Thursday, September 19, 2019

TANYA LHDN-ANAK MAHATHIR ELAK CUKAI KE TIDAK?


Sangkabaik - mereka sebok bukan ELAK.



22 comments:

  1. Lhdn yg patut bagi fakta banyak mana anak madey bayar cukai... masa najib dulu lhdn buru anak madey kerana bayar cukai tak cukup..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bayar tak cukup dgn tak bayar cukai, jauh bezanya bro. Jgn jadi bodoh...

      Delete
    2. Hahahaha.. Bodoh. Mmg bodoh la kot kena panggil bodoh. Nasib baik x panggil kaldai. Hahahaha. Bayar x cukup dan x bayar mana la sama. Samdol tul la lu. Kikikk

      Delete
    3. Hahaha. Pecacai angkut taik. Dulu makan dedak. Lani makan bangkai. Kikiki

      Delete
    4. Ni samdol 3:46.mlm ni sblm tidoq, hang pikiaq dulu pasai apa hang bodoh. Kecik2 dh bodoh atau hang start jd bodoh tahun ni.

      Delete
  2. Sifirnya mudah. Siapa jd kerajaan dia jd raja. Skrg najib bukan pm, parti dia bukan kerajaan maka cukai tak masuk akal dikenakan. Duit nafkah menantu najib kpd anak najib dikenakan cukai. Yg lagi biol, tuduh najib curi duit. Duit curipun dikenakan cukai...bahenol sungguh. Anak pm? Agak² la lhdn nk kejar cukai anak mahathir. Nak mampos? Tak sayang periuk nasik ke? Tak tahulah kalau ada pegawai lhdn mampu godam akaun anak² mahathir utk kesan cukai tak dibayar. Lagi win kalau mampu selongkar akaun pm sendiri. Memang hero la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikiki
      Ada anak² Mahathir diheret ke mahkamah zaman NAJIB?
      Tak ada keskan...
      Kesian

      LHDN- ada aktanya bukan politik..
      Tu sebab bila ikut law, kj tidak dikejar LHDN-, anak zahid, anak Hishamudin tidak dikejar LHDN-.

      Now anak siapa pengkhianat negara?
      Tak terkejut pun kalau Kita kenal mak bapaknya..

      Delete
    2. Kalau ikut sifir kau, dulu BN rajalah ye? Skrg bila dah jatuh, jadi apa? Khadam kot? Macai pulak jadi apa? Mungkin pencacai tua pengangkat najis.
      Padan muka kau.
      Ekekeke

      Delete
  3. "Kama tadiinuu tudaanuu"

    Sebagaimana kamu memperbuat sebegitulah kamu akan diperbuat.

    Bezanya ialah orang yang benar, buat apa pun ke atasnya tak lut sebab tiada bahan solid.

    Ada pula orang-orang yang memang pendusta dan penipu sifatnya, elak macam mana pun pasti akan terkena juga.

    Hahahaha.. Macai-macai Jibby makin meroyan macam Jibby juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. John Doe ade brani masuk blog putra merdeka?...

      Wak Aotaman dah kena sesah...dah sasau....

      Kikikik....

      Delete
    2. Alahai blog putra merdeka. Nama pun macam macai.

      Delete
    3. Yes, pm skrg madey....tp dh nk reput dh. Pm 8 in waiting. Tahun depan tak lama dah...

      Delete
  4. John doe...Don't waste your time on the imbeciles....they just refuse to acknowledge the truth.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawapan terbaik kepada puak ini ada lah standard lawyer buruk yg setimpal..

      Hari² fitnah Tun sejak zaman paklah hingga sekarang, satu kes pun tak ada..
      Bila NAJIB hadapi puluhan tuduhan kes..boleh pulak kata tidak bersalah selagi Belum dihukum bersalah..

      Kepala bapak dia orang..

      Delete
    2. Kluangman....kes najib sangat lemah kerana jho lo tidak disiasat dan didakwa...kes ini najib dan jho lo berkaitan...melainkan jho lo jadi saksi pendakwaraya untuk sahkan bukti wang 1 mdb masuk akaun najib...

      Saksi2 yg dipanggil mengaku kaitan jho lo dan najib tapi tidak berupaya sahkan wang 1 mdb dlm akaun najib...mukaddimah ketua pendakwaraya bukan bukti...

      Pendakwaraya tidak mampu buktikan bukan wang raja arab masuk dlm akaun najib...

      Ingat 37 tuduhan wang haram bekas exco perumahan johor di buang kes oleh mahkamah....

      Terduduk lah ko nanti...

      Delete
    3. Komen bodoh jawabnya kena maki bekandaq la. Lari straight x cukup jalan.macam ni pon ada lg ka.. Spot on, KD. Kikikiki

      Delete
    4. Kepala bapak dorang..,,,??

      Ha ha ha
      Hi hi hi

      Padan muka macai najib anon 4:38....!!

      Delete
    5. Kalau ada tiga orang mencuri, satu tunggu di gate, satu pecahkan pintu dan satu lagi geledah almari..

      Polis datang... Dua sempat lari.. Yg geledah almari kena tangkap, dalam beg galas ada RM26k, dalam Poket ada barang kemas...

      Dia bagitau polis, semua duit dan barang kemas tu bukan dia curi.. Dia bawa dari rumah sebab mak bapak dia kaya, bini menabung sejak kecik.

      Duit tu pun bukan semua milik dia, ada orang gila yang derma.

      Dia didakwa... Dua tidak dapat dikesan..

      Lu fikirlah sendiri.

      Delete
  5. Saya ajak saudara John Doe masuk blog putra merdeka untuk sama2 bedal cai yg selalu hina dan perlekehkan ayahanda Tun M.Saya yakin saudara John Doe ada ilmu yg tinggi untuk melawan cai2 haprak.

    Tak boleh dibiarkan...sila lah saudara John Doe.Pak Othaman seorang tidak terlawan.

    ReplyDelete
  6. Puak pembelit sahkan piagam bukan penyatuan ummah dgn umno...tak mahu kerajaan camporan...umno kena main dgn pas..

    ‘Piagam hanya MOU, terlalu awal untuk kerajaan campuran’
    10:12 pagi (Dikemaskini 10:12 pagi)
    N Faizal Ghazali

    A A
    Hubungan kerjasama antara Umno dan PAS yang dimeterai melalui Piagam Muafakat Nasional baru-baru ini umpama kerjasama persefahaman (MOU) yang masih awal dan hanya bersifat kerjasama longgar, kata Naib Presiden PAS Mohd Amar Abdullah.

    Justeru katanya, terlalu awal untuk kedua-dua parti itu menubuhkan kerajaan campuran di negeri-negeri yang dikuasai mereka.

    "Kita tak sampai pada tahap itu lagi, Muafakat Nasional ini lebih kepada MOU, kita meletakkan satu tanda secara rasmi memandangkan sebelum ini kita jalinkan kerjasama tidak rasmi seperti dalam beberapa pilihan raya kecil.

    ReplyDelete