Friday, February 28, 2020

BELUM ADA KEMENANGAN SELAGI BELUM ANGKAT SUMPAH PM

Setakat ini tahniah dan terima kasih kepada Tun, BERSATU, Azmin  UMNO dan PAS.

KEDAH. PERAK, Johor JUGA ikut rentak Pusat

9 comments:

  1. terimakasih dengan panji panji tuhh

    kalau ada 10 ribu orang Melayu yang buat kerja gilo asyik nak tunggu tanda tanda bila panji nak kibar nak muncul jahanam mundur orang Islam dan Melayu...


    bukan kojo kau tu kojo tuhan bilo panji nak kibar

    oooppsss ter'emo plak... kikkiki

    FormulaTerEmo = Haahh Tepokkk + BMF

    ReplyDelete
  2. John doe
    Is there a possibility that the ta & mim meant for tansri muhiyudin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada kemungkinan langsung.

      Pemuda Tamim mempunyai beberapa ciri yang sah dan dipersetujui oleh semua pengkaji.

      Salah satunya ialah, dia adalah pejuang kebenaran zaman fitnah yang telah memimpin pasukannya di dalam banyak pertempuran pada zaman fitnah dan pasukannya menang kesemuanya.

      Pada tahun 2020, TS Muhyiddin tidak pernah menjadi ketua mana-mana pasukan pun apatah lagi untuk masuk ke medan pertempuran dan menang.

      Ia adalah Tun Mahathir dan masa akan membuktikan, in shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  3. Allahuakbar...

    Hidup 3M
    Hidup KD

    ReplyDelete
  4. Tepat sekali.

    Kesimpulannya:-

    1. Tun masih PM.

    2. Pak Sheikh masih PM wannabe.

    3. UmNO masih belum kembali berkuasa.

    4. PAS masih belum memegang kuasa pusat.

    Dan natijahnya :-

    Bangsa Melayu masih kekal terselamat daripada kebinasaan.

    Saya sokong dan berada sebaris dengan Tun Mahathir, Dr Maszlee Malek, sdr Syed Saddiq, dan sdr Rina Khan untuk PPBM tidak bersekutu dengan UmNO dan PAS atas nama persekutuan jemaah dengan jemaah. Pintunya telah pun dibuka, hanya kita perlu melangkah masuk melintasinya.

    #jalanterusbersamaTun

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..madey kaciwa tak dapat ganti pm7...jalan terus dgn tun..

      Delete
  5. Trus trang lah jon doe kau ni pembohong sebaris dengan atok kau, penipu mcm aljub.... taubat lahh selagi nyawa dikandung badan...

    tinggalkan penantian kibaran panji yg sia sia berpuluh tahun lamanya.

    nubuwah yg daif satu penantian yg sia sia ..... lain kali biar jon doe yg tertipu skg ni buta buta jer pengikut mcm budak suman (tah idup atau mati skg dengar khabor pi mana mana tutup muka dng bakul sampah majlis perbandaran kikiki..) pomen bawah tanah, cik minah, fan tun yang dah tak jadi fun taik dan KD yg sllu up komen jon doe....

    kikikiki.. nak panton ka...!??


    tgguuu yaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enon MakNyah Kejora 7:56...

      Sedapnya mulut longkang pengecut kau berkata,
      "budak suman (tah idup atau mati skg dengar khabor pi mana mana tutup muka dng bakul sampah majlis perbandaran kikiki.."

      Meh datang JB, sebutkan masa & tarikhnya - akan ku sambut, tatang, timang tinggi2 kau dgn penuh kemesraan sambil realign diri kau balik asal jadi hantan, bukan pondan.

      Semoga semua pembaca blog ini, jadi saksi sama ada budak musibat sekor ada telor atau sekadar sembang temberang jer......!!

      Delete