Saturday, October 27, 2018

ZAHID, NAJIB, LOKMAN KOMBINASI TERBAIK MEMPERTAHAN UMNO


35 comments:

  1. Cuma nak beritahu satu perkara.

    Menteri-menteri PH yg ada sekarang, masih belum boleh menyamai ketokohan seorang bekas menteri UMNO iaitu datuk Pa.
    Jika dibandingkan, menteri PH yg ada sekarang cuma layak jadi mandur kontrak cuci jamban pejabat tok Pa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita akui menteribPH belum pandai mencuri.. Ini boleh dibaiki.

      Belum pandai angguk sokong pencuri.. Ini pun boleh di atasi

      Delete
    2. Nak mencuri pun kena belajar dulu. Nanti selepas satu tahun expert lah tu.

      Delete
    3. Nak tambah sikit 9:16, Hasil curian seorang bekas menteri umno, boleh mengalahkan gaji terkumpul para menteri yg ada sekarang dan mungkin juga ribuan gaji pencuci jamban.

      Delete
    4. Aku yakin, mereka tidak memerlukan 1 tahun utk jd expert utk mencuri sbb mereka berketuakan kepala perompak (mat Sabu yg bg gelaran)

      Delete
    5. Aku pun yakin dgn pendapat kau 9:46 sbb kau mmg ada dlm jemaah perompak. Bila nak buat kursus kat janda baik?

      Delete
    6. Hahaha... sentap pulak mamat ni sbb yg bagi nama tu bekas abg ipar dia. Takut kena baling dgn mikrofon agaknya.
      Hahaha...

      Delete
    7. Tok pa budak suruhan Daim satu masa dulu...

      Tok pa kaciwa zahid bekerjasama dgn Pas musuh ketat umno kelantan..

      Delete
    8. Hahaha sentap pulak mamat umno ni sbb yg makan jota2 tu bekas abg ipar dia. Agaknya tgh sedih mkn dedak aje agaknya

      Delete
    9. Cakap baik-baik sikit, kan tak pasal-pasal aku baling dgn mikrofon ni.

      Delete
    10. syukurlah umno masih pertahan orang bodoh .. kah kah kah

      Delete
    11. Umno Dan bodoh berpisah tiada.

      Delete
  2. Kepada Perdana menteri, cepat-cepatlah lantik Tok Pa jd menteri kewangan/ekonomi.
    Menteri yg ada sekarang suruh mereka jaga jamban sbb ada menteri yg berpengalaman dalam hal ehwal jamban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekalahan yg mkn dalam sehingga meroyan....kahkahkah

      Delete
    2. Menteri kewangan dah lantik dua ekor penasihat khas. Yg seekor yg atas ni, patutlah selalu silap titik perpuluhan.

      Delete
    3. Silap titik perpuluhan boleh dibetulkan. Silap kelentong pasal derma 2.6b, muka merah padam mcm cacing kepanasan nak jawab soalan. Kikikiki

      Delete
    4. Akauntan sekolah cina mana ni yg boleh silap titik perpuluhan billion-billion

      Delete
    5. PM negara mana pulak ni yg tak tau siapa yg bg derma?

      Delete
    6. Menteri kewangan 1 kerajaan BN silap masuk bank wang 2.6 billion..


      Dia pon tak tahu 42 juta masuk akaun bank...dia tahu belanja aje duit tu..

      Delete
    7. Ohhhj mcm tu. Agaknya Menteri kewangan kerajaan BN tu sekolah kat mana ye?

      Delete
    8. Sebelum jd PM, dia kerja sebagai pemandu lori bersama dgn YB babi.

      Delete
    9. Ko jadi kelindan...hihihihi..

      Delete
    10. Lori sekarang mana pakai kelindan, mangkuk jamban ooi

      Delete
  3. Lokeman dah desperate sangat...hingga sanggup samakan kes zahid dgn nabi...

    Agamawan patut bagi komen sikap biadap lokeman..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh... Patutlah dia org puja semacam sampai taik pun diaorg sanggup mkn.

      Delete
  4. Bagi,lokeman zahid dan najib gerenti akan di sumbat kedalam... Itu yg buat dia gelisah...kononnye zahid dan najib di zalimi...

    Bagi aku pon memang gerenti kerana bukti dari dokumen transaksi sudah jelas....bukan boleh direka2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat ilmu pengikut tuhan Harun ni, dia boleh gerenti seseorang tu bersalah sebelum dibicarakan. Aku rasa kau layak ganti tempat tuhan Harun yg masih kosong.

      Delete
    2. Mau tak boleh jangka...bukti dah jelas...ko boleh reka ker bukti transaksi rekod bank?..

      Delete
    3. DNA dah jelas dlm jubor pun masih boleh lepas.
      Tapi ilmu tuhan Harun je yg boleh reka DNA nih...

      Delete
  5. Banyak kritikan, kekurangan kelemahan PH.

    Hormati demokrasi, iku undang²..tunggu 2023.

    Pilih semula umno, itupun kalau masih ada integriti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2023.. Umno dah tinggal nama...cai pon habis dah blah..

      Delete
    2. UMNO ditinggalkan kerana tiada integriti
      PH diberi kepercayaan kerana rakyat mengharapkan menteri yg dilantik lebih baik daripada menteri UMNO.
      Setelah 6 bulan ternyata menteri PH cuma layak jadi jaga dan cuci jamban je.

      Delete
    3. 6bulan atau 6tahun, asal jangan pandai curi duit rakyat dah le..

      Cukuplah 10 tahun dibodohkan umno.

      Delete
  6. Kombinasi lokeman dan wak Jahid pornorogol sangat sesuai dan serasi...bukan boleh pertaham umno malah jahanamkan umno...

    ReplyDelete
  7. Ki ki ki..ph tk pandai mencuri..mentadbir pn tk pandai..psal tu la kna belajar teknik2 mencuri mp..

    ReplyDelete