Saturday, December 8, 2018

BERAKHIR SUDAH SEBUAH DRAMA KAKI KENCING DIBANTU SATU PUAK YANG SUDAH LAMA HANCING..

Malangnya ia tidak mampu mensucikan puluhan tuduhan mahkamah dan isu 90 juta.

Minta tolong lokemanadam cari isu baru untuk berhimpun lagi.

20 comments:

  1. Terpaksa menulis begini kd? Tun madey sendiri memuji permulaan dan pengakhiran perhimpunan ummah semalam. Penuh disiplin dan akur dgn janji berterimakasih atas inisiarif kerajaan tidak meratifikasi icerd. Kau pulak, hanya berfikir dari sisi gelap membenci satu dua figure yg hadir dlm himpunan tanpa boleh berfikir bahawa himpunan itu adalah perlambangan penyatuan ummah mempertahan agama dan bangsa selari dgn apa yg termaktub dlm perlembagaan. Sorry kd, kau gagal berfikir dgn waras utk agama dan bangsa. Dgn sengaja menolak penyatuan umat Islam Malaysia aku tak tahu bagaimana hati budi kau. Utk makluman kau, yg hadir semalam bukan shj dari umno dan pas, malah dari ppbm, amanah, pkr dan lain² parti kerajaan. Kau ni otak asyik pd politik hingga utk agamapun kau kaitkan dgn politik. Isytigfar la kd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cepat benar kau kenal hati budi aku apabila aku menyatakan yang benar???!!!

      Niat pemimpin kamu memperalatkan penyokong tidak pula kamu kenal?

      10 Tahun terkebelakang, bangsa dan ugama dijual secara korup oleh pemimpin yang sama.
      Apakah mereka zahirkan dan mohon ampun dan maaf atas kesilapan?

      Bukankah mereka masih sombong mempertahankan segala penyamun dan pencuri, itu pemimpin yg kamu mahu percaya?

      Masa Tun hadir BERSIH, apa kutukan yang tidak diterimanya, hari ini mereka pula turun di jalanan?
      Ada Tun kutuk, begitulah jiwa besar negarawan.

      Apa jadi RUU355, AGENDA PRU UMNO DAN PAS, SEBAB TAK IKHLAS, SANDIWARA, MAKAN DIRI.
      ICERD diulang dlm versi yang sama.

      Apa agaknya reaksi kau orang jika ratusan ribu kaum cina dan india MCA, MIC, HINDRAF, DAP berhimpun menyatakan perjuangan mereka demi negara?

      Melayu terlalu gopoh tunjuk contoh perasaan..Melayu tidak melonjak ke depan dalam penyelesaian.

      Himpunan jalan mercu tanda pemimpin melayu muflis keupayaan daya sikap daya fikir untuk majukan bangsa.



      Delete
    2. Perhimpunan atas nama membela kesatuan agama & bangsa sangatlah disanjung. Samada yang telah hadir @ tidak dapat hadir, bersetuju dengan isu dibawa, icerd.
      Tapi saya rasa Anon 58:00 kurang cerdas pula dalam mentafsir kehadiran beberapa kelibat orang politik yang hancing dan kencing. Mereka cuma ingin mengambil kesempatan untuk kepentingan politik semata-mata bukan kerana kepentingan ummah @ agama @ bangsa sebab sudah 61 tahun mereka berkuasa, bangsa melayu tetap dijadikan hamba politik demi survival kuasa politik mereka.
      Mereka ikut acuan British dalam cara mengurus tingkah laku dan akal orang melayu (mudah diperdaya & terpedaya). Maka sebab itu, salah satu kaedah memastikan mereka berkuasa selama 61 tahun, mereka akan memastikan melayu kekal bodoh, miskin dan suka meminta sedekah dgn kerajaan sbb bila mereka meminta², kerajaan akan memberitahu mereka (terutama nak pru), Kami satu-satunya kerajaan yang akan membela anda (podahhh).
      Setelah 61 tahun & tidak berkuasa, anda (orang melayu) ditinggalkan tetap dlm keadaan byk miskin dan berstatus warga kelas 2 (tertinggal jauh dari segi ekonomi dan pendidikan), cuma dapat berbangga² dengan status melayu dalam perlembagaan dan ucapan² kencing pemimpin² yg hancing (yg dah hilang kuasa tetapi masih cuba memijak bahu anda untuk cuba merakus kuasa semula).
      Meraikan perhimpunan dialukan, tetapi dalam masa yg sama, lihatlah dgn tajam, dengan siapa anda sedang diperbodohkan.

      Delete
    3. Tuan kerengge. terima kasih untuk penyataan jujur itu. Itulah sebenarnya. sy cuba membayangkan jika bangsa2 keluar tiada di sini, melayu akn jd hebatkah? ekonomi melayu semakin baik kah?

      Delete
    4. Kupasan yg bernas dari kerengga. Org uganda cakap well said.

      Delete
    5. Usah dipikir bangsa lain yang dah menetap duduk sini. Dah Allah tentukan perkara rahsia tersirat.

      Bukankah bangsa kita pernah maju hingga terkenal di seluruh alam dunia ? Tapi zaman kegemilangan tu, Allah dah tarik dpd kita.

      Tersuratnya (selepas kejatuhan zaman kesultanan Melaka), orang cina dipilih oleh Allah jadi pemangkin ekonomi negara asli kita dengan kebaikan & kesantunan serta pemurah hati pentadbir yang berbangsa melayu pada saat merdeka sehinggalah sekarang.

      Disulam dgn berkat doa orang alim dan kasyaf dulu², negara kita duduk diam bersatupadu dan harmoni (menyalahi harapan inggeris yg menduga Malaya porak peranda huru Hara) cuma tak taulah ada lagi tak orang alim masih mengangkat tangan berdoa demi kebaikan kita?

      Tidak adil sifat melayu kita jika hendak berdengki dgn kerajinan dan kepintaran bangsa lain sebab bukan SALAH mereka.

      Kemana kecerdikan bangsa melayu? Mengapa melayu kita tak sama dengan melayu zaman Atlantis dan zaman kesultanan Melaka? Mengapa kita disusun atur menjadi warga kelas 2 dan jika tersilap langkah lagi, tak mustahil jatuh jadi melayu kelas 3.

      Saya yakin tuan sendiri dapat menjawabnya.

      TDM baru berpesan² lagi, tak tahulah kalau ada melayu yg masih tak faham signal dia.

      MELAYU KENA BERLARI.

      Delete
  2. Berapa juta umat Islam di negara ini? 50,000? Yang ramai lagi yang tak setuju dengan cubaan menyorok kaki samun dan kaki terima rasuah macam mana pula? Apakah terima kasih yang disuarakan?

    Teruskan kencing hancing

    ReplyDelete
  3. Hakikat yang membuatkan hati macai-macai bernanah ialah Tun masih lagi PM.

    Hakikatnya yang membuatkan hati macai-macai bernanah ialah mereka sedar mereka tak akan mampu menumbangkan Tun M.

    Dengan izin Allah Tun M akan kekal menjadi PM sehinggalah yang bathil itu lenyap dan zaman fitnah ditinggalkan sama sekali.

    Macai dipersilakan terus meroyan. Kalian tak akan mampu menang. Sebaliknya sebahagian kecil di antara kalian akan ditewaskan secara mutlak dan menjadi iktibar kepada sebahagian besar yang lain.

    Majoriti macai hanyalah para ruwaibidhah yang bingung di dalam menilai di antara yang haq dan yang bathil. Hanya sebahagian kecil sahaja yang berstatus pendusta dan ahli fitnah.

    Di dalam jumlah 100,000 yang berkumpul semalam misalnya, jumlah para pendusta dan ahli fitnah tidak pun mencecah 100 orang.

    Apabila golongan pendusta dan ahli fitnah yang sangat kecil bilangan ini ditumpaskan secara mutlak, maka kesemua para macai lain yang berstatus ruwaibidhah bakal diselamatkan daripada kegelapan selama ini, apabila mereka diperlihatkan dengan kebenaran dan demikian mereka akan mengikuti kebenaran itu.

    Perhimpunan anjuran bersama PAS dan UmNo semalam bakal menjadi titik permulaan ke arah bersektunya dua pasukan bathil di kalangan umat. Persekutuan inilah yang bakal membawa kepada PERTEMPURAN KLIMAKS dengan pasukan yang benar, dan mereka akan ditewaskan secara mutlak pada hari PERTEMPURAN KLIMAKS itu berlangsung.

    Tewasnya pasukan-pasukan bathil yang bersekutu akan ditandakan dengan munculnya Panji-panji Hitam di bumi Malaysia.

    Berkibarnya Panji-panji Hitam adalah khabar nubuwwah. Para pendusta dan ahli fitnah tidak sama sekali akan berjaya menghalangnya daripada berlaku. Sebaliknya perlakuan dan tindakan mereka sendirilah yang bakal membawa kepada berlakunya PERTEMPURAN KLIMAKS tersebut.

    2019M / 1440H in shaa Allah.

    Jangan cakap John Doe tak payung ok.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  4. YANG ASASKAN KJAAN FITNAH JIJIK NI SAPA ..?
    YANG MULAKAN SENTUMEN PERSEPSI SAPA ORGNYA..?
    SIA2 UMO PANJANG RENTA DOSA BERGANDA DIBAWA
    KESIAN ANAKCUCU X SLMT KARMA FITNAH MAKAN TUANNYA


    KIKIKIKIKI... KERAJAAN YG DIASASKAN SENTIMEN FITNAH JIJIK TAK KEKAL LAMA...

    PANJI MANA...?? JANGAN CKP AKU TAK PAYUNG.... KLIMAKS LAGI MAKAM TADI.. BASAH LAGI PANJI PANJI... KIKIKII
    RAKYAT BERTEKA 94 ATAU 93... ALJUBORI BERTEKA KRISMAS ATAU RAYA PERDANA..??

    KIKIKIKIKI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahu melihat Panji Hitam berkibar di bumi Malaysia? Maka tunggulah hari berlakunya PERTEMPURAN KLIMAKS tersebut.

      Pembenci Tun M bakal terbungkam. Sebahagian akan dijadikan pengajaran kepada sebahagian yang lain.

      Di kalangan para pembenci Tun M, para pendusta dan ahli fitnah bakal dijadikan iktibar kepada para ruwaibidhah. Para ruwaibidhah akan menjadi penyokong Tun M selepas diperlihatkan kebenaran yang hakiki.

      Umat akan kembali bersatu. Tun M bakal menjadi pemasyhur khalifah akhir zaman.

      2019M / 1440H in shaa Allah.

      Teruskan memperolok-olokkan asalkan kelak, jangan pula dikatakan John Doe tak payung ok...

      Wallahu a'lam.

      Delete
  5. 55 ribu itu anggaran PDRM, hanya 10% dari jangkaan Hadi, 500 ribu.

    Mathematik failed.

    ReplyDelete
  6. JONDOE NI ALJUBORI YANG CAKAP YAA
    KRISMAS KA RAYA PIRDANA NANTI...?
    PANJI PUNJUT BILA NAK KIBAR HAAH ..
    93 DAH DEKAT 94 SUDAH MENANTI...

    KIKIKIKIKI.....

    ReplyDelete
  7. KD koyak dengan perhimpunan berjalan dgn tertib semalam..tiada pertumpahan darah seperti yang kehendaki puak2 kera-kera jaan!!haha..lepas ni KD boleh la anjur perhimpuanan angkat tilam!!x lama dah!!tungggggguuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. KD x koyak pun tapi rasa syukur sbb ahli² syurga dan kuat semayang dapat menjaga air muka dan aib melayu dengan berjaya berhimpun dengan aman.
      Teruskan tertib dan adat jika berhimpun di hari lain. Kekeke

      Delete
  8. MANA LAPORAN HIMPON SUHAKAM ARI NI
    KD SILE 'UP' SKET HIMPONAN SUHAKAM
    NAK TENGOK JONDOE KIBAR PANJI PANJI
    BOLE LA GEBANG SAMPAI KE PETANGGG..!!


    KIKIKIKIKI....

    ReplyDelete
    Replies
    1. SUHAKAM bukan disokong oleh KD dan org² yg waras sewaktu dgn nya.
      Kami hanya menyokong orang @ kumpulan yang amanah, Sidik & fatonah.
      SUHAKAM tu suku sakat liberal yg disokong oleh Freemason.

      Delete
  9. AIIKK SUHAKAM KAN SEKUTU TOKONG
    SEKUTU TOKONG PEMEGANG KUNCI CLAMPING
    APE KE HEE NYE YEOP KD TAK NAK SOKONG
    TAK DE PENDIRIAN ROPENYE KD MACAI NAIK PENING



    KIKIKIKIKI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu yg pening sebenarnya sbb x dpt membezakan pendirian dan perjuangan KD.
      Benda salah dan x betul, KD x sokong
      Kekeke.
      X macam kamu, benda dah terang salah, masih mati² nak junjung.

      Delete
  10. Dan alhamdulillah, walaupun ada tangan² ghaib hendak menjatuhkan melayu dan Islam, tapi setakat ini, TDM masih berjaya patahkan.

    ReplyDelete
  11. Himpunan dihadiri oleh Bani Melajews Zioni yg ber Fadhu Ainkan Assobiyah Kwarij Takfiri Perkauman.
    Pihak ini anti Agong Mufti dan perlembagaan.
    Penyokong tegar Jho Low Taek, Wak 45 dan Jib 39.
    Penyokong klepet FGV Tabung haji Kwap dll.
    Pro pembunuhan anak2 Arab Sunni Yaman 2
    Elak terjebak dgn fardu ain sebegini.

    Pope Eddy dan Brahmin Wak45 akan turun Tel Aviv dan Yangon utk kongsi ilmu penganjuran PAKEJ 55000 Zombie bersama Netanyahu Zionist Lahanat pd Jan 2019

    baca cepat, CG RBA TAKFIRI Wal Zioni nak delete dah

    ReplyDelete