Sunday, December 16, 2018

OPEN SAY TO NURUL IZZAH, MANA LEBIH BALIGH, KELUAR UMNO JADI AP BEBAS ATAU MENANG KERUSI UNDUR DIRI BAGI LALUAN PADA ANWAR + CUBAAN MENCURI 19 SEPTEMBER (RUJUK KOMEN JOE HARRY) ???

https://www.thestar.com.my/news/nation/2018/12/16/party-hopping-ticks-off-nurul-izzah/#ER7VmPa4gF7f6Uof.41

NURUL Tak perlulah tunjuk suci Dan malu², elok bawa adik², ipar duai masuk POLITIK sekarang, Tak lama lagi Anwar Akan jadi PM.

LIM GUAN ENG Dan Lim kit siang dah mulakan pun, sedikit Sebanyak bau² bacang Dengan Tun pun dah dapat tempat.

Rakyat buka mata, tutup mata sebelah selagi tidak melampau tapi jangan ingat rakyat bodoh dan lupa sejarah.






15 comments:

  1. Projek 19sept gagal sebab "malaikat" datang bagi tahu:- "jangan ambik mp dari parti lain untuk sokong kamu menjadi pm, berdosa tu" 😁😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bisa..bisa ... tajuk posting nii mampu membuat yg terasa hati terjun lombong..

      Delete
  2. Sentimen rakyat inginkan Anwar sebagai PM telah dianggap benar oleh sebahagian pemimpin.... Episod Anwar berakhir setelah kerajaan beri pengampunan. Watak tamat disitu. Namun mungkin ada hidden hand yang beri harapan pd anwar..Zaman gila kuasa patut dihentikan dulu atau dimatikan terus. masa semakin suntuk.... Melayu semakin terhakis. Melayu harus bangun... bukan utk rampas TANAH BESAR CINA atau Tanah India...
    Hanya untuk TANAH MELAYU....

    ReplyDelete
  3. Mungkin pemimpin yang gilakn kuasa mengatasi perjuangan ni terbit atau lahir dari benih yang diragui status taraf sah / aqidahnya... (islam adat / Ikut-ikutan / adat )..... sangka burok.

    ReplyDelete
  4. PH memang tak layak memerintah..
    Sekarang DAP, PKR dan PBBM sedang berperang dlm senyap dan sedang kutuk mengutuk bila dibelakang atau bila sesama mereka...
    PH akan hancur....percayalah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak percaya punnn.... Yg aku nampak BN sudah hancur. UMNO semakin nazak. Tak lama lagi padam... Tutttttttttttttttttttt
      Kikikikikikiki

      Delete
    2. PH hancur atau tidak ia langsung tak jadi masalah.sebab tujuan asal gabungan adalah

      . terajang najib, koborkan umno dan bn.

      misi terajang najib sudah berjaya..

      kah kah kah

      Delete
  5. Madey tak ada hala tuju...
    Curi MP umno....
    Parti dia dlm kerajaan , kecil nk mampos...
    Telur dh kena clamp dgn DAP...
    PH menghancurkan negara.
    PH menghancurkan ekonomi negara.
    PH merompak aset2 negara
    PH merompak aest2 org melayu/Islam

    Harga minyak jatuh, ringgit lemah, saham jatuh teruk,
    Ekonomi kita skrg sgt rapuh...
    GST dh tak ada...mn kerajaan nk cari duit?
    Tu sebab sekarang mereka merompak Petronas, felda, tabung haji dan byk lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada fitnah ug lain lagi?....

      Teruskan fitnah

      Delete
  6. zainuddin maiden atau Zam sudah MAMPUS...alhamdulillah.


    daim kadir jasin menyusul kot



    malauan dah lahanat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian..
      Moga kau sedar politik bukanlah agama yg menjadi anutan

      Delete
    2. Saya yakin seratus peratus anon 7:49 ni bukan beragama islam..mungkin rba yg nak melaga laga..tiada akhlak islam sebegitu.

      Delete
    3. Anon 7.49 buksn saja tidak islam tetapi kapir laknat yang sakit otak.

      Delete
  7. Penilaian bagi kerajaan sekarang terbaik, cerdik, pro, matang dan tidak gelojoh adalah di sekitar 2022-2023.

    Kalau sekarang dan sebelum sudah membuat penilaian nampak sangat dangkal, lebih baik diam dan jadi pemerhati dari melontarkan komen lomkan mansor yang rendah kualiti.

    bp kluangman

    ReplyDelete
  8. Anon 7:49 semoga Allah Ta'ala melaknati kamu di atas kejahilan kamu memaki seseorang Muslim yang baru saja kembali kerahmatullah......!!

    ReplyDelete