Sunday, December 23, 2018

ANTARA KELEBIHAN URUSNEGARA PH IALAH SEMUA KENA SEDIA TAHAN TELINGA..

TUN, Maszlee, Mujahid antara yang sudah lalui...

Yang lain² belum..jangan sampai nak tampar wartawan?

Lim kit siang sendiri gemar nak saman..

Ada yang belum diuji, sudah MUAL MUAK letak jawatan..

Ada yang main angka untuk tembak kaki kawan sendiri..


7 comments:

  1. Aku suka ayat last.
    "Ada yg main angka utk tembak kaki kawan sendiri"
    Kah kah kah..

    Yg sorg takot bebenor xdpt jdk pm seolah maksud hidup dia adlh menjadi pm.
    Yg sorg terlalu mengawal hingga tak terkawal jadinya.
    Yg sorg lg duk tgh2 mengira siapa boleh bg lg bnyk.
    Mohon pertolongan Allah agar negara kita dlm keadaan selamat hendaknya.

    Ketika keadaan sebeginilah suara Agong dan Sultan diperlukan bagi meredakan keadaan.
    Moga Agong yg seterusnya lbh aktif dlm sama2 menjaga keamanan dan kemakmura negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang rasa mual dan muak tuh, setakat 6 bulan nih, blum dengar apa-apa yg signifikan yang dia sumbangkan kpd negara kecuali ucapan berapi-api guna ayat high class (sebijik gaya ceramah papa). Hala tuju TVET takde apa2 beza pun dari yg telah dibuat sebelum nih.

      Tup..tup.. dah rasa mual.
      Jiwa dia tidak sekental Rafidah Aziz.... jauh sangat...

      Yang peliknya dia tak rasa mual dan muak dengan segala tikam belakang dan penipuan dalam pemilihan parti dia sendiri.

      Dia, kononnya mual dan muak, atas kelakuan ahli parti lain.

      Barangkali, di mata dia, Parti dia dah sempurna... dah amat layak utk "memimpin" negara?

      Semoga Allah selamatkan Malaysia!

      Delete
  2. yang awak sebok apahal..

    ReplyDelete
  3. Skrg ni lg bnyk adegan tembak menembak kaki kawan sendiri... Kalau kita mengikuti senario politik terkini, memang nampak teruk diorang berpolitik. Semua jaga kepentingan sendiri. Pembangkang dan kerajaan sama sahaja. Rakyat diperbodohkan dgn penerangan demi pwnerangan yg nilainya basi sebab dh diulang tayang sejak sblm pru lg.

    ReplyDelete
  4. Blog kd mahababi..sewel..
    Mampos cepatlahh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana dia paham bro. Dia cuma tau mencarut dan maki hamun. Dah dibesarkan macamtu nak buat macamana lagi. Doakan sajalah. Dapek gak pahalo.

      Delete