Friday, January 17, 2020

ISU POLITIK DAH KURANG...FOKUS BINA NEGARA

Sokong kerajaan..

6 comments:

  1. Sokong kenyataan itu, cuma next pru terpaksa sokong pembangkang. Try yg lain pulak sbb yg ada ni lebih lemah berbanding yg lepas. Sekali silap jgn berterusan silap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus. Tetapi masih terlalu awal untuk membuat keputusan.

      Banyak kesilapan Dan samada kesilapan itu diperbaiki?

      Samada kerajaan Dengar rintihan rakyat atau kerajaan bust oekak?

      Dalam dunia, tiada kerajaan YG mematuhi manifestonya kerana oerbahai kekangan..
      2023 Kita kaji semula samada PH sengaja tidak menunaikan janji atau Ada alasan logik..

      Banyak lagi perlu di Annalisa..

      Kebaikan Dan kelemahan keburukan kerajaan sekarang..

      Tukar jika Ada kepimpinan yg lebih baik

      Delete
  2. Sokong 100% kerajaan PH pimpinan Tun.

    #jalanterusbersamaTun

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni mangkuk sorang dia masih buta mata dan buta hati....asyik makan dedak dan otak dah korup agaknya....

      Delete
  3. KD ni macam tak ada isu nak tulis....
    Hari2 duk sokong dan ampu atok .....
    Tahulah , dah byk makan dedak dari Atok..
    Tulis lah benda yang ,menjadi isu rakyat sekarang ni:

    - Byk yg dirancang semua sekerat jalan...(Makan sarapan percuma.? LGE dlm belanjawan dah peruntuk 1.6 billion.....semua happy....Last2 kata tak ada duit..Atok kata kenapa nak bagi makan anak org kaya.....aduii..masa LGE umum tu, atok ni tidur atau pekak badak!!??...

    - Kenapa ekonomi masih teruk (sila analisa sikit....byk data ekonomi yg menakutkan)..Indonesia akan jadi tiger asia...kita jadi kucing kurap....bodoh punya pemimpin yg mentadbir negara hari ini

    byk lagi.....kau KD pls be gentleman.....tolong siarkan..
    Byk komen aku kau simpan.....yg ikut selera kau ajer yg kau siarkan...Jgn jadi pengecut la

    ReplyDelete
  4. KD

    Topik yang sangat tepat.

    Isu politik dan peralihan kuasa dah kurang malah tak lagi relevan.

    1. DAP...LGE dah kata lambat lagi. Selepas APEC.

    2. AMANAH...Mat Sabu kata masa ini untuk pengukuhan ekonomi. Soal peralihan kuasa tak perlu dibangkitkan.

    3. PKR...Azmib kata kita kena ambil peluang meningkatkan ekonomi menjelang APEC untuk mengukuh kedudukan ekonomi negara. Isu peralihan kuasa tak penting dan perlu jangan diperkatakan lagi. Biar TDM habiskan satu penggal.

    4. BERSATU....kalau TDM dipaksa berhenti, PH akan kalah

    Hebat pandangan2 ini.

    Oleh yang demikian perlu kita semua tingkatkan fokus terhadap membina negara.

    Hendak peralihan kuasa bagai nak rak adalah misi individu yang kemaruk kuasa.

    Hendak fokus bina nagara sesungguh mungkin adalah misi rakyat jelata...

    Wallahuaklam

    ReplyDelete