Tuesday, November 19, 2019

NO ACTION TALK ONLY (NATO)

Yoursay: Azmin crosses the Rubicon in feud with Anwar: YOURSAY: ‘The question is are you a PKR leader or a puppet of Bersatu?’

7 comments:

  1. Anwar tak mau berlaku perpecahan dgn di lihat keras dgn azmin...Di serawak ketua2 cabang PKR gesa anwar gantikan Baru Bian pon anwar blm mau layan...

    Lagi pon azmin akan terkulai dgn sendiri kerana sokongan kpdnye makin menguncup....azmin hanye bergantung dgn madey...tiada madey azmin dan Bersatu akan lenyap...

    ReplyDelete
  2. The political observers say Azmin will never make it to any higher spot in politics.
    This is it. Not only did he "blow" his chances (quite literally) but worse than that the brother is an incompetent Minister.
    This you can ask Kadir Jasin to confirm.

    ReplyDelete
  3. Awang Azman Awang Pawi dari Universiti Malaya yang senada berkata, sudah tiba masanya Mahathir mengumumkan peralihan kuasa secara spesifik susulan keputusan di PRK Tanjung Piai.

    “Melengah-lengahkan pengumuman tarikh peralihan kuasa akan menyebabkan keraguan rakyat, meskipun dalam kalangan penyokong PH sendiri.

    “Seolah-olah Mahathir tidak mahu serah kuasa kepada Anwar Ibrahim dan ini juga antara penyebab penyokong akar umbi PKR dan DAP misalnya turut membuat protes dalam bentuk undi dalam PRK Tanjung Piai.”

    Katanya, antara faktor kemenangan BN kerana rakyat tidak puas hati PH gagal menunaikan janji dalam manifesto Pilihan Raya Umum ke-14 tahun lalu dan asyik menyalahkan kerajaan lama.

    “Bagi pengundi majoriti Melayu, mereka melihat ekonomi rakyat masih tak dapat ditangani dengan baik, kehidupan mereka tidak berubah, khususnya dari segi pendapatan walaupun kerajaan sudah berubah.

    “Dulu mereka marah isu Najib, 1MDB, GST (cukai barang dan perkhidmatan), kini isu tersebut sudah tiada dan ternyata PPBM tak dapat mengambil alih peranan Umno selama ini di Tanjung Piai.

    ReplyDelete
  4. 1. Why the fake news on anwar meeting Agong?

    2. Why Anwar dare not sack Azmin inspite of the latter's action?

    3. Why Anwar allow his boys to create unnecessary and stupid moves?

    It shows Anwar is not strong. He lacks nos inspite of banging empty drums. He is not fit to become PM of s muslim nation....lgbt is s straight no.

    ReplyDelete
  5. No Action Talk Only tu sebab tak berani nak BRING IT ON... Hahaha..

    Adooi, Bang Non nak ambil tindakan ke atas Azmin, Timbalan Presiden parti sendiri pun kecut camna nak langgar Tun ni?

    Jibby dan wak Jahid nak ambil tindakan ke atas Hisham pun sama gak kecutnya, camna nak langgar Tun ni?

    Bang Non berkira-kira nak langgar Tun, tapi kalau gagal nanti kempunan pulak kerusi PM tu. Dah puluhan tahun dah mengidam. Habis dicanang seantero dunia dia PM-8, takkan nak melepas kot.

    Kalau tak langgar Tun pulak nampak macam lambat lagilah orang tua tu nak turun. Dia janji akan lepaskan baton kepada Bang Non sebelum habis penggal, selepas dia rasa dia dah letakkan negara kembali di landasannya yang betul, tapi bang Non plak takut tengok bayang-bayang Azmin yang teruk menghantui Bang Non ni. Ni tak boleh jadi ni, Azmin mesti diserang.

    Nak tunggu Tun 'jalan' dulu, orang tua tu nampaknya jauh lebih sihat dan lebih steady berbanding Bang Non yang dua dekad lebih muda. Kerja apa sampai 18 jam sehari, tak mati-mati, Bang Non menunggu sampai tiga suku mati tak dapat-dapat. Adoooi.

    Semakin banyak macai-macai Bang Non menyerang Azmin sebab takut kepada bayang-bayang, maka akan semakin jauhlah Azmin daripada Bang Non dan ini bermakna semakin jauhlah Bang Non daripada kerusi PM.

    Maka kini, Bang Non dan Jibby sama-sama hanya mampu menyerang Tun melalui macai-macai mereka sahaja, dan kini serangan juga ditujukan kepada Azmin dan Hisham.

    Hahahaha.. Setakat itulah kemampuan mereka, menyerang Tun melalui macai-macai upahan yang langsung tidak memberi apa-apa kesan kepada kedudukan Tun sebagai PM.

    Ada sesiapa yang masih menganggap perkongsian John Doe bahawa Tun dan pasukannya bakal mencheckmate kesemua pasukan lawan di hujung permainan, hanyalah satu main-mainan dan serkap jarang atau hanya setaraf ramalan seorang ahli nujum?

    Kalau para pembenci dan pendengki Tun benar-benar yakin Tun bukan 'Ketua Pasukan Yang Tidak Pernah Tewas' seperti yang diberitahu oleh John Doe,
    maka silalah cuba langgar Tun dan kita akan melihat sama ada John Doe betul atau salah.

    JUST BRING IT ON laaa..

    ReplyDelete
  6. https://www.amenoworld.org/2019/11/koleksi-kenyataan-pimpinan-ph-desak-tun.html?m=1

    ReplyDelete
  7. Aku Dah muak dgn politik nak berkuase terus, taK sabar, belot, nak lepas diri, Dan seangkatan dgnnya. Sejak pru lalu, Allah Dah tunjuk Kat rakyat akan wajah sebenar ahli politik Kat Malaysia ni. Korup dgn umnonya. Berbelang belang dgn pas nya. Saling cantas dgn PH nya. Semua sama. Setakat ni berjasa Dan Gerakkan bleh kata konsisiten dgn perjuangan mereka. Tapi masaalahnya, Mereka tak kuat. Yg rakyat boleh buat sekarang, teruskan hidup, kerja Lebih kuat sementara kesihatan diberi, Dan Berhenti la terlalu berharap dgn pemberian Percuma. Belajar berdikari. Jgn ikut perangai macai umno. Semua nak Senang, kerja malas. Tapi nak hidup Senang, bila gagal, salahkan bangsa lain. By the way, sape yg dpt umrah free tu, nak kirim kurma dgn zam2. Nak pegi sendiri, taK mampu , Belum sampai seru lagi kot... 😁😁😁.

    ReplyDelete