Monday, October 22, 2018

AHLI UMNO MARAH MAHATHIR, TAKKAN JOIN BERSATU..


32 comments:

  1. syukurlah umno terus kuat bersapa panglima dan wak klepet

    ReplyDelete
  2. STRATEGI LAPUK BANGANG DIULANG TAYANG
    PUJUK RAYU SAMBIL TANGAN DIPULAS KUAT
    DEMI BOBOI KRONI ANAK CUCU KESAYANGAN
    MACAI TOMATO BODOH TERKINJA LAGI HEBAT

    KIKIKI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alif min nun wau. alif tendang wau.. sarkis da

      Delete
  3. Abah sokong Tun M bukan BERSATU, Abah tetap UMNO.. apetah lagi PH.. sorry.. no way to PH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Okay, teruskan. Ini negara demokrasi, bukannya kleptokrasi. Sesiapa pun berhak menyokong pihak yg disukainya. Semoga berjaya.

      Delete
    3. Abah sokong Tun M sbb Tun M sdg membersihkan Umno dari penyangak2 yg ada dlm Umno tu.. Tun M masih sayangkan UMNO lagi.. Insyaallah satu hari nanti PPBM dan Umno akan BERSATU.

      Delete
    4. UmNo tidak boleh diselamatkan lagi. Tun M telah membina rumah baru untuk orang-orang Melayu berteduh apabila UmNo karam kelak. Nama rumah itu ialah PPBM.

      Tun M telah dengan tegas menyatakan dia tidak kisah tentang UmNo lagi. UmNo telah benar-benar rosak, dan sedang menjadi jasad yang hanya tinggal ruh tanpa sebarang fungsi. Hanya sedikit masa sebelum ruh direntap daripada jasad ini untuk membolehkan jasadnya disemadikan selama-lamanya.

      Dan UmNo benar-benar akan disemadikan pada hari PERTEMPURAN KLIMAKS itu berlaku dan lenyapnya pasukan-pasukan bathil bersama-sama akan menjadi hari PEMBUKAAN baru bagi umat ini. Hari di mana zaman fitnah akan ditinggalkan dan umat melangkah masuk ke zaman baru.

      In shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    5. Lengkap setelah penyatuan umat melayu berjaya..barulah bermula pertempuran klimaks.. saat itu tiada lg Umno,PPBM, Amanah mahu pun PAS..MELAYU BERSATU.. Di bawah satu Panji.

      Delete
    6. Abah,

      Apabila Panji Hitam berkibar itu bermakna pasukan yang benar itu telah menang. PERTEMPURAN KLIMAKS itulah yang akan memberikan kemenangan kepada pasukan yang benar dan melenyapkan segala pasukan yang bathil.

      Akhirnya hanya satu pasukan yang kekal dan "Mereka itulah orang-orang yang di atas petunjuk daripada Tuhan mereka dan mereka itulah golongan yang menang".

      Pribumi Bersatu Malaysia bakal menjadi Pribumi Bersatu Sedunia.

      In shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    7. Apa ada pada nama ?
      ROSE atau MAWAR bawunya tetap wangi.

      Delete
  4. Dah lama madey ajak ahli umno sertai Bersatu....tapi majoriti ahli umno tak berminat dgn madey...ade yg masih sayangkan umno dan ade yg dah tahu perangai madey...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku Tak kisah najib ke, zahid ke curi duit ke rasuah ke, aku tetap sokong umno. aku merasa jugak brim dan mcam macam bantuan duit...nak harap madey kutty satu habuk pun Tak dapat

      Delete
    2. Satu pemikiran yg bagus. Asal dapat brim, duit, dedak, terus sokong. Itu baru sorang. Kalau seribu? Seratus ribu? Sejuta? Mmg lingkup negara ni. Kahkahkah....

      Delete
    3. Bukan syg sgt dgn umno sbb umno hanya parti, bukan agama. Tp antara umno dgn madey, baik umno lg. Biarlah nk kata apa pd umno, nak tekan lagu mana pd umno, biaq pi la. Ahli politik hodoh mcm madey tak lekatpun dlm hati, lebih² lg bila mula gunakan kezaliman utk beri tekanan kpd pihak lawan. Umno nak terkubur itu dia punya pasal namun nak join bersatu...kirim salam.

      Delete
    4. Apa ada pada nama...............????
      Bunga ROS dipanggil MAWAR, bwunya tetap wangi harum semerbak.

      Delete
  5. Fiqh aulawiyyat; memahami keutamaan.

    Taqdiimul-aham-minal-muhim; mendahulukan yang lebih utama daripada yang utama.

    Tun M telah selamatkan Malaysia daripada terus menjadi sekutu Yahudi Zionist, Nasrani Zionist dan China Komunis di bawah Najib BN. Itu yang lebih utama. Selain selamatkan rakyat Malaysia daripada terus diratah oleh singa, serigala dan anjing-anjing kleptokrasi.

    Ia juga kekal berjaya mengawal unsur-unsur lain yang ada di dalam Pakatan kekal menjadi ribut di dalam cawan yang tidak bertukar menjadi taufan.

    Calang-calang manusia, sekiranya tiada kemampuan berunsur 'divine intervention' tidak akan mampu menganalisa apatah lagi melakukan apa yang ia telah lakukan.

    Setakat mengkiritik dan menyalahkan sesiapa pun mampu tetapi untuk mencapai walau separuh pun apa yang ia lakukan adalah mustahil melainkan dengan adanya 'divine intervention' juga. Mampukah orang yang tidak 'dipilih' memperolehi nikmat 'divine intervention' tersebut? Jawapannya sudah tentu tidak, hanya seorang sahaja yang telah dipilih dan orang itu tiada lain adalah Tun M sendiri.

    ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ

    "Yang demikian itu adalah kelebihan yang Allah berikan kepada sesiapa yang ia kehendaki. Dan Allah Maha Luas (PemberianNya) Lagi Maha Mengetahui" (Al-Maidah : 54).

    Ia telah memilih melakukan perkara yang betul apabila bersekutu dengan berbagai-bagai fikrah yang boleh dikawal di dalam negara yang masih tertakluk kepada undang-undang dan perlembagaan negara ini, untuk menyelamatkan negara ini daripada dijadikan vessel state apatah lagi menjadi sebahagian hegemoni oleh kuasa luar yang tidak boleh dikawal oleh undang-undang dan perlembagaan negara ini apatah lagi kalau ia adalah kuasa-kuasa jahat seperti Zionist Yahudi Israel, Zionist Nasrani USA dan Komunis China.

    Sebagaimana ia memilih bersekutu dengan sebuah parti yang diketuai oleh seorang pesalah LGBT yang merupakan satu lesser evil berbanding dengan sebuah parti yang sedang berkuasa dan sedang menindas rakyatnya melalui kleptokrasi.

    Di dalam persekutuan itu ia malah telah bersetuju membahagikan tempoh menjadi PM dengan pemimpin parti tersebut, masing-masing dua tahun. Itu juga adalah pilihan yang betul di dalam keadaan berkenaan. Sebagai doktor ia telah mengutamakan penyakit yang sedang dideritai lebih daripada penyakit yang bakal dideritai sebagai kesan sampingan rawatan kepada penyakit yang sedang dideritai.

    Segala cabaran yang ia lalui, ia kekal berjaya memelihara negara ini daripada kebinasaan.

    Kelak ia akan ditolak ke penghujungnya apabila Yang Dipertuan Agong mengisytiharkan darurat dan menyebabkannya ditarik daripada kekuasaannya sebagai Perdana Menteri.

    Apabila ia berlaku bermakna ia sudah menghampiri klimaks di dalam perjuangannya. Dengan izin dan kehendak Allah, dia dan pasukannya akan kekal menang.

    وَكَذَٰلِكَ نُنجِي الْمُؤْمِنِينَ

    "Demikianlah Kami memenangkan orang-orang yang beriman" (Al-Anbiya : 88)

    كَذَٰلِكَ حَقًّا عَلَيْنَا نُنجِ الْمُؤْمِنِينَ

    "Demikianlah adalah menjadi hak Kami untuk memenangkan orang-orang yang beriman" (Yunus : 99)

    وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ 

    "Demikianlah adalah menjadi hak Kami untuk menolong orang-orang yang beriman" (Ar-Ruum : 47)

    Karamah akan mengatasi daulat dan apabila ia berlaku YDPA tidak akan mempunyai pilihan melainkan mengekalkannya sebagai Perdana Menteri walaupun selepas darurat telah diisytiharkan.

    Golongan yang benar itu akan diberi kemenangan pada hari PEMBUKAAN tersebut, in shaa Allah.

    Sama-sama kita nantikan.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikut khayalan jon abu ya pertempuran klimaks akan berlaku awal tahun depan...dlm 4 bulan lagi..tapi sehingga sekarang blm nampak ade tanda2 nye..

      Delete
    2. Oleh yang demikian tidak perlulah berduka mahupun mengambil apa-apa peringatan tentangnya. Sebaliknya teruskanlah bersukaria dengan tempoh yang sedang diberikan.

      Sekiranya Bintang Virgo pun boleh dilupuskan apabila sampai tempohnya, maka apa sangatlah UmNo. Di antara keduanya agak-agaknya mana akan lupus dulu?

      Tak apa, tidak perlu untuk mengambil apa-apa nasihat ataupun peringatan, sebaliknya teruskan bersukaria dan memperolok-olokkan. Ia akan menjadikan proses melupuskan kebathilan itu lebih mudah.

      Delete
    3. Mengikut khayalan jon abu ya akan berlaku darurat kerana pertemporan sengit yg klimaksnye di putrajaya....

      Adekah polis tak mampu mengawal sehingga berlaku darurat?..

      Dan tahun bila plak madey akan serahkan panji hitam kpd imam mahdi?...madey naik kuda ato jet?...

      Delete
    4. Bukan naik kuda atau jet, dia akn naik lembu gila dan buta milik jon bo do. Hehehe

      Delete
    5. Kalau dlm berhujah Dan beri Komen pun dah jelas kemenangan kepada John Doe. Kamu hanya mampu mengejek Dan memperolok olok apa yg dikata oleh John Doe saja...Tak lebih dari tu.

      Delete
    6. Betul, kemenangan kpd jon do...kemenangan dlm kebodohan...org bodoh yg kuat berangan memang mudah diperolok olokkan.

      Delete
    7. Pembawa panji hitam akan naik tikar terbang zam ala kazam yg dicipta khas dan dibuat sendiri oleh bomoh dan nujum tersohor yg bernama john doe. Tikar magic tu boleh sampai ketempat yg dituju dlm 5 saat aje dan boleh keliling dunia dlm msa tidak sampai 1 minit. Tikar terbang tu dikontrol oleh john dgn mengunakan joy stick.

      Delete
    8. Wei john doe...karamah la pulak? Madey ada karamah atau akan ada karamah? Agak² kau la, org yg macamana yg boleh ada karamah. Yg pernah digelar mahazalim? Mahafiraun? Tak jaga aurat keluarga? Tak jaga agama keluarga?...atau macamana john doe? Atau kau ni terlampau taksub gila sgt dgn tun madey...

      Delete
  6. 1:30

    Awak ni mintak sedekah di tepi jalan lagi bagus.

    Manusia yang tunggu bantuan aje ni la manusia yg berjaya menggagalkan apa jugak usaha kerajaan nak memajukan bangsa Melayu ni. Ubah la cara befikir, saudara.

    Selamat berjaya tunggu bantuan.

    ReplyDelete
  7. KIKIKIKI..

    MENTERI DAP CINO NI RUPANYA GAY LGBT
    MELAYU NYA PULA BERNAMA ALJUBORI
    MUSNAH MALAYSIA DNG KAUM LUT NI
    MACAI BODO MASIH TERKINJA KINJA LAGI

    MENTERI AGAMA MESIA DARUL LGBT
    MENTERI INDIA BELUM NNPK LGBT LAGI
    (KLU INDIA ADA RABAK MONTOT...KIKI)
    SELAMATKAN MALAYSIA DRI KAUM LUT INI
    HANCUR MALAYSIA DIKUASAI KAUM LAKNAT INI


    SELAMATKAN MALAYSIA DARI SARANG LGBT

    ReplyDelete
  8. Manahthir dah nyanyok tahap critical

    Ivarat kanker atau kanser tahap 5 dah nak mampuh dah tuuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menaip ayat pun lintang pukang.ada hati nk ckp orang..baik kau je mampus dulu

      Delete
  9. PERUT BOROI MUKA LUNYAI CINA IKAN TONGSAN
    GAY RUPANYA CINO DAP TENGOK MCM NAK PENGSAN
    HARAP TAK ADO LA INDIA YANG IKUT SONGSANG
    KLU TAK LAGI PARAH LA RABAK LUBANG BELAKANG

    CINA BOROI KAKI MEMBONTOT RUPANYA... DAH MULA TULAR SKG... JOMM SEBARKAN


    KIKIKI...

    ReplyDelete
  10. Apa ada pada nama.......?????
    Bunga ROS dipanggil MAWAR, bawunya tetap wangi harum semerbak.
    Saya bukan ahli mana-mana party.
    Saya mengundi bergantung kepada SIAPA jadi PEMIMPIN.
    Yang penting, dia amanah, jujur dan ikhlas.

    ReplyDelete