Monday, February 10, 2020

YANG BERSIH HANYA DI PKR, YANG KOTOR DI BERSATU YANG BUSUK DI UMNO


https://www.amenoworld.org/2020/02/isu-6-kotak-ezam-bekas-pemuda-pkr.html

Masih berbalik bertapa lembeknya perjuangan mereka untuk menumpaskan Mahathir pada masa itu dan hari ini cakap lawa...
Perjuangan yg salah membela peliwat bolehkah menang?

Dan jika pada masa itu pun gagal, apakah mereka SANGKA Hari ini boleh menumpaskan Mahathir dari dalam..

Kalau dulu berbueh mulut Anwar lawan Mahathir kenapa Hari ini senyap sunyi, Mana lebih PENTING, perjuangan kebenaran atau akur membisu menagih jawatan PM8..

Ambil contoh perjuangan Mahathir tewaskan najib..turun dari segala kerehatan Dan keselesaan, hilang segala keistimewaannya, difitnah dikutuk dihina, disiasat..akhirnya menang, kerana kebenaran..

Cerita 6 kotak itu teruskanlah pembohongan simpan untuk anak cucu kamu, takkan nak mengaku kantoii pulak..

11 comments:

  1. Kepada Ezam Kotak, Syed Kotak, LObaKMAN, Kejora Bapuk Bodo, dan sesiapa sahaja di kalangan para pembenci Tun:-

    JUST BRING IT ON!!!
    JUST BRING IT ON!!!
    JUST BRING IT ON!!!

    Biar seluruh bangsa Mim, warganegara Mim, umat Mim dan makhluk Mim melhat siapakah pejuang kebenaran yang bakal menang mutlak dan mengibarkan panji-panji kemenangan pasukannya dan siapa pula bakal tergolek dog tewas mutlak di tengah medan.

    JUST BRING IT ON!!!
    JUST BRING IT ON!!!
    JUST BRING IT ON!!!

    ReplyDelete
  2. Today Tun openly said he is willing to step down if the dewan parliament insists. Is there anyone dare to bring it on in the dewan……??

    Goodness, after all the hulla-baloo bullshits…..how come ujung2 The Handsome Grand Old Statesman is still in power at Putrajaya.

    The rest incl the “Rear” Admiral Bang Non and “Nakhoda Tegang Derhaka” Najib Malim Kecundang are nothing but mere amateur, i.e. still far away in the league of the World Class Living Legend Statesman, Tun Mahathir.

    Beranikah “Rear” Admiral mengusul Tun M serah jawatan PM di Majlis Presiden PH……??

    Atau,

    Beranikah “Rear” Admiral bawa usul pecat Tun M di parlimen….??

    Takkan "Rear" Admiral asyik belakang tabir mengharapkan salakan Rafizi & geng, Lobak Lalokman, keling2 & Cina DAPsters, tongGeng Najib, Kejora & sdra Budin jer.

    He he he
    Gerenti tak berani punyer cause Anwar surely be pushed aside with only Melayu2 Stor Kunyit, Racist DAPsters & some clueless umno desperados backing him.

    ps:
    – Aku tak rela berPMkan jantan dayus tunduk ikut telunjuk bini.
    – Aku juga sama sekali tak rela berPMkan seorang Peliwat Buas.

    Hiiiiii, Naudzubillah Mindzaliq, SELISIH you……!!

    ReplyDelete
  3. Ezam ini siapa tak kenal serupa la jugak Zahid Ibrahim, lobakman dan banyak lagi dlm UMNO pun byk kalau blogger zah la si budin, mamak kotak dan RPK dan byk lagi semua berpaksi habuan dan mencari peluang utk menempek.

    Anuar, Najib, Zahid Hamidi dan lain x2 lagi ini semua ahli politik bermuka muka.. depan buat lain belakang buat lain Agenda sendiri dan kumpulan jadi keutamaan.. Nafsu jgn cerita la terutama Anuar dah tak leh di larang.

    Tun M dia ni tersendiri.. Ialah bila dah kantoi dan terlingkup maka reka la macam macam cerita hasad dengki.. Nak perburuk dan perjatuh imej Tun M supaya rakyat percaya dulu termasuk la Pas cerita berbagai fitnah tapi yg teruk sekali si reformasi yg bergatang gatang fitnah berkotak kotak tapi sampai hari ini cakap ja lebih.. Tak pernah bawa ke makamah wal hal Tun M bersara dan takda kuasa punya lama satu pertuduhan pun Anuar dan geng reformasi tua bangka dan Ezam serta Rafizi pondan tak lakukan cuma masa pak lah ada di cuba cuba reka pertuduhan konon kes BNM dan kes lawyer tak guna terkenal dgn correct x2 serta isu bekas peguam negara Salleh abas cuba nak buruk imej Tun M akhirnya tak kemana.. Najib pun cuba juga usaha nak dakwa Tun M dgn kes pelaburan BNM buka suruhanjaya di raja akhir kantoi org Najib juga iaitu TS yaakob mengaku kesilapan dan kes tak kemana.Jadi fikir sendiri la kalau betul Tun M ini bersalah dah lama kedalam Najib akan humban Tun M serta merta dgn arahan Rosmah yg rakus kerana sejak 2015 Tun M dah mula serang Najib tapi malang takda apa bukti pun boleh di reka kerana dah memang tak ada kesalahan ki ki ki. Tapi Anuar dah memang kaki jantan ialah dia tak salah sebab tak ada paksaan tapi cuma masuk lubang kunyit ja ki ki ki bukan saya kata hakim makamah tinggi yg buang kes beliau yg cakap ki ki ki

    Hari ini kalau ada pun tuduhan hanya recycle balik cerita dongeng lampau tentang keburukan Tun M.. Ya budak baru mcm senangkatan syed Saddiq boleh la kau orang kelentong tak tahu cerita sebenar apa berlaku di tahun 80han dan 90han siapa sebenar peng kianat bangsa.. Tapi kami yg hidup dan melalui zaman x2 tersebut tak yah la nak menipu ramai lagi rakyat zaman itu masih hidup.

    Hujung cerita yg masuk penjara dan bakal masuk penjara adalah tiga watak ahli politik yg hidup hanya utk utamakan agenda sendiri serta pengampu bukan pun utk rakyat.. Rakyat cuma alat utk berkuasa.. Fikir sendiri la. Guna akal jgn guna kepala lutut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peeeergh.. Terbaik bro.

      Keep it up and on.

      Cadangan saya, gunakan satu pseudo yang boleh dikenali dan kekalkan nama tu supaya lebih boleh dikenali.

      Delete
    2. Ya, saya juga setuju & akan cp (mohon diizinkan) hebahkan di laman2 blog, khususnya di You Tube.

      Tahniah & syabas, bro 8:39 - Salam Perjuangan.

      Delete
  4. Majlis Presiden PH perlu putuskan isu serah jawatan PM - Pensyarah
    8:26 pagi (Dikemaskini 8:26 pagi)
    Yasmin Ramlan | Berita

    A A
    Penganalisis politik Prof Dr Mohammad Agus Yusoff berkata isu peralihan kuasa jawatan perdana menteri perlu dikendalikan dengan baik di kalangan Majlis Presiden Pakatan Harapan itu sendiri.

    Menurut pensyarah Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) itu, Majlis Presiden PH perlu membuat keputusan tersebut tanpa memihak kepada sesiapa.

    Ini katanya, kerana BN dan PAS sedang cuba mengambil kesempatan dalam isu peralihan kuasa demi kepentingan politik mereka.

    “Kalau Tun (Dr Mahathir Mohamad) nak lagi (pegang jawatan PM) kena berkompromilah,” katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

    Sebaliknya, Agus (gambar, bawah) berkata, jika PH gagal bertolak-ansur dan terus meletakkan tanda tanya dalam isu ini, maka lebih baik diadakan pilihan raya umum.

    ReplyDelete
  5. YANG BERSIH HANYA DI PKR, YANG KOTOR DI BERSATU YANG BUSUK DI UMNO

    Yang KOTOR dan BUSUK semburit...parti mana?....cluenya SEMBURIT dan VIDEO CHAINA DOLL

    Yang JAHAT DAN MENYAMUN.....parti mana?....cluenya 1MDB/SRC/2.6 BILLION

    Yang BERSIH tapi nampak kurang intelektual.....parti mana? .... cluenya KERETA TERBANG


    ReplyDelete
  6. Usul percaya PM: Itu tanda PAS takut dan cemas, kata penganalisis

    10 Feb 2020, 9:28 malam (Dikemaskini 10 Feb 2020, 9:28 malam)
    N Faizal Ghazali | Berita

    A A
    Hasrat PAS untuk mengemukakan undi percaya terhadap Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad di parlimen adalah strategi parti itu yang berbentuk provokasi, kata penganalisis politik.

    Pensyarah Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Dr Mazlan Ali, berkata hal berkenaan dianggap begitu jika ia dilihat kepada keadaan politik semasa.

    "Dalam konteks politik, saya tengok ia adalah strategi PAS apabila mereka mahu membawa usul tersebut ke parlimen dan secara tidak langsung memprovokasi ahli-ahli parlimen PH.

    "Sebab dalam PKR dan DAP wujud kumpulan mendesak supaya Mahathir menunaikan janji bagi melepaskan jawatannya pada bulan Mei nanti," katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

    Tambah Mazlan, dalam keadaan sekarang sebahagian orang dalam PH percaya Mahathir perlu meletak jawatan Mei ini.

    "Apabila PAS membawa usul berkenaan ke parlimen, ini mungkin mahu memperlihatkan wujud sikap berbelah bahagi dalam kalangan wakil rakyat PH.

    "Ini kononnya strategi nak pecah-belahkan PH," katanya.

    Tak masuk akal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak masuk akal sebab Anwar terlalu gelojoh dan gila kerusi PM.

      Kalau Anwar tak keluarkan anjing salakan tiap2 hari, we have no problem at all. Ini tidak spin sana spin sini dan akibatnya polemik bermula.

      So Anwar has to look at himself in the mirror

      Delete
  7. kotak tu dah dimakan anai. kotak tu kepala otak ezam dan geng dia 6 orang yg tak ada otak. sekarang masa utk jual diri pada anwar, pm8. wang besar dan jawatan tinggi impian 6 kotak.

    ReplyDelete