Tuesday, January 14, 2020

AZMIN ALI ANWAR IBRAHIM KOSONG KOSONG

Dari segi perundangan mereka dibersihkan oleh PDRM dan AG..

Kes video SEMBURIT Azmin yang Hamid teruja istihar cari dan buru dalang berakhir dengan opera.

Anwar Dan Azmin kategori lebih mulia dari ulama PAS, yang fitnah mereka haziq Dan yusof tidak disaman? Diberi pengampunan?

Maruah hingga tergugat untuk jadi calon PM begitu MURAH? boleh disepikan BEGITU sahaja?

Yusof dan haziq JUGA tidak saman mereka? Deal tepi? Tak Ada cerita pun?

Rakyat terpinga-pinga?
Inilah pentingnya kalau latkoya masuk campur Dan dedahkan cerita sebalik tabir???
Supaya Rakyat tidak BERTERUSAN jadi mangsa diperbodohkan dengan opera..

Untuk rakyat, Azmin Dan Anwar memang kosong.

Perang politik antara mereka baru bermula.
Jangan fikir ia sudah berakhir.

TERKINI:
Anwar akan mengambil tindakan undang² ke ke atas yusof...jangan terburu buru memuji.. tunggu till end? Penyelesaian luar mahkamah, mohon Maaf..ini serba mungkin.

Sekadar memerangkap Azmin buat perkara yg sama..Ada berani?

18 comments:

  1. Apa²pun kalau law ditangan ph memang tak boleh harap. Keadilan bukan utk keadilan sebenar tp utk menyelamatkan kawan. AG dh bnyk buat spoil, dia bikin keadilan spt kepunyaan abah dia. Dia suka dia lepas, dia tak suka dia goreng sampai hangus. IGP semacam dh terikut-ikut. Utk igp, kan bagus kalau dulu teruskan berbudi pd tanah, jd petani. Ambil jawatan igp mwnyebabkan bergelumang dgn rasa bersalah. Ag, perlu diingat jawatan itu bukan kekal sampai mati. Andai lucut jawatan nanti, maka masak la kamu menjawab segala ketidakjujuran kamu sewaktu bertugas. Tak perlu ph kalah, pengganti kamu kelak tidak akan mendiamkan kamu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm mengata kat puak sendiri je tuan ni. IGP skrg dulu jadi petani angkara siapa tuan? Sudah lupa @ buat2 lupa? Semburit memang salah. Dua2 x layak jadi pemimpin. Tapi kalau nak selidik, yg lbh memudaratkan malaysia adalah klep duit negara. Kononnya pinjam untuk melabur, diseleweng supaya senang nak pujuk isteri.

      Delete
    2. Zahid Azmin Anwar najib Tak banyak beza, keempat empat mereka sudah diberi peluang Dan masing² telah menunjukan belang masing²..

      Takdirnya Tun KEMBALI, semoga dipermudahkan dan tambah jasa..

      Delete
  2. Kikiki.. KD baru prasan rakyat jgn di perbodohkan... kikikikkkiki... sentap kew ato baru sedar...!!???

    klu atok letak jawatan... ari no aku rela jadi prngikut Jon Doe dan budak suman ubun2 lopong...aku rela kibar panji hitam yg di janjikan bersama Jon Doe, aku rela berkiblatkan pluralisma murtad, aku rela jadi budak suruhan marina gereja, COMANGO bersama CT Kassim dan Brother Anwar Bin Ibrahim...


    yg ni pun ko takut nak siar komen ako..
    dan aku rela beriman dengan hadis palsu bersama jon doe...


    dasar lidah bercabang aku rela bertohankan lgbt gay skli...



    kikikikiki..

    ReplyDelete
  3. Ya Allah...selamatkanlah Malaysia daripada malapetaka. Semoga pengganti Tun Mahadir adalah orang yang berilmu dan bersih daripada sebarang dosa jenayah dan moral.
    Janganlah 4 orang ini - Zahid, Najib, Azmin dan Anwar jadi penggantinya.

    Lindonglah kami ya Allah, dpd malapetaka.

    ReplyDelete
  4. Next PM bukan Anwar, bukan Azmin dan bukan dari PKR, sebaliknya dari PPBM.

    PPBM adalah Kaum Yang Didatangkan dan dengan izin Allah, apabila tempoh permainan itu tamat, PPBM yang bakal muncul sebagai 'Golongan Yang Menang'.

    Kesemua bakal PM berikutnya, in shaa Allah adalah daripada PPBM, sebagaimana kesemua PM di zaman BN adalah daripada UMNO.

    Tidak perlu percaya apa-apa. Memadailah untuk bersaksi bahawa John Doe telah mengatakannya.

    Que sera sera ; W2020M.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg kena cekup dadah, judi dan perempuan baru² ni adalah dari ppbm. Ini yg kau gelar golongan yg menang? Kau fikir kalau mereka dpt hadiah buang kes kelak oleh ag, mereka tu antara golongan menang? Apa punya bangsat la golongan ini. Golongan lupa daratan, lupa tanggungjawab, lupa iman...cehhh!

      Delete
    2. Sampai kiamat dan sampai akhirat pun aku tak percaya dgn cerita dusta kau tu.

      Delete
    3. apa benda lah kau ni JD... kalau jadi machai dan penjilat tu biarlah cerdik sedikit... janganlah badan basah dengan kencing haring PH kau masih memuji lagi...dah tua pun bodohhhh.... kah kah kah

      Delete
  5. Rakyat dh bosan. Negara dipacu ke arah yg salah. Ekonomi berkembang worst berbanding negara jiran. Tahu negara mana yg pintas Malaysia skrg? Sekeliling nagara kita semua sudah meninggalkan kita jauh, jauh di belakang. Ketika kita sibuk mendedahkan perbualan telefon bekas pm dan seorang pembesar arab, pembesar arab tersebut melabur di Indonesia hampir 100 bilion! Malaysia dpt apa? Dah la dikatakan pembesar tersebut ingin menyaman sprm dan kerajaan Malaysia. Tiada beban batu digalas. Yg pelik ramai pulak yg mempertahankan Latheefa Koya, sedangksn implikasinya ekonomi Malaysia turut terjejas. Malaysia nak dibawa kemana oleh ph? Sila jelaskan supaya semua rakyat faham. Adakah ini semua salah Najib? Mungkin juga. Bila Najib jatuh semua pelabur bawa lari modal. Terkini, kilang susu tepung dah bungkus dan lebih kurang 300 pekerja hilang pekerjaan. Adakah ini bagus untuk Malaysia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi, kamu nak Najib kembalikah....???

      Tak pernah terfikir moral Melayu sudah jatuh ke taraf najis. Membaca komen kamu sungguh geli geliman, nak termuntah. Saya lebih suka memilih hidup susah daripada hidup tanpa sekekumit maruah. Sama seperti perasaan M.Bakri Musa ketika beliau mendengar pita rakaman MACC suara Najib dan konco-konconya merendahkan mertabad 'grovel' kpd Putera Mahkota UAE, mintak nyawa. Sikap orang macam kamu, sungguh jijik. Kamu ni mesti jenis hipokret si Dzolkifli bekas ketua Macc. Geli dengar kamu bercakap pasal ekonomi. Sama macam mendengar dzulkefli berkhutbah pasal menjauhi rasuah. Lepas tu, celebrate ke Bali dgn bini orang!!! Khaaaak....puiiii

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies

    1. Terpulang kepada diri sendiri untuk mencari peluang dalam cabaran ekonomi hari ini.
      Jika kita bijak menjadikan cabaran kepada peluang,InShaa Allah, kita akan peroleh kejayaan akhirnya.
      Ini adalah pengalaman saya sendiri.
      Bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah.

      Delete
    2. Bill Gate kata, IT IS NOT YOUR FAULT, TO BE BORN POOR. BUT, IT IS YOUR FAULT, IF U DIE POOR.

      Delete
  7. kita doakan ramai ramai biar anuar jadi PM dan Lim Guang Eng jadi TPM...itulah yang rakyat malaysia bodoh sama juga mcm cikminah hendak...pthuiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biar bodoh asalkan bermaruah. Faham tak? Kalau tak faham, atau tak mahu faham, maknanya kaulah yang bodoh piang.

      Delete
  8. Why Guan Eng suddenly says...Do not pressure TDM to hand over the baton to Anwar. He quips TDM said after APEC...so do not try to apply pressure.

    Is Guan Eng smelling something forthcoming? I think so. Wait for the show to begin

    ReplyDelete