Saturday, December 8, 2018

LEPAS NI BERTEKAK PULA JUMLAH YANG HADIR..

33 comments:

  1. ARI NI HIMPUNAN AWESOME SKLI
    ESOK SUHAKAM BERHIMPUN PULA
    ATOK CKP DIA TAK JOIN HIMPUNAN INI
    LIDAH BERCABANG NI BOLE CAYA KA..?
    BRANI KE LAWAN TOPDOG CLAMP TELONYA..?


    KIKIKIKI.... DELETE KALUU BACK UP CG BACA... KIKKIKI..

    ReplyDelete
  2. Pas dan umno buat himpunan untuk cari makan aje...80 ribu hancing kena kencing tatak bunyi termasuk blogger umno dan cai

    ReplyDelete
  3. 1JOTA MANUSIA ROUND PERTAMA
    ROUND KE DUA KITA TUNGGU SAJA
    1 JOTA ROUND 2 NO HAL PUNYAA
    ESOK SUHAKAM TGK BAPE JOTA YG ADA..
    AWAL LAGI ATOK X NAK JOIN KATANYA


    KIKIKI.. ESOK KITA KIRA BARUA BARUA UG DATANG...

    ReplyDelete
  4. Berhimpunlah kamu dalam Malaysia Baru

    Syahredzan Johan
    8 Dis 2018, 11:19 malam (Dikemaskini 8 Dis 2018, 11:19 malam)

    A A
    ULASAN | Maka berakhirlah perhimpunan anti-Icerd yang dianjurkan oleh badan-badan NGO dan disokong oleh dua parti pembangkang paling besar di Malaysia.

    Perhimpunan jalanan pertama setelah terbentuknya kerajaan baru selepas 9 Mei 2018 telah berlangsung dengan jayanya.

    Saya ada sedikit pengalaman sebagai peguam pemerhati semasa perhimpunan aman.

    Saya ingat lagi, bagaimana di hadapan mata saya seorang demonstran yang berlari, tersungkur dan kemudian ditahan beberapa anggota polis semasa Bersih 2.0.

    Saya juga ada sedikit pengalaman sebagai peguam mereka yang ditahan polis semasa perhimpunan aman. Saya ingat lagi, menunggu di hadapan Pulapol selama berjam-jam, untuk dibenarkan masuk berjumpa tahanan-tahanan ketika Bersih 3.0.

    Hak berhimpun secara aman

    Saya juga ada sedikit pengalaman membawa kes di mahkamah untuk menegakkan hak berhimpun dengan aman.

    Dan saya sendiri juga pernah menjadi seorang demonstran dalam perhimpunan aman.

    Oleh itu, apabila saya melihat gambar-gambar 70,000 hingga 80,000 demonstran membanjiri Kuala Lumpur pada hari ini, tanpa apa halangan atau sekatan dan dibantu oleh pihak berkuasa sebagai pemudahcara, saya berasa amat puas hati.


    Bukan sebab saya sokong perhimpunan anti-Icerd ini. Langsung tidak! Tetapi saya menghormati hak untuk berhimpun. Kebebasan yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan

    ReplyDelete
  5. Kerajaan PH biarkan 80 ribu pas dan umno berdemo tunjuk bodooh...hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko semakin marah, kecewa, menggelebah, stress dan menggelupur bila nampak umno dan pas bersatu, padan muka kau, semoga kau tak bunuh diri terjun lombong najis akibat kecewa yg teramat sangat...hihihi..

      Delete
    2. sekor dua anjing belaan kd pundek vs 500,000 lebih insan yang dtg bermunajat tadi..
      agak2 kesian sgt tak si kd pundek dan kwn die sekor ni?

      stess kan diorang

      tu lah bala Allah utk mereka

      hati bernanah, hidup tak gembira, walau berkuasa jadi kera-jaan tapi serba GAGAL, tak bertaring..

      Najib tersenyum je tadi...

      kikikiiki

      awww kd pundekk..

      Delete
  6. atok mahababi tu takde telor la nak hadir esok
    lagi satu itu ayat untuk membelit Melayu
    dia pandai baca psikologi Melayu
    dia kecut telor
    padahal dalam hati die tgh benci meluat melayu pas umno berjaya bersatu

    bagi dia biar melayu tonggang arak makan babi makan rasuah takpe jangan sokong umno pas je

    skrip tahikbabi pasal imdb najib rosmah langsung tak terkesan malah rakyat terus mara bersatu atas nama Melayu Islam

    kit sial dan madey mesti plan something lepas ni

    jgn main2 sama atok setan ni
    bunuh org pun dia biasa..lepas tu tuduh org lain


    kikikikikiiii

    kd pundek ko turun tak esok jilat bontot perompak kapir?

    ReplyDelete
  7. Aku Dengar sampai berdoa mintak kerajaan ph ni tak lama. Tapi la kan. Kalau rasa, time pru masing2 sibok cari kerusi Selamat, taK payah la sebok mintak Yg bukan2. Nampak sgt tak yakin dgn rezeki Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yg doakan pas tewas pru dan prk.kerana kencingkan RUU 355?

      Delete
  8. Bijak Tun M..serampang dua mata..daru satu segi Tun dapat mematahkan keinginan membara PasNo menjadikan ICERD sebagai modal mengapikan melayu isle...dan dari satu segi Tun dapat meneutralkan extremis bangsa lain dgn show of force demo hari ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasihan kau kan.. komen org kalah dan lemah..siapalah ibu yang melahirkan..mesti kecewa

      kau jilat lagi si perompak tua mahatahik tu?
      astaghfirullah
      sudah2lah jadi anjing pencacai
      kembalilah ke pangkal jalan

      Delete
    2. Sibodooh ni kuat sangat khsyal tun madey merompak...hihihihi..

      Delete
  9. Zahid: Ahli PAS, Umno perlu bersatu demi fikrah, pertahan hak Islam

    Khairil Ashraf - December 8, 2018 6:02 PM
    137
    Shares

    Ahli Umno dan PAS turut serta dalam himpunan membantah ICERD di Dataran Merdeka hari ini.
    KUALA LUMPUR: Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi menggesa ahli Umno dan PAS bersatu untuk mempertahankan hak Islam serta Bumiputera.

    Presiden Umno itu berkata, gesaan itu bukannya gabungan politik, tetapi dari segi fikrah.

    ReplyDelete
  10. Masa merompak ingat tak islam?...

    .macam mana nak bersatu kalo tak bergabong dan sama2 tamak.koasa...

    Kaki kenving bersoara untuk temberangkan melalyu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahli umno boleh pangkah calon pas...ajli pas tak boleh pangkah calon umno kerana sejarah silam masih tebal dan umno masih kapir ikut patwa lobai hadi..

      Delete
    2. aku nak tanya kau macai mahapundek
      kau nak ckp siapa merompak?
      then mahkamah mana yg hukum perompak tu?

      siapa merompak ni sbrnye?
      kau org lontar batu lepas tu cakap batu itu org lain lontar
      lepas tu paksa org lain mengaku?
      gilebabi tak?

      siapa perompak sebenar? madey kan?
      habis tu kau sokong kenape?

      madey tu agama apa sbrnye?asal buka mulut hina Islam?
      dia ingat Islam tak mase menyamun 22 tahun dulu?

      Delete
    3. Tun M perompak? Hehehe.. Macai boleh terus hidup dalam kepura-puraan selagi masih ada tempoh.

      Hari PERTEMPURAN KLIMAKS, para pembenci Tun M bakal terbungkam. Para ahli fitnah bakal menjadi 'sesal kemudian tidak berguna' dan menjadi iktibar kepada para ruwaibidhah. Hilangnya para ahli fitnah di kalangan umat dan mereka dijadikan iktibar, maka umat akan mengambil pengajaran ke atas apa yang telah menimpa mereka.

      Panji Hitam bakal berkibar menandakan pasukan Tun M telah menewaskan secara mutlak pasukan-pasukan bathil yang bersekutu daripada kalangan para pendusta dan ahli fitnah.

      Wahai para pendusta dan ahli fitnah. Bersukarialah kalian dengan sebenar-benar sukaria selagi kalian masih punya tempoh, kerana sesungguhnya tempoh tersebut sudah hampir sampai ke penamatnya.

      Kalian tak akan melangkah ke zaman baru dan akan kekal bersemadi di dalam zaman fitnah.

      Jangan cakap John Doe tak payung ok.

      PERTEMPURAN KLIMAKS ; 2019M / 1440H in shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    4. Paa berhimpun tolak deskriminasi seperti digariskan oleh ICERD....pas pernah di deskriminasikan dan di caci hina oleh umno kerana pas musuh umno...adekah pas lupa?...penyokong pas ditukar dari tempat kerja dll...

      Pemimpin pas boleh lupa perbuatan umno kerana gilakan kuasa tetapi ahli pas tak mudah lupa...

      Delete
    5. Ini terbukti prk sri kandis bila lokeman adam tewas kerana ahli pas boikot calon umno

      Delete
  11. Puak Pakatan Hopeless jer yg gaduh pasal bodoh matematik!! Wakakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...tak ade puak PH yg buat matematik puak bodooh yg kena kencing hadir perhimpunan bodooh...

      Puak umno dan pas yg buat matematik....200 ribu umno dan 300 ribu pas...luas mana tempat lapang yg ade untuk isi _500 ribu di kl?....

      Delete
    2. Cai bengong bilang 1 jota...kikikikik..

      Delete
  12. Siapa yh berani cabat bukti rompakan yg dah disiasat?...

    ReplyDelete
  13. Mengikut siasatan fbi bukan tun madey yg merompak 1 mdb....hihihi...pahlawan bugis punyer angkara....hihihihi..

    ReplyDelete
  14. 22 tahun tak ade siapa yg boleh bagi bukti tun madey merompak...hanye khayalan dongeng cai yg bengong sejak kalah...

    ReplyDelete
  15. NASIONAL
    Batal ratifikasi ICERD langkah berani kerajaan PH

    MOHD AZLIM ZAINURY
    24 NOVEMBER 2018
    Batal ratifikasi ICERD langkah berani kerajaan PH
    Dr Ahmad Samsuri bersama kanak kanak yang menyertai Program Khatan Perdana di Dewan Sivik, Darat Pak Chan, di sini, pagi ini.
    A- A+ (Ubah saiz teks)
    MARANG - Keputusan kerajaan Pakatan Harapan membatalkan ratifikasi Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (ICERD) adalah satu langkah berani.

    Menteri Besar Terengganu, Dr Ahmad Samsuri Mokhtar berkata, langkah Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad untuk tidak meratifikasikan ICERD juga adalah satu langkah yang betul dan tepat.

    Menurut Dr Ahmad Samsuri, keputusan itu wajar dengan mengambil kira demografi masyarakat yang ada dalam negara dengan berlatar belakang sejarah pembentukan Malaysia daripada Tanah Melayu.

    "Jadi tentunya ini satu langkah yang dialu-alukan dan bagi pihak kerajaan negeri saya mengucapkan terima kasih kepada Yang Amat Berhormat Perdana Menteri kerana mengambil tindakan sebegini.

    "Sebenarnya ini bukan sekadar untuk ICERD tetapi dalam jua inisiatif di peringkat antarabangsa kepada mana mana negara haruslah dipertimbangkan oleh negara berkenaan sendiri," katanya.

    Beliau berkata kepada pemberita ketika ditemui selepas merasmikan Program Khatan Perdana 2018 bagi Dun Rhu Rendang diadakan di Dewan Sivik, Darat Pak Chan, di sini, pagi ini.

    Mengulas lanjut, beliau yang juga merupakan Adun Rhu Rendang berkata, pertimbangan itu juga perlu dilakukan tanpa ada sebarang tekanan daripada mana mana pihak sama ada dari dalam atau luar negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rupanye ade penyokong pas dan umno yg masih dungu tak tahu icerd telah dibatalkan seperti diakui mb pas terengganu..
      ..pemimpin pas dan umno tidak memberitahu mereka...nak sorok takut tak ramai yg hadir dan tak boleh kenvingkan penyokong

      ....patut pon 80 ribu saja yg hadir

      Delete
  16. orang dah suruh pas umno bergabung sejak 2013 atau mungkin lebih lama ... lagi masa tu dua dua sombong satu puak sanggup berkawan dengan setan dari UMNO ... satu lagi puak sombong dengan kuasa..

    bila yang diatas dah tak ada kuasa dan dedak, baru lah otak boleh berputar... kini mereka bagabung menggunakan melayu dan islam untuk semata mata mendapatkan kuasa untuk kepentingan diri sendiri

    habis dilacurkan anak bangsa untuk kepentingan sementara.. hadirnya pas dan umno dalam himpunan kali ini bukan lah untuk anak bangsa tapi diri sendiri.

    lihatlah bagaimana mereka mempermainkan isu RUU 355 untuk kepentingan politik

    ReplyDelete
  17. Bila balik himpunan ICERD letih aje yg dapat dan hancing dikencing oleh pemimpin umno dan pas.....

    Sama seperti himpunan RUU 355..

    Bila balik dgn hancing tak ade yg tanye lagi kemana ghaib nye RUU 35... Kenape pemimpin pas ghaibkan RUU 355...

    ReplyDelete
  18. https://youtu.be/FVGSCoh70r8

    Peserta bantahan ICED dari Pas tak tahu menatang ape icerd...dah kena kencing

    ReplyDelete