Saturday, January 19, 2019

HARI INI UMNO PECAT NAJIB, ESOK PAGI AKU SOKONG UMNO DAN LAWAN PH HABIS²AN...

Mengkalakata...

18 comments:

  1. Ko tak payah sokong pun xpe.. Ada tak menambah tak de pun tak berkurang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko lagi tak diperlukan, masuk membusukkan nama parti, keluar dialu2kan.

      Delete
  2. Itu azam janji setan. Dendam ko pd Najib lbh dhsyt dr ko len kqfir harbi dapig dan madey. Maknanya ko mmg sisl dan alasan jht ko nk pedajal Najib sbb mesti ada aginda jht ko nk dia dipecat tktentu pasal, semoga ko dan madey laknatullah perosak umno trima blsn Allah segera wahai blogger isim gilebabi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow hujah maki hamun sumpah seranah dari penyokong suci Najib..

      Semua itu menyebabkan aku terpaksa sokong KD, perangai penyokongnya pun macam setan..

      Delete
    2. Kahkahkah berpuluh tabun pakatan kutuk TUN dari dulu tapi tetap steady jadi pm 22 tahun laa ni macai pembangkang baru nak kutuk TUN tapi tetap masih lagi pm...bernanah sungguhnya hati askar dajjal kahkahkah...

      Delete
  3. Replies
    1. Lantak kau la abah. Kau tak sokongpun bukan mengurang. Kalau kau sokongpun tak menambah. Setakat kau dan kd, tak jadi kuman kudispun...

      Delete
  4. bukan dendam kat Najib ... cuma tak sanggup Malaysia Di perintah rosmah lg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo..Mesia dperintah oleh DAPigs tak pe plak kan?

      Delete
  5. nampak macai punya logik... bila nak sokong kata ko tak payah sokong pasai tak ada nilai ko punya sokongan..

    bila tak sokong, ko otomatik melayu pengkhianat sokong dap

    lagi kalah pulak lagi marah dia kenapa ko melayu tak sokong umno..umno ni parti melayu kita kena bersatu habis hilang kuasa melayu pasai ko tak sokong umno... umno keramat tau umno ni yang lawan penjajah

    macai macai. bila teknik propaganda ko nak berubah.. orang dah bosan la.

    ya betul sejarah tu betul... tapi sejarah juga mengatakan bahawa punca umno tewas adalah kerana najib.. ini bukan dendam ini fakta sejarah yang diketahui umum

    udah lah macai macai.. cukuplah bodokan diri sendiri. bila orang nak sokong tu patut terima seadanya la..

    orang mintak najib letak jawatan dah lama.. sebab kebahyakan orang mmg nampak punca kelemahan umno adalah disebabkan lemahnya pendekar kelepet sebagai seorang presiden.

    kerana dialah habis rosak umno.
    yang tak ada nilai itulah najib..

    ReplyDelete
  6. KD..ko x payah nak u turn masuk UMNO..salah UMNO bukan salah Najib sorang....yang salah adalah ahli2 yang bangang yang terus2an menyokong, mengangkat dan menyimpan Najib sbg Presiden walaupun seluruh dunia dah tau dia penyamun. Najib dan Rosmah hanya 2 orang dlm UMNO..ahli UMNO katanya ada 3 juta orang..xkan 3 juta orang ni takut dgn 2 orang melainkan mereka ni semua bangang x reti nak fikir..atau kepala sumbat dengan dedak....so...kalau Najib kotor..mereka yang mengangkat dia tu lebih2 lagi kotor...

    ReplyDelete
  7. Alalalala kd, hari ini umno pecat najib esok kau kau sokong umno lawan ph kaw²...mengkalalalala konon. Wey kd, xde pasal umno nk pecat najib woi. Najib yg bukan pm, bukan siapa² dlm umno selain ahli biasa, kehadiran dia kasi wauuu sama prk c.highlands tau. Apa, kau goyang dgn najib ke woi? 'Sebijik' najib yg bukan siapa² kau dh goyang lutut ketar kot. Kalau xde apa², biar la najib dok dlm umno buat kerja dia. Malu ada najib dalam umno? MALU APA BOSSKU hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebijik najib dh goyang lutut.
      Kah kah kah..

      Sebijik najib, selepas 60 tahun bn masuk longkang.
      Malu apa bossku

      Sebijik najib umno la ni jdk pembangkang.
      Malu apa bossku.

      Jdk pencuri dan kleptokrat pun jgn ada rasa malu. Sbb tok guru najib xpernah rasa malu dan xkan rasa malu.
      Kah kah kah kah kah kah kah..

      Maruah apa bossku

      Delete
    2. bukan malu apa bosku... tapi, tak malu punya bosku.

      dedak mana bosku?

      Delete
    3. Masuk penjara pun apa malu boss ku...muka tampal kulit babi mana tau rasa malu

      Delete
  8. najib perangai macam sial pun macai2 sanjung .. kalau kita sokong UMNO lagi bertambah tak bergunalah melayu .. sokonglah parti melayu yang ada kuasa dan menerintah baru lah melayu kuat . sokong parti UMNO yang karat dan mereput tak ada faedahnya ...

    ReplyDelete

CASH IS KING VS KING COBRA

Smart Politician terpaksalah kita akui walaupun dia juga banyak kelemahan dan kekurangan... Anggap dia siffu dan ayah... Kena dengar nasihat...