Saturday, January 19, 2019

FAKTOR NAJIB: UMNO PUN BUNGKUS, BN CAMERON HIGHLAND BAKAL RUNTUH...


Pendekatan Anwar terhadap pemimpin² PKR ..let them shout boleh JUGA digunapakai terhadap pembangkang 

Tidak ada cara untuk mereka menjadi kerajaan sehinggalah PRU15...Dan segala bangkangan itu lebih kepada masih tidak dapat menerima hakikatnya mereka sudah tewas dalam kepercayaan ia mustahil berlaku.

Sebagai kerajaan yang pernah menjadi pembangkang 60 tahun sudah tentu faham dan masak dengan perangai  pembangkang.

Jika orang Melayu, ugama Islam, Raja² Dan SULTAN Melayu lebih terjaga Dan terbela ketika umno jadi pembangkang, Maka eloklah umno jadi pembangkang selamanya...

Sikap Tun yang tenang dan tidak melatah dengan kritikan pembangkang membuktikan tidak ada isu besar yang boleh menggugat kerajaan kecuali yang remeh temeh cuba diangkat menjadi besar.

Hanya Najib yang hyperactive dan overacting.. 
Cuvaan pembelaan dirinya sebagai tidak bersalah di luar mahkamah adalah sia² dan tidak berkesan.
Kecuali jika dia bercakap soal kebajikan rakyat, semua patut sokong.

Selagi Najib dan Zahid masih bergentayangan memakai baju umno, tidak ada faktor yang membolehkan umno dilihat telah insaf, telah berubah.

Masih bergelumang dengan persepsi korup.




5 comments:

  1. Najib dan zahid perlukan umno utk selamatkan dirinya dari perbicaraan.

    Kalau hebat sgt tubuhkan parti baru spt tun m dan muhyidin tubuhkan bersatu.
    Sudah tentu najib dan zahid akan lebih menjadi bahan jenaka dan sedikit pun xmembantu kes mereka.

    Pemimpin haprak ini harus dibuang jauh2 dari umno termasuk ahli persatuan lobak mereka.

    ReplyDelete
  2. Realitinya memang persepsi korap
    Faktanya menipu terlalu kerap
    Kebenaran tak peflu diratap
    Fantasi auta palsu terus dilahao

    ReplyDelete
  3. Prk ch, dap aka ph akan kalah. Terimalah hakikat dap aka ph langsung tak popular di ch.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7.42

      Pru14 bn/umno menang punya
      Harap PH kalah mati tak bernyawa
      Namun Allah yang maha berkuasa
      PH menang bergaya TDM teraju utama

      Ok tak pantun di atas....jgn marah macai2 umno dam pas

      Delete
  4. BN ch hanya boleh runtuh dgn jalan PENIPUAN je. Spr dh tunjuk skil siot dia dgn x ambil tindakan langsung pd teguran, bantahan dan cadangan pihak parti lain yg bertanding. Awal² lg dap aka ph dh rasuah, apa tindakan? Nanti² akan ada peti undi 'backup' yg undinya total utk dap aka ph bagi pdm yg jauh dan di pedalaman. Dah ada maklumat bahawa penipuan undi sedang dirancang. Ic org asal juga sedang atau telah dibeli/sewa agar mereka tidak boleh keluar mengundi...huhuhu. kantoi!!! Alu nk bgtau, aku juga berada di parlimen ni. Sentimen nak mengajar ph sedang bertiup kencang, terutama dpd pengundi melayu dan orang asal/asli. Mungkin yg akan undi dap aka ph adalah cina dan india. Jentera ph dah baca kesan dpd maklumat kempen yg tak menjadi. Itu pasal 'projek' menipu sedang dirancang dgn rancak. So, mana logiknya bn akan runtuh jika kerajaan dan spr telus? Kita saksikan nanti...

    ReplyDelete

CARA LAYERING

www.quantumnrich.com  Kami  Quantumnrich Resources 👉Klasifikasi Konsultan Emas Quantummetal  👉Mempunyai lebih 1000 rangkaian di seluruh ne...