Wednesday, December 25, 2019

BERITA BAIK BUAT NAJIB DARI LAWYER TUN

Don't get over-excited with Azilah's SD, lawyer Haniff tells public: Haniff Khatri Abdulla says it is not easy to re-open investigations into the brutal murder of Altantuya Shaariibuu.

6 comments:

  1. Hahahaha...yg dh nak inzal awal tiba² tergencat termasuklah igp. Maka mcm sia²lah usaha mengumpulkan saksi yg nak digunapakai utk bicara najib bunuh altantuya. Usaha lagi, mana tau lepas ni najib kena hukum gantung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kata mutiara bijak pandai ilmuwan Agama....

      'Berhati-hatilah bila berkata-kata - sebab kata2kamu itu juga merupakan do'a".

      Kamu kata, "Usaha lagi, mana tau lepas ni najib kena hukum gantung".
      Semoga ianya diperkenankan oleh Sang Maha Berkuasa & yang Maha Mengetahui - Amin.

      Delete
  2. Hanif khatri Memang mcm tu, Aku selalu tgk Dia dlm jom channel, kalau org Tanya soalan Yg mcm masih dlm perbicaraan. Keputusan ke, Dia akan jawab, saya tak Berapa Suka nak mendahului mahkamah. TU biar yg arif Hakim buat keputusan. Bila Dia cakap mcm tu, Bukan bermakna tertuduh tak Salah, Dan tak jugak Salah. Betul la ape dia cakap. TaK guna pun Dia nak lebih2 mcm sumpah laknat. Takde makna pun, Yg betul sumpah dlm mahkamah yg laku.

    ReplyDelete
  3. Tak laku jugak kalau AG buang kes. Ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6:14 cakap macam orang Keciwa yg semakin hari semakin biol dek dihempuk orang sana sini.

      He he he - Padan muka....!!

      Delete
  4. Aku ada fakta AG banyak buang kes.Apa fakta kau? Setakat nak ckp pdn muka, kena hempok sana sini sapa pun boleh.Tahniah kalau tulis mcm tu dah bg kau puas hati. Alahai

    ReplyDelete