Monday, December 31, 2018

ANUGERAH KEPADA TUN JAWAPAN SETIMPAL KEPADA TUKANG FITNAH LAKNATULLAH..



SIAPA pendusta dan tukang fitnah itu?
Tidak dituju khusus kepada sesiapa tetapi mereka menonjolkan diri sendiri dengan emosi ayat tin kosong sejak dulu hingga sekarang.

ANUGERAH di atas bagai satu tamparan yang sangat pedih bagi pendusta dan tukang fitnah...

Cerminlah diri sendiri..HIDUP tanpa keberkatan dan dirundung masalah satu demi satu, berubahlah sahabat..



99 comments:

  1. Semuga Tun diberi segala keberkatan sehingga keakhir hayat.Amin yarabbul alamin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin. Dengan Kehendak dan izin Allah swt

      Delete
  2. Muslim man of the year????
    Oklah...tak apa ...kesian org tua ni.

    Apa lagi gelaran nk bagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sour grape 2.43? Why not Anwar kan?....
      Hahahaha

      Delete
    2. Pendekar bugis.
      Panglima Islam.
      Bapa pembangunan pengangkutan awam.
      Bapa pembangunan kaum india.

      Delete
  3. Alhamdulillah tun dpt gelaran ini. Semoga ia memberi keberkatan kepada beliau dan jangan ulangi memangsakan melayu dan Islam demi kuasa yang bukan membawa ke syurga tapi ke neraka. Semoga tun maju jaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar lebih baik kan? Bawa ke syurga......ptuiiii

      Delete
  4. Satu lagi anugerah untuk madey.

    Pakar Konar Baring 2018..

    ReplyDelete
    Replies
    1. At least bukan pakar bontot

      Delete
    2. 3.46

      Truth hurts. Fitnah itu rekaan. IF YOU ARE EDUCATED YOU SHALL UNDERSTAND.

      Anwar a sodomite is A TRUTH NOTHING BUT A TRUTH.


      Delete
    3. Saksi di ugut jangan bagi keterangan...

      Otak mahacai bodooos..

      Delete
    4. 4.49

      Sapa kena ugut? Nak fitnah....silakan

      Delete
  5. Yg bagi anugerah muslim of the year kpd madey tak lihat dulu sejak 7 bulan yg lalu madey

    Gagal Tingkatkan ekonomi malaysia

    Gagal Naikkan harga komoditi

    Gagal pulihkan kejatuhan nilai
    ringgit

    Gagal pulihkan kos sara hidup rakyat malaysia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahathir gagal....yes

      Anwat berjaya....yes jadi a convicted sodomite albeit pardoned....kesian.

      Delete
    2. Najib bagus lagi

      Berjaya tipu rakyat dalam kes 1MDB.

      Berjaya curi rompak samun wang negara

      Berjaya dibawa dan didakwa di mahkamah...yes......

      Delete
  6. Landong tak dengar madey disebut pemimpin dunia islam

    PREMIUM

    Presiden Israel Diteriaki "Pembunuh" oleh PM Turki

    Jumat, 30 Januari 2009 | 09:52 WIB
    DAVOS, JUMAT

    — Perdana Menteri Turki Tayyip Erdogan beranjak meninggalkan Forum Ekonomi Dunia di Davos, Swiss, Kamis (29/1), setelah menyebut Presiden Israel Shimon Peres sebagai "pembunuh." Sebutan itu dikumandangkan oleh Tayyip Erdogan sebagai bentuk keprihatinan terhadap sikap Shimon Peres yang mendukung operasi militer Israel di Gaza.

    Peserta debat yang bertopik Gaza, seperti penasihat Presiden Barack Obama, Valerie Jarret, tersontak melihat Erdogan dan Shimon Peres terlibat debat sengit dengan nada tinggi dan penuh emosi. Dalam debat yang memanas itu, Peres tetap membela posisi Israel dalam serangan militer selama 23 hari terhadap militan Hamas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erdogan kawan anwar tu kan....kesian.

      Mahathir memang tak disebut namun Allah tonjolkan......anugerah salah satu cara mahathir ditonjolkan.

      Bukan cata dipardoned keluar jel sebagai ex convict of SODOMY...wah an ex sodomite

      Delete
  7. Saya doakan kejayaan untuk semua rakyat malaysia agar kita senantiasa dalam jagaan Allah swt. Contohilah pimpinan yang berjaya.

    Pada bloggers yang dulu sebelum pru14 becok kutuk macai najib terima dedak dari cash is king, harap bloggers ini jangan leka dan alpa terima dedak dengan individu gila kuasa dan tak bermaruah untuk pecah belahkan melayu dan muslim demi reformasi basi....



    ReplyDelete
  8. Selamat Tahun Baru 2019.

    Bangun pagi esok, Kerajaan Malaysia masih lagi Pakatan Harapan. Menjelang tahun baru penyokong-penyokong basah kuyup dikencing Kerajaan Tun Mahadey

    Harga minyak masih tidak turun. Janji Kerajaan Pakatan Harapan untuk menetapkan harga petroleum secara mingguan, seperti yang dilakukan oleh Kerajaan Barisan Nasional terdahulu masih belum dikotakan.

    Ini memandangkan desakan daripada kumpulan kapitalis minyak sehingga memaksa keputusan kabinet diperlukan. Nampak gayanya kepentingan kapitalis dijaga rapi berbanding Rakyat Marhaein.

    Diharap dengan penangguhan penurunan minyak selama seminggu dapat menampung gaji Pak Menteri sambung cuti ke luar negara.

    Kesimpulannya, Madey dgn menipu seperti aur dan tebing. dan dgn u-turn seperti isi dan kuku.

    SELAMAT DI KENCING OLEH TUN MADEY TOKOH MUSLIM MAN OF MALAYSIA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat dikencing Anwar bapa pembontotan.

      When we go overseas we will tell people i am from malaysia. My PM is a sodomite...

      Delete
    2. Bapa pembototan yg di hormati pemimpin hebat dan berani Erdogan...

      Delete
    3. Birds of same feather flock together

      Delete
    4. Selamat di kencing hingga bssah kuyup oleh Bapak Konar Baring..

      Delete
    5. Selamat dikencing dan diberak oleh Bapak pembontotan

      Delete
  9. Mahacai..

    Dalam ucapan Tun Madey sempena tahun baru 2019 baru sebentar tadi..Tun ada menyatakan harapannya agar semua rakyat Msia tanpa mengira bangsa dan agama akan terus bergembira dan berpuas hati sepanjang tahun hadapan.

    Macam mana lah rakyat nak berpuas hati kalau banyak lagi janji2 Rejim tak dipenuhi...asyik2 fotostat, kopipes , menjenamakan semula polisi2 yang telah dilaksanakan oleh kerajaan BN, tanpa ada usaha untuk mengenalkan dasar2 baru yang akan membela nasib rakyat, khususnya golongan B40.

    Balik2 U-Turn, spin aje...tanpa sedikit pun rasa bersalah..cthnya nak menurunkan harga minyak pada 1 januari ni.

    Rakyat boleh gembira ker jika Tun Madey

    Gagal Tingkatkan ekonomi malaysia

    Gagal Naikkan harga komoditi

    Gagal pulihkan kejatuhan nilai
    ringgit

    Gagal pulihkan kos sara hidup rakyat malaysia..

    ReplyDelete
  10. Betul le. Mahathir gagal

    Jom tukar ke bapa pembontot....

    Anugerah Allah
    Reformasi Basi
    Parti anak isteri
    Kalah masuk MPP
    Anak melayu cina india dayak kadazan anak saya

    Good. Selamat berjaya bapak pembontot

    ReplyDelete
  11. Pagi2 tahun baru mahacai dah basah kuyup hancing...sape yg kencing?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di kencing macai bapak pembontotan. Nasib baik ada payung yang Allah anugerahkan kepada pemimpin dan rakyat malaysia yang lain

      Delete
    2. Kencing ape?..harga petrol tak jadi turun?...hihihi..dah dikencing dibelit plak..hihihi..bodooh betul melayu...

      Delete
  12. Pagi ni ke ke stesen minyak...cilake betol...kuat bau hancing....menatang mana lah kencing malam tadi.. Sial betol kaki kencing ni...

    Tanye plak cashier berapa seliter harga baru minyak...

    Cashier jawab Madey dah kencing lagi malam tadi... Jilake...

    Aiseey...Muslim Man asyik kencing jeer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku gelak aje melayu mudah di kencing oleh mamak...hihihihi..

      Delete
  13. TAHUN 2019, TAHUN RAKYAT MENUNTUT JANJI MANIFESTO PAKATAN HARAPAN

    Selamat tinggal 2018 dan selamat datang 2019.

    Tahun 2018 meninggalkan banyak kenangan suka dan duka, pahit dan manis buat kita semua.

    Tetapi, detik yang paling tidak mungkin dilupakan dan meninggalkan kenangan pada tahun 2018 ialah bagaimana rakyat telah bersatu hari menyingkirkan Najib Razak, UMNO dan BN daripada puncak kuasa negara.

    Tarikh 9 Mei 2018 adalah satu lagi detik sejarah buat buat rakyat dan negara.

    Tetapi, setelah tumbangnya BN dan Pakatan Harapan mengambil alih teraju pentadbiran negara
    ada perjuangan lain sedang menanti di depan kita semua.

    Janji-janji manifesto, pemulihan ekononi, menurunkan kos sara hidup, menyediakan peluang pekerjaan,menhapuskan tol.pendidikan percuma dan meletakkan negara ini sebagai tempat yang aman dan selesa untuk semua rakyat, adalah harapan kita kepada kerajaan baru yang sedang mentadbir negara sekarang ini.

    Begitu juga, menjadi harapan kita agar Tun Mahathir Mohamad benar-benar menunaikan janji penyerahan kuasa kepada Anwar Ibrahim dalam tempoh dua tahun sebagaimana yang dijanjikan dan dipersetujui sebelum ini serta tidak cuba berdalih atau ada niat untuk memungkirinya..

    SELAMAT MAHACAI DI KENCING DI BELIT LAGI...
    MANIPESTO BUKAN KITAB SUCI..BOLEH KENCING.

    ReplyDelete
  14. Saya hanya pinta rakyar melayu dan muslim agar BEREALITI BERFAKTA DAN BERKEBENARAN. ELAK SUPERFICIALITY YANG MENJURUS KEPDA HYPOCRISY.

    No one is perfect but look at his overall contributions, tangible or intangible

    A jailbird pardoned or otherwise is a reality not fantasy

    Found gulity and convicted by a court is a fact not a spin

    A tainted jailed individual convicted of A CRIME is a truth...not falsities

    Harap rakyat malaysia jangan terpedaya dengan politik penuh dengan suoerficiality dan hypocrisy



    ReplyDelete
    Replies
    1. Diampon atas kesalahan yg di fitnah...

      Melayu mudah di kencing..

      Delete
    2. TAHUN 2018 TAHUN MELAYU DI KENCING DI BELIT OLEH MAMAK MADEY MUSLIM MAN OF MALAYSIA/KARALA..

      Delete
    3. Anon 4:11.00Pm....terimalah reality, ada manusia memang dah tak boleh diselamatkan. Sebab itu, ada Syurga dan Neraka. Biarkan mereka bergundah-gulana. Kita bersyukur sahaja dgn apa yg ada.

      Delete
  15. Syukur kepada hadrat Allah swt kerana masih ramai melayu muslim yang berealiti berfakta berkebenaran walaupun dituduh dikencing mahathir oleh macai bapak pembontotan.

    Allah akan tunjukkan lagi apa itu berkebenaran yang berpandukan fakta dan menjadi realiti dengan izinNYA jua...
    Insha Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah dah tunjuk bapak konar baring kencing lagi...stesen minyak hancing...yg dah biasa kena kencing tak bau hancing...

      Delete
  16. Selepas isi minyak dgn tutup hidong aku ke warong kopi nak sarapan...

    Terjumpa 2 rakan mahacai tegar...
    Kawan ajak sarapan semeja...tak tahan hidong bau hancing yg kuat...tak boleh duduk dekat..

    Aku tanye tak bau hancing ker...kawan jawab tak de bau hancing pon...

    Padan lah kawan aku tak bau hancing dia orang mahacai tegar yg dah biasa dikencing....hidong dah lali...

    Aku terpaksa mintak maaf untuk beredar...tak tahan bau hancing dari 2 orang mahacai tegar yg dah lali...

    Kecian melayu di hancingkan oleh mamak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooops lupa nak bagi tau...

      Aku tanye kawan aku kenape rega minyak tak jadi diturunkan..

      Dgn selambanye kawan aku jawab ini kan biasa kerja mamak kaki kencing bapak konar baring nak melindongi kepentingan peniaga minyak dan dapat kaut sikit lagi wang pengguna...dia kata dia tak kisah pon...22 tahun dah biass dikencing...lagi banyak dikencing lagi baik kerana masih berharap mamak dapat beri kekayaan seperti mamak kayekan kroni dan anak branak mamak yg amat rajin tidak seperti melayu pemalas.....

      Syukur...

      Delete
    2. Awal tahun dah kena kencing...hihihihi..tadah dengan baldi pon mungkn tak cukup nak tunggu setahun lebih lagi..


      Tadah aje lah.....melayu dilahirkan untuk tadah kencing .

      Delete
  17. Jom kita imbas kembali
    Jika kes mahkamah dah bukti
    Pertikai mahkamah jangan sekali
    Bukti dikumpul sudah berpeti!

    Kalau sorang mungkinlah 'fitnah'
    Ramai mangsa..bersumpah pun pernah
    Lelaki,perempuan hidup dah musnah
    Mereka kata dia 'jin tanah!'

    Pihak berkuasa bukan tak siasat
    Banyak video dan juga surat
    Perbuatan dia memang dah sesat
    Jenis sendiri dia mengorat!

    Lama dulu di Kuching sana
    Satu parti baru nak mula
    Rakyat tempatan dia perguna
    Ramai terkena bagai nak gila!

    Sorang Pak Aji bersama keluarga
    Kesana kemari nak jaga dia
    Bila keadaan tenang dah lega
    Pak Aji disisih sedaya upaya!

    Sekali itu Pak Aji ke Semenanjung
    Ke tempat saya dia berkunjung
    Sedih dia..nak guna, disanjung
    Janji bulat dah jadi lonjong!

    Orang ini suka berbohong
    Cakap berapi tapi kelentong
    Macam hikayat Raja Bersiong
    Sorok taring..rakyat tak untung!

    Dia ini kini dipuji
    Ada blogger dah serah diri
    Mungkin mata terbayang gaji
    Jilatnya huh..tidak terperi!













    ReplyDelete
  18. Akhir tahun 2018 dapat anugerah MUSLIM MAN OF THE YEAR...Awal tahun 2019 Bapak Konar Baring dah kencing...

    Muslim jenis ape ni?...oooo..bukan mukmin...patutlah begitu...

    ReplyDelete
  19. d mana kan ku cari ganti ??? (lagu P Ramlee).

    tiada! tiada! tiada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DKK susah hati bila DKK kaki kencing nak pencen...hihihi

      Delete
    2. Mahacai DKK rahman pencen masuk je terus bau hancing...

      Delete
    3. Zaman madey sudah berakhir....mamak madey hanye berjaya putaqbelit kencing dan konar baring aje...

      Menang 13 kerusi menandakan melayu dah tolak mamak ni...ramai melayu tak mau bau hancing DKK ni lagi..

      Delete
  20. Bukan mahacai saja KD tukang puji pon turut jadi mangsa kencing Bapak konar baring di awal tahun...hihihi..

    ReplyDelete
  21. SEMOGA TON MAHATHIR MOHAMED KUTTY A/L ISKANDER LAKNATULLAH DILAKNAT ALLAH DIDUNIA HINGGA AKHIRAT

    BIAR NAMPAK DIA DIJILAT AMPU OLEH MACAI HARAMI, SI PEMEGANG PANJI SETAN KUTTY INI SEMOGA ALLAH SWT ROSAKKANYA ISTIDRAJ YANG DAHSYAT

    TAKKAN TENANG JIWANYA, HIDUP TERSIKSA BATIN DAN JASMANINYA BIAR CUBA BERLAKON DIDEPAN KAMERA

    MAHATHIR LAKNATULLAH..SEMOGA KAU TAKKAN AMQN DUNIA DAN AKHIRAT


    Ameeen x10

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamak kaki kincin bapak konar baring ni muka selamba..

      Delete
    2. Matilah kamu di dalam keadaan hati bernanah...Tun M telah dipilih pemimpin No. 1 dunia.

      Hahahaha

      Ooops lupa pulak...kematian kamu bukan biasa-biasa... Sebaliknya mati di dalam keadaan terlaknat...Disebabkan doa laknat kamu telah berpatah balik dan memakan diri...Dan kematian kamu bakal menjadi warta berita... Kerana sebelum kami mati, kamu akan melafazkan kebenaran yang telah berada di hadapan kamu...dan demikian kamu dijadikan pengajaran kepada orang-orang selepas kamu...

      Asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Hahahaha....

      Delete
  22. Kincin 2019: TULAR Berita Utusan RON95 turun 35 sen kepada RM1.91


    Semenjak semalam telah tersebar berita RON95 turun 35 sen kepada RM1.91 dikala rakyat Malaysia sedang menyambut tahun baharu 2019.

    Mesej link berita utusan online tersebut telah tular di laman facebook, twitter dan whatsapp.

    Mamak madey prihatin..

    Berita buat Najib gelak berguling....percaya kaki kincin kena kencing leer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah macai harami mader ph pakatan setan tgh cari modal baru nak serang Najib

      Syabas utusan UP berita 2015 bagi macai harami menggelupor dalam simbahan air kencing nobita kutty

      Harga getah dah teruk..kita tunggu jho low ditangkap hari mader dijatuhkan

      Delete
    2. Woi 602 yg bengong dah bahlol tahap gaban!!! Yang viral harga petrol turun ke rm1.91 berita tahun bila tu?

      Delete
  23. Kd cacai mahapundek..
    Ko tk malu ke takde maruah ke tunjuk declare terang2 sbg pencacai pengampu jilat tegar mader lahnat laknatullah?

    JHO LOW MANA? Pundek mader sah fitnah najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamak ni sengaja tak mau tangkap jho low...cakap nak tangkap...

      Delete
  24. Bak kata blogger 'mualaf' Celah Kangkang
    # hashtag LENCUN2019 hahaha

    Air kencing kutty nobita penuh merata ceruk pelosok negara...

    ReplyDelete
  25. ANUGERAH KEPADA TUN JAWAPAN SETIMPAL KEPADA TUKANG FITNAH LAKNATULLAH..

    Menarik tajuk blog KD kali ni..

    Adekah KD maksudkan msmak madey laknatullah kerana mamak bapak konar baring ni dah fitnah anwar liwat...mahkamah rayuan dapati anwar tidak bersalah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kau nak belit ni? Mcm bangang aje... Oh ye.. Mmg pun. Dalam umno mana ada yg bijak? Semuanya mr lobak, lobak.... Kikikikikiki

      Delete
    2. Ko yg bangsng kena belit dan kena kencing...ko ni bau hancing leer.....mandi pon tak hilang bau hancing..

      Delete
    3. Lobaklah bau hancing bro. Dah buat lobak asin pun bau masih melekat. Macam bau kencing kucing. Kikikikikikikikikikik

      Delete
  26. Semlm dah rancang nak pegi makan angin pagi ni kerana mamak madey nak turunkan rega minyak kununye...

    Kena cancel program...rupanye mamak madey bapak konar baring kencing berdiri di stesen minyak malam tadi...hancing stesen minyak seluruh malaysia...

    mahacai yg galak poja madey berbau hancing...jilake siot betuil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamak bapak konar baring ni dah tua..tak mampu buat ape2 lagi daah...hanye boleh kencing merata hari2...lencun mahacai hancing...

      Delete
    2. Kesian... Sengkek bebenor rupanya kau ni. Minyak tak berapa pun sen tu pun tak sanggup bayar. Mcm ada menteri yg dulu tu kata 20 sen pun mau kirakah... Kikikikiki

      Delete
    3. Orang hancing memang begitu hujahnye..tutup kemaluan....hihihi..

      Kalo tak berape sen tak usah bising nak turun leer...

      Delete
  27. Melelih air Lior HAdi. Kah kah kah.Dulu jadi nenteri pertahanan ' fake' dendan barisan tabik hormat.Nsk buat Apa sekarang ,buat satu sijil Dan bagi syiok sendiri.

    ReplyDelete
  28. Mahacai...dah tahu orang tua mamak ni kuat kincin belikan lah pampers kalo nak puja pon...supaya tak bau hancing...

    Bodooh mahacai..nak kena aku ajarkan jugak...

    Buat malu kepada pemimpin negara lain ajee...

    ReplyDelete
  29. KD ..mamak bapak konar baring ni kuat kincin sejak 22 tahun dulu..

    Ini bukan fitnah....ini betul betul dah kena kencing lagi mlm tadi...atau KD rasa tak kena kincin?...hidong dah lali tu...

    ReplyDelete
  30. Mahacai kalau mandi dengan air 7 telaga dan 7 buah sungai pon takkan hilang bau hancing kencing pekat mamak madey Bapak Konar Baring...dah lencun kuyup...

    ReplyDelete
  31. hi hi !

    saya percaya semua komen2 yg menggunakan 'aninamouse' (tikus) dlm artikel ini, adalah mamat yg sama.

    'hanya jauhari yg mengenal manikam'

    saya kesian pd mamat ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko dah hancing pon..hidong dah lali...bukan jauhari saja boleh hidu..

      Delete
    2. Geng Najib hancing.

      Delete
    3. Malu nak ngaku hancing plak puak mahacai

      Delete
    4. Betul tu rahman jpc...mamat yg sama tu marah dan iri hati sebab idola kesayangannya bapa pembontotan sheikh aljuburi tidak dinobatkan sebagai Muslim Man of the year...Hehehe.

      Delete
    5. Benar pak Rahman...komen2 tu dari orang yang sama...tapi tak payah dok kesah sangatlah sebab orang tu sebenarnya sakit otak , sebab itulah merapu sepanjang masa.Kita tolong doakanlah supaya penyakitnya kalau tak semboh pun reda sedikit...saya cukup kesian kut2 dia pendek umor dan mati dalam keadaan yang azab dan tidak sedar diri.

      Delete
  32. Tok Rahman...memang kesiann
    Tun tak jejas walau se kuman
    Bertubi tubi dia meroyan
    Otak, jiwa sudah tak aman!

    Ramai sudah nak jadi gila
    Selagi Mahathir kekal Kepala
    Nak harap Bijan dah kena sula
    Sorang lagi si kaki tala!

    Kesian cai tak baca buku
    Sabitan mahkamah taknak mengaku
    Hero dijilat 'tak salah laku'
    Sama sekali tak kaki paku!




    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...Untuk diorang ni kata-kata yang sebijik macam yang AlQuran ajar.. "Muutuu bighaizhikum" yang bermaksud "matilah kamu di dalam dendam kamu"...sebab hakikatnya, mereka hanya mampu mencerca Tun..tanpa sedikitpun menjejaskannya.

      Malah lebih hebat lagi ialah cercaan mereka itulah yang mengesahkan lagi bahawa Tun adalah 'pemimpin kepada kaum yang didatangkan selepas kaum yang asal berpaling, kerana Tun memiliki ciri "Mereka berjuang pada jalan Allah dan tidak takutkan cercaan orang-orang yang mencerca".

      Semakin hari mereka semakin kehilangan alasan. Tidak lama lagi sebelum mereka mengalami ketewasan mutlak dan manusia berkata "innalillahi wainna ilaihi raji'un, sesungguhnya Allah tidak menganiayai mereka sedikitpun, sedang merekalah yang menganiayai diri mereka sendiri".

      Kepada para pendusta, pencerca dan ahli-ahli fitnah ini...berjumpa kita kelak di akhirat...kerana kalian sebagai ahli fitnah tidak akan melangkah ke zaman baru...dan aku telah merelakan diriku menjadi saks di akhirat kelak... Bahawasanya apa sahaja yang telah menimpa kalian semasa di dunia...kalian sedikitpun tidak teraniaya...sebaliknya kalianlah yang bakal kehilangan alasan...untuk mengatakan bahawa kalian telah teraniaya...

      Maka teruskan menecerca...Cercaan kalian tidak membawa kepada apa-apa kemenangan bagi kalian... Dan tidak pula menjejaskan kami dan pemimpin kami... Sedang ia menjadi penanda bahawa hati kalian semakian hari semakin sakit...sehinggalah akhirnya apabila terbukti hati kalian tidak lagi boleh diubati..maka pada ketika itu kalian akan tewas mutlak... Demi kebaikan kepada para ruwaibidhah yang sedang kebingungan... Hahahaha...teruskan mencerca, memaki hamun dan menyumpah seranah...Asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Wallahu a'lam.

      -----------

      Nota kaki :

      "Muutuu bighaizhikum" - rujuk Ali Imran : 119

      "Mereka berjuang pada jalan Allah dan tidak takutkan cercaan orang-orang yang mencerca" - rujuk Al-Maidah : 54

      "Sesungguhnya Allah tidak menganiayai manusia sedikitpun tetapi manusialah yang menganiayai diri mereka sendiri" rujuk Yunus : 44.

      Delete
  33. https://www.amenoworld.org/2019/01/debat-spv-tabung-haji-pro-pembangkang.html?m=1

    Debat pemindahan aset untung Tabong Haji
    Siapa yg dapat untung?

    Madey Muslim Man of the Year nak kendurikan aset TH institusi muslim dgn kroninye seblm pencen???...

    Defisit laibility 4 billion tapi TH pindah aset 19.9 billion...
    Tajuknye pindah aset tak untung...senarai aset yg dipindah aset untong...Ape agenda tersembunyi madey?..Tak pelik?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahacai hancing tolong ulas sikit..itu pon kalo ada berani..

      Delete
    2. Orang pencen tok raman tentu boleh ulas..tok raman dah masak sangat selok belok mamak madey...kan?..

      Delete
    3. Korang klau tk caya mader gi la caya kt anwar nnti anwar buat pesta arak gi joint skali..boler.kitaorg cays anwar punya personiliti cap ayam...klau dia jujur suruh la anak dia dgn bini dia berenti..rakyat tengok semak malaysia ni bukan makbapak dorang punya lagi skali pkr parti rojok

      Delete
    4. Ko ni dah mabuk arak ker?...ato dah minum kencing mamak madey ker?..

      Delete
  34. Orang yang kalah SENTIASA hancingkan orang lain kerana puntu hidayah Dan taubat pada dirinya sudah ditutup.

    Kesian kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru mlm tadi kena kencing...hihihi..dah lupa?

      Delete
  35. Anwar azizah dgn anak dia.campur rafuzi campur dgn india cina parti rojak kes kuil pun tk bole setel melayu pkr trrutama rafizi macam tikus takutkan india pkr padahal india kt Malaysia sokit jer..konon nk jaga hatu india sampai bomba melayu pun jsdi korban ..tu yg aku finger fuck kt pkr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape pm yg berkuasa selesaikan problem?...saddiq gesa tun.madey pecat moorti madey bust tak paham jeer?...fuck off stupid ..

      Delete
  36. utk najib pula sesuai d dendangkan lagu 'jeritan batin ku'( lagu P Ramlee) - khusus utk aninamouse (tikus) drpd orang pencen yg banyak juga udah mkn garam.

    hi hi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raman hancing derita batin kerana geng DKK dah umum nak pencen disebabkan tak mampu nak buat ape2 daah...dah tua sangat..

      Delete
  37. Kah.kah kah..anwar lagi baik pada tun rasa nk guling2 atas jalan..bagi aku plak anwar ni dayus .tkda telor.bacul koranh ingat tk dulu kes pesta arak dgn pegang anjing anwar masa tu mcam tikus..takut dgn india dgb cina..lagi skali hahahaha..lepas tu bakal penganti anwar katanya rafizi mrmang layak ganti anwar tengok pun geli tngok mcm bapok pun ader...lagi skali hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaki kencing putaqbelit laa lebih baik...ko dsh biasa tadah kencing pekat mamak madey mana bau hancing lagi...hidong dah lali...betuol tak?...jgn mare...hihihi.

      Delete
    2. Dulu pas sokong anwsr ingat anear baik..skrg ni tun sokong anear ingat anwar baik..skrg ni anwar nk kianat dia plak...anwarla kski kencing sambil berdiri.sebenar nya tk caya tanya anak gafa baba..o..dulu otg tua tu penah kena sailang dgn anwar cayata? Anwat tu kaki kencing...nk lagi bukti? Tunguuuu

      Delete
  38. Anwar plak bakal pm pertama muslim kaki main belakang ..langsung tkda value

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia dah main belakang ko...hihihi...ko berak lawas mata terang laa..

      Delete
    2. Terang lagi bersuluh anwar memang main belakang tkkan tak tahu kot atau kau skali ikut dia tu yg sokong gilagila ..ingat aljuburi.ingat anwar.

      Delete
  39. Tun letak jawatan...buat piliharaya unum balik. Lepas tu kita tengok pkr yg tak sedar diri bole menang tak.aku nk tengok anwar bole jdi pm tak klau tun tk sokong yg best dia nk tngok muka rafizi yg beria sangat konnon rakyat sokong dia..pkr gi hisap telor la klau k0rang bole menang ..aku rasa dkrg ni dap pun benci dengan pkr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak pilihanraya balik... Dah kebulur ke? Kikikikikikikikiki

      Delete
  40. Semakin tun dikeji di fitnah dan di hina..semakin tinggi kedudukan beliau diangkat Allah. Subhanallah

    ReplyDelete
  41. Yang kuat komen takde kerja
    Sebab job dah bagi Blogger
    Hal Mahathir buruk dijaja
    Cawat sendiri taknak jaga!

    Hina dina manusia begini
    Laknat orang yg telah berbakti
    Sebut Allah dia berani
    Allah terbalikkan..siapa yg mati?

    Tulis pulak 'capital letter'
    Hina, laknat 'si Tua renta'
    Allah terbalikkan..apa nak kata
    Entah petang ni dilanggar tractor!



    ReplyDelete