Sunday, December 2, 2018

INI SOALAN YANG LOGIK? 17 DAN 150 SATU GAP YANG SANGAT BESAR


PDRM perlu relevan dan sensitif. Perlu lebih responsive dengan keperluan dan isu rakyat.




7 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Samalah analoginya dgn 1MDB. Byk negara bising pasal 1MDB, tp Najib buat pekak jerrrr, umno pejam mata, macai sokong giler. Bila kena balik, pandai pulak bising.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa ko ni suka duduk dlm hutan dan pakai undang² hutan. Bukan nak tambah baik, just nk balas dendam. Jgn la ramai ada peel bodoh mcm ni, jahanam negara...

      Delete
    2. Berurusan dengan beruk uganda mcm kau kenalah pakai undang2 hutan. Tak ada masanya nak ckp elok2. Lg pun negara dah lama jahanam sbb ada beruk bodoh mcm kau. Kahkahakahkah

      Delete
    3. Oooo...rupanya ada beruk yg pandai sikit² menulis. Mungkin 420 ni beruk baka cimpanzi, yg saintis kata bodo² alang.

      Delete
  3. Kd, aku tak rasa polis tak mahu ambil tindakan. Tinggal lg ada kunci yg belum dibuka utk siasat menteri di jpm dan adun kota kemuning tu. Tp utk ambil tindakan kpd blogger ppgm tu, memang takde kunci. Open to take action. Negara ini masih belum merdeka sejak dulu. Hatta israel yg sgt jahat tu, polis boleh sarankan utk saman pm dia... Malaysia? Kot lebih hodoh kerajaannya dpd israel? Mintak dijauhkan...

    ReplyDelete
  4. Mungkin ramai terlepas pandang bahawa Waytha Moorty sudah pun dipanggil polis untuk siasatan. Bezanya dengan Papagamo adalah kenyataan mereka dalam media sosial dan kenyataan media. Jangan ambil separuh sahaja sedang PDRM sedang buat kerja mereka dengan baik.

    ReplyDelete