekal pm hingga pru15....ada berani sebagai bakal pengibar panji hitam legam jon doo?

      Delete
    5. Madey barang antik....itu bukan ugut sekadar ingatan jangan coba2 nak mungkir janji...


      Kalo langgar betul2... Terguling madey kerana ini bukan madey yg dulu ade kuasa penuh....madey sekarang bergantung kpd ihsan parti lain...

      Jon doo kata Madey sekarang hanye ade 314 penuokong setia sahaja....

      Delete
    6. 3.41...4.54

      Never challenge an old wily fox...with 23 years of experience...lets us see sapa terguling dulu

      Delete
    7. 314 ketul taik kering

      Delete
    8. Kah kah kah..
      Bdk2 Brader Anwar Bin Ibrahim kalau sembang memang meletop. Sebijik mcm ucapan B.A.B.I

      Kah kah kah..
      Tapi serupa ucapan B.A.B.I jgk ianya semua tin kosong xde isi, sedap didengar, asyik dilayan, bergelegak darah melawan, ujong2 same old same old just a story.

      Kah kah kah..
      Kalau hebat sgt xpyh ugut2 kasi langgar je. Ni org tua bukan bdk hingusan nk ugut2.

      Kah kah kah..
      Utk bdk2 B.A.B.I yg masih berhingus ingt blk "kalau x jun, july, kalau x Aug. Paling last by 16 sept, we have the numbers"

      Kah kah kah..
      Rupanya B.A.B.I masuk kedalam menyungkal anak ikan dari belakang.

      Kah kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
    9. Alamak kd nasib baik aku baca 2 kali kalau baca sekali macam terpandang 'cepat betul dia orang korek lobang jubor anwar..'

      Delete
  8. Lempang 2 kali kat muka atok pun bkle padam terus... tak payah arsenik atau racun tikus ...


    kannnnnn....!!


    otai reformis... membazir tunggu buah yg tak gugur ni... jolok dan langgar terus...!!


    kannn..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otai reformasi dah basi...lembik....angkat tangan nak lempang pun hancus...hahahahaha

      Delete
  9. otai tak sabar nak dapat wang besar. jumlah ramai. kena tunggu ikut giliran. bimbang bila sampai giliran otai, pru15. dah kena undi balik, ph kerajaan sepenggal jadi kenyataan, lopong otai nak dapat habuan jawatan besar. tu pasai tak sabar sampai dap pun pening hal pm jadi isu yg lebih penting dari membetulkan pengurusan dan ekonomi negara.

    ReplyDelete
  10. kd dibelenggu oleh najis babi.

    ReplyDelete