Tuesday, January 1, 2019

100 TAHUN LAGI PUN, PH TIDAK AKAN TERGUGAT DENGAN UMNO YANG MASIH MEMPERTAHAN NAJIB DAN ZAHID

Selepas Mahathir adalah Anwar.

Seeloknya Muhyiddin memberi LALUAN kepada Mukhriz sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Jika Anwar GAGAL mengganti Tun, calon terdekat yang paling layak adalah Azmin dan Timbalan Perdana Menteri adalah Mukhriz.

Jika ditakdirkan Muhyiddin GANTI Tun, Azmin yang paling layak sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Semuanya masih terlalu awal, tiada perjanjian Tun PM hanya Dua tahun tetapi sebaiknya, serahkan kepada pengganti secepat mungkin.

Pengganti yang tulin tidak AKAN mendesak atau MEMBUAT onar. Jika terhidu, itu semua akan menjadi sebab Tun akan terus KEKAL lebih lama sebagai PM.





# Sudah tentulah Mukhriz jauh lebih baik dari Zahid dan Najib...
Kalau tak bagus, takkan pecacai meroyan...kikikikiki


Ucapan yang tepat Dan wajar dipertahan dilaksana. 


111 comments:

  1. Meroyan ke mlm2 ni.. Tak bole tido duk igt umno.. Siang sampai ke mlm sebut umno.. Dah kena sawan umno ke.. Bertabahlah KD.. #kerajaan sepenggal

    ReplyDelete
  2. Anon 42.00 AM...meroyanlah kamu sampai mampos.....

    ReplyDelete
  3. KIKI ANWAR VS MAMAK DAH MOLA
    100 HARI DARI SEKARANG BODOS
    MP UMNO DAH DICURI DIUGUT JUGA
    TENGAH TAHON MAMAK PULAK LOLOS
    LOLOS KE DALAM TANAH SEADANYA

    KIKIKIKI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mampos si tua kutuk lahnat tu agaknya ape jd dgn blogger najis mcm kd.. Meroyan teejun lombong agaknya dedak cash king diambil puak lain

      Delete
  4. Entry penuh angkuh, persis iblisck Laknatullah

    Gilebabi kd sampai termimpi lagi nama Najib dan Zahid..hello macai, bila nak sumbat mereka dalam penjara jika betul apa yang kutty penyangak tuduh?
    Kafir dapig kau jilat, Najib dan Zahid kau perangi..tunggu lah saat kehancuran kau dn ph.

    ReplyDelete
  5. Org umno menunggu dengan sabar tdm digantkan oleh anwar@peliwat sebagai pm. Ini kerana mereka sedia maklum sekiranya tdm kekal pm sehingga pru akan datang, maka harapan umno kembali berkuasa “as good as NIL”.
    Tapi sekiranya peliwat ambil alih kuasa sebelum pru atau dalam masa 2 tahun ni seperti yang diwar2kan, maka org umno sangat yakin isu2 liwat dan skandal2 lain akan membolehkan mereka menang kembali. That is the only way. Sedia maklum manusia yg penuh dengan skandal sangat mudah ditarik batang hidungnya supaya mengikut skrip yg telahpun disediakan umno.
    Kita doakan umur tdm panjang dan insyaAllah akan terus menjadi pm sehingga pru yg akan datang, bukan setakat 2tahun.
    Yang pasti sekiranya peliwat yg mengetuai semasa pru akan datang, maka percayalah umno akan kembali berkuasa.
    Jadi untuk penyokong2 umno dan pas, buatlah solat hajat berterusan mohon peliwat ganti tdm dalam masa 2tahun ni. Jgn dibiarkan tdm terus pegang kuasa sehingga pru akan datang.
    That is the only way.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peiwat kapla bapak ko..

      Delete
    2. Mimpilah umno akan kembali semula...najib dan zahid hanye 2 prompak besar...prompak size sederhana masih ade dlm umno...dan umno tiada pemimpin yg berkaliber lagi..

      Delete
    3. Isu iiwat anwar kerana fitnah tidak gugat pon PKR dlm pru14...pemenang kerusi terbesar dlm PH..

      Prk PD umno takut turun bertanding menentang snwar.. Sefool pon kalah deposit.... ....anwar menang beesaaaar beb..

      Umno yg tumbang...umno hanye mampu tewaskan Bersatu ...

      Puak umno hanye berharap dan mengigau tiap hari......

      Delete
    4. 3.26

      Peliwat...Father of Sodomy...a convicted Sodomite albeit pardoned...

      Fitnah?

      No proven in the Court of Law

      Anwar refused to be crossexamined

      Kalau fitnah tak perlu PARDONED....simple as that

      So berealiti berfakta dan berkebenaran

      Delete
  6. Madey perlu lepaskan jawatan segera...lagi lama madey pegang jawatan lagi parah ekonomi mesia..
    Madey dan azmin menteri ekonomi gagal perkasakan ekonomi mesia...

    Pelabor asing.cabut lari tak suka madey konar baring..

    ReplyDelete
  7. Dlm PH selain anwar dan Muhyidin yg telah berngalaman dlm pentafbiran kerajaan nama2 yg ada ibarat darah batu setampok pinang...

    Mukhriz kena kluar dulu dari bayangan daddy dgn buktikan kejantanan politiknye...

    ReplyDelete
  8. Pecacai keluar dulu dari bayangan najib...jangan ASYIK kepit

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. 4.00

      Saksi di ugut??? kepala bapak kau

      Delete
    2. Bongok ...dr hospital pusrawi yg mula2 periksa jubo sefool di ugut supaya tak bagi keterangan di mahkamah...

      Delete
    3. 4.07

      ingat mahkamah bodoh macam kau ke? Ugut? Ingat mahkamah tak reti perkataan ugut ke? Hahahahahahaha

      sama kepala dengan anwar....the Father of Sodomy....

      Delete
    4. Aku dah posting beberape bulan dulu sidang media di majlis peguam dr osman diugut supaya tidak beri keterangan di.mahkamah pemeroksaan jubo sefool yg tiadavkesan diliwat....
      Lagi pon keterangan doktor hodpital ade 5 dna flm jubo sedool...dna sape ygbbanyak sangat...berape orang yg rogol sefool...

      Sefool bikan budak mudah dirogol ..ko pon tentu dah di rogol anwar jugak ...hihihi.

      Delete
  10. Ketua bahagiannBersatu saja perlu wang?...ketua bahagian pkr amanah dan dap tak perlu wang...kontrak dan projek kerajaan bagi kpd besatu saja laa.

    Bagi kontrak kpd ketua bagian...yg masuk ke bagian ciput aje...ketua bagian yg jadi jutawan...

    Mula berebutan jawatan berulang semula politik wang....dna umno...

    ReplyDelete
  11. 'Semboyan telah berbunyi, anak muda sedia perang'

    2 Jan 2019, 12:01 am (Dikemaskini 2 Jan 2019, 12:22 am)

    A A
    Seorang exco Pemuda Bersatu memberi amaran terhadap sebarang usaha untuk menyingkirkan ketua mereka, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman oleh beberapa ketua bahagian.

    "Saya memberi amaran kepada gerakan yang ingin menjatuhkan Chief Syed Saddiq. Anak muda sentiasa bersemangat menentang penindasan dan juga juga sentiasa bersedia untuk berperang.

    "Semboyan telah berbunyi, bersedialah Armada demi masa depan anak muda," kata ketua Biro Sukan Permotoran Pemuda Bersatu, Zainal Abidin Sihab dalam satu kenyataan media.

    Menurut Zainal pihaknya berdiri teguh dan menyokong penuh kenyataan Syed Saddiq yang membidas 'perangai bawaan Umno' sebahagian ketua bahagian Bersatu.

    Ini selepas mereka meminta kontrak dan jawatan kerajaan diberikan ketika perhimpunan agung tahunan parti itu baru-baru ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semboyan anak muda BERSATU memang Hebat..

      Tak sokong kemungkaran..

      Delete
    2. Ini bukan politik wang...Perang politik wang...

      Pemikiran anak muda sekarang sudah berbeza dari otai..

      Tak mustahil Bersatu akan berkubur kerana dna umno masih kuat dlm otai Bersatu...

      Otai jangan sampai orang muda cabut lari kerana benci otai kepala wang...

      Delete
  12. Tunjuklah keinsafan
    Mengakulah ini bukan konspirasi
    Minta penyokong akur

    Jangan menafikan sesuatu yang sudah dibuktikan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4.01

      hahahaha....saksi diugut....bodoh betul....ingat mahkamah bodoh kE? tak bodoh bangan macam kau

      Delete
    2. Mak ko lah..dia marah anwar tak nak sondol barang dia..

      Delete
  13. The initial stages of the BIG and FINAL FIGHT is taking shape.

    Whilst Blogger Celah Gelegar keeps on repeating Najib's U-Turn strategy to attack and picture weaknesses of PH leaders under TDM, Shahabudin continues to reveal his allegiance to Father of Sodomy by pressuring TDM to handover the reign fearing his boss may miss the boat again. Crystal clear for the right minded citizens to see.

    TDM had repeatedly said that he would pass the baton as promised

    Azmin had questioned Anwar's appointment of Rafizi in MPP (inspite of losing) and Saifuddin as Sec Gen.

    An alleged argument between Azmin and Anwar

    Azmin and Hishamuddin had holidays together in Turkey

    Saifuddin Abdullah of PKR (as Sec Gen of PH) had declared that there was no time frame given to handover PM post to Anwar and this was further confirmed by Sallehuddin Ayub of Amanah. If DAP comes out concurring these facts then someone in PKR and thier errand boys will be put to shame.....period.

    Rumours had that there will be some affirmative actions VERY SOON that could change the political dynamics and landscape in Malaysia......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sodomy kapla bapak ko..

      Delete
    2. Ramalan ahlil nujum tak berlesen..

      Delete
    3. 4.03

      Sodomy....convicted by Court

      Anwar...refused to be crossexamined....takut kerana salah

      Saksi kena ugut...hahahaha....dah tak reti cakap.....ugut kepala bapak ko

      Delete
    4. Dr hodpital pusrawi di ugut jangan beri keterangan laa ngok..

      Delete
    5. 4.10

      hahahahahaha.....bodoh bodoh...

      macai Bapa pembototan

      Delete
    6. Mahacai bongok..sefool yg muda dan besar boleh di rogol ko pon yg kecik tentu dah di rogol anwar....hihihi..

      Delete
    7. Tu pasal.mahacai bongok sakit hati...hihihi.

      Delete
  14. 4.05

    tak berlesen....boleh jadi

    tapi convicted of sodomy....BIG YES....hahahaha

    Selamat Tahun Baru kepada BAKAL PM untuk selamanya.....standard good orator with NO LEADERSHIP QUALITY.....adios

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerana saksi diugut..ko pon masuk penjara kalo tak ade saksi

      Delete
    2. Ko bukan tuhan yg boleh tentukan nasib orang..

      Delete
    3. 4.12

      memang aku bukan tuhan. itu pun kau tak faham....bodoh betul

      Delete
    4. Ko yg lebih paham? ...si bongok tahu taqdir tuhan?...hihihi

      Delete
  15. Cakap banyak takde la. Menjelang 2019, perutusan tahun baru najib lebih diMINATi berbanding tun madey! Boleh cari maklumat ni kalau sungguh nak tahu, kecuali pembenci² najib yg tak boleh terima kenyataan. Nampak gaya sejak najib hilang jawatan pm, rakyat semakin merinduinya dan rasa menyesal menumbangkannya. Sementara ada kuasa ni, ph pena usaha keras agar apa yg dibuat untuk rakyat menjadi LEBIH BAIK berbanding apa yg najib buat. Atau alternatif lain, jadi kerajaan sepenggal. Tak suka? Skroll laju² dan tak payah baca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey suruh rakyat gembira tapi minyak dan manipesto di kencingkan...belit keling

      Delete
    2. Najib penyamun pencuri perompak....kes dalam mahkamah

      Nasib bauik BN kalah...kalau tidak kamu tidur bawah jambatan

      Delete
    3. Najib diminati, boleh teruskan..
      Botak chin pun orang minat..
      Mona fandi pun ramai pwminat..
      Anwar lagi ramai peminat..

      TETAPI IA TIDAK BOLEH MENGUBAH FAKTA PUN

      Delete
    4. Madey merompak guna kroni...ini kebijksanaan madey..

      Delete
    5. Fakta tak boleh berubah ..tapi menang besar...si pemfitnah hilang deposit...hihihi..

      Delete
    6. Faktanye sejak madey angkat sumpah pm indeks bskl dan ringgit menjumam...hingga hari ni tak msu pulih...ekonomi makin mengecil...harga komiditi merudum...sape boleh napikan?..

      Madey bawak nasib malang kpd rakyat mesia..suwey?...

      Delete
    7. Yang suwey..sedang didakwa..

      Yang lain, teruskan

      Delete
    8. Kalo madey dan azmin bijak keadaan dah lama pulih...ekonomi negara lain meningkat..

      Delete
    9. PD, nasib baik Tun hadir kompen, member dah ketar lutut, bakal menang tipis.

      Tq Tun

      Delete
    10. Keadaan ekonomi dan mata wang tiada kaitan dgn najib..pelabor asing tak suka madey...madey tak boleh buat ape2..

      Madey belit kunun hutang 1 triliun untuk tutup kelemahanye yg tak mampu pulihkan ekonomi mata wang dan rega komoditi sawit dan getah..

      Delete
    11. Pagi ni aku bangun, alhamdulillah, masih Ada makanan di rumah..

      Syukur jangan kufur LAKNATULLAH, jangan ASYIK komplain..

      Eh, Tun masih PM, aamiin

      Delete
    12. PD madey tak hadir pon tak beri kesan....kalo madey popular bersatu menang lebih besar dari
      umno...nelayu dah tolak madey..

      Delete
  16. Pagi seblm pru pon ade makanan...sepatutnye pagi ni makanan aku lebih banyak dari seblm pru..tapi sama aje..

    ReplyDelete
  17. Tidak seperti sahabat-sahabat lain yang memberikan beberapa nama, saya langsung tiada klu siapakah PM Malaysia selepas Tun.

    Walaubagaimanapun saya mempunyai satu keyakinan bahawasanya ia bukanlah 'seorang bekas banduan pesalah liwat yang diampunkan' .

    Untuk Pak Sheikh :-

    Sebaik sahaja Pak Sheikh menerima 'pengampunan diraja', maka Pak Sheikh secara konstruktif telah dianggap mengakui bahawa sabitan Pak Sheikh itu adalah benar dan Pak Sheikh hilang kelayakan moral untuk berterusan menjerit "Fitnah! Fitnah! Fitnah! "

    Pada masa itu sendiri Pak Sheikh telah terperangkap di antara 'terima pengampunan dan dianggap mengakui kebenaran sabitan' dan 'tidak menerima pengampunan dan Pak Sheikh akan terlepas kapal' memandangkan PH pimpinan Tun telah pun menang. Pilihan Pak Sheikh membuktikan bahawa apabila perlu membuat pilihan di antara dua, Pak Sheikh akan sentiasa memilih yang lebih pantas di antara keduanya.

    Kelak Pak Sheikh akan terperangkap di antara dua keadaan iaitu; langgar Tun M sebelum Mei 2020 dan Pak Sheikh dianggap mungkir janji dan Tun terlepas daripada perjanjian untuk turun pada Mei 2020; atau menunggu dan tidak melanggar Tun, dan Pak Sheikh akan tetap terlepas jawatan PM kerana Azmin telah memintas dan Pak Sheikh tetap tidak akan menjadi PM.

    Melihat kepada pilihan Pak Sheikh untuk menerima pengampunan diraja supaya tidak telepas kapal, kita sama-sama tahu apabila tiba masa Pak Sheikh merasa benar-benar tersepit di antara dua keadaan, maka Pak Sheikh pasti akan memilih yang lebih pantas di antara keduanya; iaitu Pak Sheikh akan melanggar Tun.

    Saya telah pun memberitahu Pak Sheikh bahawa Tun adalah Pembawa Panji Hitam dan demikian dia tidak akan dapat ditewaskan. Apabila ada cabaran ke atasnya, akan ada sahaja pertolongan yang dikirim kepadanya untuk pastikan ia tidak tewas. Maka apabila Pak Sheikh memutuskan untuk melanggar Tun, Pak Sheikh dan sekutu-sekutu Pak Sheikh yang bakal tewas. Awas!!! Sekiranya ia dalah PERTEMPURAN KLIMAKS, maka ketewasannya ialah KETEWASAN MUTLAK.

    Maka untuk kebaikan diri Pak Sheikh, segeralah isytihar diri berundur daripada perlumbaan mahu menjadi PM kerana keinginan ini akan membawa kebinasaan kepada Pak Sheikh. Nikmatilah saja hari tua Pak Sheikh sebagai orang merdeka tanpa perlu menjadi PM. Biarlah orang-orang yang tiada sabitan jenayah yang berlumba-lumba sesama mereka untuk jawatan yang amat berat ini.

    Abaikan nasihat John Doe, kelak Pak Sheikh akan menyesal. Asalkan apabila Pak Sheikh sedang melalui penyesalan itu, jangan cakap John Doe tak payung.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu ko temberang undi anwar tak akan sampai separuh dari jumlah undi terkumpul ....tak usah temberang lagi lah..ko tu bukan hijak sangat buat firasat..

      Delete
    2. Azmin blm mampu cabar anwar...masalah felda pon azmin tak mampu selesaikan..

      Madey pon sudah lemah...tak mampu lagi tingkatkan ekonomi..

      Delete
    3. John doe loyar burok

      Delete
    4. Jon doo nak tunjuk pandai mcm dia ulamak hadis...kunun fitasat dia betul...

      Firasat temberang dgn loyar burok..

      Delete
    5. Pokok telahan saya ialah 'Anwar akan masuk ke parlimen melalui PRK PD di dalam keadaan legitmasinya menjadi persoalan'.

      Jumlah undi tidak mencecah 50% hanyalah telahan ranting daripada telahan pokok di atas.

      Telahan pokok saya benar-benar telah terjadi. Selepas beberapa hari menjadi calon, Tun Hamid bekas KHN telah mengeluarkan pendapat bahawa pengampunan Anwar tidak melayakkannya bertanding di PRK.

      Kenyataan Tun Hamid ini malah sebenarnya jauh lebih baik hasilnya berbanding telahan ranting saya disebabkan hakikat berikut :-

      Sekiranya ia berlaku seperti telahan ranting saya, maka telahan pokok saya hanya terpakai untuk satu tempoh setakat had yang dibenarkan oleh undang-undang pilihanraya untuk mana-mana pihak memfailkan petisyen pembatalan keputusan PRK.

      Sebaliknya yang berlaku ialah satu isu 'batal sejak mula' atau di dialam bahasa undang-undang ialah 'void ab initio'. Proses undang-undang untuk membatalkan kemenangan Pak Sheikh di PRK PD tiada had tempoh untuk dimulakan. Ia boleh dibuat pada bila-bila masa. Selain Azmin, Pak Sheikh kini punya satu lagi bayang-bayang yang meresahkan dirinya iaitulah isu legitimasinya sbg wakil rakyat.

      Kpd anon bergambar; saya mengetahui bahawa sebab kewujudan sdr juga berkait dengan perubahan Tn Shahbudin Husin. Kalian berdua sekarang berdiri di atas prinsip "anything for Anwar and nobody except Anwar". Maka sampaikanlah pesan saya kepada Anwar bahawa kegilaannya untuk menjadi PM bakal membawa kebinasaan kepada dirinya.

      Untuk sdr juga pesan saya ialah; di antara menjadi seorang ahli fitnah dan seorang ruwaibidhah, garis pemisahnya amat nipis. Melangkaui sempadan ruwaibidah dan menjadi seorang ahli fitnah, kesannya amat besar.

      Ahli fitnah bakal tewas mutlak dan ketewasan itu akan menyelamatkan para ruwaibidhah dari kebingungan.

      Abaikan nasihat John Doe, asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Ok, mohon diri untuk tumpu kerja.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  18. INI BLOG SYOK SENDIRI

    YAAANG BAANYAK KOMEN ANOM BERGAMBAR,ASYIK DIA SORANG SAJA..


    MUNGKIN DIA MELIWAT KD? ATAU ANOM BERGAMBAR ITYUU PON KD JUGAK

    ReplyDelete
  19. Blogger isim kd jilat ketat2 air kenchinn atok mahapundek... masa dh tak byk..., nnti tklama lagi nk nanges2 dah..cash king dh xde..

    Nek semah botak nk gesek biola atas kubor kekanda...

    Kikikiki

    ReplyDelete
  20. 100 tahun lagi pun umno Tak jamah Puterajaya..

    Wow bisaaa..

    Eh, Tun masih PM, aamnii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer dia masih pm...pikul segala masalah ekonomi negara...petunjuk madey bukan manusia yg hebat sepanjang masa...

      Delete
    2. Tyn tak pernah mengaku dia hebat..

      he just do it, semoga rakyat dapat kebaikan..
      Tun juga ada kekemahan dan kekurangan..

      Tapi dia tak curi duit rakyat, bini dia tak haloba..

      Delete
    3. cita2 pengikut panji2 setan madey

      ingat ke kesesatan terhenti pd ayah pin je.. rupanya bapak kesesatan masih hidup

      Delete
    4. Tun tak pernah curi duit rakyat?...hihihi..dia curi duit kroni....hihihi..kroni dapat duit turun dari langit..

      Delete
    5. Tun curi? Kenapa tak tangkap? Bila nak bawak mahkamah? Kikikikikikikik

      Delete
  21. ton mahapundek..
    lagi kau orang jilat dia lagi bercambah org benci
    kepala penyangak besar kunun tuduh org lain perompak

    kotor punya makhluk bernama mahadey.. muka tak langsung ada maruah atau malu
    rupanya dia selama ini sgt ketagih nak jadi pm semula

    berbelit2 dia aturkan fitnah dan aginda, rupanya kedudukan sbg pm ini yg masih ditagihnya

    ReplyDelete
  22. Bro SN saya setuju
    Nak Tun turun..mereka pun laju
    Pada Tun..buruk dituju
    Sanggup kerana nak tukar baju!

    Orang meroyan kerja tak ada
    Sebab job dah bagi 'Blogger'
    Bertukar arah dah sokong brader
    Yg kata peliwat.. dialah juga!

    Amat tepat Tuan KD
    Penganti yg tulin tak hajat kemudi
    Sebelum tiba hari terjadi
    Membuat onar dapatlah badi!

    Niat dihati "cepatlah undur"
    Sampai subuh tak dapat tidur
    Pekerja biasa berangan mandor
    Fikiran tegang tak kendur kendur!

    Mereka lupa siapa dilawan
    Tanpa 'si Tua', menang?..berangan
    Dunia kenal sebagai negarawan
    Dengan dia nak singsing lengan?

    Ada jugak nak jual temberang
    "Pakatan menang, bukan Tun sorang"
    Bertahun cuba..BN diserang
    si Polan lemah, tak pernah garang!

    Tun masuk segalanya berubah
    AmeNo BN tersembam rebah
    Perbagai kerosakan, Tun pun tabah
    Rakan sendiri demam tak kebah!

    Duhai Tun, penyelamat bangsa
    Walaupun Tun kerap dinista
    Tadbir negara mereka tak rasa
    Hanya fikir nak rebut tahta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. gila isim ape mende ko ni?
      mengucap la woii
      ton maunfik tu ko nak puja macam nabi
      ko tutup kekotoran busuk keji dia selama 22 tahun dulu
      pura2 cerita suci bagai..penuh dengan pembohongan

      betul kata Nik Abduh, lebih mulia madey ni jika dia duduk di tikar sembahyang (sinis simbolik kepada hentilah buat jahat, ingat akhirat dan byk amalan soleh)

      Delete
    2. Fantat tun dan SN spesis minum kencing pekat Madey...baru semlm minum lagi kencing pekat tun madey yg konar baring dgn harga minyak...

      Delete
  23. Ko kata Mahathir munafik
    Anak Tok Guru ko dah petik
    Urusan Allah..ko polis trafik?
    'ostat' ko mewah, siapa yg suntik?

    Carilah lain kalau nak sebut
    Bukan 'ostat' kelamkalibut
    Bapaknya hidup tunduknya sabut
    Kini mewahnya tak usah sebut!

    Ko bulan ataupun dacing?
    Nak bagitahu, dua2 pun hancing
    Agama dimulut rakyat dikencing
    Bakal tenggelam bersama cacing!

    Ko kata Mahathir kotor
    Memang betul.! dia tu doktor
    Kena darah, semua nak atur
    Bapak ko panggil, ko lahir di stor!

    Setakat meraban menuduh berat
    Mintak bukti takde yg kuat
    Kalau Mahathir kotornya sarat
    Kenapa laporan ko tak buat??

    Sikit tak luak apa ko kata
    Mahathir ternama, ko tu siapa
    Sokong penyamun membabi buta
    Jasa Mahathir takkan dah lupa??

    ReplyDelete
  24. Serangan umno backed CG bertaliarus
    Orang Anwar "Shah" apa kurang nya
    KD pertahankan TUN terus menerus
    Rakyat majoriti percaya TUN sahaja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada akhirnya hanya satu pasukan sahaja akan menang mutlak.

      Nak tahu pasukan mana, maka carilah satu pasukan yang tidak pernah tewas.

      CG backup Najib.
      Shahbudin backup Anwar.
      KD backup Tun.

      Najib dan Anwar kedua-dua mereka hanya merasai kemenangan apabila berada di dalam pasukan Tun. Apabila mereka menentang Tun, kedua-duanya tewas.

      Kelak, mereka akan menyangka sekiranya mereka bergabung, maka mereka boleh menang.

      Bahkan, mereka akan bergabung pula dengan Hadi Awang ketua pasukan yang sentiasa tewas.

      Gabungan ini bakal melengkapkan pasukan-pasukan tewas yang bersekutu dan mereka akan tewas mutlak ke atas pasukan Tun yang diketuai oleh seorang ketua pasukan yang tidak pernah tewas.

      Sdr KD sedang membuat pilihan yang betul. Ketua pasukan KD dan barangkali KD juga akan berada di dalam pasukan ini akan muncul sebagai "mereka itulah orang-orang yang berada di atas petunjuk daripada Tuhan mereka, dan mereka itulah golongan yang menang", in shaa Allah.

      Pasukan CG dan Budin bakal tewas. Sebahagian kecil akan ditewaskan secara mutlak dan sebahagian besar lagi bakal diselamatkan daripada kebingungan zaman fitnah.

      Yang bakal tewas mutlak adalah para pendusta dan ahli fitnah yang tahu dan sedar di dalam hati mereka bahawa mereka adalah pendusta, tetapi mereka berterusan berdusta demi berdusta demi berdusta, dan merasa aman dari kemurkaan Allah. Mereka menyangka zaman fitnah tidak akan tamat dan akan berterusan sehingga dunia kiamat.

      Yang akan diselamatkan daripada kebingungan adalah orang-orang yang terpedaya dengan para ahli fitnah ini kerana menyangka para ahli fitnah ini adalah golongan yang benar.

      Dengan izin Allah, hanya satu pasukan bakal menang mutlak di KLIMAKS kelak.

      Teruskan beralasan kerana akan sampai satu ketika di mana para pendusta akan kehabisan alasan untuk terus beralasan.

      Zaman fitnah pasti akan ditinggalkan, dan fitnah itu pasti akan lenyap, dengan izin Allah.


      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. ko sembang mende nye ni John doe marang perapu marang sekeper....

      ROS nak haramkan pkr pulak dah kerana pemilihan parti yang banyak dipertikaikan. Madey bom luar Jemin bom dalam....... Jemin lompat bersatu, India n Cina pkr masuk Dap , Nuor masuk sg buloh. Ini bukan fitnah ye Marang perapu marang sekeper, ini bukan cubaan . Boleh intai tempat lain.

      KLimaks apabendenya, takde klimaks2 dalam hal ni. Politician hanya mempertaruhkan rakyat Malaysia sebagai umpan dan taruhan. Rakyat menjadi mangsa. PH kata BN peronpak padahal PH pun sama merompak. 120j seminggu hasil dari rompakan minyak ron97,95....sama2 perompak.

      Walaupun begitu, Najib walau dipanggil perompak ,dia elok je troll kat fb compare Madey. itu keling Wytha dengar sudah lari dari Malaysia. Betul ke...Apasal Madey tak kejar itu apria.........

      Takde sapa pun nak fitnah kat sini, ko ingat kat sini bangang2 sume ke , main nak percaya sembang gebang ko ni John Doe marang perapu marang sekeper. Bagitau aku, klu betullah ko terer mengalahkan hantu mak limah, APA TANDA-TANDA DILANGIT SEBELUM DATANGNYA ADDUKHON.

      Delete
    3. Tak perlu percaya apa-apa.
      Memadai untuk bersaksi bahawa John Doe telah menyatakannya.

      Delete
  25. 26 SEPTEMBER 2017
    Krisis Kehakiman Dan Krisis Perlembagaan 1988

    ■ Krisis Perlembagaan Malaysia 1988 merupakan satu siri peristiwa yang dicetuskan bermula dari pemilihan Presiden UMNO pada tahun 1987 yang berakhir dengan penggantungan perkhidmatan dan penyingkiran Ketua Hakim Negara Tun Mohamad Salleh Abas dari jawatannya yang dijamin tidak boleh dipecat oleh Perlembagaan Malaysia.

    ■ Pemecatan oleh Tun Dr. Mahathir atas kapasiti Perdana Menteri Malaysia telah dilihat sebagai satu penyekatan terhadap kebebasan kehakiman yang dijamin oleh Perlembagaan Malaysia.

    ■ Pada bulan June 2008, bekas Hakim Mahkamah Agung, Tan Sri Azmi Kamaruddin mendakwa bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad mahu meminda Perkara 121 Perlembagaan Persekutuan kerana mahukan bidang kehakiman diletakkan di bawah kawalannya. "Saya percaya Perdana Menteri pada masa itu mahu menjadi diktator,"

    ■ Perkara 121 di dalam Perlembagaan Persekutuan menyediakan peruntukan pengasingan kuasa. Tun Mahathir sudah pun mengetuai Perundangan dan Eksekutif. Kini beliau telah meletakkan peruntukan kuasa kehakiman di bawah kekuasaan Perdana Menteri pula.

    ■ Dengan kehakiman di bawah kuasa Perdana Menteri, Tun Mahathir boleh meminta hakim melakukan apa yang beliau kehendaki. Perkara 121 Perlembagaan Persekutuan dipinda pada 1988, mengakibatkan bidang kuasa HAKIM NEGARA ditentukan oleh Parlimen.

    ■ Rentetan daripada beberapa keputusan2 mahkamah tinggi yang tidak memihak kepada Tun Mahathir, beliau mula memberi tekanan kepada Hakim2 Negara.

    ■ Tun Salleh Abas yang mewakili hakim2 menulis sepucuk surat sulit kepada YDPA dan raja2 Melayu bagi mengemukakan ketidakpuasan hati mereka.

    ■ Akibat dari tindakan Tun Salleh Abas menulis surat kepada YDPA, pada tahun 1988 beliau telah dihadapkan ke Mahkamah timbang tara yang diadakan oleh Tun Dr. Mahathir yang mengikut Perkara 125(3) Perlembagaan Persekutuan, atas tuduhan salah lakunya. Timbang tara itu dipengerusikan oleh Tun Hamid Omar.

    ■ 5 orang hakim Mahkamah Agung bersidang dan memberikan Tun Salleh Abas perintah interlokutori terhadap timbang tara. Mereka adalah;
    1. TS Azmi Kamaruddin,
    2. TS Eusoffe Abdoolcader,
    3. TS Wan Hamzah Mohamed Salleh,
    4. Wan Suleiman Pawan Teh
    5. Datuk George Seah

    ■ Malangnya kelima2 hakim Mahkamah Agung tersebut digantung jawatan mereka. Sementara itu pada Oktober 1988, Wan Sulaiman Pawan Teh dan Datuk George Seah telah dipecat.

    ■ Pemecatan tersebut menyebabkan Mahkamah Agung Malaysia digantung, tuntutan pengesahan timbang-tara tidak dapat dibicarakan. Ogos 1988, Tun Salleh telah dipecat secara rasmi sebagai Ketua Hakim Negara.

    ■ Di antara peristiwa2 yang menyebabkan Tun Mahathir pada ketika itu Perdana Menteri Malaysia bertindak meminda Perkara 121 Perlembagaan Persekutuan ialah;

    1. Di dalam krisis pemilihan Presiden UMNO antara team Tengku Razaleigh Hamzah dan team Tun Mahathir berlarutan sehingga krisis ini terpaksa diselesaikan di Mahkamah Tinggi.

    ■ Di Mahkamah Tinggi, UMNO 11 mendakwa sekurang2nya terdapat 30 cawangan tak berdaftar yang menghantar wakil2 mereka ke pemilihan UMNO itu harus mencukupi untuk membatalkan keputusan2 pemilihan yang telah dilakukan oleh PAU yang lepas

    ReplyDelete
  26. DENGAN 488 BUAH SYARIKAT MILIK MAHATHIR DAN ANAK-ANAKNYA, TIDAK CUKUP-CUKUP LAGIKAH AYAHANDA NI MELANTAK!!!

    Mahathir dalam ceramah-ceramahnya selepas bergelar Pengerusi Cap Bunga sentiasa cuba menggambarkan kesusahannya. Dia membandingkan dirinya dengan Najib Abdul Razak yang dikatakan mempunyai wang berjumlah RM2.6 bilion di dalam akaun, manakala dia pula tidak ada duit. (RUJUK SINI)

    Malah tukang-tukang propagandanya juga menggambarkan Mahathir sangat jujur, tidak mengambil kesempatan dan langsung tidak menyelewengkan satu sen pun harta negara untuk keluarganya. (RUJUK SINI)

    Pendedahan tentang syarikat-syarikat pemilikan anak-anak dan dia sendiri, telah lama dibuat terutama pada penghujung 1990-an. Beberapa projek mega dan keistimewaan yang diterima oleh anak-anaknya juga telah dipersoalkan.



    Namun pada waktu itu, media sosial seperti Facebook, Blog dan sebagainya tidaklah berkembang maju seperti sekarang. Bahkan peraturan dan undang-undang keras telah digunakan untuk mengekang 'kebocoran' data-data yang melibatkan Mahathir dan keluarganya walaupun pada masa yang sama, Mahathir dan orang-orangnya berjaya mengenakan Zahid Hamidi yang sekarang ini adalah Timbalan Perdana Menteri.

    Dengan 488 buah syarikat - setakat yang diketahui - yang dimiliki oleh Mahathir dan anak-anaknya, membolehkan segala dakwaan tentang kekayaan luar biasa Mahathir sepanjang 22 tahun dia menjadi Perdana Menteri dan Menteri Kewangan ada asas-asas yang kukuh.



    Cerita tentang kekayaan Mahathir dan anak-anaknya, bukan sekadar cerita dalam negeri, bahkan telah pun diperkatakan oleh media-media besar dunia ketika dia masih berkuasa lagi. Dan sekali lagi, kejayaan utama Mahathir adalah mengekang berita-berita seperti itu daripada sampai ke pengetahuan rakyat menerusi penguatkuasaan undang-undang dan peraturan penerbitan.

    Persoalan yang rakyat berhak ketahui ialah dari manakah Mahathir memperolehi kekayaan yang sebegini banyak? Gajinya sebagai Perdana Menteri tidak sampai RM30,000 sebulan. Sekiranya dia tidak membelanjakan sesen dari wang ini dia akan mengumpul RM360,000 setahun. Dalam masa sepuluh tahun ini menjadi RM3.6 juta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak hairan, sebab dalam masa 9 tahun pun oleh menjadi 2.6 bilion. Kata si bibir merah derma. Jadi tak mustahil juga dulu Tun dpt derma. Jd janganlah dipersoalkan.

      Kikikikkikikikikiki

      Delete
    2. Madey dan najib spesis prompak.

      Delete
  27. Dr M: Anwar tak pernah kata mahu jadi PM lebih awal

    2 Jan 2019, 12:52 pm (Dikemaskini 2 Jan 2019, 1:12 pm)

    A A
    Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad mendakwa Presiden PKR Anwar Ibrahim tidak pernah memaklumkan hasrat menjadi perdana menteri lebih awal daripada tempoh dua tahun yang dicadangkan.

    "Dia (Anwar) tak ada kata 'saya mahu jadi perdana menteri lebih awal' atau seumpamanya," kata Mahathir dalam wawancara dengan Sin Chew Daily, Isnin lalu

    Mahathir menegaskan bahawa beliau akan menepati janji untuk menjadi perdana menteri selama dua tahun.

    "Mungkin lebih sedikit, tapi saya sudah janji, saya akan tunaikan janji," katanya.

    Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) itu bagaimanapun enggan memberi pandangan sama ada beliau melihat Anwar sebagai calon terbaik menggantikannya.

    "Bukan saya yang menilai perkara itu. Apa yang saya kata, ketika kita tubuhkan Pakatan Harapan (PH), kita sudah setuju bahawa dia akan menggantikan saya.

    "Saya tidak pernah kata dia calon perdana menteri yang baik atau buruk. Mereka cuma mahu saya berjanji bahawa saya tidak akan jadi perdana menteri dalam tempoh yang lama.

    "Dalam dua tahun lagi saya 95 tahun, itu sudah terlalu tua," katanya

    ReplyDelete

  28. BISNES»Lain-lain (Bisnes)
    Selasa, 4 Disember 2018 | 8:46pm

    SIAN Fenner
    Pertumbuhan ekonomi Malaysia tahun depan dijangka merosot

    KUALA LUMPUR: Pertumbuhan ekonomi Malaysia dijangka merosot kepada 4.5 peratus tahun depan daripada 4.8 peratus tahun ini, dengan permintaan domestik memberikan sedikit kelegaan di tengah-tengah prospek yang lebih mencabar bagi eksport, kata Institut Akauntan Bertauliah England dan Wales (ICAEW).

    Penasihat Ekonomi dan Pakar Ekonomi Asia Untuk Oxford Economics, Sian Fenner, berkata inflasi yang lebih tinggi, pengetatan kadar dasar, pertimbangan kestabilan kewangan yang timbul daripada kadar faedah yang lebih tinggi di Amerika Syarikat (AS) dan pembangunan dalaman juga mungkin menyederhanakan permintaan.

    "Selaras dengan simulasi tarif AS-China, kami menjangka ekonomi dengan hubungan yang paling rapat akan terjejas paling teruk dalam perang perdagangan, sama ada melalui eksport langsung atau tidak langsung," katanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makin kurang sihat ekonomi bawah madey...madey tak boleh buat ape2 lagi..baik lepaskan jawatan lebih awal seblm berambah parah..

      Delete
    2. Ekonomi kau yg tak sihat, kita org okay jer..

      Delete
    3. 11.01

      Dedak fah abis....sebab iti your economy tak sihat...hahahaha

      Delete
    4. Otak bodoh akibat telan kencing pekat mamak madey

      Delete
  29. Rakyat sudah tendang tak mau lagi cara regime sistem kasta brahmin klepet.
    Walau kabilah isle sesat cuba selinap masuk daun beratus kerusi oleh kingmaker upahan, Rakyat wras tetap kasi humban ke lubang najis sejarah.
    Melayu tak sanggup dijajah oleh UmPas.
    Masalahnya skrg, isu manis.
    Kalah yg terlebih manis telah mengakibatkan penyakit royan kronik dikalangan pentaksub berbaki.
    Mereka masih dibayar utk cuba kembalikan Jib. Jib sudah sejarah pahit, tapi blogger upahan sudah ambil deposit. Maka jilatan2 dn domba terakhir masih berbaki.
    Ada pulak baki yg akal disuntik budu basi sehingga agama islam dicemari dgn unsur sesat isle/islang kwarij assobiyah takfiri lahanatun.

    Mana ada Islam sanggup xover line klepet?
    Mana ada Melayu yg kaya budaya budi sanggup dijahiliyahkan dn Taliban totokkan?

    Melayu Islam akan maju dan menjadi contoh kpd Dunia.

    Mcm2 format digunapakai puak mengaku islam konon utk menangkat Islam. Berkurun berzaman berkarat berjuang, berbunuh. Cara pincang diulang pincang. Bukan nk Dakwah, malah Tegah. Siapa yg waras nak ikut puak2 Arab gila bengis tu. Bukan kah itu menghina Islam. DiMalaysia kepincangan ini dinamakan Islang/Isle..jauh dari nya Islam, sehingga Melayu taksub sudah jadi Melajews yg dirasuk Sami Kuno yg petah sembur ayat.....kuat maki pulak tu.
    Alhamdulillah Allah SWT sudah tumpaskan UmPas.
    Grow Up laa, Wake up laa weiii.
    Haah, maki lah...nnt maki tu u turn.

    ReplyDelete
  30. agak agak kluang diamond pon dah makan babi..togak air kencing kuda..hihihihi

    ReplyDelete
  31. tunggu nenda semah botak bonda si boboi bengap GESEK BIOLA atas kubor ton..

    bole lah kutip duit tabung lagi..

    kikikiki

    ReplyDelete
  32. blogger KD, Putra Pondan Merah cacai frontline mahapundek sudah mula attack blogger CG..

    dulu kemain mereka kawan sebantal..comolot lagi sama2 bermazahab ANTI-NAJIBROSMAH..
    skrg ko tgk mereka mula lawan hantok kepala...

    esok lusa silap2 santau menyantau.. puak pencacai tonpundek ni bunuh org pun tak kisah janji mesti taat pada ton


    apa ni melayu bergaduh sama melayu... pundek moorty madet cover macam anak sulung..

    sial laa

    kd esok jgn lupa makan ubat..nanti iseng ko dtg.. pelik2 tajuk entry ko..lepas geram la sgt...

    kikiki...

    and.. jgn lupa GESEK BIOLA dgn nek semah atas kubor ton nanti.. Inshaaa Allah.. ostad PAS kan sesat xbleh panggil baca tahlil

    kikikikikii


    #HancengLencun2019

    ReplyDelete
  33. kikikikiki
    ooi blogger lelucon.. ko bodo ke tk paham..

    rasid babab si tukang kipas tondet mahapundek dah kasi hint.. ketu abahagian mesti disuap rasuah projek.. lesen kelas F kurang2 boleh la sapot gi ostralia..hjg tahun neh..

    jgn lupa daftar jadi ahli bersatooo pondan merah utk dpt kelayakan tender makan suap... komisen

    jgn lupa letak 50-100 parsent margin..up taw...

    cinedap tgh melahap tunggu projek alibaba kutty.. zmn Najib xde projek..

    kikikiki

    ReplyDelete
  34. Harap dapat tuan KD ulas pasal persetujuan Anuar untuk Tun terus menjadi PM lebih lama dalam pertemuan beliau dengan Tun hari ini.Terima kasih.

    ReplyDelete
  35. KD

    1. Tun acapkali declare he will hand over baton to Anwar

    2. Umno backed Celah Gelegar keeps on playing tbe isu of TUN making u-turns

    3. Anwar runner blogger Shah plays on sentiments of Tun should step down for anwar to premier malaysia.

    4. Azmin dan Hisham holidaying in morocco

    5. PKR own Saifuddon says no time frame being agreed on transfer

    6. Amanah's Sallehuddin concurs with PKR's Saifuddin.

    7. But blogger Shah keeps on pushing

    8. Yesterday Anwar met TUN and devlared the latter should be given more space etc etc.....

    KD ... boleh write on this drama.. please?

    Kalau ikut blogger Steadyaku47 he wants NO SODOMITE as PM......period

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pon tak mau mamak putar belit kencing pekat pegang pm lama2... Tambah parah ekonomi mesia...mamak dah tua dan lemah pandai kencing mahacai jee..

      Delete
    2. Hina sultan: 44 NGO gesa polis, SKMM bertindak

      27 Dec 2017, 7:14 pm (Dikemaskini 27 Dec 2017, 7:18 pm)

      A A
      Lebih 40 pertubuhan bukan kerajaan Islam (NGOi) Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) hari ini menggesa Polis Diraja Malaysia dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia bertindak tegas terhadap penulis blog ‘steadyaku47’ yang didakwa mengkritik dan memfitnah Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah.

      Antara 44 NGOi itu adalah Persatuan Wadah Pencerdasan Umat Malaysia (Wadah), Persatuan Ahli Falak Selangor, Momogun Muslim Malaysia, Muslim Care Malaysia Society, Persatuan Jaringan Islam Global Masa Depan, Persatuan Halaqah Al-Quran Selangor, dan Persatuan Belia Masjid Selangor.

      Jurucakap kumpulan NGOi itu, Nik Mohd Yusoff Nik Ismail berkata kritikan penulis blog terbabit menerusi artikel bertajuk ‘WTF does this Idris of Selangor thinks he is doing’ yang disiar pada 13 Dis lepas itu dilakukan dalam bahasa tidak beradab malah disifatkan sebagai budaya dan cara fikir yang terkeluar daripada tatasusila bangsa.

      Menurutnya, walaupun penulis blog berkenaan dipercayai beroperasi di Australia, namun ia tidak memungkinkan polis untuk menyiasat dan bekerjasama dengan Polis Antarabangsa (Interpol) bagi mengesan lelaki berkenaan dan mengambil tindakan sewajarnya.

      Delete
  36. Thursday, January 3, 2019
    #TambahLencun: Dulu tuduh BN jual negara, sekarang...

    Semalam saya tulis mengenai projek Melaka Gateway. Hari ini, Ketua Menteri PH beri komen.

    Jika dulu BN dituduh "jual negara" oleh Madey, hari ini kita dipuji sebagai "berpandangan terbuka " pada masa itu.

    Jika dulu Madey tidak mahu sebarang projek dari negara China, hari ini mereka sedang berusaha menagih lebih banyak pelaburan baharu dari negara China.

    Yang pernah dihasut oleh Madey lalu bersungguh-sungguh membantah projek-projek hingga bertegang leher ini masih belum keluar gua, agaknya.

    #TambahLencun

    Oleh : Najib Razak, Perdana Menteri Malaysia Ke-6 #CelahGelegar


    FITNAH SUDAH MENANG - NAJIB RAZAK

    Antara projek-projek yang PH sering menyerang saya dengan kuat sebelum PRU14 sebagai "bukti" saya "jual negara" ialah Projek Melaka Gateway yang melibatkan pelaburan RM48 bilion dimiliki 60% syarikat tempatan Malaysia dan 40% dari Negara China.

    Madey sering menghasut dan melabel projek ini sebagai bukti saya menjual kedaulatan negara kepada pihak asing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak konar baring...lepas Gateway ECRL pulak nak diteruskan...

      Madey jual negara kpd cina kominis?...

      Madey terpaksa tebalkan muka jual negara kpd cina kominis mcm najib kerana dah tak boleh buat ape2 lagi...

      Delete
  37. KD

    Most of anti TDM yg komen dlama blog ini sama dengan CG dan Shah...semua nak bapa pembontotan jadi PM....

    Moga Allah tunjukkan kepada mereka2 ini kebenaran....inshaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengan izin Allah, kebenaran yang sebenar-benarnya kebenaran dan bukan sekadar kepalsuan yang didakwa sebagai kebenaran, bakal ditunjukkan dan dibongkarkan oleh Allah pada hari berlakunya PERTEMPURAN KLIMAKS.
      Pada hari tersebut, Kaum Melayu Muslimin akan terbahagi kepada 3 kelompok mengikut golongan masing-masing:-

      Golongan pertama ialah golongan orang-orang yang berada di jalan yang lurus. Mereka itu adalah orang-orang yang berada di atas petunjuk daripada Tuhan mereka dan mereka itulah golongan yang menang.

      Golongan yang kedua adalah golongan orang-orang yang dimurkai Allah. Mereka adalah para pendusta dan ahli-ahli fitnah zaman fitnah. Mereka bakal TEWAS MUTLAK.

      Golongan ketiga ialah orang-orang yang tersesat jalan. Mereka adalah para ruwaibidhah iaitu orang-orang yang bingung di dalam menilai kebenaran. Disebabkan kebingungan mereka, mereka telah menyokong golongan kedua. Mereka bakal diselamatkan daripada kebingungan apabila golongan kedua ditewaskan secara mutlak.

      Kesemua para pendusta dan ahli fitnah mengetahui di dalam hati mereka bahawa mereka adalah pendusta. Mereka berterusan berdusta demi berdusta kerana menyangka Allah lalai dan lupa di atas segala yang pendustaan dan fitnah yang mereka kerjakan.

      Pendustaan demi pendustaan mereka akhirnya akan membawa mereka ke satu PERTEMPURAN KLIMAKS di antara mereka dengan pasukan yang benar.

      Pada hari tersebut pendustaan mereka bakal terbongkar melalui perantara 314 anak-anak bangsa Mim yang di tengah-tengahnya adalah si Pembawa Panji Hitam, lelaki yang telah membuat kemunculan pertamanya di tengah-tengah masyarakat pada tahun 1946 ketika zaman fitnah berada di suku yang pertama, dan pada 2019, ketika zaman fitnah berada di penghujungnya, ia telah pun diiktiraf sebagai pemimpin Muslim paling berpengaruh di dunia. Sesuai dengan khabar nubuwwah bahawa Pasukan Panji Hitam itu adalah pasukan yang tidak pernah tewas kepada mana-mana pasukan pun, lelaki ini sebagai ketua pasukan sememangnya tidak pernah tewas kepada mana-mana pasukan lawan pun.

      Pada hari tersebut disebabkan kemenangan yang dianugerahkan adalah kemenangan mutlak, maka tidak ada sesiapa yang bakal menjadi yang terakhir ketawa, mahupun yang terakhir bertepuk tangan.

      Kesemua anak-anak bangsa Mim hanya akan melakukan dua perkara berikut apabila melihat kebenaran yang terbongkar; yang dianugerahkan kemenangan mutlak bakal bertasbih memuji Tuhannya, yang diselamatkan dari kebingungan pula bakal beristighfar kepada Tuhannya. Maka akan berlakulah HARI PEMBUKAAN di mana proses meninggalkan zaman fitnah akan bermula dan umat akan mula melangkah ke zaman terakhir mereka sebelum berlakunya kiamat, iaitulah zaman khilafah manhaj nubuwwah.

      Para pendusta dipersilakan terus berdusta. Kalian bakal tewas mutlak di KLIMAKS, asal kekal jangan cakap John Doe tak payung.

      Tiada desakan untuk sesiapa pun percaya. Memadailah untuk bersaksi bahawa John Doe telah menyatakannya.

      Tunjukkanlah kami jalan yang lurus...
      Iaitu jalan orang-orang yang Kau kurniakan nikmat kepada mereka...
      Bukan jalan mereka yang dimurkai...
      Dan bukan pula jalan mereka yang sesat...

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. Hari2 loyar burok ulamak palsu ni..

      Delete
    3. Mahacai ade yg kuat loyar burok dan dan ade sebar fitnah sejak madey akui tak nak jadi munafiq lagi..

      Ade tempat di akhirat untuk yg kuat sebar fitnah...in syaa Allah..

      Delete
  38. Breaking News ... to be confirmed bt Steadyaku4u blog

    Decision made just now and confirmation tomorrow for Agong either to resign respectfully or be removed by the 9th in either case.

    From a friend, close to Perak Royal Household on our Agong:

    Confirmed semalam Raja2 mesyuarat and decided either he abdicates or be asked to step down by 9th. Letter to him just out today. Perak will be acting Agong. In a few weeks time, rulers will choose next King. Pahang next, if Ayahanda abdicates. If not Johor or then, Perak. Tun M says cannot work with Johor. We’ll see apa berlaku.

    steadyaku47 comment : He was supposed to be on leave and go thru a rehab program. Dia ponteng and got married instead. His addiction is uncontrollable..

    ReplyDelete
  39. Baik sultan johor jadi agong....madey payah sikit nak kencing pekat merata..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan madey boleh belah awal sikit...tak hanceng lagi ...

      Delete

CARA LAYERING

www.quantumnrich.com  Kami  Quantumnrich Resources 👉Klasifikasi Konsultan Emas Quantummetal  👉Mempunyai lebih 1000 rangkaian di seluruh ne...