Monday, December 2, 2019

LAPORAN AUDIT NEGARA: PENGURUSAN KEMENTERIAN² MCM ORANG NOMAD



8 comments:

  1. RM57.92 juta dibayar kpd arwah2 petani yg dah tak lagi wujud di muka bumi ini....??

    Penyelewengan peringkat tertinggi yg rata2 Bermelayu Islam konon berpegang pada 'dolat terpendam-pendam' anutan politikus baru, "MUAKFAKat BANGSATan".

    Elok dipecat & masukkan penjara, bukan dipindahkan.

    ReplyDelete
  2. Selagi melayu coba mengarabkan melayu selagi itu melayu akan bergerak ke belakang

    Selagi melayu muslim coba berlumba2 mengatakan mereka lebih muslim dari muslim yang lain maka melayu muslim di malaysia akan terus berpolimik

    Selagi melayu muslim tidak berealiti berfakta dan berkebenaran selagi itu melayu muslim tidak akan hidup aman sejahtera

    ReplyDelete
  3. Aku kesian tengok masih ada jugak bangsa Melayu yg lupa diri, lembab, bongok & masih percaya pada puak MUAKFUCKAT KEBANGSAtAN.

    Hari ini tersebar berita rasmi dari Ketua Audit Negara dalam laporan 2018 - RM57.92 juta dibayar kpd arwah2 petani yg dah tak lagi wujud di muka bumi ini pd tempoh 2016~ 2018, wtf....??

    Penyelewengan peringkat tertinggi yg rata2 Bermelayu Islam konon berpegang pada 'dolat terpendam-pendam' anutan politikus baru, "MUAKFAKat BANGSATan".

    Elok dipecat & masukkan penjara, bukan dipindahkan.

    ReplyDelete
  4. http://naimnikmat.blogspot.com/2019/12/fakta-yang-disorok-komunis-tidak-pernah.html?m=1

    Bila ada melayu sokong ckp TDM fasai abu mayat (untuk jaga hati dap dan kaum cina supaya terus teguh sokong dap dan PH), melayu camni 'terlupa' kekejaman komunis kpd bangsanya sebab dia tak pernah melalui nasib sedemikian.
    Bukan saja abu, tapak kasut chin peng diframe dgn emas pun orang melayu tak mahu dibawak masuk oleh konconya ke tanah melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isu abu chin peng?
      Nak bercakap demi kepentingan apa?

      Cuba hurai dari segi kepentingan Islam.. Akhlak Islam? Ajaran Islam..

      Atau semborono

      Delete
    2. Abu mayat chin peng tiada kuasa apa² tn kd. Tp kena ingat bahawa pasti ada sebab kenapa abu mayat itu dibawa masuk ke bumi tanah melayu yg pernah dikejami oleh chin peng dulu. Apa selepas abu? Perhimpunan bekas pengganas kominis di kajang. Awal lagi sebelum itu keluar buku utk mengagungkan kominis sebagai pejuang kemerdekaan. Dan buku itu sudahpun sampai disekolah! Mujur sahaja ada yg kesan, malu alah kena tarik balik. Kalau kita tidak sensitif dgn agenda pihak² nakal dan jahat utk menjelmakan semula pkm di malaysia, mungkin lepas ini pkm boleh berpolitik secara sah di negara kita. Eh, ok apa jika pkm boleh bersaing secara sihat dlm arena politik malaysia! Jqngan kata abang tak payung.

      Delete
  5. Salam
    Akhir Zaman ini Tuhan Rasul dah ingatkan bahawa fikiran dan fahaman manusia akan dan sudah bercelaru. Tak tahu apa betul dan apa yang salah. Tak dapat pahami dosa pahala, halal haram. Selagi tak beriman pada pesan Rasul maka selagi itulah manusia bercakaran sesama sendiri.

    Solusi yang mantap adalah serahkan sahaja kepada Tuhan yang Maha Kuasa. Tuhan yang berkuasa atas segala sesuatu. Kalau ini yang dikehendaknya...sehingga manusia luput dari dunia!!!

    YANG WAJIB UMAT YANG BERIMAN LAKUKAN ADALAH USAHA KENAL TUHAN DAN RASUL YANG DIAMANAHKAN MEMIMPIN MANUSIA KEJALAN ALLAH. LAKUKAN APA YANG SURUH TINGGALKAN YANG DILARANG!!

    INGATLAH TUHAN JANGAN SESEKALI LUPA AGAR TUHAN PELIHARA KITA DUNIA DAN AKHIRAT.

    Allahu'alam. Maaf

    ReplyDelete