Tuesday, December 11, 2018

BUDAK KECIL MINTA PERHATIAN

Kerajaan Pusat disaran tidak melayan kenyataan² hingusan budak kecil kuasa sekangkang kera.


19 comments:

  1. Well said. A nuisance who is trying too hard to stay relevance

    ReplyDelete
    Replies
    1. How hard he tries he is never ever relevant. A nuisance ... yes....forever

      Delete
    2. This joker trying to be a smart Alex, in fact he no nothing about politic...!!
      Tun M is well known figure in the world compare to this joker.....!!
      Very pathetic prince......!!

      Delete
  2. Nampak gaya darah pakcik dia ada mengalir kat tubuh budak kecik tu.pakcik dia dulu mana kira bini orang ke tunang orang ke kalau dia da berkenan dia main pukul rata je.cam sekarang ni ar tanah awam ke tanah milik persendirian ke budak kecik ni main pukul rata.
    Orang lama2 ditanah selatan tu tentu tahu perangai pak cik dia.

    ReplyDelete
  3. Biarlah budak kecil tu terjun dengan labu2nya.Tak dak siapa kesah pun!!..

    ReplyDelete
  4. Kalau tak silap dulu botanic garden atau taman serasi di spura adalah milik kesultanan johor di serahkan kepada pemerintah spura. Dalam negara pulak tibai harta awam. Cuba tanya budak nyet tu dia tahu ke tidak?

    ReplyDelete
  5. Cakap lebih-lebih nanti budak kecik bagitau kat daddy. Huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempat buat duit sudah kena kacau bro...tu pasal da tak boleh tahan..blood sudah go upstair..

      Delete
    2. Budak kecik tembam kuat enjoy tu, nampak warak walhal wakrak

      Delete
    3. Betul bro orang wakrak je yang suka biadap dgn orang yang lebih tua.teringat kata2 tuan singh nama saja orang melayu sikit adat pun takda...

      Delete
  6. Replies
    1. Defective genetic Neanderthal mentality.

      Delete
  7. Daulat tuanku.. Jgn derhaka pada raja2. Melayu dap mmg bangsat

    ReplyDelete
  8. Jadilah macam Hang Tuah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman dah berubah...zaman hang tuah tak ade parti politik...

      Delete
  9. Raja yg kurang paham definasi raja berpelembagaan patut belajo dgn sultan dr Nazrin Shah...raja well educated...pesanan almarhum ayahanda sultan Nazrin raja2 kena jaga tingkahlaku...jangan sampai rakyat benci..

    Raja yg tak puas hati kerana tak de koasa tinggalkan kemewahan istana masuk politik boleh jadi presiden parti dan perdana menteri....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko yang tak paham .. konsep raja berperlembagaan. konon konon serba tahu.. padahal kopipes..

      kah kah kah

      Delete