Wednesday, January 16, 2019

Nota: DULU DIKATA BANGANG, SEKARANG HABIS BOREHHHH...

Ungkapan Najib tepat...
Bagi najib, HABIS madu sepah diremeh, dipecat.. 

Najib terlupa, kuah tumpah KE lantai, bapa borek anak rintik.. yang melantik Dan yang DILANTIK sama bangang Dan menghabis BOREHHHH...

Bagaimana pula dengan pecacai yang BERKELIARAN, double bangang??

Maaflah KALAU Ada pecacai disini..

8 comments:

  1. buat apa nak mintak maaf kd .. najib sebut takde sapa pun suruh tarik balik ke mintak maaf ke.. dia orang lagi suka ada la pasal macai asal ada dedak panggil la apa pun tak ada masalah.. malu apa bosskurr kurr kurr..

    ReplyDelete
  2. Untuk macai-macai Najib yang tak tau, maih sini kami nak habaq kat hangpa, dituduh hanya menghabihkan beraih adalah jauh lebih hina daripada habis madu sepah dibuang.

    Sekurang-kurangnya yang kedua tu, diiktiraflah jugak yang hangpa semua ni pernah juga bagi madu. Ni teghuih dia kata hangpa semua hanya peghabih beghaih dia saja, bermakna hangpa semua langsung takdak guna bagi dia sejak dari awai tau tak.

    Lebih baik dia spend semua duit tu beli lebih banyak Bijan dan Birkin daripada bagi kat orang-orang yang dia sendiri kata bangang pastu dia kata plak hanya peghabih beghaih saja.

    Kah kah kah..

    Jangan malu wahai para macai Najib, sekurang-kurangnya hangpa kena ingatlah juga boss hangpa hang pernah bagi dedak beghaih kat hangpa. Kalau tidak entahlah...

    Jangan marah John Doe.. Ni semua Najib yang kata ok...

    Kah kah kah...

    ReplyDelete
  3. Saya masuk semua blog - pro and anti Kerajaan PH. Semua mendesak supaya dibuat perubahan cepat dan kehidupan kembali selesa sprti sblom 2009. Saya ingat dulu, semasa pertukaran kerajaan di Indonesia, Mesir, Viatnam, pilipina....rakyatnya menuntut perubahan radikal. Lalu bertukarlah pemimpin demi pemimpin utuk memenuhi tuntutan rakyat ini. Di Indonesia, lepas Suharto diturunkan, berapa ramai Presiden baru Indonesia membangun sprti skrg.....? Begitu juga di Mesir, Iraq, Iran dll. Ada yg berjaya mdpt pemimpin yg betul amanah, tabiq dan fitanah. Ada negara yg terus bergelora tak capai apa apa kedamain sampai skrg. Di Malaysia baru 8 bulan tukar kerajaan, bising tuntut itu ini seberapa cepat yg boleh, seolah-olah sudah 60 tahun kerajaan PH berkuasa. Lu fikirlh sendiri. It took a night to burn Rome but it took decades to built it.

    ReplyDelete
  4. dulu bulan bintang boleh kasi, sekarang lu punya nasib lu makan. triple bangang beb...

    ReplyDelete
  5. saya percaya najib masih mempunyai dana yg lebih drpd mencukupi utk 'make a come', kerana sudah menjadi budaya melayu "ada duit abang sayang. tiada duit abang melayang".

    cemuhan dia akan d lupai n d maafkan olih sebahagian besar melayu dgn sedikit pemberian 'ufti'.

    'cash is certainly king'.

    ReplyDelete
  6. Adakah Guan Eng tidak faham perbezaan antara kolej swasta dengan universiti awam milik kerajaan?

    Saya setuju dengan Lim Guan Eng bahawa isu peruntukan RM6 juta kepada Kolej Universiti New Era di Selangor, Kolej Universiti Selatan di Johor dan Kolej Universiti Han Chiang di Pulau Pinang tidak patut di jadikan isu perkauman.

    Tetapi alasan yang diberi oleh Guan Eng dengan membandingkan peruntukan untuk tiga kolej universiti swasta tersebut dengan peruntukan RM15 juta kepada UIAM adalah tidak masuk akal dan agak memperlekehkan rakyat.

    Adakah Guan Eng tidak faham perbezaan antara kolej swasta dengan universiti awam milik kerajaan?

    Isu utama sebenarnya ialah peruntukan untuk tiga kolej universiti ini tidak ada di dalam bajet 2019 untuk kementerian pendidikan dan tidak pernah dibentangkan dan diluluskan di parlimen.

    Seperti diberitahu oleh Kementerian Pendidikan minggu lepas, peruntukan untuk tiga kolej universiti bukan dari bajet mereka tetapi telah diberi terus oleh Kementerian Kewangan di bawah Guan Eng.

    Madey....oh...madey

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib lebih baik duk diam2,umno tdk mngkin boleh bangkit selagi najib masih bersuara, kepercayaan org ramai pd bn tdk akan dpt dikembalikan selagi najib bersuara

      Delete
  7. Masih terlalu awal Mahacai utk terus menjatuhkan hukuman. Ramai Mahacai akan menjadi Macai balik dalam masa yg boleh dikatakan hampir tiba. Sistem Politik mungkin berbeza tetapi rentak dan alunan nya adalah sama diseluruh dunia. Baik Monarki ataupun Anarki. Monarki boleh menjadi hebat dan merudum begitu juga Anarki.

    Ikon spt Saddam Husin, Muamar Gadafi, Hosni Mubarak adalah satu ikon yg berjaya diubah oleh Barat dari demokratik kpd Koruptor. Kesempatan ini diambil oleh Barat utk meracun fikiran rakyat negara tersebut. Akhirnya kesemua rakyat negara itu hampa dan sia sia. Demokrasi menipu dan terus menipu.

    Najib juga mengalami nasib yg sama. Faktor Najib Kleptokrasi dan Mader sebagai ikon penyelamat. 2 watak dalam satu cerita. Seorang Penjahat dan seorang dianggap Hero. Maka BN berjaya ditumbangkan. Mader de facto memang menjadi bualan semua politic observer. Pru12 dan 13, Pakatan Rakyat tidak dapat menumbangkan BN walaupun 98% Cina dan India swing kpd P.Rakyat. PRU14 apabila Melayu melihat Mader mengetuai PH disertakan dgn Manifesto Babi Terbang, maka Melayu mengubah undi kpd Mader, bukan kpd P.Harapan.

    Mahacai terlupa bahawa PRU14 adalah swing Macai UMNO kpd Mader. Nak harap Mahacai saja memang kerajaan tidak berubah tangan. Najib sendiri pun menyedari lumpur yg terpalit dimukanya. Kebelakangan ini dapat dilihat Najib solo tanpa Rosmah. Rosmah bagi rakyaat Malaysia bagaikan ahli sihir yg turun kedunia. Isham Rais, komunis tua itu sendiri didalam blognya menjadikan nama Rosmah sebagi zikir hariannya.

    Politik bukan berkisar dari satu piliharaya kpd satu pilihanraya. Bila Mader beundur kelak, PH tak lebih dari Pakatan Rakyat sebelumnya. Cukup 21Felda swing undi balik kpd BN. PH akan tersungkur. Ketika itu Mahacai akan menjadi taik ayam yg berwarna hitam dan bukannya membawa Panji Hitam seperti imiginasi seorang kaki porno dengan bantalnya.

    Najib, Hisam ON, Wak komedi adalah watak2 yg akan dimatikan dlm BN. Pemimpin dari NGO spt NGO Persatuan Profesional Melayu Mlaysia adalah mereka yg berketerampilan dan berwibawa dibandingkan dgn Menteri hampas PH sekarang. Ramai lagi Melayu yg berwibawa dari mereka yg berada didalam UMNO dan Bersatu sekarang.

    Secara jujurnya. PH dan Mahacai tidak akan kemana setelah tiadanya Mader, dan seandainya Mader ada sekalipun, Melayu yg bersih rasuah, Melayu yg bermaruah , Melayu yg sayangkan agamanya tidak memberikan undinya kpd Mader.

    Jangan lupa, jika Umno tiada PAS adalah galang gantinya.

    ReplyDelete

CARA LAYERING

www.quantumnrich.com  Kami  Quantumnrich Resources 👉Klasifikasi Konsultan Emas Quantummetal  👉Mempunyai lebih 1000 rangkaian di seluruh ne...