Tuesday, February 18, 2020

3 TARIKH SELESA SELEPAS APEC UNTUK ANWAR

9 bulan dari sekarang, Disember 2020 - Selepas APEC dengan masa mencukupi untuknya selesaikan krisis di PKR.

Atau Mei 2021, genap Ulangtahun Ketiga PH kerajaan sekaligus PKR semakin kuat..

Atau paling terakhir November 2021, selepas Perhimpunan Agung dan pemilihan kepimpinan PKR.
Itupun jika Anwar masih Presiden.

13 comments:

  1. Klu nak jilat pun bontot Atok dan aljubori tu tak payah la bagi banyak tariknya KD... alahaiii apasal sumahacai gelabah semacam skg nih...!?

    Abis Panji hitam jon doe on ke tak on...!!?

    #bolejalanlanubuwahpalsukau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu ampu, Tun bukan jenis tabur dedak untuk disokong..

      Malis President kepartian 21hb February tarikh keramat bagi sesetengah pihak tetapi Tun sudah nyatakan keputusan seorang Perdana Menteri berteraskan wisel di tangan (perlembagaan).

      Delete
    2. Apa yg merepek bro.. Kau punya poojaan sudah kecundang keeee ki ki ki ki

      Delete
    3. Ko ikut perlembagaan kerala ker?...pkr bukan dlm PH yg ada majoriti 139 kerusi?...

      Kalo anwar nak tubuh kerajaan baru lain dari PH baru kena dapat sokongan majoriti dari parlimen ....

      Ato ada mp PH yg akan keluar?...azmin dan konconye tak sampai 10 orang kalo kluar jadi bebas....

      Delete
  2. kihkihkihkihkihkihihkih!!!!

    ReplyDelete
  3. Tak payah nak tunjuk tarikh kpd anwar...dia lebih tahu...dia dah masak
    dgn pahit getir dan sepak terajang politik..

    Slogan anwar Jangan berumah ditepi pantai kalau takut dilambong ombak...

    Cuma aku nak kepastian dari joni doe bila tarikh perang klimaks dan tarikh terjun dari atas jembatan penang..m

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawapan :-

      Tun mengetahui bahawa Bang Non hanya berpura-pura di depan khalayak konon sanggup tunggu sehingga APEC 2020, padahal di belakang konco-konconya diarahkan untuk serang Tun supaya Tun turun juga dan serahkan jawatan PM kepada Bang Non di atas talam pada Mei 2020.

      Apabila segala wadah promoter 'Peliwat Sebagai PM-8' termasuk blog Shahbudin menekan Tun untuk tetap serah kuasa pada Mei 2020, dan Tun menjawab dengan tegas 'selepas APEC 2020', maka Tun secara tersirat tetapi penuh yakin sedang berkata kepada Bang Non dan konco-konconya 'JUST BRING IT ON'. So kepada Bang Non, para reforbis (drpd kalimah reforbasi), Tuan Budin dan Kejora Bapuk Bodo (kini menjadi anon dan nbr); JUST BRING IT ON.

      Bagi mereka yang meminta saya memberikan tarikh 'PERTEMPURAN KLIMAKS' itu baik kerana berminat untuk mengetahui tentangnya ataupun mahu memperolok-olokkannya, maka dengan perkembangan terbaru ini, jawapan saya pertempuran klimaks Akhir Zaman itu bakal berlangsung di antara Mei 2020 dan November 2020.

      Apakah tanda ia adalah pertempuran klimaks zaman fitnah? Jawapannya, nantikan 2 petanda terbesar berikut:-

      1. Di bumi Mekkah, matinya raja penjaga Baitullah, diikuti oleh berlakunya perebutan takhta oleh 3 orang putera raja di mana tiada seorang pun di antara mereka yang berhasil mendapatkan takhta. Petanda bahawa monarki telah mencapai klimaksnya dan bahawa penjaga Baitullah selepas itu adalah Imam Akhir Zaman sendiri yang bakal ditabalkan oleh Pemuda Tamim yang pasukannya baru sahaja menang mutlak di dalam pertempuran klimaks mereka di negeri mereka di Timur.

      2. Di bumi Malaysia, akibat kekacauan yang berlaku, Raja Terulung negara ini (YDPA) tidak mempunyai pilihan melainkan dengan mengisytiharkan darurat, petanda bahawa demokrasi juga telah mencapai klimaksnya. Perisytiharan darurat yang bakal menyaksikan Pemuda Tamim membuat seruan terakhirnya kepada anak-anak bangsanya aka Bani Tamim aka bangsa Mim dan seruan itu bakal disambut oleh 313 jiwa lelaki dan perempuan bangsa Mim yang turun ke lokasi pertempuran iaitulah Bandaraya Putrajaya. Pertempuran yang bakal menyaksikan 314 anggota pasukan ini menang mutlak, dan kemenangan ini ditandakan dengan munculnya panji-panji hitam di seluruh negara bermula di Putrajaya. Senjata kemenangan; ilmu, hikmah dan karamah.

      (Bersambung)

      Delete
    2. (Sambungan)

      Terdapat juga satu hadith lain yang boleh dijadikan rujukan, tetapi hanya secara tunggu dan lihat. Ia mungkin berlaku dan mungkin tidak. Ini adalah kerana, tidak seperti hadith kemunculan panji-panji hitam di Timur yang bertaraf mutawatir pada khabarnya, hadith ini dikategorikan sebagai lemah dan tidak boleh dijadikan panduan muktamad. Ia adalah hadith tentang berlakunya soihah (suara keras) di malam pertengahan Ramadan (15 Ramadhan) yang jatuh pada hari Jumaat, petanda bahawa ia adalah Ramadhan terakhir yang berlaku di dalam zaman fitnah dan pada Ramadhan berikutnya zaman fitnah telahpun menjadi sejarah.

      Pada tahun 2020 ini, Ramadhan jatuh pada 1441H, dan pertengahan bulan Ramadhan benar-benar jatuh pada hari Jumaat iaitulah 8 Mei 2020, dan Mei pula adalah tarikh ultimatum Bang Non dan konco-konconya kepada Tun, dan Tun telah pun memasakkan kakinya ke bumi untuk bertempur dengan Bang Non apabila ia dengan tegas dan yakinnya berkata 'tidak sebelum APEC 2020'.

      Zaman hanya akan berubah apabila Imam Akhir Zaman muncul di Baitullah untuk menerima bai'ah umat, dan ia meletakkan syarat penerimaan bai'ah itu, sekiranya majlis pembaiatannya sbg Khalifah Akhir Zaman diketuai oleh si Pemuda Tamim yang pasukannya baru saja menang mutlak di negeri mereka di Timur.

      Imam Akhir Zaman pula hanya boleh muncul selepas Panji-panji Hitam itu muncul di Timur menandakan kemenangan mutlak Pasukan Panji Hitam, iaitu pasukan yang tidak pernah tewas kepada mana-mana lawannya sebelum itu.

      Pasukan Panji Hitam pula tidak boleh muncul dan menang mutlak melainkan dengan serangan besar-besaran ke atas Pembawa Panji Hitam itu benar-benar berlaku, dan Pertempuran Klimaks itu benar-benar mengambil tempatnya.

      Pertempuran Klimaks itu pun tidak boleh berlaku melainkan dengan Bang Non dan konco-konconya benar-benar melanggar Pemuda Tamim @ Tun Mahathir.

      So, kepada Bang Non dan konco-konconya; JUST BRING IT ON.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  4. Keputusan seorang PM dan konsensus Majlis Presiden seperti jarak bumi dengan langit.

    PH Ada 139 kerusi boleh cuba bawa usul undi tidak percaya PM Di Parlimen..

    Majlis Presiden boleh singkir BERSATU sekaligus PH akan hilang majoriti dengan sebahagian AP PKR turut keluar.

    Yang boleh, sekadar menyalak bukit..

    ReplyDelete
  5. Kikikiki..Anwar Mahathir pH
    Macai umno pula terlebih kecoh..
    Weii..Mana lu PUNYA boss
    Takkan Tak GI dukung dia Kat mahkamah, takkan dah lupa..

    ReplyDelete
  6. Aku relax je... Samting will hepeng...
    Selamat jalan AI.


    ReplyDelete
  7. 1. Yes…TDM will step down …a fact

    2. Yes…TDM will step down after APEC…the truth

    3. Yes…TDM leaves based on Muafakat Pakatan Harapan… the reality.

    BUT…

    1. No…it would not be May but November…explicit mentioned and announced

    2. No…it will not be a PH government but A NEW COALITION…power balancing equation from now till November will commence after this friday 21 feb 2020.

    3. No…it will not be Anwar but someone else…pretty obvious as the MP having the majority support shall be new PM who shall be endorsed by YDPA basis Federal Constitution

    IT IS THE WISH OF THE MAJORITY THAT A NEW PM IS UNTAINTED, CERTAINLY NOT AN EX-CONVICT OF SODOMY TWICE JAILED WHO DO NOT COMMAND THE SUPPORT OF THE MAJORITY OF MPS.

    Moga Allah jauhi rakyat Malaysia dari bala…aamin

    ReplyDelete
  8. Dah memerintah pun nak bergaduh....sesama sendiri...BONGOK...

    ReplyDelete