Sunday, December 16, 2018

ZAHID NOWHERE2H

Jadilah jantan, buatlah Mesyuarat Majlis Tertinggi segera DAN arahkan Setiausaha Agung panggil EGM..

Itulah keyakinan dan harga diri peribadi dan UMNO.

20 comments:

  1. nak tau ko ada sokongan ke tak lagi panggil je la egm.. tak susah pun..

    walau dah tak de kuasa..dah nak mampus dah preseiden umno tu tetap berperangai macam babon.

    "layar di kembang sauh dilabuh.." ini ikrar sumpah seorang pendekar. hilang kuasa je terus letak jawatan

    nampak tak ... betapa bodonya presiden umno. kalau umno kerajaan berbaloi juga la.. malu jadi ora g umno

    aku rasa keluar beramai ramai umno adalah tindakan bijak

    kah kah kah

    ReplyDelete
  2. Apasal telor telor cai umno sekarang lantang menentang jawa tapi kecut kerandut melawan bugis?

    Jahid hanya ada ratus million...jib ada berbillion...itu yang membezakan nya walau dua dua gone case....

    Sekarang DAP pun dah hulur nyawa jemput yang nak lompat...go see OSTB.

    ReplyDelete
  3. yang bangang sebenarnya semua ahli UMNO..terutama Ketua2 Bhg...baru lps kalah PRU ingatkan mereka dah insaf..ada perubahan mentaliti..rupanya masih sama mentaliti taik..so..tak perlu nak salahkan zahid..sebab mereka yang memilih Zahid..bukan shaja Zahid..tengok lar sapa yang mereka pilih sbg MT juga..semua muka2 yang ada kes dan bermasalah..so..nak salahkan Zahid juga sdgkan yang memilih yang bangang dan patut dipersalahkan jugak...

    ReplyDelete
  4. TAK PAYAH NAK MENYIBUK KD
    BELA JER ATOK VS ALJUBOORI
    PERANG NAK MOLA SESAMA SINDRI
    TAK PAYAH NAK AJAR ITU INI..

    KIKIKIKI... KO BELA JER ATOK KUTTY KO TU... MASA DAH TAK BANYAK SANGAT NI..!
    MASA KECEDERAN PUN DAH TAMAT... KIKIKI

    ReplyDelete
  5. Allah masih sayang, masih lg bernafas utk fikir apa yg ko dah buat zahid....antaranya....

    - belasah boyfriend anak ko sampai pecah muka.
    - guna duit tabung amanah mcm duit sendiri.
    - tipu satu msia dah jumpa arab yg derma 1mdb.
    - yg lain ko tambah sendiri termasuk 46 kes sprm.

    Dahlah....tutup buku, habis cerita.

    ReplyDelete
  6. Zahid sudah di saran oleh veteran umno supaya buat undi percaya...

    Tapi zahid tak mungkin berani dlm keadaan sekarang...

    ReplyDelete
  7. Rahim Thamby Chik submits form to join PPBM

    FMT Reporters - December 16, 2018 3:53 PM
    3.2k
    Shares

    Former Melaka chief minister Abdul Rahim Thamby Chik submitted his form to join PPBM today. (Bernama pic)
    PETALING JAYA: Former Melaka chief minister Abdul Rahim Thamby Chik today submitted his membership form to join PPBM.

    “He wants to join PPBM because Umno has not recovered under president Ahmad Zahid Hamidi,” said a close family member.

    Rahim, who was Melaka chief minister from 1982 to 1994, handed over his form to PPBM Supreme Council member Redzuan Yusof in Ayer Keroh, Melaka.

    If he becomes a member of PPBM, Rahim will be in the same coalition as DAP secretary-general Lim Guan Eng, who in the past had accused Rahim of raping an underaged girl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersatu nak terima perogol?....rahim yg sedap ngongkek budak lim guan eng yg kena masuk penjara...

      Tapis tapis lah supaya kapal Bersatu tak ade penjahat umno...

      Delete
    2. Dia jugak produser vedeo seks china doll...

      Delete
    3. Kes rahim bercinta dgn budak bawah umur ni dah lama gila. Suka sama suka cuma budak ni bawah umur. Dia pun dah tinggalkan jawatan cm lama dah. Dia pun dah tua dan takde sbb nak punish dia sampai bila2.

      Kes dia panggil pc utk tunjuk video sex anwar sbb dia marah bila dpt tahu anwar tipu dia dgn menggunakan nama tun utk dia lepaskan semua jawatan, ketua pemuda dan cm.

      Sepatutnya anwar yg hulur tangan sambut dia masuk pakatan utk tebus dosa. Come on lah, nak hukum org pun kena tgk jenis kesalahan.

      Delete
    4. Rogol budak satu kesalahan...tapi dia kena penjara ker?...guan eng yg masuk dalam..

      Dah langgar undang2 kena lepaskan semua jawatan...

      Delete
  8. Jamal: Umno Sg Besar desak Zahid undur presiden

    16 Dis 2018, 8:46 malam (Dikemaskini 17 Dis 2018, 2:01 pagi)


    A A
    Dr Ahmad Zahid Hamidi perlu berundur atau berehat dari jawatan presiden Umno berikutan isu yang menimpa parti politik itu, gesa Umno Bahagian Sungai Besar di Selangor.

    Jamal Md Yunos yang merupakan ketua bahagian Umno itu dipetik BH Online berkata keputusan itu diambil selepas pergerakan bahagian itu hilang kepercayaan kepada Ahmad Zahid kerana gagal memulihkan keyakinan dan kepercayaan ahli parti.

    ReplyDelete
  9. KD nampak gaya Tun M berjaya kuasai UMNO melalui pintu belakang..Alhamdulillah.Allah menolong Tun M.Satu kejayaan besar dalam gerakan politik Tun M untuk Agama ,Bangsa dan Negara.

    Tun M adalah pemimpin Melayu terhebat dan diberkati oleh Allah. Tun M insyallah akan memberi kekayaan dan keberkatan kepada setiap rakyat kita.Insyallah tahun 2019 kita akan merasa nikmat kekayaan tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde mananya tun guna pintu belakang. Takyah pura2 lah umngok.

      Delete
    2. Berangan lah nikmat kekayaan...kunun hutang 1 triliyun....tol tak boleh kurang...ptptn tak boleh tanggoh bayaran...minyak tak boleh turun....kaye amendanye...tak beza sangat dgn umno...

      Delete
  10. Kau ingat Tun Mahathir mcm Najib? Songlap duit sana sini, lepas tu tabur kat macai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun madey tabor kpd kroni dan anak dia saja...rakyat tukang tanggong...

      Delete
  11. Macai yg dikiranya kekayaan aje..topengnya bangsa dan agama..dah melungkup pun tak sedor2 lg.

    ReplyDelete
  12. Umno yg akan kuasai Bersatu....perangai melayu buncitkan perut dan tembolok akan kembali...

    PH akan berpecah...

    ReplyDelete
  13. Relevankah kau menyibuk kpd urusan dalaman umno wahai kd? Bukankah jika umno lupus, umno hancur atau umno tamat riwayat adalah apa yg kau kehendaki? Biarkan umno selesai masalah dia sendiri atau terus bungkus. Kan bagus setelah pihak yg kau sokong jd kerajaan, desaklah kerajaan bekerja utk rakyat. Bukan asyik berfikir dan bekerja bagaimana nak selamatkan kedudukan, bagaimana nak sailang pihak pesaing dan musuh politik. Setelah lebih 6 bulan apa yg ph buat lebih baik dpd kerajaan lama?

    ReplyDelete