Wednesday, September 19, 2018

KALAU BENAR UMNO MAKIN PARAH / NAJIB ARRESTED


https://www.bharian.com.my/berita/politik/2018/09/475563/18-ahli-parlimen-keluar-umno-shahidan-kassim




https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2018/09/19/najib-arrested-to-be-detained-overnight/

10 comments:

  1. Aduhhhh...kalau betul Najib kena dakwa kat mahkamah, macam mana dia nak bayar duit jamin. Dia sekarang dah sengkek. Hari tu pun terpaksa pungut derma. Kalau tak ada sesiapa yg pungut derma utk dia kali ni, terpaksalah dia meringkuk dalam penjara. Jadi sekaranglah masanya utk macai mencurahkan bakti. Segeralah menderma.

    #selamatkannajibdanmatisyahid.
    Kihkihkih

    ReplyDelete
  2. Super Lokman akan mengadamkan diri utk selamatkan Najis Taek

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah segala puji bg Allah.

    Dgn ini DSN akan dpt membersihkan namanya dimahkamah.
    Bentang dan tunjukkanlah segala bukti yg ada bg menangkis tuduhan yg dikatakannya sbg fitnah selama ini.

    Ini yg rakyat mahukan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila tak siasat, ckp fitnah, bila tuduh ckp. kenapa tak tangkap. Bila tangkap, ckp sebab apa tak dakwa, bila dakwa, ckp pulak boleh buktikan tak salah. Bila salah, balik pada fitnah.
      Yg eloknya kutip taek seketol 352 ni...dan sumba dalam sekali najis dan hippo

      Delete
  4. Semalam dua Malam dlm lokap.. Latihan je tuu..cabaran sebenar 20 ke 30 tahun .. jel sungai buluh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah bersama org yg sabar

      Delete
    2. Org sabar cakap kepala bapak kau atau haram jadah ke? Fikirlah sendiri.... Tu pun kalau kau tak dungu.

      Delete
  5. Dalam Islam seseorang tidak bersalah sehingga dia dibuktikan bersalah..biarlah mahkamah yg menentukannya..kalau didapati bersalah hukum saja DS Najib..kita org awam ni sbnrnya xblh nk ckp lebih2..

    ReplyDelete
  6. Akibat bermain politik bahaya, najib akan dilayan lagi teruk.
    Dulu dia yg laungkan semangat demokrasi, jgn jatuhkan kerajaan melalui jalan belakang.
    Kini dia sendiri turut melakukan perkara yg sama.

    Kehancuran umno semakin deras. Diberi peluang perbaiki diri namus rakus inginkan kuasa dgn jln belakang. Biarlah umno mereput jika itu yg terbaik utk msia

    ReplyDelete
  7. Hidup ini ibarat roda
    Beringat2la bila di atas

    ReplyDelete