Tuesday, August 6, 2019

SEBOK TARA MANA PUN HAT CERITA PELAQ NI JANGAN DOK MISS...

Jho Low engineered 'reversal' of RM32m that went to Najib - witness: NAJIB TRIAL | Joanna Yu testifies that she was instructed to do so before Dec 31, 2014.


3 comments:

  1. 'bring it on' that jho low n nik faisal la KD... nk spin kasi fitnah mcm atok fitnah jugak ka..bodooo.. bodoo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TANPA jolo dan Nik Faisal pun aku tengok dah tercungap cungap hang punya bapa tiri..

      Cabaran kau orang ni macam taik KUCING..
      Rakyat sokong umno
      PRU14 tertiarap

      NAJIB difitnah
      DAH MASUK MAHKAMAH, BUKAN 1 TUDUHAN, PULUHAN..MALU LE BRO

      Bawa balik jho low..
      MASA AKAN SAMPAI


      kikikikiki

      Delete
  2. Sdr KD,

    Saya mengikuti laporan perbicaraan Jibby setiap hari dan dengan berani mengatakan bahawa sabitan ke atas Jibby adalah sesuatu yang hampir pasti.

    Terbaru ialah keterangan daripada bekas Menteri Kewangan 2 menunjukkan betapa hanky panky si Jibby di dalam urusan-urusan berkaitan1MDB.

    Penyokong dan pendokong Jibby yang bekerja demi lobak, sila jawab soalan mudah berikut:-

    Tunjukkan kepada kami walau seorang sahaja pemimpin dunia baik dunia Islam mahupun dunia bukan Islam yang melakukan pengkhianatan dan mencuri daripada rakyat dan negaranya sendiri yang pengkhianatannya lebih besar daripada Jibby. Jibby mencuri dan menipu dengan penuh daring sebab dia menyangka dia tidak akan tumbang. Malah dia pernah menyebut dengan jelas kepercayaan bongoknya ini apabila berkata 'Dr M takkan dapat jatuhkan saya'. Kesombongan ini akhirnya memakan diri apabila hari ini dia menjadi bekas PM yang dihadapkan ke mahkamah dengan berpuluh pertuduhan jenayah.

    Penyokong dan pendokong Jibby tidak akan mampu menjawab sebaliknya mereka akan memperolok-olokkan, beralasan dan memutarbelit.

    Villa Sungai Buloh menanti Jibby sedang PRU15 lambat lagi.

    Satu-satunya jalan keluar yang kelihatan bagi Jibby ialah merampas kuasa melalui pintu belakang sebelum PRU15 dan dengan adanya watak-watak opportunis di dalam PH, Jibby kelihatan punya harapan.

    Apapun hakikatnya ialah Jibby memang tidak ada jalan keluar lagi, dan satu-satunya jalan keluar yang ia sangka sebagai jalan keluar adalah sebenarnya jalan kebinasaan yang akan menjerumuskan dia dan juga pendokong-pendokong lobaknya terhumban ke dalam gaung.

    Penyokong dan pendokong Jibby dipersilakan terus meroyan dan membenci kebenaran. Tun masih PM dan kalian semua takkan mampu menang ke atas Tun walau siapapun yang berada di dalam pasukan kalian.

    Tak percaya? JUST BRING IT ON!!!!

    Asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan peringatan.

    Que sera sera; Tun Mahathir adalah ketua pasukan yang tidak pernah tewas dan ia akan kekal sedemikian sehinggalah zaman fitnah ditinggalkan.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete