Tuesday, January 22, 2019

ORANG MELAYU ORANG ASLI MUDAH SOKONG CALON BN JIKA KELIBAT NAJIB TIDAK KELIHATAN DI CH ..


Ucapan annuar Musa boleh makan diri jika Tun nafikan atau muncul berkempen di CH!!

9 comments:

  1. Penjara rasuah pulak boleh dinamakan dgn nama Najib.

    ReplyDelete
  2. Yang pasitnya ialah Tun sendiri adalah fenomena.

    Rafizi mahu berkempen untuk Timbalan Presiden PKR pun Tun dijadikan bahan.

    Kini Annuar Musa mahu berkempen untuk BN di PRK CH pun Tun dijadikan bahan.

    Dan yang pastinya juga ialah hati para pembenci Tun semakin menanah. Tun semakin diiktiraf di serata dunia sehinggakan namanya dipilih bersempena tabung anti rasuah.

    Tun benar-benar sedang di dalam proses membina mercutanda bangsanya yang berjaya.

    Dengan izin Allah, Tun akan benar-benar berjaya mendirikan mercutanda itu sebelum ia benar-benar pergi meninggalkan kita.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  3. What? Org CH akan undi bn hanya bila najib tidak muncul di CH? Memang la kalau org luar yg hanya menulis berdasarkan sentimen membenci semata-mata tanpa mahu melihat situasi sebenar. Ni aku nk khabarkan pd kau wahai kd. Aku org sini dan memerhati apa shj yg berlaku. Org sini tiada sentimen sengal tak tentu hala hala spt kau yg asyik membenci batang tubuh bernama najib razak. Org² sini kebanyakannya rindu dan sayang kpd najib. Org² asal, melayu dan sebahagian cina india menyambut kehadiran najib dgn wajah ceria, malah ada yg memeluk najib razak. Bukan spt pihak satu lg, kehadiran kempen disambut dgn troll...hehehe. Mungkin belajar buat troll dpd najib razak barangkali... Ada satu makhluk asal parlimen CH yg beria-ia nk tampar muka najib razak, tiba² mintak maaf katanya dirasuk syaitan. Sebab apa? Sebab tiada yg sokong kerja bangang dia dan mungkin menyempitkan lubang rezeki dia. Yg bangang, yg ganas dan yg tak ikut peraturan pilihanraya biasanya didominasi oleh org ph. Guna 4x4 agensi kerajaan utk kempen adalah org ph aka dap. Malah mp raub tu juga adalah timbalan menteri. Hodoh sungguh perangai. Siap maki hamun lg team bn yg kantoikan dia. Umpan duit minyak, ugut pengundi dan usaha bawa lari pengundi dari pdm pedalaman juga dikhabarkan telah dilakukan. Org CH tak pilih perangai huduh tau kd. Org sini suka org yg berlemah lembut dan berhemah bila berkempen. Yg ugut, yg maki hamun dan yg langgar peraturan pilihanraya dah dipilih utk kalah. Cuma jika ph menang, tiada cara lain melainkan dgn jalan tipu dan khianat shj.

    ReplyDelete
  4. Tabung DR M .... wow, apa lagi nak dikata ? sapa rakyat malaysia yang tak bangga mmg gila betul la.. sanggup angkat nama najib pendekar klepet perjuang rakyat lagi, kalau ada mmg bangang la.. kot ya pun nak angkat balik najib bior la dia habis bicara dulu..

    ReplyDelete
  5. Ye lah ye lah Jib yg akan menang,
    Terus boleh ganti mamat Soltan Doonia yg PDRM remand tu.
    Tak perlu tuntut Malaya shj, terus naik takhta Dunia dgn harta USD743 Teriliung.
    Semua penduduk dunia akan aman sejahtera dibawah naungan Raja berDNA Melayu Bugis Nusantara baru.
    Semua akan menganut agama Isley, bngsa klis dosa pilihan tuhan.
    Siapa bantah akan diberi 2 pilihan Disumpah nuntah darah
    atau
    Disupoh jadi abu.
    Selepas Cameron dunia akan manis.
    Itu belum lagi Semenyih.
    Heil Jibbo !!
    Melazio Bangsa tentu Nirwana,berbekal stok Bidadari ketat bawah umur,dgn sungai mengalir Barbican..
    Bngsa Pilihan Tuhan Halaluyeah!!
    Pasti puas.

    ReplyDelete
  6. Najib gi merata2 kempen bukan org percaya pun. Kes altantuya pun dah bicara balik. Sepupu altantuya pun ada tengok gambar tuya dgn najib dan razak baginda di paris. Seperti biasa najib menafikan mcm mana dia menafikan duit 1mdb masuk account dia dulu.

    Yg kelakornya najib dah bersumpah dlm masjid Tak kenal tuya hehe. Gambo tu court belum release lg. Sama2 Kita tengok nanti.

    ReplyDelete
  7. Saper lah yg cadangkan nama tun untuk tabong perang rasuah antarabangsa...hihihi...mcm nak kenakan batang hidong tun....nak dengar jugak ulasan ananda dan vincent tan atau tim phek khing...

    ReplyDelete
  8. Perkasa pula gesa BUBARKAN parlimen

    Desakan supaya kerajaan membubarkan parlimen bagi membolehkan pilihan raya umum baru diadakan terus dilaungkan, kali ini oleh Perkasa.
    Ketua penerangannya Nasrul Ali Hasan Abdul Latif berkata langkah itu harus diambil susulan kedudukan kerajaan yang menurutnya tidak stabil dan bercelaru.
    "(Ini) mengambil kira suasana pada masa ini yang amat bercelaru di mana kerajaan pun tidak kuat walaupun mendapat lebih 50 peratus kerusi di dalam parlimen tetapi dipimpin oleh parti yang mempunyai sekadar 13 kerusi (Bersatu),” katanya.

    ReplyDelete
  9. Sudah masuk 9 bulan...tak ada apah kemajuan yg dibuat oleh tun madey...DAP berani sedekahkan jota2 wang kerajaan kpd kolej2 swasta milik cina...

    Anak melayu bergaji kecik dipaksa oleh madey bayar ptptn.

    Ade benarnye kata2 anuar muso..

    ReplyDelete

CASH IS KING VS KING COBRA

Smart Politician terpaksalah kita akui walaupun dia juga banyak kelemahan dan kekurangan... Anggap dia siffu dan ayah... Kena dengar nasihat...