Tuesday, May 6, 2008

welcome

abcdef..

2 comments:

  1. "Demi masa. Sesungguhnya manusia didalam kerugian. Kecuali mereka yang beriman dan beramal soleh dan berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan-pesan dengan kesabaran"

    Surah Al Asr

    ReplyDelete
  2. Undur atau tidak, sudah jadi perkara kedua atapun perkara kesepuluh. Dolah boleh membuat pilihan beraja di hati bersultan di mata, tetapi setiap yang bermula ada akhirnya, itu pasti.

    Rakyat juga mempunyai pilihan, contohnya, dulu satu tangki kereta penuh petrol hanya baru dalam lengkongan RM150 tapi hari ini sudah menjangkau RM215, lebihan RM65 bagi setiap tangki penuh. aku bukan sahaja merungut tapi menyumpah dan keluarlah kata kata %^&*($#@%^&**&^ kepada si dolah. Itu adalah pilihan dan hak aku di negara demokrasi yan bertuah ini.

    Tentulah setiap rakyat yang lain dengan pelbagai masalah masing masing akan mengambil tindakan yang hampir dengan cara aku. Bererti setiap saat, jam, masa dan hari berjuta rakyat akan mengungkap **&^%^^%%$# kepada dolah dan kepimpinannya.

    Pesan oran tua2, kalau diulang 44 kali perkara yang sama, terimalah padahnya- kluangman

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...