Sunday, December 2, 2018

MASZLEE TUNJUK DIRINYA UPTODATE DAN RELEVAN


15 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Mazlee Budak Kasut Stoking Hitam! Idea terbaik sepanjang zaman oleh puak MahaKUTTY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya budak kasut stoking hitam ni lagi baik dari budak hitam yg curi duit orang miskin kat Tabung Haji. Atau setidak2nya lagi baik dari puak2 berhati hitam.

      Delete
    2. Bagi puak umno puak pencuri lagi baik...tak mencuri tak bagus merana mencuri sebahagian dari agenda politik mereka...

      Delete
    3. Lobai pas yg tumpang tui wang haram mempertahan najib...

      Delete
    4. Wang haram sila buktikan di mahkamah dulu,lobai pas dan umno aja ke yg ambil duit haram, dalam ph mmg suci atau yang haram dah jadi suci

      Delete
  6. Perkara mencuri melanun merompak 1 mdb sangat panjang kalo didetailkan...boleh buat satu filem...

    Duit pelaboran 1 mdb dgn petrosaudi hilang yg dipinjamkan oleh kerajaan..dilencong sebahagian ke akaun jho lo kemudian pusing masuk akaun najib

    Duit pinjaman dari bank goldman sachs untuk bond 1 mdb masuk IPIC abu dhabi sebagai penjamin...dari IPIC masuk akaun 2 arab masuk akaun jho lo di swiss..masuk reza aziz dan najib....1 mdb bayar pd syarikat palsu IPIC...

    Jho lo joli sakan

    Fbi siasat gubah wang haram...

    Wang SRC 4 billion yg diambil dari wang kumpulan orang pencen masuk akaun najib dan jho lo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serahkan pada mahkamah, duk cerita yg sama takde gunanya juga, rakyat bukan lg nk dengar cerita2 merepek dh ada kuasa selesaikanlah, yg rakyat nk skrg kehidupan dan masa depan yg lebih baik tanpa penutup penyelewengan yg mgkin berlaku oleh mana2 pihak tanpa mngira dari pihak mana

      Delete
    2. memang serah pd mahkamah, tapi najib dok jawab luar mahkamah pasaospa

      hang nasehat dia sikit boleh ka

      Delete
    3. Kalau Najib buat salah kerana bercakap diluar mahkamah, suruh lah polis tahan. Polis, mahkamah, peguam negara, hakim, askar, imigresen, pencuci jamban itu semua kan dipihak kerajaan. Tangkap je..
      Cakap banyak pulak mangkuk jamban ni

      Delete
    4. Jadi, org lain pun nak cakap pasal najib, janganlah pula marah..

      Delete
  7. Terima kasih Maszlee. Beri Harapan untuk tol free wp mungkir janji...tak apalah....janji tidak perlu ditunaikan pun...bekerjasamalah jahanamkan Malaysia...

    ReplyDelete