Monday, January 13, 2020

KES AZMIN TIDAK DITUTUP




SEMUANYA baik baik belaka..

8 comments:

  1. Kalau boleh la, semua kes melibatkan pemimpin kerajaan ph tidak ditutup. Kes banglo mewah tanpa kolam ada asas jelas untuk tidak ditutup begitu shj. Kes dadah anak menteri pertahanan. Kes rogol adun tronoh. Kes kematian adib. Kes seks luar tabii mwnteri ekonomi. Kes gangguan seksual mp port dicksons. Juga kes tangkapan dadah dan judi melibatkan pegawai² kementerian juga adun dengkel. Rakyat memerhati. Puak pimpinan sekarang naik turun tangga mahkamah. Harap² pemimpin² kerajaan yg dituduh juga ambik tanggungjawab yg sama. Tunjuk contoh yg baik kpd rakyat sbb rakyat sedang memerhati.

    ReplyDelete
  2. Yeee, rakyat sdg memerhati. Antara dua pilihan. Selagi pemimpin tidak memerah Keringat rakyat biasa utk penuhkn tembolok sendiri, lantak la.
    Selagi perbuatan kau x menyusahkn hidup org lain, that's your own business.

    ReplyDelete
  3. Nampaknya Malaysia dh jem utk run pentadbiran. Pelabur lari bawak keluar modal. Tiada real pelabur baru. Aset² negara hampir habis dijual. Bumipitera hampir berjaya dimiskinkan. Terkini pesuruhjaya sprm siar kpd umum rakaman perbualan bekas pm dgn berbagai individu. Antara individu ialah anak raja arab yg sgt kaya. Khabarnya beliau sgt tersinggung. Malah isu pendedahan rakaman itu sudah dijadikan tajuk berita dunia oleh al jazeera. Habis reputasi negara terjejas oleh karenah lateefah koya. Putera raja tu akhirnya melabur ratusan bilion di indonesia. Malaysia dpt apa? Cercaan, hilang kepercayaan, kerugian dan serba.serbi negatif. Yg positif adalah ujian air kencing...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul cakap awak. Saya anak beranak dah sebulan tak makan. Hidup merempat di kaki lima. Zaman Najib saya duduk di banglo mewah Bukit Tungku. Hari-hari makan quino....hahahaha

      Delete
    2. En Cakap tiada pelaburan baru...setakat kenyataan kosong tanpa bukti. Takkan nak main sumpah laknat dalam masjid macam Najib kut. Encik juga cakap, pelabur bawa keluar modal mereka...juga tak bagi apa-apa stastik... hang pi gebang di kedai kopi la mangkok...sini tempat orang terpelajar!

      Hebat kau ni.... dapat info Putera Saudi sudah tersinggung...kau ni mesti business bilion bilion sampai tahu cerita pasal keluarga diraja Saudi ni....

      Delete
  4. Hahaha... Sama la kita. Zaman Najib sya bleh pakai keta axia. Tp sejak PH take over ekonomi jatuh. Saya yg kerja dgn Cina ni ditindas. Trpaksa la saya beli honda utk ulang alik tempat keja. Brim, air free semua x dpt dh. Dulu yg free free semua dpt.
    Teruk betul la pH ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih bagus kau pakai kereta lembu je tak le susah2 beli petrol.

      Delete
  5. Betul ckp 6:14:00 pm.setakat ckp tnpa statistic tu pegi kedai kopi la. Aku perli pun x faham. Ada ker disuruh Aku pakai keta lembu, x payah isi minyak. Teruk sangat ke IQ si anom tu nk Fikir. Biasa nya yg IQ rendah ni macai Najib jer.
    Woi mangkok.. Kalu Aku bleh upgrade dr axia zaman Najib ke Honda SUV zaman PH tkkn Aku x mampu bli mnyak. Tu sebab ekonomi Aku jatuh la yer??? Bodoss!!. Dulu Memang la Aku dpt brim air free sb gaji Aku ciput tp skrg Aku dh x layak dh pun. Guna la skit akal yg Allah kurniakan tu mangkok..

    ReplyDelete