Monday, November 25, 2019

PERBEZAAN SKANDAL DAN BUKAN SKANDAL

Kedudukan KSU kementerian didakwa sabotaj, tanya KSN, kata Salahuddin: Seorang pemimpin Amanah mendakwa ketua setiausaha Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani mensabotaj menteri dalam isu tender baja.

6 comments:

  1. Menteri yg tak cukup masa utk meeting di peringkat kementerian. Sebab itu menteri cakap lain, timbalan cakap lain malah pegawai² di kementerian juga cakap lain bila cakap dengan wartawan. Nampak benar menteri² dan timbalan menterj ni tak belajar apa² sejak dapat jawatan.

    ReplyDelete
  2. Macam2 masalah timbol dlm kerajaan PH...

    Lembaga perolehan sudah buat keputusan kenape menteri nak camportangan lagi?...









    ReplyDelete
  3. Terang kan la macam mana sabotaj tu..rakyat nk tahu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Statement setakat itu je pak yop. Statement utk cari jalan selamatkan tengkok. Apa yg rakyat nak tahu bukan isu utama. Yg penting boleh cover up bab terkantoi tu. Mereka fikir rakyat tak tahu apa itu lembaga perolehan dan apa fungsinya.

      Delete
    2. Usin ngok ngek
      Kejora Gayboy....

      "Skandal" 1.4 bilyon itu direkomen oleh Menteri Pertanian untuk membantu 900 ribu petani seluruh negara melalui NAFAS.

      MCA, UMNO, PAS, usin ngok ngek & kejora gayboy baru dgr guruh di langit (belum pun hujan) - dah menggelupur lemas di daratan, kenapa ekkk....??

      Ada ker duit masuk dalam poket, rumah kediaman atau akaun bank Menteri atau mana2 pemimpin Pan-PH....??


      Sahabat saya, Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Salahuddin Ayub berkata beliau menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk menyiasat dakwaan bahawa pegawai kanan kementerian itu mensabotaj beliau berkaitan isu tender berkaitan padi bernilai RM1.4 bilion.

      ps:
      Jika usin ngok ngek idung tak kemek, dan
      Kejora gayboy ada kotey...

      Sila dgn kadar segera buat Laporan Polis/SPRM untuk membenteras rasuah (jika ada). Toksah melalak memekak....!!

      Delete
    3. Rasanya tkyah lapor la..kes2 yg tertunggak..dibuang kes..biar rakyat yg mengadili..

      Delete