Tuesday, August 10, 2010

Presiden yang rendah moralnya..minta tambah kerusi.



Chua minta tambahan kerusi untuk MCA dalam pilihanraya umum akan datang?
Muhyiddin jawab: Tak ada tambahan kawasan pilihanraya macamana nak tambah kerusi?

MCA itu parti yang banyak kalah dalam pilihanraya umum lepas petanda rakyat termasuk kaumnya sendiri sudah menolaknya. Parti banyak kalah minta tambah kerusi, logik ke??? Patutnya dia bekerja keras untuk tawan semula kerusi yang dia kalah atau sememangnya sudah ada strategi untuk mengaku kalah sebelum bertanding dan meminta kerusi tambahan kepada MCA sekadar menambah peluang untuk DAP menang lagi.

MCA patut lepaskan kerusi kuota MCA di kawasan majoriti pengundi Melayu dan sepatutnya UMNO sudah mula meminta semua kawasan yang majoriti Melayu diserahkan kepada UMNO, apa pemimpin UMNO buat???

Dan satu lagi, memadailah ahli MCA sahaja yang sanggup berpresidenkan seseorang yang rendah moralnya, muka yang penuh skandal dan parti yang diterajuinya tidak mungkin diterima oleh orang Melayu.

Rasionalnya Eng Guan, Kit Siang, Karpal lebih bermoral walaupun bersikap perkauman yang menebal.

6 comments:

  1. This ba*(%%d want BN to give him Malay majority seat and then MCA will lose them to PR...

    Let us hope the Malay majority seats to be given to the Malays..Hulu Selangor will be the last...

    ReplyDelete
  2. umno masih tidur lagi.masih berangan lagi.sudah lah umno.majoriti mlayu berikan pada melayu.kalau tidak pru 13 kamu akan kalah teruk.tenguklah nanti.

    ReplyDelete
  3. DAH TERANG TERANG MCAS DAN DAP SEPAKAT,APA LAGI UNO MAHU,TAK RETI LAGI KE.APA MCA BUAT SELAMA NI.DAFTAR PENGUNDI MELAYU PUN TAK ADA.KALAH PRU12.MASIH LAGI SEMANGAT SETIAKAWAN.

    LIHATLAH TERANG TERANG CHUA SEKS TU MENCEMUH MELAYU DAN ISLAM MASIH KASI MUKA LAGI.LIHATLAH MCA DOK GAYANG MELAYU MASIH BAGI MUKA LAGI


    LUHATLAH LEPAS PRU12 GERAKAN NAK KELUAR BN,TU PUN MASIH BARI JAWATAN MENTERI LAGI.TENGUK DIPENANG APA GERAKAKN BUAT,

    MELAYU KENA HALAU SANA SINI UMNO MASIH BERI MUKA LAGI..

    TENGUKLA KALAU MAJORITI MELAYU MASIH DOK BAGI BARUA CINA NI AKU UNDI PR,SELRUH ANAK BERANA K AKU UNDI PR.BARU PADAN MUKA,KITA TENGUK MACAMMANA UO JADI PEMBANGKANG PULAK,SEBAB AKU PERCAYA MCA DAN GERAKAN TAKKAN JADI PEMBANGKANG,MEREKA AKAN KELUAR BN DAN BERGABUNG DENGAN DAP


    LIHATLAH NANTI KALAU TAK PERCAYA.ORANG MELAYU BUKAN SEMUA BODOH,CARA MEREKA PROTES IALAH MELALUI UNDI.

    ReplyDelete
  4. betul tu bro,aku setuju.lepas pru12 umno masih lagi beri muka pada cina cina ni.tambah lagi peruntukkan.cina bukan nak peruntukan mereka nak kuasa nak halau semua melyu dan nyahkan islam.

    umno tak sedar lagi.aku setuju lepas pru13 umno kalah jadi pembangkang.mca dan gerakan bergabung dengan dap.kita tunggu dan lihat,

    lepas tu baru umno sedar tapi terlambat dah,bagilah muka sampai bila sampai kojol.

    masa dah jadi pembangkang barulah nak terngadah.umno akan keseorangan .pas.pkr.dap.mca dan gerakan membentuk kerajaan baru,umno akan tersisih.

    saya bukan ahli pas pkr ,saya ahli umno,saya cakap macam ni kerana terlalu banyak umno buat silap,saya sayangkan umno.

    semoga allah melindungi umno.

    ReplyDelete
  5. Terima kasih semua atas kesedaran Melayu untuk Islam dan Melayu sahaja, walaupun bagi sesetengah pihak 'kolot dan 'tidak rasional' sikap sebegini, tidak mencerminkan 1Malaysia, tetapi gua sudah 'tak tahan' dengan sikap kaduk naik junjung komponen BN.

    Hanya Melayu yang banyak berkompromi dan berkorban, sampai bila???

    ReplyDelete
  6. Orang Cina tidak akan undi BN kali ini. MCA dan DAP ada buat pertemuan di Hong Kong beberapa minggu lepas. Najib sudah mula menyedari strategi puak ini.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...