Thursday, October 25, 2018

KABINET ANWAR LEBIH MANTOP


Walaupun ini satu kerja yang tidak mungkin dari Anwar, tetapi dilihat lebih bertenaga..

33 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. boboi ada, menantu kesayangan ada , wak ponorogo ada, panglima klepet, al jubori ada, wan kipas ada, nobita ada, rapussy ada, atok pendita ada, mat syiah ada

      syukurlah ameno masih kuat ajak bersatu masuk umno yang masih menyokong wak dan panglima klepet

      Delete
  3. Entah betul entah tidak cerita ni. Just nk kongsi..
    MENTERI LUAR SAUDI MAHU BERSEMUKA TUN M

    Menteri Luar Arab Saudi Adel Ahmed Al-Jubeir yang amat terkenal dengan ketegasan dan kelantangannya bersuara dijadualkan akan bersemuka dengan Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad mengenai isu sumbangan derma 2.6 Billion kepada bekas Perdana Menteri DS Najib Razak.

    Adel tiba sejak semalam, dan dijadualkan mengadakan pertemuan dengan pemimpin-pemimpin Malaysia di Putrajaya esok.

    Adel difahamkan amat hairan dengan Kerajaan Malaysia di bawah Pakatan Harapan dan juga Perdana Menteri Tun Mahathir kerana masih tidak dapat menerima isu derma tersebut dan seterusnya menyalahkan DS Najib tanpa sebab.

    Sejak 2016, Najib secara konsisten menafikan bahawa wang itu diselewengkan dari 1MDB dan mendakwa bahawa ia adalah sumbangan daripada kerabat diraja Arab Saudi.

    Adel juga telah dilaporkan berkata: "Kami menyedari tentang derma itu dan ia sumbangan ikhlas tanpa mengharapkan sebarang balasan.

    "Kami juga sedar bahawa Peguam Negara Malaysia telah menyiasat perkara itu dengan teliti dan tidak menemui sebarang salah laku.

    "Jadi, bagi kami, perkara itu telah ditutup".kata Adel pada ketika itu.

    Tun Dr. Mahathir juga pernah dipetik berkata hanya Negara Arab yang "gila" sahaja yang akan derma sebanyak RM2.6 Billion.

    Berikutan dari itu, Wisma Putra mengesahkan Adel dijadual mengadakan kunjungan hormat ke atas Perdana Menteri di pejabat Perdana Menteri sebelum menamatkan lawatan beliau selama 3 hari di negara ini.

    Wisma Putra masih belum mengesahkan samada Perdana Menteri Tun Mahathir akan berjumpa dengan Adel atau tidak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menteri Luar atau negara jika tidak berpuashati kepada pemimpin atau negara lain, mereka akan terus buat kenyataan rasmi.

      Jika berjumpa PM, itu adakah kunjungan hormat.

      Cari penyakit kalau bersemuka tanpa bawa bukti.

      Delete
    2. Kita tengok la nanti, siapa yg kononnya cari penyakit dan siapa yg dapat sakit.

      Delete
    3. Menteri luar arab saudi boleh bawak bukti pengesahan akaun bank yg salur duit kpd najib adalah milik raja arab.....

      Fbi dah siasat detail dari akaun arab sepet...

      Setakat bersemuka tanpa bukti buang masa jer...

      Delete
    4. 5:04
      Mahathir tak jemput kau ke jd pengiring masa pertemuan tu? Atau tugas kau masa tu jaga jamban?

      Delete
    5. Yg penting buktikan money trail tu salah...

      Delete
  4. senarai kabinet yg tular rekaan puak umno....

    Semasa tun madey sedang merangka kabinet ade jugak di sebarkan beberape senarai kabinet tun madey...

    Ini hanye nak memburukkan anwar dan PH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teruk betul orang PH ni, apa saja yang berlaku, orang UMNo yg kena tuduh.

      5:13 aku nak tanya kau, kau perasan tak setiap kali kau pancut dlm burit bini kau, pelir tu sebenarnya bukan pelir kau tapi pelir org umno.

      Delete
    2. Masalahnya org umno ada pelir ke? Kahkahkahkah

      Delete
    3. 9:03...Mcmmna ko tau org umno tak ada pelir? Ko pernah minta dijubo oleh mereka ke?
      Kahkahkahkah

      Delete
    4. Kalo ade pelir tentu dah berani...tapi penakut...

      Delete
    5. 9:03, kalau betul kau ada pelir sila tunjukkan sekarang. Kalau tak tunjuk mmg sah kau tak ada peliaq. Kahkahkahkah....

      Delete
  5. HAAAHH TEPUKKK PASTU DELETE..KAH KAH

    FUYOOO BARISAN KABINET DAPUR ALJUBORI
    MALAYSIA BARU PUN MELAKAR SEJARAH NYA
    BAKAL PM DAN TPM ADA SKANDAL GAY LGBT
    ATOK DAN MACAI TERKINJA KINJA SAHAJA

    ATOK TERKINJA MACAI REDHO SUKA HATI
    PM DAN TPM NYA ADA AKTIVITI GAY LGBT
    TELO ATOK KAN MASIH DI CLAMPING LAGI
    NGILU PEDIH TATAHAN ATOK BISU KAN DIRI

    MME NOK MAMPOS MESIA KALI NIH..!!

    DEMI ANAK CUCU DAN JUGA KRONI
    BAKAL PM & TPM ADA AKTIVITI GAY
    SELAMAT ANAKCUCU ATOK NYE PRIORITY
    RAKYAT PAKSA BERKORBAN DEPA HURA HUREY


    HAAAAHH MACAI MACAI TOMATO KUNYIT MERECIK.... TEPUKKK.. TEPUK...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lapar dedak ekk? Kesiannya kahkahkah...

      Delete
    2. 913
      Knpa and sentap dan gelabah kepanasan.
      Kau macai tomoto kunyit ekk?
      kahkahkah...

      Delete
    3. Ko yg gelabah bimbang menteri arab terkedu....hahahaha..

      Delete
  6. Ade menteri dari Bersatu yg tak layak dilantik menteri yg perlu digantikan...menteri2 ni patut di lantik timbalan menteri aje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab apa tak layak? Sebab dia tak pandai mencuri?
      Kahkahkah

      Delete
    2. Anon 905, madey sendiri dah sahkan prestasi para menteri dia sejak tertubuhnya kabinet adalah bawah 50%. Ko tu blur tak tau perkembangan. Pasal kasut sekolah la, pasal nelayan tanam nanas la, hampir semua mengarut. Termasuk ko sendiri macam keldai, dah la malas membaca, merapu pulak bila menulis.

      Delete
    3. Tp madey jugak kata walau mereka tak bagus itu lg baik dari pencuri. Aku cuma ulang aje. Jadi sekarang siapa sebenarnya yg tak membaca? Kau kan? Nak tunjuk pandai, last2 termalu sendiri dan terpaksa tunduk mcm babi.
      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah........................

      Delete
    4. Madey tak mencuri ke? Tak la aku menuduh. Kit siang malam ada kata, mat sabutpun ada kata jugak. Nuar apa tah lg. Siap buat reforbasi beb... Maknanya diapun teruk kalau ikut definisi org yg skrg comolot dgn dia...kikiki. nak bidas org konon. Bodo banga rupanya.

      Delete
    5. Ek eleh dua ni.. Td cerita pasal menteri. Dah tak boleh jwb lompat ke madey. Betul2 tomato mcm wak jahid. Dah termalu nak spin pulak. Booooooooooi!!!!! Odoh cam embu.

      Delete
  7. lokman adam yang loman adam sound asyraf korek korek cium - bangsat... syukurlah umno terus kuat ajak bersatu masuk umno yang terus menyokong wak jahid dan panglima klepet

    kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah beli tiket oktoberfest?
      Jgn lupa berak dulu sebelum pergi, nanti taik akan terlekat kat kepala pelir pasangan kau.
      Satu lagi, jgn lupa bawa KY jelly, kalau tak nanti rabak jubo kau.

      Delete
    2. Mcm dah biasa jer bro. Mesti lubang juboq kau dah pernah kena.

      Kikikikikikikikikikikikiki... Muahahahahahahahahahahahah....

      Delete
    3. Dia tu dapat kad jemputan minum free di oktoberpest...mlm nanti nonggeng kpf bangla di chow kit

      Delete
  8. Bangla pun tak kebulor bontot yang penuh parut kudis buta lagi buruk rupa. Senab apa dibilang buruk rupa....sebab penyokong umno mana ada yang hensem... kalau tak buntal mcm lokman adam, kueus kweing hitam legam macam mat pet kah kah.... kalau muka udah hancur- hancuran, tentu sekali bodoh bebal kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, menteri kabinet paling hensem sejak merdeka ialah menteri pertahanan PH 2018. Rambut belah tepi, kalau tak hensem takkan ramai amoi nak ajak selfie.

      Delete
    2. Soal hensem atau hodoh tak penting. Yang rakyat nak tau siapakah pemimpin umno paling byk songlap.

      Delete
  9. John Doe..jom maim bontot!... kemutan kau kuat lagi tak?

    ReplyDelete