Friday, September 21, 2018

HUBUNGAN DENGAN UMNO - HANYA JADI BAHAN SENDA PAS



Cakap² sebelum ini mereka intim,  berkhalwat,  kahwin sudah nikah belum,  nyata bohong dan fitnah.. 

Nik amar kata,  baru keluar sekali,  baru minum semeja... Mengorat pun belum, bertunang jauh sekali... 

Hampeh!!!!! 



Nik amar mengorat tok pa... Masih ada harga! 


13 comments:

  1. Jangan jelas dan dengki boleh tak kd. Umno tu parti kecik je, lps tu pas kerusi parlimen sikit. Apa hal yg kecoh sgt mcm nak kena puting beliung. Biarkan pas dan umno nk main masak masak ke, main pondok pondok ke. Knp perlu rasa tergugat? Kalau kau kata rakyat dh makin meluat dgn pas dan umno, jgn la tunjuk perangai gabra. Kecuali memang takut pas dan umno akan gugat ph! Tak gitu kd?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tergugat?
      Takut?

      Kau ingat aku ada masa ke nak rasa takut dan tergugat ni?

      Soalan biar logik bro..

      Delete
  2. Klu UMNO dan PAS beezina skli pun tak ada masalah pun... ada masalah ka klu UMNO dan PAS berzina...? hukum tetap halal tegakkan islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu ustaz dah bersepah, ni lah jadinya zina halal dlm Islam.. dituduh jual agama tau marah. tpi setiap kenyataan pemimpin PIS kerap ke laut, tidak menjawab soalan. suka guna perumpamaan, hujah dlm doa, isk3. .

      Delete
  3. Pengantin takut naik pelamin. Akad nikah di Sungai Kandis. Anak pula keguguran di Seri Setia. Tempat projek di rumah kongsi Balakong. PD macam tempat lafaz cerai je. Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apalah yg bodoo sgt tak ambik calon dulu. Kalau menang layak jd menteri kasut atau menteri lgbt kau ni.

      Delete
    2. Pengantin berani komen tapi tak berani naik pelamin. Hahaha.

      Delete
    3. Nik Amar nak mengorat Tok Pa. Mana satu anjing mana satu LGBT? Hahaha.

      Delete
  4. TAK PAYAH NGORAT .. MEMINANG.. NIKAH KAWIN BAGAI... PAS DAN UMNO BERZINA TERUS AJER... "JOM ZINA"

    HUKUM PAS UMNO BERZINA HALAL SBB DUA DUA DAPAT PAHALA LAGI..


    KIKIKIKI... NK HAL PUNYA YG PENTING ANAK YANG LAHIR ANAK NEGARA ISLAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah declare Negara Islam sekira ikut contoh2 yg dok ada.
      Jahanam , merempat, bercakar gaduh letup..harap label sj.
      Hampeh, Allah laknat berdepan sexara harian, berkurun pun tak sedar2.
      Label, caci maki, eksen lebih...iru lah tafsir Islam pasa lobai Anatahu wal musibatin

      Delete
  5. ada sapa2 rajin tak senaraikan perumpamaan2 yg lebai2 PIS keluarkan kenyataan mengganti hujah.. mcm.. anjing perebut tulang, pelampung umno dll tpi 1pun xmenjelaskan pegangan shariah

    ReplyDelete