Monday, December 16, 2019

BUKAN SEKALI NAJIB BERBOHONG

https://bankami.blogspot.com/2019/12/pembunuhan-altantuya-akuan-bersumpah.html

Dan sekarang ia bergelut untuk  mempertahankan DIRINYA...

36 comments:

  1. 1. Secara rasional, kalau takda arahan, kenapalah Azilah & Sairul bunuh Altuntya, boleh sesispa beri pandangan.Saja suka-suka ke..?

    2. Mereka berdua ni cuma polis UTK pangkat rendah, macam mana mereka boleh padamkan semua maklumat Altuntya dalam komputer imigresen....?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ada yang bagi arahan....lepas tu tuduh Najib.

      Kalau nak tahu siapa yg bagi arahan tu, kena explore dan gali berita dalam internet..

      Memang dahsyat orang tu...dia punya dendam dan sakit hati pada Najib teramatlah sangat...

      Delete
    2. Nak tahu sape bagi arahan untuk kasi padam tu perempuan???pada aku senang je bini razak baginda da bagi hint 'bukan laki aku la yang nak jadi pm'.jeng×3 sapelah ye masa tu bakal pm...atok kot?

      Delete
    3. Hehehe...BSP. Tun juga yg kamu tuduh padahal tahun 2006 PakLah in power. Orang tua tu dah dilupakan, takda power lagi.
      Siapa Menteri KDN masa tu yg ada power arah imigresen padam semua rekod kedatangan Aktuntya....?
      Memang elok kes ni dibuka semula supaya terdedah semua rahsia. Allah takan melindungi sipendusta selamanya. Ingat ni, ya.

      Delete
    4. Saya sedang meneliti & mengkaji apa itu BSP.

      Delete
  2. Teruk jugak najib difitnah dan ditekan...
    Bila kes SRC dan 1MDB macam tak berjaya ajer, maka cara lain pulak diguna..
    Bila nak PRK ajer (PRK Kimanis January 2020), ada isu yang akan di main kan...
    Dahsyat betul kerajaan PH yg dipimpin oleh Atok sekraang ni...
    Ini ajerlah yg mereka mampu buat daripada memajukan negara dan merangsang ekonomi serta membantu rakyat...
    Pakatan Harapan memang haprak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. BSP macam biasa ku kenal, tapi di mana ya....??

      He he he

      Delete
  3. Siapa yang ikut kes ini korang akan ingat kronologi "pembunuhan Al-Tantunya" karangan Pakatan DAP suatu ketika dahulu.

    1. Awal-awal depa kata Razak Baginda, Kawan Baik Najib Razak yang bunuh Altantuya.

    2. Lepas tu kita dengar Rosmah Mansor arahkan Sirul dan Azhar pi bunuh Altantuya, kononnya Najib Razak ada skandal seks dengan Altantuya.

    3. Selepas itu, tah camna, kita dengar berita yang Rosmah Mansor sendiri pulak yang pi bunuh Altantuya di sebuah kawasan di Puncak Alam, Selangor.

    Sirul kawan Azilah bersumpah kata Najib tak terlibat langsung...mana yang betul?

    Tiba2 sekarang Azilah kata Najib yang suruh bunuh..

    kes ni dah selesai di mahkamah paling tinggi dalam sistem kehakiman di Malaysia. Dan aku pelik, apasal pula baru sekarang ni nak keluarkan kenyataan bersumpah? Sedangkan sepatutnya dia keluarkan lebih awal.

    Siapa orang yg pergi jumpa Azilah dipenjara untuk pujuk dia buat statement ni??

    Macam ada "deal" antara orang tu dengan Azilah...

    Menarik jugak episod ni....kita tunggu dan lihat. Tak lama lagi ada yg kantoi!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exactly, pal....!!

      BSP:
      Budak Sewel Pengecut
      I used to dub him.

      BSP:
      Bi Sexual Psycho
      Fan Tun calling him

      There's similarity - Sewel, pengecut, psycho & maju kena mundur kena (bi-sexual).

      Who else with such bizarre characteristic trait....??

      I reckon everyone here jolly well know.....!!

      Delete
  4. Pembunuhan Altantuya telah berlaku 13 tahun dahulu. Telah melalui ratusan hari perbicaraan selama bertahun-tahun di Mahkamah Tinggi, Mahkamah Rayuan sampai ke Mahkamah Persekutuan yang memutuskan hukuman mati lima tahun dahulu.

    Sudah 19 bulan kerajaan PH memerintah.

    Saya telah mengarahkan pegawai saya membuat laporan polis terhadap saya tentang kes ini tahun lepas. Pihak polis juga mengesahkan tiada bukti untuk kaitkan saya dengan kes tersebut.

    22 Feb 2019: 'Tiada bukti kaitkan Najib kes pembunuhan berprofil tinggi'
    https://www.malaysiakini.com/news/465213

    Seorang lagi pegawai polis yang dijatuhkan hukuman mati dalam ke ini pun pernah bersumpah bahawa saya tidak terlibat.

    Jan 30, 2016
    Sirul ‘bersumpah’ Najib tak terlibat pembunuhan Altantuya
    https://youtu.be/Yi-AyO1S5h4

    Tiba-tiba ada cerita perisik Rusia terkeluar pula. Dakwa saya yang arahkan pembunuhan Altantuya kerana dia perisik Rusia.

    Ada akuan bersumpah tiba-tiba keluar dari pihak polis yang telah dijatuhkan hukuman mati. Peguam bela sekian lama dia juga terkejut dengan akuan bersumpah tertiba dari anak guamnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. BSP:
      Budak Sewel Pengecut
      I used to dub him.

      BSP:
      Bi Sexual Psycho
      Fan Tun calling him

      There's similarity - Sewel, pengecut, psycho & maju kena mundur kena (bi-sexual).

      Tak gitu, kan kan kan....??

      Delete
  5. Kalau nak menipu pun gunalah otak...
    So obvious....siapa pengarah drama ni?? Bodoh sangat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. BSP:
      Budak Sewel Pengecut
      I used to dub him.

      BSP:
      Bi Sexual Psycho
      Fan Tun calling him

      Amazing... there's so m6ch similarity - Sewel, pengecut, psycho & maju kena mundur kena (bi-sexual).

      Who else with such bizarre characteristic trait....??

      I reckon everyone here jolly well know, ain't it so....??

      Delete
  6. Bi Sexual Psycho bodohkan diri
    makna SD dia tak reti
    koyak rabak spender sendiri
    Bijan kalah spender tak ganti!

    Nak bela Bijan dalam SD
    Bi Sexual Psycho segera menafi
    jadilah peguam yang ever ready
    Bijan mampu berapa fee?

    Pulak kenen orang lain terlibat
    Bijan suci bukan musibat
    Soal pulak SD dah lambat
    Tg Rambutan..pergilah berubat!

    Psycho kata yang benar..internet
    SD di reka tarikan magnet
    katanya rancangan Ketua Kabinet
    otak Psycho sahlah kenit!

    SRC, Emdibi belum pun tamat
    "macam tak berjaya" sudah muktamat
    Psycho percaya Bijan selamat
    Dengan Lanun masih nak khidmat!

    Kenapa berturut satu persatu?
    sebab Klepto Allah tak restu
    Kalau dulu Apendi yang bantu
    Semua sorok belakang pintu!

    Kini pintu sudah terbuka
    salahlaku bukti kemuka
    bohong SD akibatnya cilaka
    SD jarang orang nak reka!

    Geli hati, kesian pun ada
    Bi Sexual Psycho Bijan perkuda
    Semangat Lanun tetap di dada
    bilalah masa nak insaf brader??





    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak bro fan tun...askar dajjal tahu ke makna insaf?

      Delete
  7. Fantun rangkap ke 4...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ReplyDelete
  8. Bro Mat Noor bukannya apa
    tentera dajjal buat2 lupa
    dunia tahu angkara siapa
    Mahathir pulak dia nak terpa!

    Sekarang kena semuanya fitnah
    bukti banyak lempar ke tanah
    tuduh Mahathir punya kerenah
    sedangkan Bijan penuh bernanah!

    Jika Tun bagai dikata
    kenapa tak dakwa masa berkuasa
    hanya tahu cerca dan nista
    Tun relaks..tersenyum selesa!

    Kita juga tumpang gembira
    yang songlap mahkamah segera
    tinggal meroyan dajjal dan kera
    melompat bergayut pokok bidara!

    Tuduh melulu macam bro kotak
    Tun Mahathir nak bagi retak
    bossku kenyang billion melantak
    Mahathir pulak dia nak hentak!

    Fitnah, fitnah..semuanya fitnah
    Bijan bossku jahat tak pernah
    Mahathir yang patut di sumpah seranah
    mana boleh Bijan jin tanah?




    ReplyDelete
    Replies
    1. Kipidap bro...tetap the best la.hihihi

      Delete
    2. Hahaha.. Kepedihan pantun sdr Fan Tun sangat mencengkam. Tapi tentera-tentera Dajjal ini takkan insaf dengan apa-apa nasihat dan peringatan, walaupun datangnya dalam bentuk seni yang sangat tinggi.

      Tentera-tentera Dajjal zaman fitnah seperi BSP ni mana kenal noktah di dalam berdusta dan memfitnah. Apatah lagi mereka telah dibayar untuk melakukan kerja-kerja dusta dan fitnah ini.

      Tapi itu tidak mengapa kerana fitnah mereka takkan mampu menang ke atas kebenaran dan bahkan pendustaan mereka itu sendiri yang bakal dinoktahkan bila tempoh bersukaria mereka telah tamat dan penamat itu sudah semakin dekat.

      Walaupun nasihat dan peringatan itu tidak akan memberi apa-apa kesan kepada pendustaan mereka, tetapi nasihat dan peringatan itu sendiri tidak akan menjadi sia-sia. Apabila nasihat dan peringatan telah diberikan, mereka akan kehilangan alasan pada hari mereka ditimpa oleh apa yang mereka dustakan dan perolok-olokkan.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  9. Kepada Sdra BSP

    Masihkah kau ingat KEPALA BAPAK KAU by Najib?

    Masihkah kau ingat MAHATHIR ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY by Zahid

    Masihkah kau ingat MAHAFIRAUN MAHAZALIM zaman reformasi?

    Nah.....dimana mereka sekarang? Tuduhlah, hinalah, kutuklah.... moga Allah balas setimpal dengan tuduhan, hinaan dan kutukan yang dilempar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu letak 'moga' pun, memang mereka sedang ditimpa balasan Allah.

      Inilah yang dinamakan karma atau khizyun iaitulah seorang pembuat kejahatan yang kejahatannya itu dibalas dan menimpanya semasa masih lagi di atas dunia.

      (Bukan karma seperti di dalam ajaran Buddha yang mahu diputarbelitkan oleh seorang pendusta yang pernah memakai nama VIRGO LARA, dengan mengulas di luar konteks kalimah karma yang dimaksudkan).

      Tunggu sajalah pada hari mereka berputus asa apabila mereka menyedari ketewasan mutlak berada di hadapan mereka sedang mereka tidak boleh berpatah balik daripada apa-apa yang telah mereka kerjakan.

      Siapa lagi yang dengan yakinnya berani menafikan dan menyangkal perkongsian saya bahawa Tun dengan partinya PPBM yang sedikit dan kecil itu bakal mencheckmate kesemua pemain lain serentak?

      Yang ada hanyalah kaki-kaki gebang yang bila diajak bersumpah laknat untuk membuktikan mereka benar-benar berani, mereka lari dan beralasan.

      Semakin hari ia semakin jelas bahawa walau sebesar mana pun pihak lawan-lawannya dan bahkan walau mereka semua bersekutu sesama mereka untuk menewaskan Tun, mereka tetap akan gagal kerana Tun adalah 'Ketua Pasukan Yang Tidak Pernah Tewas' dan pasukannyalah yang bakal muncul sebagai 'Golongan Yang Menang' sedang mereka semua pula adalah dari golongan 'Mereka Yang Tertewas' apabila tempoh permainan itu tamat.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  10. This is an attempt to detain me without bail for murder, claims Najib

    Wrong....inilah namanya TULAH.

    ReplyDelete
  11. Perkembangan terbaru ini membuktikan lagi apa yang selalu saya katakan ; iaitulah Tun Mahathir adalah seorang pejuang kebenaran yang sentiasa melakukan perkara yang betul di dalam setiap keadaan, dan tindakannya bersekutu dengan seorang peliwat untuk menjatuhkan seorang penyangak adalah tindakan yang betul di dalam keadaan tersebut.

    Penyangak ini adalah kejahatan yang jauh lebih besar daripada peliwat. Bukan sahaja dia menyamun tahap cakerawala bahkan juga kini satu pembunuhan yang masih bertaraf skandal ke atasnya mula menampakkan putik-putik kebenaran yang telah disorokkan selama dia berkuasa melalui penyalahgunaan kuasa yang dahsyat. Penyangak ini bukan saja seorang penyamun, bahkan kini sudah ada link undang-undang bahawa dia mungkin juga adalah perancang pembunuhan.

    Sekiranya Tun tidak bersekutu dengan peliwat tegar, penyangak ini mungkin masih berkuasa. Rompakan tahap cakerawala bukan sahaja akan diteruskan, bahkan juga Azilah Hadri juga pasti tidak akan punya keberanian untuk membuat pendedahan ini.

    Peliwat pula? Jangan takut, walaupun Tun telah menyatakan persetujuan dan berjanji akan menyerahkan jawatan PM kepada si peliwat, tetapi peliwat tetap tak akan jadi PM.

    Tun terikat dengan janjinya tetapi Allah tidak terikat dengan janji Tun atau mana-mana janji lain sesama makhluk. Yakinlah Allah tidak akan mengizinkan seorang peliwat yang telah pun sabit perbuatan liwatnya melalui proses mahkamah yang adil dan telus untuk menjadi PM di negara yang bertuah ini.

    Perkembangan terkini si peliwat ini juga sama seperti si penyangak iaitulah makin menghampiri checkmatenya. Kerusi PM bukan saja semakin jauh daripadanya berpunca daripada pergolakan besar di dalam partinya sendiri PKR dengan timbalannya sendiri menyokong Tun kekal PM sehingga habis penggal, bahkan tabiat dan nafsu songsangnya itu terbongkar sekali lagi melalui laporan polis pembantunya sendiri. Sekiranya dia didakwa, maka habislah peluangnya untuk menjadi PM dan segala konar baringnya selama dua puluh tahun tidak akan membawanya ke Seri Perdana.

    Pada akhirnya penyangak hanya ada peliwat dan peliwat juga hanya akan ada penyangak untuk dijadikan rakan sekutu menentang Tun. Oh, jangan lupa, mereka juga punya bakal rakan sekutu yang lain iaitulah daripada golongan penunggang agama.

    Masa untuk mereka semua terkena checkmate oleh Tun dan pasukannya sudah semakin hampir.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  12. Najib ingat senang-senang boleh buat sumpah laknat tanpa apa-apa kesan. Penyokong macam BSP & usin temberang memang mudah dikelentong. Tapi Allah maha mengetahui. Mana boleh permainkan DIA. Sekarang sumpah sudah makan diri. Buat bisnes 1MDB tak menjadi, hilang kuasa dalam PRU14 dan sekarang naik turun mahkamah. Kemungkinan duduk Sg.Buluh tu, ada. Dan sekarang menghadapi tuduhan membunuh pulak. Ini menunjukkan sumpah laknat, tak boleh dipermainkan. Si Saiful, relaks je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sdr Cikminah.

      Seingat saya Najib hanya melakukan sumpah biasa tidak mengenali Altantunya dan ia bukan sumpah laknat.

      Sumpah biasa Najib ni tiada nilai apa-apa pun. Semasa mengangkat sumpah jawatan sebagai PM dia juga telah bersumpah untuk amanah tetapi dia telah khianat.

      Satu lagi bukti Najib adalah kejahatan yang lebih besar daripada Anwar kerana sekurang-kurangnya Anwar tidak berani bersumpah kerana sedar dan masih ada rasa takut kepada Allah sekiranya dimakan sumpah, sedang Najib pula dengan enteng telah bersumpah kerana menyangka dia akan mampu mempermainkan Allah dan Allah akan tertipu dengannya.

      Itu juga menjelaskan mengapa Anwar takut nak menjejakkan kaki ke Baitullah sedang Najib pula berani bergambar di kaabah dan depan makam Nabi dan menjadikannya bahan untuk menunjukkan konon dirinya adalah seorang manusia suci dan 'diterima' oleh Baitullah dan Makam Rasulullah saw.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. Ikut agama Buddha & Hindu, apa yg berlaku kepada Najib ni, KARMA!!!
      Dalam Islam penilauan dan pembalasan hanya di Akhirat namun, Allah maha mengetahui dan maha berkuasa. Kalau Tun Mahadir juga berdosa seperti tuduhab mereka, tentu Tun juga sudah menerima Karmanya di dunia. Tapi sampai sekarang walau pelbagai usaha dibuat di zaman Pak Lah dan Najib, Tun relaks je. Bahkan dapat jadi PM sekali lagi!!!

      Delete
    3. Aku cuma boleh ketawa ajelah. Mcm² teori bodoh yg keluar. Andai tak puas hati dgn keputusan mahkamah di peringkat tertinggi, gunalah kuasa yg ada utk buka semula siasatan kes altantuya. Semua rakyat inginkan keadilan. Jgn pulak bila terdedah dalang sebenar kematian altantuya, mcm² rekayasa akan timbul.
      Maaf, baca sd tu tak habis, dah timbul mcm² persoalan. Org yg dh sampai hujung penjara sblm digantung boleh pulak buat sd. Peguamnya sendiri tak tahu sd tersebut. Haaa..tentu ada dalang atau boleh digelar dajal kecil yg offer cantik punya utk kenakan najib. Oh, tuduh tp belum jatuh hukum belum kira bersalah kan. So, teori aku dan teori korang semua hanya teori semata. Jgn main² dgn Allah ye. Petik nama Allah utk letak kesalahan pd org lain juga ada hisabnya kelak. Jgn rasa diri terlajak baik..hehe

      Delete
    4. Kau sajalah yg pandai Usin. Agaknya kau ada pada malam Altantuya diletupkan.

      Delete
    5. Berkebelulan.....

      Mahkamah Pakistan jatuh hukuman mati ke atas Pervez Musharraf

      Bernama - December 17, 2019 7:28 PM
      KARACHI - Sebuah mahkamah khas di Islamabad pada Selasa menjatuhi hukuman mati ke atas bekas pemerintah tentera Pakistan Jeneral Pervez Musharraf, lapor agensi berita Turki Anadolu.

      Panel 3 hakim yang dipengerusikan Ketua Hakim Mahkamah Tinggi Peshawar Waqar Ahmad Seth, membuat keputusan itu selepas mendapati Musharraf bersalah dalam kes melakukan penderhakaan serius.

      Pada Mac 2014, Musharraf dituduh melakukan penderhakaan serius kerana melaksanakan pemerintahan darurat dan menggantung perlembagaan pada 2007.

      Pada Ogos 2017, beliau diisytiharkan sebagai “orang yang melarikan diri” oleh mahkamah antikeganasan Pakistan dalam keputusan kes pembunuhan Benazir Bhutto pada 2007, yang memegang jawatan perdana menteri sebanyak 2 kali.

      Yg salah tetap salah, tak kira bekas PM ker, maupun pahlawan bogus ker, bekas Presiden Umno-BN ker.....

      Delete
  13. Saksi penting DSP Musa Saperi tidak dipanggil semasa perbicaraan Azilah dan Sirul? Kenapa? Kalau ikut SD tu Musa ni memainkan peranan penting dalam mengaturkan kerja kotor tu...dia contact person antara yang memberi arahan dan yang melaksanakan arahan. Cepat cari dia sebelum dia masuk tong simen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya di era BN (Borosmah Najib) saja dalam sejarah perundangan, mahkamah membuat "verdict tertuduh didapati bersalah membunuh tanpa motif jelas".

      Delete
  14. he got nothing to gain. he got nothing to loose. haq dia utk menyelamatkn dirinya dari mati sia sia. tk yh la nk dipolitikkan. korang berada di tpt dia...korang akn taubat, dn tutup mulut.

    ReplyDelete