Sunday, November 17, 2019

LIM GUAN ENG SANGAT BIADAB

http://syedsoutsidethebox.blogspot.com/2019/11/starting-to-crack-tg-piai-tak-ada.html

10 comments:

  1. Yg bertanding Bersatu bukan DAP..Bersatu parti ciput....berape orang ahli Bersatu di Johor?...mesyuarat Agong pon tak mampu nak buat..

    Bersatu napsu kuat tapi tenaga tak ada....angin tinggi....tak sedar diri lawan 54 kerusi hanye menang 13 saja....tak cermin diri...orang tua tu ingat popular sangat...

    Kalao DAP bertanding di tg Piai pon DAP akan tumbang....DAP sudah baca kemarahan rakyat melayu cina india dan orang asli...

    Jgn pandai2 nak marahkan dan salahkan orang lain...perbetulkan diri sendiri dulu...

    ReplyDelete
  2. Tadi kan saya dah jawab tg piai Bersatu bukan DAP....tak paham bahasa...kikikikikik...

    Biadap amendanye?....tanyelah madey dan syed saddiq....wak sardin kata syed saddiq dah arwahkan wak semasa kempen prk...DAP dah tahu rakyat diseluruh mesia tak suka madey lagi...

    Syed saddiq sigaraga yg biadap dgn wak...

    ReplyDelete
  3. Guan Eng Biadap?...

    Kalau guang eng biadap dah lama madey buang DAP...

    Andaian tak berasas langsung...

    ReplyDelete
  4. Yang bertanding bukan BERSATU..
    LIM GUAN ENG TIDAK BERADAB DALAM POLITIK

    kurang lebih sama perangai macam melayu yang pilih MCA di TP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya rakyat dah muak dgn tun mahathir. Tak perlu la nak salahkan orang lain biadab, tidak beradab. Apa pasal melayu nak sokong lagi pemimpin yg tak mampu buat apa untuk rakyat selain nak kuatkan tiang dia? Baik bungkuskan terus. Rakyat nak tengok kalau calon ph kalah teruk apa akan jd kpd Tun Mahathir. Sama² kita tunggu.

      Delete
  5. Madey tulah di tg piai...kerana durhaka kpd sultan Johor....aku jangka orang yg paling gembira adalah sultan dan TMJ...

    TMJ sudah buktikan kepimoinannye JDT sapu kejuaraan2 utama....boleh derma hadiah kemenangan kpd kerajaan PH Johor...

    ReplyDelete
  6. Ismail sabri berani desak madey bubarkan parlimen...menang 4 prk termasuk 2 kerusi Parti madey sudah cukup gambarkan rakyat sudah benci madey...

    Madey terkejut kalah lebih 15 ribu undi popular....madey jangka kalah hanye 2000 ribu undi...

    Mesej jelas populariti madey sudah out...

    Madey mesti diundurkan dgn segera untuk selamatkan PH dari dinyahkan oleh puak klepto dlm pru15...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang melayu hanya bijak dengan perasaan marah, senteng dan mengamuk. Marahkan nyamuk tak kisah 1 kg terbakar.
      Cina jugak bijak. Marahkan dap tetap pangkah cina. Bising depan kautim belakang.
      Bila la melayu² tongong hendak cerdik biarpun sikit pun takpe dari cina cakap melayu bodoh.
      Sebab kebodohan melayu, cina yg minioriti boleh kontrol kontol melayu.
      JANGAN TEMBAK KAKI SENDIRI. Mahathir dh bagi hint. Takkan nk suruh Mahathir ckp terang² kat melayu. Kan ada otak, pikir.
      Sekarang kurang sorang wakil melayu islam dlm parlimen untuk buat keputusan tentang melayu n islam.
      Sabar jelah yop melihat kebongokan bangsa M ni dalam matematik politik...

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Btul sgt2 unknown 10.03 pm. Cina dpn gaduh blkg kowtim.

    ReplyDelete