Sunday, October 21, 2018

SIKAP ATAU PUNCA PADA PEMANDU TEKSI ITU SENDIRI...

Dah banyak kali aku berdepan dengan situasi pemandu teksi bodoh sombong di KL terutamanya.. .

Kali ini,  panas² lagi di Johor,  pagi tadi... 

Aku ke pusat teksi,  minta hantar,  jauh destinasi 20km... Katanya RM25..
Aku minta kurang,  dia kata tak jadi pun tak ape....
Aku blah mcm tu saja.. 

Dua minit contact grab.. .Lima minit kereta sampai,  aircond sejuk wangi mesra,  baru RM14.




Sampai destinasi aku bayar RM20, keep the change. 

43 comments:

  1. Malaysia aman...bersangka baik lah...

    Perang teksi dan grab baru nak mula...blm mula lagi..

    Pemuda bani Tamim gagal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukurlah... malaysia masih aman

      Delete
    2. Musa Aman tak lgi merasa aman.

      Delete
    3. Yg tak aman adalah macai. Dedak makin kurang. Kikikiki

      Delete
    4. Letakan MP Kapar di benteng hadapan pertahanan PH... Dia yg paling byk berjanji ngan pemandu teksi..

      Delete
  2. Aku dah penat dengan teksi. Tak mau pakai meter, tak tau jalanlah, minta tambang ekstra. Macam2 lagi. Ada yang minum kopi dan hisap rokok di kedai mamak, pag2 tak boleh jalan, jam konon, jam 10 baru boleh mula.

    Kalau tak mau ubah sikap tok sah bawa teksilah. Cari kerja lain. Ramai lagi yang bawa penumpang tanpa masalah. Boleh hidup pula tu. Melayu, Cina ,India yang sanggup layan penumpang senang cari makan. Yang susah cari makan mereka yang "outsource"kepada orang tengah cari penumpang.
    '

    ReplyDelete
  3. Perjalanan 20 km caj 14 hinggit?...pergi balik 40 km...minyak 3 liter cukup baru 6.60.... Lebih baik naik kete sendiri ...

    ReplyDelete
  4. BENARKAH TUN MAHATHIR NAK LETAK JAWATAN?

    Tun Mahathir Mohamad adalah seorang 'fighter', pejuang yang tiada tolok bandingnya, suka berlawan dan tidak pernah mengalah dalam hidupnya.

    Pada satu ketika beliau ada menyebut bahawa berkelahi dengan Najib Razak antara punca yang menyebabkan otaknya terus aktif, walaupun sudah usianya sudah menjangkau 93 tahun.

    Ada yang berkata, berkelahi adalah kepakaran Tun Mahathir. Beliau kerap berkelahi dan boleh dikata tidak pernah kalah setiap kali berkelahi dengan sesiapa saja.

    Dalam sejarahnya juga, beliau yang kerap meminta atau mendesak mereka yang tidak disetujuinya agar meletakkan jawatan, tetapi tidak pernah sesekali beliau tunduk atau mengalah kepada mereka yang mendesaknya agar meletak jawatan.

    Kalau Tun Mahathir mahu meletakkan jawatan, beliau akan melakukannya dengan kerelaan hati dan sebagai pilihan yang sudah difikirkan dengan sebaik-baiknya, tapi bukan kerana ada orang mendesaknya.

    Selalunya, makin didesak untuk beliau berundur atau meletak jawatan, makin kuat semangat mempertahankan kedudukannya.

    Antara sebab beliau mampu kekal selama 22 tahun sebagai Perdana Menteri sebelum ini ialah kerana begitu banyak desakan yang memintanya meletakkan jawatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlm umno dan BN masa dia pm dia berkuasa penuh...boleh buang sesuka hati...

      Semasa pencen Dollah badawi boleh dibuang kerana masih berpengaruh....najib dia gagal buang kerana pengaruhnye sudah hilang....

      Dlm PH pengerusi tiada kuasa penuh.....kalo dia bergaduh dgn pemimpin parti gabongan dia yg akan terbuang..

      Delete
    2. Salah tu bro. Najib lagi teruk kena buang. Dia ajak rakyat ramai2 humbankan Najib. Hebat. Tak macam Najib, mulut aje berbuih bercakap, tp tak ada sapa nak dengar kecuali macai. Itu pun sebab macai harapkan dedak dari dia. Kalau tidak, macai pun tak nak dengar jugak.

      Delete
    3. Masa dia kluar umno dia ajak ahli umno buang najib...ahli umno buat dek jer...bila muhyiddin dan mukhriz dipecat baru dia berani tubuh bunga...jumpa anwar ajak anwar tumbangkan najib ... Kena tunggu pru14 ...

      Delete
    4. Dan akhirnya disebabkan UmNo tidak mahu ikut nasihatnya untuk membuang Najib, UmNo yang akhirnya tumbang menyembah bumi.

      Sebagaimana Al-Arqam dulunya 'Tersungkur Di Pintu Syurga' ditewaskan oleh satu pasukan yang diketuai oleh PM-4, sebegitulah UmNo pula Tersungkur Di Persada Takhta ditewaskan oleh pasukan yang diketuai oleh PM-7.

      Sebagimana Al-Arqam kini tinggal sejarah selepas ditumpaskan oleh pasukan PM-4, sedemikianlah UmNo bakal tinggal sejarah ditumbangkan oleh PM-7.

      In shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    5. Betul Al Arqam telah ditumpaskan.
      Tetapi cucu cicit Arwah Ust Ashari kaya raya dengan syarikat syarikat yang menjana pendapatan yg melimpah ruah.
      Yang tak dapat apa apa ialah pengikut bawahan. Nahe!

      Delete
    6. Sdr Ibrahim,

      Sama benarlah dengan 'orang-orang yang terbunuh' pada kejadian Memali tu.

      Mereka dijaja sebagai syuhada ke hulu dan ke hilir dan manusia pun menyumbanglah untuk keluarga para 'syuhada' ini, sedang hakikatnya telah didedahkan keluarga mereka ini tidak mendapat apa-apa pun.

      Alih-alih Mahaguru yang mengeluarkan amanat dan menyebabkan mereka memberontak dan membunuh anggota keselamatan dan kemudian menerima balasan bunuh balas, Mahaguru tersebut telah hidup mewah selama satu generasi dan hari ini bergelar Dato Seri dan Presiden lagi. Anaknya malah bergaya dengan superbike lagi.

      Delete
  5. Kalau dr Mahathir letak jawatan, sapa pulak yg nak bawak panji-panji hitam tu ustaz Doe? Takkan nak suruh mat Sabu pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana bertanya.

      Secara hakikat Panji Hitam tidak akan diserahkan oleh Pembawa Panji Hitam kepada sesiapa pun. Pembawa Panji Hitam tidak mengetahui pun dirinya sedang membawa panji-panji tersebut.

      Sebaliknya Panji-panji Hitam ini akan diambil daripada Pembawa Panji Hitam dan dikibarkan oleh seorang lelaki lain yang ditugaskan untuk mengibarkan panji-panji itu. Inilah prosesnya.

      Pembawa Panji Hitam adalah orang yang ditugaskan untuk membawa panji-panji tersebut tetapi bukan dia sendiri yang akan mengibarkannya. Dia hanya akan sedar dirinya adalah Pembawa Panji Hitam selepas panji-panji itu dikibarkan oleh lelaki lain, melalui perantaraan dirinya.

      Saya kira semua orang yang memahami proses tertegaknya khilafah akan tahu dengan sendiri siapakah orangnya yang akan mengambil Panji Hitam daripada Pembawa Panji Hitam dan mengibarkannya.

      Seperti yang telah saya sebut beberapa kali, berdasarkan kiraan saya due date untuk khalifah akhir zaman muncul adalah pada tahun 1440H atau sekitar Februari 2019.

      Tun M hanya dijadualkan meletak jawatan pada Mei 2020. Maka Panji Hitam akan diambil daripada Tun M ketika ia masih di dalam tempoh memegang kekuasaan.

      Apabila Panji Hitam telah dikibarkan itu bererti kebathilan itu telah pun lenyap dan pasukan yang benar telah pun diberikan kemenangan mutlak.

      Selepas ia dikibarkan, maka tiada lagi keperluan untuk Panji-panji ini dibawa oleh orang lain. Zaman fitnah bersama-sama para ahli fitnah telah pun ditinggalkan dan umat telah pun melangkah masuk ke zaman terakhir bagi kaum Muslimin iaitulah zaman khilafah manhaj nubuwwah atau yang saya selalu sebut sebagai zaman baru.


      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. Pembawa panji hitam legam john doe abu ya laa..

      Delete
  6. Pentua bani tamin kuat merajuk

    ReplyDelete
  7. KRNA TENGKING SIKIT SI RENTA DAH MAJUK
    KALAU BAB FITNAH KEMAIN MENCIPAN LAJU
    AUTA LETAK JWTAN KIRA SIRENTA BERANCUK
    POTONG KOTE LA AUTA BODO MAMAK MAK LU.!


    PUIIIIII...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najis kleptokrat lahanat yg bongkak dan angkuh lagikan masuk ke longkang...

      Inikan pula pemandu teksi..

      Kah kah kah kah kah...
      Kasihan cai najis

      Delete
  8. Habis la kelentong Jon Doe Panji Hitam Merecik Kunyitomato dari timur Pemuda Bani Tamil...kikikiki...

    Seorang peramal wanita baru ini meramalkan bakal berlaku tangkapan besar-besaran di Malaysia pada November 2018 dan pergolakan berlaku dalam negara ini sehingga tahun hadapan.

    Peramal Thailand yang juga pernah menjangkakan berlakunya gempa bumi di Sabah dan kehilangan kapal terbang sebelum ini, Navaracha Pinitlokakorn aka Prai terbaru sekali lagi membuat ramalan kali ini tentang Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

    Katanya Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak akan menjadi Perdana Menteri, dalam masa yang sama Tun Dr Mahahir Mohamad bakal mengalami masalah kesihatan yang serius menjelang Jun tahun hadapan.

    Berdasarkan video di yputube yang berdurasi 8:47 minit, dia mendakwa dalam masa dua tahun, satu fenomena alam yang aneh akan menyebabkan Semenanjung Malaysia akan ‘berpecah’ menjadi dua.

    Beliau juga memberi amaran bahawa dalam tempoh dua tahun akan datang, Malaysia akan mempunyai beberapa bencana, dan antara struktur yang terjejas teruk termasuk bangunan 50 tingkat yang terletak berhampiran persimpangan jalan raya di Kuala Lumpur.

    Kemalangan juga ramalannya mungkin berlaku di Pergunungan Titiwangsa.

    Navaracha Pinitlokakorn terkenal kerana memiliki keupayaan psikik sejak muda menjadi, banyak ramalannya yang menjadi realiti.

    Ini termasuk gempa bumi dan tanah runtuh utama di Thailand, pada bulan Jun dan Julai tahun ini, di tempat seperti Phuket, Krabi, Phang Nga, Siam Bay, selain letusan gunung berapi di Indonesia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanye peramal ni umum buat ramalan kapal terbang hilang selepas berlaku kehilangan kapalterbang...

      Kalo tangkapan november ini hampir pasti kerana polis dan sprm telah lama sisaat...penangkapan zahid memberi isyarat banyak siasatan hampir selesai...umno telah ramalkan ramai pemimoin mereka akan ditangkap..

      Delete
    2. Saya telah menonton vid berkenaan di blog CG.

      Walaupun saya tidak percaya kepada ramalan tetapi isi ramalannya sama dengan isi telahan saya pada beberapa perkara :-

      1. Anwar Ibrahim tak akan menjadi PM Malaysia.

      2. Akan berlaku kekacauan besar di Malaysia. Malah saya telah menyatakan lebih jauh lagi apabila membuat telahan bahawa kekacauan ini akan menyebabkan YDPA mengisytiharkan darurat.

      Bezanya ialah dia meramalkan kekacauan berlaku akibat banyaknya tangkapan dibuat oleh kerajaan sedang saya melihat punca kekacauan ialah pasukan-pasukan bathil yang bersekutu.

      Ia boleh jadi seiring pada bab apabila melihat banyak pemimpin mereka didakwa, maka pasukan-pasukan bathil pun bersekutu sesama sendiri untuk jatuhkan Tun M.

      Pada bab dia meramal bahawa Semenanjung Malaysia (Tanah Melayu aka Ta-Mim) akan berpecah dua ia sama dengan telahan saya bahawa kelak nanti buat kali pertama dalam sejarah negara ini kesemua Raja-raja Melayu di Malaysia (kesemuanya di Semenanjung) akan secara terbuka berselisih pendapat dan terpecah dua. Satu kumpulan menyokong Tun M dikekalkan sebagai PM sehingga Mei 2020 seperti perjanjian, dan satu kumpulan lagi menyokong pasukan yang mencabar Tun M untuk merampas jawatan PM daripadanya. Fenomena aneh' yang menjadi ramalannya adalah sama dengan telahan saya bahawa Tun M itulah fenomena, dia akan menjadi punca berpecahnya Raja-raja Melayu kepada dua pasukan, satu menyokongnya dan satu lagi menyokong pencabarnya.

      Pada bab Tun M akan sakit pada Jun 2019 itu di luar telahan saya. Telahan saya ialah khilafah akhir zaman akan tertegak pada awal 2019 dan Tun M benar-benar akan menjadi 'pemasyhur khalifah' iaitu fungsi Pembawa Panji Hitam. Maka kedua-duanya tidak bertentangan. Tun M akan kekal sihat sehinggalah khilafah ditegakkan. Apa yang berlaku selepas itu, di luar telahan saya. Walaupun demikian izinkan saya berkongsi kisah seorang Imam Masjid Nabawi yang pernah berkata bahawa dari firasatnya Dr M (masa itu adalah PM ke-4 dan masih belum bergelar Tun) akan meninggal dunia ketika masih memegang kuasa sebagai PM.

      Firasat itu telah dilupakan ramai orang termasuklah saya sendiri dan dengan kembalinya Tun M sebagai PM-7, ia berkemungkinan akan berlaku.

      Saya telah melihat vid peramal itu dan ramalannya, dan mengatakan bahawa telahan saya dan ramalannya kesemua adalah seiring dan tidak ada yang bertentangan.

      Apa pun saya tidak percaya kepada apa-apa ramalan yang bersumberkan KEJORA mahupun VIRGO. Kedua-duanya adalah makhluk yang bakal diLUPUSkan apabila tiba masanya.

      Telahan saya dibuat berdasarkan khabar nubuwwah. Ia mungkin disalah baca pada bab tertentu tetapi ia tidak mungkin tidak benar.

      Masa akan memberi jawapan yang tepat.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    3. Yg tipu manipesto lah bathil..

      Delete
  9. Aku rasa Tun makin remaja dan aktif kerana makian dan sumpahan puak sesat ke atasnya.

    Bila difitnah, makin subur aura dan ilmunya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanda dah dekat nak mati tuu..

      Delete
    2. Sebab itulah hadith menggunakan kalimah 'fata' untuk Pemuda (fata at-tamimi yang bermaksud pemuda tamim) kerana kalimah fata boleh membawa maksud haqiqi dan juga majazi.

      Maksud hakiki ialah muda pada umurnya sedang maksud majazi pula ialah muda pada kekuatan dan semangatnya.

      Siapakah yang lebih kuat semangatnya di bumi Malaysia ini berbanding Tun.

      Gelas yang dibaling bukan saja telah benar-benar pecah, malahan seluruh cermin yang tekena gelas itu pun telah luruh berderai.

      Delete
    3. Tun budak yg baik, dia sgt takut dan patuh dgn org yg dah tua.

      Delete
  10. Apa la susah beno kes teksi dgn grab nih. KD buat kutipan pendapat pengguna.
    Soalannya - mana yg ada suka gunakan
    A) teksi
    B) grab / my car
    Tgk mana yg rakyat mau

    End.

    ReplyDelete
  11. Salam saudara john doe
    Kalau Tuhan berkehendak tak siapa boleh halang.
    Agak agak dr M dah tahu kesudahan cerita? Hanya mungkin untuk kerana sayang dia kepada raja raja maka beliau berusaha nak selamatkan mereka sebagai warisan bangsa.
    Namun kalau Tuhan nak raja yang sebenar raja bagi menggantikan raja raja yang ketulinan ke warisan raja nya? ( ramai raja di tahta sekarang telah rampas tahta tersebut dari pemilik sebenarnya.)
    Doakan usaha dr M agar berjaya. Jika tidak diizinkan mohon Tuhan tunjukkan Tun M menyedarinya sebelum malapetaka menimpa negara. Bahawa kita boleh meracang tetapi rancangan Tuhan jua yang pasti berjaya.
    Akan tiba masanya Raja segala Raja lahir melaksanakan Amanah yang ditetapkan Tuhan.
    Allahu'alam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam sdr Haldeli,

      Komen sdr adalah tepat sekali dengan segala telahan saya yang telah dikongsikan. Segala-galanya telah tally dan telah berlaku. Hanya menunggu klimaksnya sahaja dan saya kira ia bakal berlaku pada awal tahun 2019.

      Nabi Daniel a.s telah mengkhabarkan bahawa PERANG BESAR akhir zaman akan berlaku di sebuah Kingdom yang memiliki 10 orang raja yang memakai 10 mahkota. Ciri-ciri Kingdom ini ialah raja-rajanya mengambil giliran di antara mereka untuk menjadi Raja Terulung.

      Dengan pertabalan YDPA ke-15 yang ayahandanya Sultan Kelantan 'yang digulingkan', masih lagi hidup, Malaysia kini benar-benar memiliki 10 orang raja yang memakai 10 mahkota. Selama 6 dekad sebelum itu Malaysia hanya memiliki 9 orang raja di mana salah seorang di antara mereka akan memakai 2 mahkota serentak.

      Nabi Isa a.s pula telah mengkhabarkan bahawa PERANG BESAR akhir zaman akan berlaku di sebuah Kingdom yang memiliki banyak istana dan raja-rajanya mempunyai 'blasphemous names'. "The place of my father shall have many palaces and they shall have blasphemous names". Bukankah Raja-raja di Malaysia bergelar Duli Yang Maha Mulia dan mempunyai ciri-ciri blasphemous?

      Apabila PERANG BESAR itu tercetus blasphemy akan berlaku di Kingdom ini. Lihatlah 'pemangku' Sultan Kelantan hari ini, adinda kepada YDPA memakai gelaran 'Yang Maha Mulia' dengan membuang kalimah Duli yang membezakan di antara makhluq dan khaliq. Ini adalah perbuatan blasphemous yang nyata.

      Nabi Muhammad saw pula di dalam hadith-hadith peristiwa akhir zamannya selalu menyebut tentang sebuah negeri Islam di Timur yang berhadapan dengan sungai. Malah baginda dengan jelas menyebut 'thumma taqbalu ar-royatus-suud min qibalil-masyriq' yang bermaksud 'kemudian akan muncullah Panji-panji Hitam dari arah Timur".

      Malah ada juga hadith baginda yang tidak menyebut Timur sebaliknya menunjuk ke arah Timur sambil berkata 'fitnah itu datangnya dari sana, dari tempat timbulnya dua tanduk syaitan'. Tanduk syaitan itu adalah penerangan kepada mimpi Nabi Daniel yang melihat 3 tanduk syaitan timbul dan yang ketiganya ialah tanduk yang memiliki 3 anak tanduk (mewakili trinity) dan mengucapkan kalimah blashepmy (mewakili fitnah Isa a.s adalah anak Tuhan).

      Dua tanduk itu tiada lain ialah tanduk kedua dan ketiga yang mewakili Yahudi dan Nasrani (tanduk pertama mewakili Majusi) dan kedua-duanya timbul di Kingdom Malaysia ini apabila PMnya mengambil Yahudi Zionist APCO menjadi penasihat dan bersama kepada Zionist Nasrani Donald Trump.

      Ketiga-tiga Nabi ini telah memberikan khabar-khabar nubuwah yang seiring di antara mereka dan saling sokong-menyokong sesama mereka walaupun apabila dirujuk berlainan ia seolah-olah tidak berkaitan sesama sendiri.

      PERANG BESAR yang disebut ketiga-tiga Nabi ini bertepatan pula dengan nama lama Putrajaya iaitu Prang Besar.

      Khabar-khabar ketiga-tiga mereka pada hari ini jelas membawa maksud 'Malaysia' sekalipun masing-masing memberikan gambaran yang berlainan tentang ciri-cirinya.

      Sama-samalah kita menanti.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. Menanti buah yg tak jatuh. Buah tak kan jatuh kerana pokok durian tu langsung tak berbuah sampai kiamat.

      Delete
    3. Layan aje khayalan abu ya...madey kojol abu ya akan lari dgn panji hitam legam nye....

      Delete
    4. Persamaan kesemua para pendusta kebenaran sejak zaman dahulukala sehinggalah ke zaman fitnah yang sudah menghampiri klimaksnya hari ini ialah mereka menjadikan masa sebagai alasan kepada kebenaran sedang hakikatnya masa yang diberikan kepada mereka adalah tempoh semata-mata. Apabila tempohnya telah tamat, maka menyesal kemudian benar-benar tiada gunanya.

      Kisah mengenai Panji Hitam akan berkibar dari arah Timur adalah khabar nubuwwah, maka ia pasti berlaku. Sama seperti khabar nubuwwah mengenai pembukaan Constantinople yang telah berlaku. Bezanya khabar nubuwwah pembukaan Constantinople telah pun berlaku kerana ia berlaku pada zaman menggigit yang datang sebelum zaman fitnah. Sedang khabar nubuwwah mengenai berkibarnya panji hitam adalah khabar perubahan zaman daripada zaman fitnah kepada zaman baru. Kita masih di zaman fitnah, maka sudah tentulah ia masih belum berlaku. Apabila kita telah masuk ke zaman baru maka ia akan menjadi sejarah sebagaimana pembukaan Constantinople oleh Sultan Muhammad Al-fateh telah menjadi sejarah.

      Para pendusta yang beralasan dengan masa telah pun dikhabarkan kewujudan mereka di dalam AlQuran dan AlQuran malah telah mengajar bagaimana untuk menjawab kepada pendustaan mereka yang menjadikan masa sebagai alasan. Mari kita lihat:-

      وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا الْفَتْحُ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ(28) قُلْ يَوْمَ الْفَتْحِ لَا يَنفَعُ الَّذِينَ كَفَرُوا إِيمَانُهُمْ وَلَا هُمْ يُنظَرُونَ (29) فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَانتَظِرْ إِنَّهُم مُّنتَظِرُونَ (30)

      "Mereka berkata bilakah 'pembukaan' itu sekiranya kamu orang-orang yang benar. Katakanlah; pada hari pembukaan itu tidak lagi bermanfaat iman orang-orang yang mengingkarinya dan mereka tidak lagi diberi tempoh (29). Maka hindarilah mereka dan TUNGGULAH, sesungguhnya mereka juga sedang MENUNGGU (30)".- Surah As-sajjadah.

      Tunggu saja HARI PEMBUKAAN itu yang akan berlaku pada hari berlakunya PERTEMPURAN KLIMAKS yang menyaksikan kemenangan mutlak kepada pasukan yang benar dan Panji-panji Hitam dikibarkan sebagai tanda kemenangan.

      Ia adalah khabar nubuwwah maka ia pasti akan berlaku. Hanya masa yang masih memisahkan.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  12. pemandu teksi tunggu penumpang cari. kalu setuju harga, boleh naik, kalu tak setuju, lu cari sendiri teksi lain. pemandu teksi, ikut pemandu. kalu guna grab, semua ikut penumpang. harga toke grab dah kasi tau awal. pemandu grab cari duit berbanding pemandu teksi cari masa lepak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalahnya sebelum PRU 14 gatal mulut sangat buat janji nak selesaikan masalah pemandu teksi, sapa suruh?
      Satu lagi yg bodoo sgt beritahu rakyat yg tuntut janji pilihanraya bhw manifesto dan janji yg dibuat tu kerana tak jangka ph boleh menang... apa punya bodoo pergi pecah rahsia. Carilah alasan lain yg nampak cerdik sikit.
      Kalau aku kata pm bodoo, nanti ada yg jd gila isim pulak.

      Delete
    2. Kau tu yg bodoh nampaknya. Rakyat tak peduli pun dgn manifesto. Yg penting BN tumbang supaya dia org dpt tengok macai menyalak siang malam.

      Muahahahahahahahaha........

      Delete
    3. Tangkas betul anjing pemburu ni.
      Bulan depan naik gaji. Pantang kalau kutuk tuan besar, menyeringai gigi taring bila menyalak. Cepat pergi cuci jubo.

      Delete
    4. Tu bukan anjing pemburu tapi anjing tua pemakan najis.

      Delete
  13. MAHATHIR KUTTY

    BILA NAK LETAK JAWATAN

    MALU LAH... SIAPA SURUH MERAJUK???

    MAHATHIR BABI...SILA LETAK JAWATAN...BIAR SAUDARA ANWAR JADI PM MALAYSIA

    ReplyDelete
  14. kau bersungguh nak kondem teksipun tak guna kd. teksi sejak azali memang tak mesra sejak dulu. soalnya kenapa atok pandai-pandai berjanji dengan pemandu teksi nak mansuhkan e-hailing semasa meraih undi? itu janji beb. patutnya atok bukan berjanji begitu tapi sekurang-kurangnya akan menjadikan e-hailing pesaing yang sihat kepada teksi. selain itu tambah baik apa yang dirungutkan oleh pemandu teksi. ni pandai je berjanji nak mansuhkan e-hailing, bila dah dapat kuasa, lupa janji. itu yang pemandu teksi marah sebab dapat pm yang kaki pembohong. nak kata apa lagi, pemandu teksi dah mula mengamuk. kena pulak blogger penjilat ph macam kau asak dan bancuh lagi pemandu teksi. mau mereka tak hangin. ingat kd, redakan keadaan. win-win situation orang kata. yang marah jangan disembur minyak, makin marak kot. bukan salah pemandu teksi 100% tapi atokpun salah. salah tabur janji. so, pandai-pandai la bawak diri ye kd serta pengampu kerajaan sekalian. samseng-samseng teksi tengah naik angin ni...

    ReplyDelete
  15. Kesian Pemandu-Pemandu Teksi yang dikencing sakan oleh puak Munafiq PH

    ReplyDelete