Sunday, August 22, 2010

DAP akan ungguli hudud..

Apa juga saranan hadapan PAS dalam Pakatan Pembangkang sekadar melukut di tepi gantang kecuali kenyataan2 yang menyokong apa yang telah dilakukan oleh DAP dan PKR.

Yang paling tepat, mulia dan unggul serta 'lulus' untuk melaksanakan hudud tanpa tentangan adalah mesti datang dari DAP, ini bukan mustahil kerana cadangan ini akan diumumkan sekadar untuk meraih undi di saat2 akhir PRU13 nanti.

Keadaan terdesak akan memungkinkan segalanya seperti Nik Aziz yang mengumumkan PAS bersabahat dan dibantu jin dan syaitan di pilihanraya11 lalu.

DAP lebih bijak dalam bersandiwara...

3 comments:

  1. apabila pas brsama dgn dap 2 prkara yg akan brlaku ialah sama ada pas menguasai dap atau dap menguasai pas dan yg jalas majoriti nya dap adalah menguasai pas olih itu islam akan ditolak olih pakatan

    ReplyDelete
  2. Jurang 'kecerdikan' pemimpin PAS dengan DAP adalah umpama langit dengan bumi. Sebab itu DAP boleh memerintah PAS melakukan apa saja, pasti dituruti. Elok juga jika ada kajian dibuat keatas tahap IQ & EQ para pemimpin berdasarkan parti politik, tentu satu kupasan yang menarik dapat dibuat kenapa sesuatu tindakan sedemikian diambil oleh mereka.

    ReplyDelete
  3. Di PRU13 nanti,pembangkang mempunyai 1001 helah dan strategi termasuk janji2 besar yang manis tetapi palsu untuk dilaksanakan demi semata mata memastikan kemenangan besar. Niat yang jahat tetapi jika dirancang dengan baik akan berhasil.

    Apapula strategi BN? menakut nakutkan perpecahan perkauman? Peruntukkan pembangunan? Itu je lah idea basi yang sering mereka gunakan. Niat yang baik tetapi gagal dirancang dengan baik tidak akan berhasil.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...