Tuesday, January 15, 2019

DARI BLOGGER JADI ORANG KANAN...POLITIK BLOGGER

Biar apapun latarbelakang Salleh Keruak, dengan blogging sahaja, jadi orang kanan Najib....itu dah jadi sejarah.

A.Kadir Jassin juga tajam tulisannya berblogging dapat juga jadi orang kanan Mahathir di sisa baki dan hujung kewartawanannya. 

Cuma Allahyarham Zam dijemput oleh Penciptanya..semoga penulisannya membuah kebaikan..

Jadi tak salah lah kiranya aku berangan angan jadi orang kanan Anwar..

kikikikiki...

11 comments:

  1. Salah. Jangan lah. Salah parking tu. Sila reverse dn Park di petak yg betul. Haha

    ReplyDelete
  2. Salah. Jangan lah. Salah parking tu. Sila reverse dn Park di petak yg betul. Haha

    ReplyDelete
  3. tu sebab ada blogger yang sekarang kutuk TUN macam tak cukup tanah...hihihi tak dapat jadi orang kanan agaknya ataupun terlepas jawatan kat glc,nampak sangat perjuangan hanya untuk kedudukan...

    ReplyDelete
  4. KD ni ada kenen sapa-sapa ka. Si Budin tu dah tersedak-sedak dibuatnya....

    ReplyDelete
  5. teringat arwah din turtle ... apa di tulis kalau dia masih hidup

    ReplyDelete
  6. Berangan angan memang bukan satu kesalahan. Jangan jadi Mat Jenin sudah lah. Takut jatuh pokok kelapa.

    ReplyDelete
  7. Suria, beta berkenan.
    Kd kalau xda bahan aku bg bahan.
    Tulis tentang pemimpin sebelom, semasa dan selepas merdeka
    Postmotem

    ReplyDelete

CARA LAYERING

www.quantumnrich.com  Kami  Quantumnrich Resources 👉Klasifikasi Konsultan Emas Quantummetal  👉Mempunyai lebih 1000 rangkaian di seluruh ne...