Monday, December 2, 2019

BUAT MEREKA YANG MASIH MEMPEROLOK MAHATHIR






Pemimpin walau sudah tersungkur masih berpolitik sombong.. 

6 comments:

  1. Melayu yg mmendewakan BRIM kini tersungkur susah Kerana sudah terbiasa diberi ikan..

    Yang miskin kena usaha bantu diri sendiri tingkatkan kehidupan bukan tunggu kerajaan kayakan mereka-mustahil

    Itu pesanan Tun terkini..

    ReplyDelete
  2. Melayu.... Malu apa boss mu, nk harapkn melayu brgerak kedepan jgn mimpi la.kita kn bangsa ketuanan Di bumi Malaysia ni.Kena disuap atau kerja gomen jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sokong..pasal tu la ph kurang kan subsidi utk petani dan nelayan..subaya melayu maju..
      Dan banyak kan bantuan utk kaum cina dan keling..supaya kaum cina dan india melingkop..lagi banyak bagi bantuan kt cina dan india..lagi cepat diorg melungkom..bagus atok..tepokkk

      Delete
    2. Memang payah & sukar Melayu nak maju selagi tak mampu berdikari, tak ubah sikap pemalas, kuat mengular, kuat ponteng, mencari rezeki pun bergantung harap dgn kerajaan saja, asyik mengharap bantuan - sikap yg ditanamkan oleh BN-Umno.

      Malays will forever have no backbones - always need umno scumbags & towkey cina's spoon feed, brim, subsidies, incentives & free medical/education.

      Kesianyer,,,,,!!

      Delete
  3. Pak yop..nak tanya..sumber kewangan untuk pemberian subsidi dari mana? kocek sendiri ke? nampak sgt pak yop ni tak percaya yang sumber kewangan negara dah banyak kurang..zaman najib dulu, subsidi banyak barang dihapuskan pak yop tak bising pulak..bukan saja subsidi, tapi biasiswa pun banyak dikurangkan..sebab banyak duit ke najib buat mcm tu..bila dah tak de duit, perkenalkan GST..

    ReplyDelete
  4. Sekarang..tkder gst..kurang kan brumm.kurang kan subsidi.minyak naik taun depan..
    Duit dah banyak ker..

    ReplyDelete