Friday, January 25, 2019

SATU DUNIA NAK TAHU SIAPA YANG ARAHKAN SIAPA DAN SIAPA PULA YANG ARAHKAN SI ANU...


25 comments:

  1. Pendustaan tidak akan dapat ditutup selama-lamanya. Ia pasti akan terbongkar juga. Hanya masa yang memisahkan.

    Bersukarialah kamu Jibby dengan segala troll-trollmu yang langsung tidak menggugat itu sementara masih ada tempoh, kerana tempoh bersukaria itu pasti akan tamat.

    Segala rahsia akan terbongkar...
    Takkan dapat lagi berpura-pura...
    Kerana ia akan terjadi...
    Ia akan pasti tiba...

    Que sera sera.


    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa pendusta tak perlu tunggu lama jika keadilan yg didambakan. Siapa sirul dan adakah kerajaan yg ada ni terlalu bongok utk mohon ekstradisi membawa sirul balik? Kau ni jondo, bercakap seolah muslim sejati tapi penuh hipokrasi dan kepalsuan. Pahitpun jika utk kebenaran tetap wajib ditelan. Kau ni pejuang kepalsuan la jondo, akibat ketaksuban melampau kpd penindas pas selama 22 tahun. Siapa penindas tersebut? Kalau tak tahu tentunya tak lebih tak kurang setaraf mangkuk.

      Delete
    2. Hehehe...

      Kasihan macai-macai pasukan-pasukan bathil yang tidak dapat menerima hakikat mereka telah tewas.

      Teruskan berdusta selagi masih ada tempoh kerana tempoh itu pasti akan tamat.

      Kalian telah tewas dan akan kekal di dalam ketewasan sehinggalah kalian tewas mutlak di KLIMAKS kelak.

      Asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    3. Satu dunia tahu jondo adalah kapla taik pendusta.

      Delete
    4. Mohon ekstradisi?
      Wow pencacai najis cakap pasal muslim sejati, hipokrasi dan opressi.

      Bertabahlah cai..
      Sirul duk aman di sydney sebaliklah azilah yg bakal berhadapan hukuman gantung.

      Harap2 azilah buka mulut siapalah bg duit tunai puluh2 ribu utk bunuh altantuya

      Delete
    5. Korang ni bodoh ke apa...........????
      Korang tahu tak, Australia beri perlindungan kepada Sirul kerana hendak melindungi dia daripada hukuman MATI. Sebab tu, Kerajaan kita nak hapuskan hukuman mati, tapi korang mengamuk.Kerajaan terpaksa batalkan dan hukuman mati diteruskan. Jadi, toksalah korang berharap si Sirul akan dibenarkan balik ke Malaysia oleh kerajaan Australia selagi hukuman mati masih dipakai di Malaysia.

      Delete
    6. Kau dh tahu keputusan prk cameron highlands jondo? Aku harap kau mampu telan kahak kau sendiri, tak sampai hati nak suruh kau telan kahak dan ludah najib. Semalam (jumaat) pm pujaan kau dtg kempen sambil solat jumaat. (Masuk waktu jam 1 lebih, ajak ke masjid koyan 1 jam 11. Nk kempen dlm rumah Allah ke?). Namun kehadiran pm tak memberi impak apa² kpd kemenangan ph, malah kalah lagi teruk. Majoriti bn 10 x ganda dpd pru14 yg lepas beb! Siapa kata tun madey tak pernah kalah? Telan kahak kau sendiri sekali lg jondo. Agaknya kerana kehadiran pm ke parlimen c.highlandslah yg menyebabkan ph kalah lg teruk...huhuhu. ke sebab najib turun kempen...hahaha

      Delete
  2. susah sangat ke nak bawa balik si sirul tu. bukan ke si sirul tu bekas bodygad mahadir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pegi ckp dgn kerajaan ostolia. Kau kan sembang lebat mcm bossku?

      Delete
    2. Mahkamah msia wajib menggantikan hukuman gantung kpd hukuman penjara baru Aussie akam bemarkan sirul dibawa balik.

      Sirul bukan bodyguard mahathir tapi anggota PDRM yg bertugas di Unit Tindakan Khas.

      Delete
    3. Entah la tuan. Siapa yg beria bercakap pasal sirul tp sampai terlupa siapakah yg jadi kerajaan ketika ini, boleh dianggap setakat cerdik burung kakak tua shj. Pandai bercakap tp tak pakai otak.

      Delete
    4. penyokong umno bukan cerdik..kerajaan australia tak akan benarkan sesiapa yang dah dijatuhi hukuman bunuh kembali ke negara asal....benar seperti anon 4.59

      Delete
    5. Sawit,
      Ecrl,
      Yahudi,
      Sempadan dgn spore.

      Smpkan sirul pun cacai najis nk mrengek mntk org tua selesaikan.

      Keh keh keh keh..
      Najis kata cytrop dia dh lari. Mungkin ni cytrop umno saja bakar line

      Delete
  3. fakta:

    ostolia tidak akan hantar sirul pulang kerana dia dijatuhkan hukuman mati oleh mahkamah mesia,
    ostelia menentang undang² hukuman mati.
    itu fakta.

    yg komen tanpa fakta adalah bengong.

    ReplyDelete
  4. ANON 5:10pm

    You bloody idiot PAS moron, why do have to be so emotional. Kerajaan sekarang tidak BONGOK. Yang bongok bangang adalah engkau kerana tidak memahami undang-undang kerajaan Australia berhubung soal ektradisi ini. Kerajaan australia tidak akan hantar balik mana-mana warga asing yang pasti dikenakan hukuman mati di negara asal mereka.

    Melainkan kerajaan Malaysia meminda hukuman ke atas Sirul Azhar selain dari hukuman mati barulah permohonan ekstradisi beliau boleh dibuat. Dalam soal ini meminda hukuman memerlukan berbagai langkah dan peraturan yang mesti dipatuhi dan Peguam Negara perlu memberi justifikasi. Ianya tidak semudah mengubah fakwa seperti yang sering dilakukan oleh Chief lebai engkau. Itu hari boleh peluk Kit Siang dan wajib sokong DAP. Bila Kit Siang tak mo endorse dia sebagai calun PM PRU13, chief ubah Fakwa kata DAP Kafir harbi yang tak sokong Islam, mesti ditentang dan dibolehkan berjuang bersama kumpulan penyamun Islam.

    ReplyDelete
  5. Cerita lah sikit pasai prk Cameron highland. Ekeke.

    ReplyDelete
  6. Keputusan prk cameron highland telah beri isyarat jelas rakyat tak suka dgn putarbelit tun madey...

    PH perlu desak madey berundur segera untuk selamatkan PH...

    ReplyDelete
  7. Berbalik posting kau yg lepas kd. Akhirnya ramalan kau sudah terbalik. Spt yg aku katakan, kehadiran najib adalah faktor WOW kpd kemenangan bn. Juga terima kasih tak terhingga kpd pimpinan pas yg begitu ikhlas mengajak ahli² pas turun mengundi calon bn. Ada budi ada balas. Kd, kau fikir pengundi c.highlands terlalu bodoh utk mengerti bahawa puluhan pertuduhan kpd najib hanya bermotif politik? Belum ada satupun yg berjaya dibuktikan. So, telan kahak sendirilah kd. Gambaran buruk yg kau beri kpd najib tak mempengaruhi pengundipun... Kalau adapun, kpd kekalahan lebih teruk calon ph..hahaha. aku cadangkan manogaran buat satu lg petisyen pilihanraya kerana calon dan penyokong ph banyak melanggar peraturan pilihanraya. Dan dicadangkan dia sendiri membantah kehadirannya ke pusat mengundi dgn memakai pakaian berlambang parti. Allah bayar cash kpd org sombong. Dia ingat dia calon kerajaan pusat, dia boleh buat apa shj yg dia nak. Bodoh sgtkah dia? Bukankah dia pernah jd mp teluk intan dulu? Si bodoh sombong telah dpt pelajarannya hari ini. Orang asli dh pandai mengajar manogaran dan ph bagaimana untuk menggandakan nombor...

    ReplyDelete
  8. Najib dah malukan madey di cameron...bossku...

    ReplyDelete
  9. PRK C.H. Tahniah kpd BN & PAS. PH memang layak kalah.

    ReplyDelete
  10. Kerajaan Negeri BN.
    Tanah pertanian CH tu TOL.
    TOL tu, kerajaan Negeri pwgang.

    UMNO Pahang ckp
    "U help me, I help U"...
    Ugutan mcm tu pun tak kam tak faham lg?

    PAS pula ckp,
    "kamu mau kunci atau tidak?"
    Ugutan mcm tu pun tak kan tak faham lg?


    Walhal, Tetapi,...
    MANA ADA UMNO MIC MCA PPP dan PAS bertanding di CH tu pun?
    Tak kan itu pun tak perasan???

    Politaek tak matang,UmPas BN ni masok tong berisi dan hutang dan taek,lepas tu kandar heboh sendiri.

    Boleh bayang tak?

    ReplyDelete

CARA LAYERING

www.quantumnrich.com  Kami  Quantumnrich Resources 👉Klasifikasi Konsultan Emas Quantummetal  👉Mempunyai lebih 1000 rangkaian di seluruh ne...