Sunday, January 20, 2019

KINI MALAYSIA BOLEH BERDIRI SECARA BERINTEGRITI DALAM SOAL KORUP DI PERINGKAT DUNIA - WE ARE CHAMPION


34 comments:

  1. Bossku yang tak malu tu berani pergi x agaknya???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia sedang cari panji merah jambu utk melawan panji hitam.

      Delete
  2. Inilah realiti fakta dan kebenaran mengenai sapa itu TDM.

    Ya mereka kutuk TDM macam2 dengan gelaran ini itu namun Allah senantiasa melindungi beliau.

    Tidak dinafikan TDM bukan malaikat, imperfect as manusia biasa....tapi secara keseluruhannya beliau banyak berjasa pada orang melayu muslim dan rakyat yang lain beragama lain....

    Mereka yang sumpah seranah TDM.... ingatlah......Allah maha pengasih dan maha penyayang lagi maha mengetahui....wallahuaklam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau kenal sgt tdm, pmikiran bagus, idea yg bagus, luar semua cantik dalam penuh dgn titik hitam

      Delete
  3. Masa di anjurkan kat Malaysia.. PM Najib tika itu lari menyembunyi diri... dijemput berucap ... cabut..

    ReplyDelete
  4. Pembenci-pembenci Tun makin menanah di dalam hati.

    Dari Asia ke Amerika ke Afrika dan ke Eropah dunia memandang Tun sebagai seorang pemimpin yang hebat dan berintegriti, hatta persidangan anti rasuah di bumi Eropah pun Tun dijemput memberikan syarahan.

    Jauh langit dengan bumi dibandingkan pada zaman Jibby di mana pada persidangan anti rasuah yang diadakan di Malaysia, Jibby bukan sahaja tidak dikehendaki memberi ucapan, bahkan ke bash dengan ahli persidangan akibat usaha menutup pengkhianatan dan kleptokrasi di dalam kes 1MDB.

    Para pembenci Tun dipersilakan terus menanah di dalam hati. Tun telah mengorak langkah dan telah pun diiktiraf sebagai pemimpin No. 1 dunia Islam dan kini sedang mengukuhkan kedudukannya sebagai pemimpin No. 1 di dunia Islam dan bukan Islam.

    Hahahaha... Menanahlah hati-hati kalian semua, kalian telah tewas dan akan terus kekal di dalam ketewasan sehinggalah kalian tewas mutlak di tangan Tun dan pasukannya.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  5. Tun Mahathir insan tersohor
    Dalam dunia susah nak jumpa
    Serata dunia ianya masyhur
    Tetapi Melayu mudah lupa!

    Lupa kah tuan siapa dia
    Seluruh hidupnya untuk negara
    Tiada skandal,tidak berpoya
    Demi negara dialah wira!

    Nangislah kelian para pencaci
    Tun tetap di atas persada
    Anda boleh terus membenci
    Karisma Tun anda tiada..!

    Negara2 di seluruh dunia
    Memandang tinggi dan hormati
    Dulu keseorangan Bijan aniaya
    Tukang masak pun suruh berhenti!

    Hanya apabila dah tiada di sisi
    Barulah tahu para pembenci
    Caci, maki penuh beraksi
    Menyesal tak pilih perjuangan suci!

    Semoga Tun diberkati selalu
    Sihat sejahtera demi negara
    Segala cacian biar berlalu
    Tun tetap seorang wira!





    ReplyDelete
  6. Belum lagi ,selagi penyamun, isteri serta geng nya Masih Vegas ,Belum dipenjarakan.

    ReplyDelete
  7. saya masih menunggu bro anwar mengumumkan yg dia bukan 'bisexual'.

    semasa tun d tanya mengenai kes sodomi anwar dlm perjumpaan d Oxford Uni, beliau dgn dgn selamba menjawb bahawa anwar tlh d beri peluang membela diri dlm makhamah selama 9 bulan n akhir nya d dpti bersalah. dgn secara tidak langsung mengekalkan pendirian nya yg 'anwar adal lah pengamal kaum luth'.

    anwar, bila d tanya, masih enggan memberi jawapan atau pun beliau memilih utk mengelak drpd menjwb.

    INI KAH PEMIMPIN YG PENUH CONTROVERSY YG KITA MAHU? MINTA D SIMPANG!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak rahmah boleh terus menunggu. Kita sama-sama tahu Pak Sheikh akan sentiasa konar bila diminta menjawab.

      Delete
    2. Telah dibuktikan dn terang anwar org teraniaya dpt 34k undi..saiful 82 undi tp pemfitnah tegar parti nunga yg hanya dpt 13 kerusi masih tidak dpt pelajaran jika tiada anwar tun sudah dipenjarakan najib

      Delete
  8. Kekuatan & keistimewaan MAHATHIR terletak pada huruf M (mim).
    M - Muslim, Mukmin
    M - Muhammad
    M - Malaysia
    M - Melayu

    Apa ada pada nama MAHATHIR....??
    M Mesra
    A Amanah
    H Harum
    A Anugerah Illahi
    T Tulus
    H Harum
    I Ikhlas
    R Ramah

    ps:
    Nama Mahathir amat sinonim dgn nama negara, Malaysia, bagai terpisah tiada hingga akhir zaman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulraman sudah2 nk mnipu org ramai, cukup skdr mnipu diri sendiri, masih lg hidup dlm dunia kayalan, tm jelas perosak politik negara

      Delete
    2. adoi... aku mmg tak berapa suka komen begini. meloyakan..

      walaupun aku respek tun.. tapi komen gini buat orang menyampah. tolong kurangkan komen begini boleh..

      kalau nak puji pujinlah pasal apa dia buat bukan pasal nama .. pasal bani.. bukan teori itu teori ini..

      Delete
    3. Dan jangan lupa, bukan saja pada huruf mim tetapi juga pada kalimah Maha.

      Disebabkan namanya 'Mahathir', maka dia menjadi orang yang menerima cacian dan cercaan paling dahsyat di zaman fitnah ini. Contohnya 'mahafiraun, mahababi, mahapundek' dan penyokong-penyokongnya pula digelar mahacai, di dalam keadaan ia dan pendokong-pendokongnya sedikitpun tidak tergugat.

      Ini menjadikan dirinya dan pendokong-pendokongnya sebagai mereka yang memiliki ciri kedua kaum yang didatangkan iaitu 'mereka berjuang pada jalan Allah dan tidak takutkan cercaan orang-orang yang mencerca'. In shaa Allah kaum inilah yang bakal muncul sebagai 'mereka itulah orang-orang yang berada di atas petunjuk daripada Tuhan mereka dan mereka itulah golongan yang menang."

      Dan jangan lupa juga Mahathir Bin Mohamad adalah nama kembar anak beranak huruf M, sama dengan nama kod Shuaib Bin Soleh iaitu nama kembar anak beranak huruf S yang bermaksud 'bangsa kecil anak seorang yang baik'.

      Apabila singkatan namanya berserta gelaran ditulis di dalam huruf Arab atau huruf Jawi, maka ia akan berbunyi Ta-Mim, Ta untuk Tun dan Mim untuk Mahathir, sama dengan singkatan nama negeri kelahirannya iaitu Tanah Melayu, Ta untuk Tanah dan Mim untuk Melayu.

      Dan ia sudah tentu bukan satu kebetulan apabila nama 'Maha-thir' ini wujud di sebuah negeri Melayu di mana raja-rajanya memakai gelaran yang juga menggunakan kalimah 'Maha' ini iaitu Duli Yang Maha Mulia.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    4. kekuatan mahathir tentu saja pada huruf m, mokzani,mirzan dan mukhriz

      Delete
  9. Sdra John Doe

    How do we start the ball rolling to ensure 8th PM is not a pardoned sodomite? Tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear bro PR2,

      If Allah wills it to happen, there is nothing the whole universe can do to stop it from happening.

      If Allah wills it not to happen, then the whole universe may propose and plan for it to happen, it will never happen.

      So, my advise would be, que sera sera. You just have to have the faith and a firm belief that Malaysia is indeed a blessed nation and therefore she will never shed her tears of sorrow to see a convicted sodomite albeit pardoned taking oath as the Premier of her blessed soil.

      Sincerely, I do not have an iota of doubt that a convicted sodomite albeit pardoned will never be the Premier of this blessed nation.

      Que sera sera.

      Aisyalam Malaysia.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  10. Tun akan terus dipanggil dipebtas dunia untuk berucap ..begitu tinggi penghormatan di bagi pada Tun .. tapi di negara sendiri para macai yang bengong terys terusan menghina Tun.. ,malang bagi orang melayu yang masih menyanjung kleptokrat sebagai pemimpin ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai boleh terus menghina. Tun sedikitpun tidak tergugat, sedang macai-macai ini semakin hari semakin menanah hati mereka melihat Tun semakin mendapat pengiktirafan dan penghormatan oleh seluruh dunia.

      Delete
  11. Ramalan joh doe bakal makan diri...saksikan bila anwar yg dikatakan bisexual dan hanya bakal pm menjadi PM...bila tk faham kata2 code dan tjn dan anwar maka termasuklah kamu dlm regim pemfitnah...kaki fitnah tidak akan dpt cahaya Allah..maka telahan kamu akan tersasar...masing2 tunggu...jika kamu menyatakan tun adalah pemuda bani tammim pepegang panji hitam makna nya yg menggantikannya adalah imam mahdi...umum tau 8 kali diulang anwar adalah org yg akanmenggantikannya....Allah bg akal yf waras adakah senang tun yg hanya pjnya 13 kerusi nk tipu Anwar sekali lagi yg berupa calon pm dipersetujui 3 parti PH asal pkr dap amanah yg mana 3 parti kni punyai 110 kerusi?apa jd pd nasib tun jika bermain wayang lagi dgn pkr dap amanah..dahla umno dan pas mmg berdendam dgnnya....saksikan semua ya john doe bakal malu dgn kenyataannya khayalannya itu..

    ReplyDelete
  12. Tunggu ya john doe..kamu tidak kenal siapa sebenar tun siapa anwar..

    ReplyDelete
  13. Kahayalan akal yg dibawa oleh jin ibliasyg duduk belakang john doe..saya adalah penyokong PH..ramalannya feb 2019 semakin meleset...doa kata yakin sangat anwar tidak menjadi pm ke 8
    ..kita tunggu...anwarla orgnya yg betul2 berperang..duduk dlm penjara...

    ReplyDelete
  14. Admin kalau ada berani kasi approve...john doe selepas ni pasti tidak akan berani menulis apa2 lg...sebab jangkaannya meleset

    ReplyDelete
  15. Hanya org kasyaf shj cakapnya benar sbb dia melihat dgn cahaya Allah tp mereka tidak akan memberitahu secara real mcm john doe..mereka berlalia dan kias juga memakai bahasa code spt hadis..mana feb 2019 jon doe?

    ReplyDelete
  16. Gua penyokong ph menjangkakan ekonomi msia bakal lg drop...dan setelah itu anwar muncul...negara kembali hebat..usd 1 rm 1 ni code nya..bahasa2 john doe bahasa org khayal dgn ubat..

    ReplyDelete
  17. Tun hebat tp jika tiada team anwar pkr dap amanah(3 parti ph asal)..ppbm solo lwn bn kena pukulan tko la ini hang tknak cerita?

    ReplyDelete
  18. Si penipu dan pemfitnah liwat john doe tkde malukah memakai ayat anwar que sera sera?

    ReplyDelete
  19. Si penipu kata pertemluran akhir plg.klimaks adalah negara darurat...gua pun ph gua lg.kenal siapa tun dan anwar dan kisah liwat...tp tkde plak gua akan kata negara akan darurat...inilah ciri2 bukan org kasyaf..

    ReplyDelete
  20. Ketua ulama sedunia yg kasyaf yusof qardawi menyatakan dgn terang dunia menunggu anwar..timur dan barat menunggu anwar dikala umat islam yg berada didlm konflik..kita akan saksikan john doe akan terdiam seribu bahasa..

    ReplyDelete
  21. Semasa anwar dipenjara indek bskl jatuh plg teruk dlm sejarah dan bnyk investor memboikot malysia..ringgit jatuh ke 6.80....semasa beliau bebas mata indeks bskl naik tertgi dlm sejarah...ini tidak diceritakan oleh jhn doe pendusta terhebat

    ReplyDelete
  22. Blogger2 ppbm tkkan brani approve komen komen gua ni...sbb mereka hidup dlm fitnah dan kepalsuan dimana skuad pemfitnah umno telah berpecah dua..1 team umno najib pecahan yg besar satu lg ppbm pecahan yg kecil..terpaksa meminta tlg org yg difitnahnya 20 thn...org yg plg bnyk difitnah dinegara ini ialah anwar...tp john doe menyatakan tun m...

    ReplyDelete
  23. Tq admin anda terbaik...gua nk rentap dgn john doe shj...pada thn 2011 2012 gua org pertama dlm fb yg menyatakan gandingan mahathir anwar akan kembali..tun m masih dlm umno masih belum lwn najib..gua digelakkkan kata bawa cerita kartun...gua kata tun akan berganding dgn anwar dan angkat anwar mnjd pm....gua ble screenshot status gua..ni gua kata lagi anwar adalah pm ke 8..plg cepat thn ni plg lambat 2020 sbb itula misi tun sejak dlu..knapa wawasan 2020 dicipta?knapa anwar perlu disorok?knapa soros serang?john doe hanya berkhayal....kejatuhan umno sudah dijangka ianya projek puluh thn utk menghakis sikit demi sikit sokongan rakyat....tercipta lah liwat..liwatla punca umno hilang sokongan sikit demi sikit...pru13 anwar mendapat 53% sokongan....muhyidin kata lg 2% umno hilang sokongan pru14 umno kalah maka ppbm pun terbentuk..john doe berhentila dr lamunan khayalan lu...apa cerita feb 2019 kata darurat???????

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SIAPA YANG PALING BERKUASA POLITIK DI MALAYSIA

Dari segi politik tentulah Zahid hamidi yang PALING BERKUASA, tetapi kekuatannya mastermind  bersandar kepada Najib. Ismail hanya berkuasa d...