Saturday, September 22, 2018

JANGAN LIWAT, JANGAN HAMPIRI LIWAT... NAK TIRU UNDANG² JEPUN PUN APA ADA HAL...


https://bankami.blogspot.com/2018/09/undang2-liwat-malaysia-ditiru-daripada.html

Selagi tidak berbalik dan berpandu kepada Al Quran,  tidak ada kesempurnaan pada undang² ciptaan manusia samada made in india or jepun.

Say no to liwat,  selesai masalah..
Tak perlu berbelit spin dan nak salahkan pihak sana sinun
..


12 comments:

  1. Seseorang itu tidak mungkin akan menduduki kerusi PM Malaysia sekiranya tidak diizinkan Allah. Bagaimana hebat pun seseorang itu merancang untuk menduduki kerusi tersebut, sekiranya tiada iradah Allah ia tetap tak akan menduduki kerusi tersebut.

    Berlainan dengan Najib, kekotorannya hanya berlaku selepas ia menjadi PM. Ia adalah orangnya yang telah memimpin UmNo menjadi 'kaum yang berpaling'. Ia menjadi PM dengan izin Allah juga tetapi keizinan itu hanya diberikan setakat Mei 2018.

    Selepas Mei 2018 keizinan itu telah ditarik balik. PM Malaysia yang ke-7 tidak lain adalah si Ta-Mim sendiri, pemimpin utama kepada PPBM, satu kaum yang didatangkan selepas kaum asal (UmNo) telah berpaling.

    Saya mempunyai keyakinan bahawa Allah swt tidak akan mengizinkan seorang yang telah disabitkan dengan jenayah berkaitan LGBT menjadi PM di negara yang sangat dirahmati ini.

    Ta-Mim telah berjanji akan melepaskan jawatan PM di dalam tempoh 2 tahun kepada DSAI tetapi perjanjian di antara Ta-Mim dengan DSAI ini tidak mengikat rakyat di dalam sistem demokrasi, dan lebih penting lagi ia masih juga tertakluk kepada izin dan kehendak Allah.

    AISYALAM MALAYSIA
    (Selamatlah Malaysia).

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan kerusi pm saja 13 kerusi parlimen pon dgn izin Allah jugak wahai ostad panji hitam....

      Delete
    2. Bukan itu saja. Ada 54 kerusi sekali pun kalau Allah tak izinkan tetap tak akan dapat memerintah negara wahai geng panji tengkorak, makan kanji siang malam terberak. Kikikiki

      Delete
    3. Jadi tak payah sebutlah...mengada2 aje..semua orang dah tahu..

      Delete
    4. Kau ni jondo, ramai dh ingatkan kau jangan menghukum sebelum org itu didapati bersalah. Proses baca tuduhan baru dilaksanakan dan perbicaraan belumpun bermula. Tapi kau dgn penuh yakin melebihi kuasa mahkamah menjatuhkan hukum bersalah kpd orang itu. Kau tak rasa kau ni berlebihan tunjuk pandai ke jondo? Sebijak manapun kau, kau bukan sistem mahkamah dan kau bukanpun hakim yg menghakimi orang itu, jadi SABAR dlm menunggu keputusan mahkamah kelak. Kalau salah maka salahlah tapi andai didapati tidak bersalah, apa kau nak jawab nanti? Panji hitam ke biru ke coklat ke, bukan lesen kau untuk menghakimi org lain. Adakah kau nampak org yg kau puja puji tu kelihatan maksum tanpa salah silap? Kau tak pulak menegur kelemahan dan kesilapan org tersebut? Dlm memberi pendapat kau jgn 'bias' jondo. Kau bnyk guna 'dalil' masa berpendapat, maka berhati-hatilah.

      Delete
    5. Anon 5:00

      Merepek berpusing-pusing seperti golongan pendusta mahu beralasan.

      Baca pertuduhan apanya. DSAI tu dah siap dijatuhkan hukuman dah pun dan telah menjalani hukuman dan bebas melalui pengampunan.

      Terlalu seronok mahu berdusta sampai fakta pun mahu direka-reka menyokong pendustaan.

      Kalau komen dusta itu merujuk kepada kenyataan saya tentang 'kaum yang berpaling' ia tiada kena mengena dengan apa-apa pertuduhan ke atas Najib, bahkan ia adalah ke atas perkara yang langsung tidak ada sebarang pertuduhan ke atasnya.

      'Kaum yang berpaling' di dalam surah Al-Maidah : 54 adalah merujuk kepada orang-orang yang mengambil Yahudi dan Nasrani menjadi wali.

      Seluruh dunia telah mengetahui Najib mengambil Yahudi Zionist APCO menjadi penasihatnya dan seluruh dunia menyaksikan rakaman video dia berwala dengan bapa segala Nasrani Zionist bernama Donald Trump 'your enemy is my enemy'. Penyaksian kebenaran kedua-dua perkara ini adalah berlaku secara thaifah dan kebenarannya tidak dapat dinafikan. Bahkan kedua-dua kebenaran ini diakui sendiri oleh Najib.

      Habis, kalau tak menjadikan AlQuran sebagai dalil, nak gunakan apa untuk menilai kebenaran? Lidah berbelit seperti Yahudi atau beralasan seperti Nasrani?

      Delete
    6. jon Bo'doe dan anwar sama jer dua2 kaki kelentong cuma bezanya john Bo'doe tak main lubang jubo.

      Delete
  2. liwat saja yg tak ikut islam...fitnah rompak tipu tak ape ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kayerkan anak dan kroni dgn harta kerajaan pon ikut islam jugak...

      Delete
  3. Jangan liwat...cucuk barang gro dan pelacur dan minum arak tak ape....bangkali ini maksud KD empunye blog ni....

    Liwat aje kerja mungkar?

    ReplyDelete
  4. teringat papa gomo ada cakap melayu yang ada iman boleh main pompuan boleh hisap dadah boleh minum arak.. tapi kalau makan babi..meliwat..itu bukan melayu beriman.. nabi tak mengaku umat.

    kalau nak tau kebanyakan melayu umno macam papa gomo.. semua boleh asal jangan makan babi..

    selain dari babi halal.. macam dedak arak dadah semua ok.

    sebab tu najib rasuah bagi dedak orang umno tak nampak.. atau pun tutup sebelah mata.

    sebab pada orang umno itu bukan satu masalah

    kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Kaum Melayu Paderi Isle buat hal lagi...

    Seorang guru agama, yang merupakan pengetua sebuah pusat tahfiz di Kepong, ditahan polis kerana dipercayai meliwat sembilan pelajar pusat tahfiz berkenaan.

    Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Zainuddin Yaacop berkata suspek berusia 30 tahun itu ditahan sehari selepas polis menerima laporan kes berkenaan yang dibuat oleh seorang guru lelaki pusat tahfiz berkenaan pada 13 Sept.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

NAJIB KANTOI LAGI

  http://tukartiub.blogspot.com/2021/11/najib-dapat-tanah-percuma-madey-dapat.html