Friday, January 18, 2019

PAKAT² LAH LANTIK SEMULA NAJIB JADI PM



TERIMA KASIH kepada PH kerana tidak mengharamkan sesiapa SaHAja untuk BERCAKAP soal skandal terburuk dunia 1malaysiadibodohkan samada di dalam atau diluar parlimen.

Kini kEPETAHAN  dan kesediaan najib berintraksi dua hala dengan wartawan serta ramah mesra sangat luar biasa, jarang berlaku semasa dia berkuasa.

Tidak pasti jika di adakan sekali lagi majlis n2h Najib akan hadir sebagai tetamu utama? Apakah polis zaman PH akan beri alasan yang sama, isu keselamatan?

Jawapan terbaik tentang 1mdb dan yang berkaitan sangat sesuai untuk Najib BERCAKAP di mahkamah, jangan berlengah lagi.
Membela diri diluar tidak dapat menggugurkan puluhan tuduhan ke atasnya.

Hari ini kalau petrol tidak turun 1 sen, yang salah adalah PM...sebelum era PH kalau HILANG billion, salahnya orang lain... Bukan PM...



Jawablah soalan cina kapir InI (klik)

Semasa Najib berkuasa, bukankah rakyat sudah memberi peringatan demi peringatan kepadanya, apakah dia semak, siasat dan ambil tindakan seperti kerajaan sekarang lakukan KALAU dia sendiri tiada kepentingan dan terlibat????

pakat²lah lantik semula najib sebagai pm, tetiba rindu pula aku pada gst.. yg sepatutnya 12% tahun ini, termurah berbanding singapore.










6 comments:

  1. nk berhujah berpanton kena delete pananzz montot KD... apa kita berhujah berpantonnn di CG cts dll...
    kikikiki.. panazzzz bontot delete larr... bodin barua PH tukar tiub batua PH pun dah u turn... kikiki..



    hahhhhhhaaahh delete...!!

    ReplyDelete
  2. Salah mahathir,
    Salah fitnah,
    Salah goldman sach,
    Sekarang salah systemic pulak.
    Kah kah kah kah kah kah..

    Baik dia xkata salah portugis dulu jajah melaka.
    Kah kah kah kah kah..

    Selagi xbodohkan melayu kepintaran najib tidak akan terserlah.
    Kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Mmg systemic liar mamat ni... Pas tu tuduh org lain yg kencing.

    ReplyDelete
  4. Bodoh 7 keturanan la gamaknya sape yang sokong sibijan ni.

    ReplyDelete
  5. Jika diberi ruang lagi
    Bodohnya AmeNo tidak terperi
    Rakyat tinggal lidah dan gigi
    Berjuta ringgit bini diberi!

    Dialah punca Melayu berbalah
    Bangsa lain dah macam duri
    Konon bijak..tak habis sekolah
    Songlap penuh kantung sendiri!

    Berpuluh tuduhan sedang menanti
    Kononnya fitnah dari Mahathir
    Tadbir negara dia tak reti
    Suka beronggeng berwatak pandir!

    Cakap bohong sentiasa temberang
    Tidak mengaku pasal emdibi
    Sedap dijilat pencacai memerang
    songlap terus dah jadi hobby..

    Orang sibuk dia pun sibuk
    Dalam FB nak tunjuk kuat
    Macam kuasa dia dah mabuk
    Tak sedar diri apa dah buat!

    Semua tuduhan adanya bukti
    Entah berapa sudah dikaut
    Dalam rumah jumpa berpeti
    Elok rasanya terjun ke laut!


    ReplyDelete

CASH IS KING VS KING COBRA

Smart Politician terpaksalah kita akui walaupun dia juga banyak kelemahan dan kekurangan... Anggap dia siffu dan ayah... Kena dengar nasihat...