Wednesday, February 19, 2020

BERITA²PALSU YG SEDANG DIDENDANGKAN OLEH PEMBANGKANG..

UMNO yg sudah ditimpa musibah dan PAS yang semakin gopoh (tidak bertabayuun) perlu berhati hati dalam manipulasi berita bukan sahaja takut palsu tetapi menjurus kepada fitnah dan niat jahat yang mendatangkan bala BERTERUSAN kepada mereka ..

Jangan jadikan muafakat antara iblis dan syaitan yang merosakan keharmonian negara sekadar berkiblatkan politik kepartian.



Viral photo of Guan Eng ‘chairing’ TH meeting an 'attempt to spread hatred', says PM's Dept: The PM's Department says the picture was actually taken when minister Mujahid Yusof Rawa and Jakim officials visited the finance minister to explain the concept of Islamic administration on Feb 18.

Najib Dan Hisham Makin Muflis ISU..

15 comments:

  1. Fitnah macam ni yang selalu dikeluarkan dalam Blog Budin oelh Najib bini Romsah MVSA, Anonymouse yang penaakut dsbnya.

    Ingat semua kita ini bodoh tak reti realiti, fakta dan kebenaran

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masuklah berhujjah dgn fakta...tak perlu meroyan..

      Delete
    2. Kata AR Tompel dalam filem P Ramlee..

      Takkan tok leba pandai menipu...

      Kikikikikk.

      Pas tak kira pencuri ker penipu ker Pas akan sokong jika boleh dapat habuan...ulamak dunia..

      Delete
  2. Macam tak biasa pulak.Teringat aku fitnah negara nak bankrap dan 40000 Banglas dah bersedia nak mengundi.Sapa ekkk..

    Apapun beribu ekar tanah TH dah terjual dibawah harga pasaran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes negara boleh bangkrap dulu dan sekarang jika salah urus..

      Palsu dan fitnah.. pembuat dan penyebarnya tetap salah..PRU13 mereka kalah.

      PRU14, atas kebenaran, kan menang..

      Delete
    2. Logiklah kalau PH memfitnah sebab sesuai dengan label mereka sbg kafir harbi, liberal, comango, pluralist.

      Jadi takkanlah puak yg suci, alim, terjamin masuk syurga macam kamu nak memfitnah jugak? Kamu kan org baik2? Yg jahat cuma Madey, Anwar, Mujahid, dan semua org PH walaupun tujuan mereka nak selamatkan TH yg dirompak puak kamu.

      Delete
  3. kes 1mdb dah 2 taun x selosai... sllu pihak pembela mohon tangguh beratus ratus kali.. kes najib terbalik pendakwaraya mohon tangguh...


    kikikiki... kan bangang namernyer tuhhhh... tuduh dan fitnah seluruh doonia dolu past tu tangguh kes nak dakwa...


    akai ada mana... akai mana..


    tak ker bangang namernye tuuhh....

    kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ke dah 2 tahun? Atau sebenarnya kau lemah mateamtik, nak kira pun tak tahu. Atau dalam bahasa kasarnya bebal.

      Delete
    2. Kalau lambat dikatanya bangang
      Kalau cepat dikatanya zalim
      APA nak pelik pada puak munafik NI..

      Melanun, merompak, menyangak, mencuri pun dah jadi halal pada mereka..

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Anjing gigit saya..
    Saya Tak tahu..
    Anak nak kahwin..
    Sakit leher..

    Adoiiii

    ReplyDelete
  6. Kluangman...kamu keturunan kerala juga ker?..

    Kikikikik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 9.05,
      Tak kira la bangsa apa pun.. Asal kan hidup jgn menyamun dan merompak paling paria dan bangsat merompak harta negara... Ki ki ki.

      Delete
  7. Mana ada org umno dan pas kaki fitnah. Tu semua ajen dajjal yg mahu merosakkan malaysia. Biasalah dh akhir zaman fitnah tersebar dgn cepat. Sedar lh wahai ajen dajjal....

    ReplyDelete