Sunday, December 1, 2019

ZAHID PILIH UGUT DARI UNDUR..


Kunci kemantapan dan kestabilan akar umbi umno terletak pada Tok Mat, - bukan Zahid.

16 comments:

  1. Tangan sendiri masih berlumuran najis...

    Sekurang kurangnya najib berundur setapak untuk memberi ruang kepada parti bergerak kedepan

    ReplyDelete
  2. December 1, 2018 @ 3:09pm

    Malaysia’s foreign direct investments (FDI) increased to RM49 billion this year renewed confidence by some of the countries towards Malaysia. The almost four-fold increase compared to the same period last year, at RM14 billion, was encouraging.

    The increase in FDI showed renewed confidence by some of the countries towards Malaysia, under PM leadership, Tun Dr Mahathir Mohamad.

    ReplyDelete
  3. Dia Tau, kalau Dia blah, Dia akan senasib nijib kot. Najib sekarang ni, Cuma Pelapar brim je Yg mengelilingi dia... Org Yg sanggup mati utk Dia pun Dah tak nampak btg hidung... Dan tak Mungkin wak Jahit nak Pakai bosku jugak utk minta simpati org. Jadi terpaksa jugak la jaga tong sampah walaupun Badan Dah bau najis. Lagipun cakap dia ni Jgn percaya la. Aku cakap indon paling Aku susah nak percaya. Banyak ape Yg Dia cakap, Tapi tak buat. Cakap nak ikat Dan Campak sg buaya pun tak buat. Kate mat sabu syiah pun sembang aje. Lagi aku tak Ingat. Dlm dia kata Tun A/L, Dan ade bukti, senyao... Irg Dah biase menipu, lain Kali tak akan rasa bersalah utk menipu.

    ReplyDelete
  4. ZAHID HAMIDI WAJIB MINTA MAAF DENGAN TUN M ATAU LEBIH SELESA DIGELAR "KAKI PEMBOHONG"?

    Zahid Hamidi pernah biadab & mentohmah Tun M dgn sikap perkauman memperlekeh India Muslim.

    Zahid menghina Tun itu konon dlm k/p birunya bernama "Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty".

    Perlu diketahui Iskandar adalah datuk kepada Tun Mahathir atau lebih tepat yang berbinkan Iskandar ialah Mohamad dan bukannya Mahathir.

    Jadi, tentulah pelik dan menghairankan bagaimana ia boleh diucapkan oleh seorang yang berjawatan TPM merangkap Menteri Seluar Dalam Negeri ketika itu....?? Apakah Phd yg beliau milikki itu tulen atau hanya 'doktor falsampah' seperti yg dimilikki propessor nasi lemak aka propessor kangkung....??

    Juga perlu diketahuu dalam salasilah keluarga Alkahyarham bapa Tun M, Mohamad bin Iskandar bukan orang sebarangan, sebaliknya adalah pengetua pertama Kolej Sultan Abdul Hamid, sebuah sekolah yang terkenal di negeri Kedah.
    Jahit pornorogol, macam mana pula....??








    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak seman. Berhati² bila menulis. Dlm mempertahankan nama iskandar warisan keluarga tun mahathir, jangan terlalu lancang menghina satu suku kaum jawa pulak. Kalau yg dimaksudkan adalah batang tubuh zahid sendiri itu terpulang, antara pak seman sendiri dgn zahid. Tp menyentuh suku kaum jawa ponorogo dgn diubah kpd pornorogol itu sgt biadab, kurang ajar dan bukan manusia yg berakhlak. Saya tegur sebab dalam politik ni bukan semuanya betul dan bukan semuanya salah. Jangan jual harga diri dgn membakulsampahkan adab dan budaya. Biadab tak akan membawa kemana.

      Delete
    2. Aku sendiri berdarah Jawa 100% dan kau usin ngok ngek apa tau tentang 'pornorogo' di Jatim yg terkenal dgn lagenda si Singa Kobra yg gemar dgn selir2 maknyah.

      Delete
    3. Jangan emosi using. Nanti kena jual dengan PORNOROGOL ! 🤣😂😅

      Delete
    4. Usin Ngok Ngek....

      Di Ponorogo terdapat banyak nama warok yang terkenal kesaktiannya. Di antaranya warok Suro Menggolo, Singo Kobra, dan Suro Gentho. Semuanya adalah murid Ki Ageng Kuthu. Kala masa akhir Kerajaan Majapahit, dia memilih membangun padepokan di daerah Ponorogo. Murid padepokan Ki Ageng Kuthu terkenal sakti dan memiliki laku hidup tidak menyentuh wanita.

      Tengok gaya, Jahit Komidi lebih mirip dgn Warok Singo Kobra - watak beginikah yg dipilih Umno & "MUAkFAKAT BANGSATan....??

      Delete
    5. See how hypocrite Umno at its highest degree of hypocrisy with this latest report....

      Barisan Nasional (BN) component party MIC has expressed today its willingness to join the Muafakat Nasional aka Mua
      Taking a different stand from its MCA counterpart Wee Ka Siong who recognises BN as the only coalition, MIC president SA Vigneswaran, when asked on the party’s willingness to join the PAS-Umno collaboration, said: “Yes, of course.”

      Earlier today, Umno deputy president Mohamad Hasan said that MIC was keen to join Muafakat Nasional aka "MUAkFAKAT BANGSATan.

      ps:
      Tak agak-agak, Presidennya yg 'berpornorogol' dulu bukan main kemainnn lagi menghina India Muslim.....!!

      Delete
    6. comments:

      Usin, di bawah ini aku paparkan tulisan kau pada 28.11.19:

      Senyum kambibg tu sangat WIN! Setepek kena ke muka nipah myden. Apa-apapun sorry aaa...aku tergelak bila peguam beralasan bodoh mencari alasan.

      Itu yg kau namakan berhati2 bila menulis? Sesuka hati kau ubah nama org jadi nipah. Baik kau cermin diri kau dulu sebelum nak kondem org lain.

      Delete
    7. abu, aku tulis direct kpd tuan punya tubuh yang mencari alasan bodoh untuk tidak hadir ke parlimen. sejuk dijadikan alasan, habis mp-mp lain yang hadir tu lahir di eskimo ke? aku tak rujuk kpd keturunanpun untuk mengkritik. tak la macam ehem ehem tu...

      Delete
    8. Pakcik Usin, berikut pula tulisan pakcik pada 24.11.19:

      Reply


      Kerusi terbang? Maaf, tak ada. Kereta terbang? Juga tak ada. Maaf semua. Lupa nak mohon permit untuk terbangkan terbangkan kereta terbang. Oh ya, maaf sekali lagi, kereta terbang ni made in china, bukan tempatan ye. Hajat nak buat yang tempatan punya tak kesampaian. Rakyat Malaysia ni malas² belaka. Ingatkan bulan november boleh siap tapi sebab rakyat malas, tak siap juga sudahnya.

      Selamba je pakcik kutuk rakyat MaLaysia malas. Wah! Hebat. Satu negara pakcik kutuk. Melayu, cina, india, banjar, boyan, iban, melanau, kadazan dusun dsbnya semua pakcik sebat. Tp bila pak othman ckp pasal jawa, pakcik dah melenting gila.
      Sudahlah pakcik. Bukak aje topeng perasan bagus tu. Tak guna nak berbelit2 mcm Najib.

      Delete
  5. Using ni darah PORNOROGOL ke ? Maaflah kalau iye. Jangan mare ye !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramainya yang takde harga diri melindungi perogol bahasa. apalah yang pak seman bagi makan sampai berjujuk masing-masing defend pak seman. untung la jadi pak seman, kurang ajar hina kaum orang lainpun ramai yang bela.

      Delete
    2. Pakcik hina satu Malaysia boleh pulak. Apakah harha diri pakcik?

      Delete