Wednesday, January 2, 2019

TUN TIBAI SIN CHEW DAILY COW COW..


http://celahgelegar.blogspot.com/2019/01/pengiktirafan-uec-perlu-pertimbangkan.html?m=1



DAP tiada pilihan, jadikan sin chew daily sebagai tissue paper senasib utusan.

104 comments:

  1. A statesman....nothing to hide

    Bukan a convicted sodomite who refused cross examination....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyebar dan pembuat fitnah ade tempatnye diakhirat...tak perlu risau...

      Delete
    2. Dude 1000...dont worry im pretty sure theres a place for you too. Dont be arrogant, take care of your ownself. Look yourself in the mirror and ask yourself you going to heaven or hell? Asshole

      Delete
    3. Dlm islam keadilan mesti diberikan kpd tertuduh tanpa sekatan...yg khianat kpd amanah ade tempatnye juga spesial...

      Yg bersubahat turut ade tempatnye..

      Delete
    4. penuduh masih hidup bersama dengan sumpah laknat..dan dengan tegas mengatakan bahawa kejadia liwat adalah benar.

      selagi tiada dakwaan fitnah dekat saiful.. makanya tuduhan kekal.. nuar seorang bekas banduan peliwat yang telah diampunkan.

      ko boleh menyalak.. tapi ini fakta.

      kah kah kah.

      Delete
    5. Penuduh buat tuduhan dgn bukti ato saksi..pembela membela diri dgn bukti ato saksi...saksi pembela dr osman dari hospital pusrawi yg mula2 periksa jubo sefool di ugut jangan beri keterangan....keadilan ape ni bila saksi disekat?...pemilik kondo juga disekat...ikut ajaran agama mana?...dapatlah tempat istimewa di akhirat...in syaa Allah..

      Delete
  2. Itulah sebabnya mengapa PPBM telah ditubuhkan... Iaitu untuk menjaga kepentingan kaum Melayu.. Selepas UmNo berpaling dari jalan yang lurus...

    Sekiranya PPBM tidak wujud, orang-orang Melayu tidak akan lagi mempunyai wadah yang mulus untuk menyampaikan kehendak mereka sebagai satu blok.

    PKR sebagai satu parti pelbagai kaum tidak boleh dijadikan sandaran sebagaimana PPBM.

    Terima kasih Tun, TSMY, DSMM dll kerana menubuhkan PPBM. Sekiranya PPBM tidak ditubuhkan sudah tentu saya telah memilih untuk mengasingkan diri dan memakan akar-akar kayu di hutan sementara maut masih belum menjemput.

    Hidup PH!!!
    Hidup PPBM!!!
    Hidup Tun!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲 aminnnnnn..

      Delete
  3. Hidup Tun !
    Itu menjamin HIDUP PPBM !
    Dan kekal relevannya PH.

    ReplyDelete
  4. Tun kekal melakukan perkara yang betul..beliau akan kekal mendapat sokongan rakyat majoriti. InsyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 13 kerusi jeer?..hihihi..

      Delete
    2. 13 kerusi yg PKR mustahil boleh menang...

      Delete
    3. Kalo pakatan pembangkang tak boleh menang tun tak join pkr amanah dan dap...tun tanding sendiri mcm pas yg menang lebih banyak kerusi..

      Delete
    4. Keh keh keh..
      Taksub anwar nk jual temberang dia.

      Kah kah kah..
      Caya dia bang non bkn peliwat.

      Kah kah kah..
      Mmg ade jenis manusia yg boleh ditipu sepanjang hayat.

      Delete
  5. Ada sepuak licik menjurus utk modify Melayu utk jadi Melajews.
    modify Islam jd Islang.
    Gerakan sulit ini sudah lama bertapak. Dgn NGO dan sistem ekonomi Tin Milo berasas kismis,doa valet,umrah vvvip,ayam gelombang, kit histeria dsbnya.
    Sistem pentadbiran dan pendidikan pun sudah diresapi.
    Gerakan Melajews Islang Harbizion ini pada dasar berpaksi sistem kasta ala Sami, Pope, Rabai.
    Penganut2 bawahan mesti secukup totok assobiyah, holier than thou, fascist,takfiri, walaun, kawarij. Dan yg penting skali, jgn guna akal , jgn langgar Brahmin2 Rabai Lobai Elit.
    Sudah semesti Melayu Islam kembalikan tamadun berbudi nya. Budaya parasit2 Melajews Harbizion berperisa Arab jahiliyah, bengis, kuat sex, bertopeng warak, bersembor kumat kamit ayat ikut sedap hanya membawa bala.
    Amalan boikot kebudakan yg hidup mahupun yg dh mayat adalah kegilaan nafsu syaitan....dan penghinaan ketas Islam. Mereka cuba tinjol konon berdakwah, tapi sebenarnya mereka menegah manusia dari agama Allah.

    Ok, maki lah. Maki dgn Doa laknat akn u turn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko maki kutuk orglain boleh? Tak uturn ke bingai?
      Asal kata macai mahapundek je mesti perangai mcm harami..lagak suci tapi diri penuh najis dosa mcm jg ton mahapundek

      Semoga Allah laknat kau dan ton mahadey mahapenipu.

      Kejahatan si tua kutuk yang penuh muslihat untuk kekal kuasa. Sepatutnya dia dah serah kuasa pd mana2 pengganti bukam boboi. Ini terlajak stim atas jawatan yg diperolehi dengan fitnah dan kekejian

      Nanti jgn lupa beli biola gesek atas kubo matdey dgn si semah botak

      Delete
    2. Anon 9:45.

      Muutuu bighaizhikum.

      Menanahlah hati kamu dengan segala cercaan, maki hamun dan sumpah seranah, kamu tetap kekal di kalangan golongan yang tewas.

      Menanahlah... Hahahaha...

      Delete
  6. Gilababi punya pencacai matdeyy
    Dia yg bikin isu dia buat2 settel.
    Skrip bodoh yg sama masa jadi pm4 dulu.

    Moorty bila nak pecat? Armada dah bising
    Kugan penjenayah kongsi gelap ph bela sakan.

    Mana dia pwmbunuh Adib? Azwandin tak bunuh sapa2 dah ditangkap

    Celaka matdey Laknatullah..kau belum puas jadi pm yg jht!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isu bukan di kendali secara kebodohan.. itulah azwandin, cuba tarik perhatian dan cuba nak jadi hero salah lorong.

      Delete
    2. Anon 9:41.

      Muutuu bighaizhikum.

      Menanahlah hati kamu dengan segala cercaan, maki hamun dan sumpah seranah, kamu tetap kekal di kalangan golongan yang tewas.

      Menanahlah... Hahahaha...

      Delete
    3. Kahkahkah BAPOK MERAH dah muncul dari lubang najis..ello puan KD..idop lagi engko yeop...

      alaa komen cam pondan..kerasss la sikit... kahkahhkahhkahh

      Delete
    4. Saddiq tunjuk garang sekejap cari populariti....sekarang nak berperang dgn ketua bahagian nak buncitkan perut..

      Delete
  7. Hidup tun....boleh kencing lagi tuun..

    ReplyDelete
  8. REJIM PENCACAI MAHAPUNDEK TAK SENANG DUDUK DAHHH..KUDIN PONDAN AKAN MENYALAK TAK LAMA LAGI UNTUK 'JATUHKAN' ISTANA JOHOR


    Sumber mengatakan, DYMM Sultan Johor akan di lantik sebagai sebagai SPB YDP Agong ke 16...

    SPB YDP Agong sekarang akan meletakkan jawatan baginda...

    Majlis Raja Raja di khabarkan akan bersidang dan akan mengumumkannya dalam masa yang terdekat...

    Semua kerabat Sultan Johor kini di katakan telah berangkat ke Kuala Lumpur...

    Sesuatu sedang berlaku...

    Ada sesiapa yang dapat menjangkakan apa yang sedang berlaku?

    ReplyDelete
  9. Lebih baik sultan johor jadi Agong...bau hancing akan hilang...madey boleh kencing dirumah dia ...

    ReplyDelete
  10. Zaman Almarhum Tun Razak dan Dato Seri Najib Allah takdirkan kita dengan KDYMM Agong yang terbaik iaitu Almarhum Tuanku Sultan Abdul Halim yang terkenal dengan keluhuran budi dan ketegasan dalam lembut kerana dua insan bekas PM mulia ini org yang baik..sesuai karektor mereka berbudi luhur..

    Webab itu DSN menitiskan air matsnya ketika lambaian akhir perpisahan DiRaja Almarhum keyika tamat jadi YDP Agong ( AL FATIHA buat ruh Almarhum Tuanku Sultan Abdul Halim Muadzam Shah)

    Tapi zaman PM mahazalim sesuai sgt dengan karektor jahat, maka elok dan tepat YDP Agong dari Istana Johor yang terkenal berani dan digeruni Toh Mahapundek.

    Semoga Allah SWT mudahkan dan cepatkan oeryabalan Tuanku Sultan Johor untuk jadi YDP Agong ke16 segera Inshaa Allah...

    Sultan Kelantan boleh balik klate pekena budu.. Jd Agong boneka yang tak berfungsi kpd rakyat, elok sgt undur dori dati disabitkan di akhirat nanti membiarkan kefasikan dan mungkar pemerintah zalim lagi jahat mahadet laknatullah!


    DAULAT TUANKU!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup tun...aku tetap berada di belakang mu...nak tengok ko cabur lari...

      Khairudin pembodek tun pon boleh cabut..

      Delete
    2. Tun sentiasa membuat perkara yang betul dan sebab itulah dia kekal menang.

      Di antara cabaran yang telah dihadapi Tun ialah daripada golongan istana.

      Perlembagaan Persekutuan berkaitan kuasa dan kekebalan Raja-raja telah dua kali berjaya dipinda oleh Tun dan pasukannya.

      Di dalam kedua-dua kejadian pendorongnya berkaitan dengan Sultan Johor. Semua itu berlaku dengan izin Allah juga. Sekiranya Allah tidak izinkan Tun pasti telah tewas di dalam kedua-dua kejadian atau salah satu di antaranya.

      In shaa Allah Tun akan kekal menang yang ketiga.

      John Doe adalah seorang monarkis sejati dan John Doe menyokong Tun M sehingga ke KLIMAKS in shaa Allah.

      Delete
    3. Buat fitnah..bailout anak dgn wang kerjaan pon betul jugak..

      Delete
    4. Semuanya telah dijawab. Kalau tak puas hati repot SPRM lah.

      Kita tunggu kelak pada zaman baru apabila Tun benar-benar disahkan sebagai Pembawa Panji Hitam, bagaimana agaknya para anon yang muncul dengan menghina, mencerca dan memfitnah Tun.

      Adakah mereka berani menjenguk kepala atau diam menikus seperti tikus mandul?

      Delete
    5. Hagaga...sprm mana yg berani siasat..nak mampoos?..

      Delete
    6. Aku nak tanye jon doo.. Betul ato tidak syarikat kapal mirzan di bail out oleh petronas?...jawab lah jon doo kalo ko dipihak yg benar...

      Delete
  11. Perang klimaks akan berlaku di putraya...YDPA akan istihar madey pemenang mutlak.

    Kata ulamak palsu John Doe....



    ReplyDelete
    Replies
    1. Pertama sekali saya bukanlah Ulamak. Di hujung zaman fitnah ini Ulamak sudah tidak berbaki, dan manusia mengangkat orang-orang bodoh menjadi pemimpin mereka, si pemimpin memberi fatwa tanpa ilmu dan menyesatkan orang ramai, maka sesatlah mereka semua (maksud hadith riwayat Amru bin Al-Asr).

      Saya hanya seorang pengkaji dan pentakwil kod-kod di dalam khabar-khabar nubuwwah akhir zaman. Kedudukan saya tidak berbeza dengan Sheikh Imran Hussein walaupun telahan kami berbeza.

      Bukankah saya telah mengatakan salah satu tanda zaman fitnah sedang menuju ke KLIMAKS ialah bahawa kedua-dua sistem monarki dan sistem demokrasi sedang menuju ke KLIMAKSnya.

      Bukankah saya telah mengatakan Raja-raja Melayu buat kali pertama akan berselisih faham secara terbuka. Tidakkah bunga-bunganya telah kelihatan?

      Walaubagaimanapun KLIMAKS sistem monarki tidak akan berlaku di Malaysia sebaliknya berlaku di Tanah Arab. Ia akan berlaku apabila mangkatnya Raja Penjaga Baitullah dan diikuti dengan perebutan kuasa 3 orang putera Bani Saud di mana ketiga-tiga mereka gagal mendapatkan takhta.

      Di Malaysia pula, ialah KLIMAKS kepada demokrasi.. Saya telah pun berkongsi isi telahannya.

      Kedua-duanya bakal berlaku serentak.

      Sama-sama kita nantikan.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. BErlagak mcm ulamak....kununnye tun madey pemoda tamim...bla...bla...

      Ulamak besar tak berani cakap mcm jon do cakap..

      Delete
    3. Ada saya desak sesiapa suruh percaya?

      Yang ragu-ragu John Doe telah berpesan supaya bersaksi John Doe telah menyatakannya.

      Yang menentang John Doe telah berpesan supaya kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Jadi, mengapa lemas di atas daratan?

      Delete
    4. Bukan soal desak tak desak..kalo bukan ahlinye tak payah buat cerita laah...ape tujuan cerita yg awak sendiri pon tak pasti..suka2?... Gila?..

      Delete
    5. Kan sudah aku katakan. Kalau mahu menentang silalah, asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Mengapa masih lemas di atas daratan?

      Delete
  12. Kalo sultan johor angkat sumpah jadi agong john foe akan kibar panji hitam dengan geng 313 di putrajaya...

    Harap2 akan disusuli pm baru yg akan bakar panji hitam temberang...hihihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sultan Johor menjadi sultan dengan izin Allah.

      Tun M menjadi PM pun dengan izin Allah.

      Jadi apa yang nak dikhuatirkan apabila setiap yang berlaku itu adalah dengan izin Allah?

      Delete
    2. Mau ker sultan johor ustihar madey pemenang mutlak?...mhihi..

      Delete
    3. Kita tunggu dan lihat.

      Kerana seperti telahan John Doe pasukan Panji Hitam akan menang PERTEMPURAN KLIMAKS melalui ilmu, hikmah dan KARAMAH.

      Sultan mana sekalipun apabila diperlihatkan KARAMAH pasti akan akur, in shaa Allah.

      Tak perlu percaya, memadai untuk bersaksi bahawa John Doe telah menyatakannya.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    4. Kan sudah aku katakan. Kalau mahu menentang silalah, asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Mengapa masih lemas di atas daratan?

      Delete
    5. Anon...

      Kalau kamu berani sangat, dan yakin saya hanya temberang... saya tanya kamu satu soalan sahaja..

      Sekiranya Tun benar-benar disahkan sebagai Pembawa Panji Hitam.. Adakah kamu bersedia untuk dipanggil menghadap Khalifah Akhir Zaman untuk account segala tuduhan kamu ke atasnya pada hari ini di blog ini?

      Pembawa Panji Hitam adalah pemasyhur Khalifah Akhir Zaman, maka bayangkanlah keakraban kedudukannya di sisi khalifah.

      Kalau kamu benar-benar yakin saya temberang dan kamu benar-benar yakin segala tuduhanmu ke atas Tun adalah fitnah, adakah kamu berani berhadapan dengan khalifah kelak?

      Saya mahu dengar pengakuan kamu sahaja, dan menjadi saksi di hadapan Tun dan khalifah apabila khalifah benar-benar muncul.

      Ingat!!! Jawapan kamu akan saya ambil sebagai pengakuan di hadapan khalifah.

      Delete
  13. Replies
    1. Betul tu jgn lari kalau nak lari lari lah jauh2 seperti ke hujung dunia(rusia)ke...kat situ ada bidadari dunia sedang menanti..

      Delete
    2. Ayuh semua!! Masa untuk panji hitam berkibar akan bermula! Kalau yg tak ada panji hitam, spender hitam atau coli hitam pun boleh...asalkan kibar sesuatu!! Ayuh melayu!!!!

      Delete
  14. Southern Tiger bukan calang2 rimau..

    Dulu madey pinda perlembaagaan untuk jinakkan ayah sultan johor....masa tu cukup korum...masa ni dah berlainan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha betul tu bro
      Skg pengaruh Sultan Johor terhadap rakyat cukup kuat. Matdey silap.langkah terjun lubang kubo laaa..

      Semah kelam kabut gesek biolaaa taksempat pakai wigg ( rambut palsu kindungi kebotakan)

      Delete
    2. Silap2 ada agong yg masik jel.....

      U can never know the game....

      Tak caya tanya SB

      Delete
  15. minat sangat dengan berita palsu? berita kebudak budakan?

    Orang politik, awak nak cakap politik, berita longkang dimuat turun jadi azimat..

    Tupasal tak ada langsung akademik, aku cadangkan kd tutup je blog komen.

    ReplyDelete
  16. Geng panji2 setan mahapundek da tak senan duduk bro..
    Benda ni luar perancagan atok perompak.kerja Allah Taala nak benamkan bani kutty mahaperompak
    Pencacai panji2 setan mampu ke tegag bendera tanpa dedak mcm.kudin bapok tu??

    heheheh game makin.menarik..IJN ready ye

    ReplyDelete
  17. Blog kd dah jd blog budin sebelum pru..penuh dihinggapi lalat2 yg membawa busuk dan cuba membusukkan. Itu tandanya blog KD sangat digeruni dan berbahaya kpd mereka. Kalau tidak masakan mereka sanggup menangung hati yg bernanah bak kata john doe untuk kerap muncul memberi komen dengan memabangsatkan diri sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu memang aku sokong madey...sejak madey kencing pekat aku berhenti sokong madey...aku bukan pentaksub yg suka hirup kencing pemimpin...

      Madey dah lemah...ekonomi negara merosot... Itu fakta dari laporan ekonomi...ringgit jatuh..madey dan azmin tak mampu,buat ape2 pon ..hanyevkincin pekat ledok.

      Delete
    2. tak ... ko mmg anjing aljub dari dulu.. tak yah nak menipu sukong tum m buat malu je.. penyokong tun m kenal siap aljub.

      kah kah kah.

      Delete
    3. Ko jenis ape bila guna anjing?..dah kalah hujjah..

      Delete
  18. Kelantan Johor Pahang Selangor - 4

    Perak N sembilan Trengganu Perlis Kedah - 5

    Johor tak kan berani jadi agong selagi mahathir jadi pn..

    Let us see

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha..mengharapkan buah nangka gugur...

      Lantik madey jadi agong laaa..

      Delete
    2. We will see. ALLAH tentukan.

      Delete
    3. Yeap we can see...setiap qadar dan qadha ade hikmah..

      Delete
  19. Muutuu bighaizhikum.

    Menanahlah hati Jon doo dengan segala loyar burok dan temberang panji hitam serta perang klimaks ... kamu tetap kekal di kalangan golongan pembuat dan penyebar temberang

    Menanahlah... Hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1053,
      Walo ko kutuk John Doe...nmpk jelas tu bedegup gigil...sbb,selapis se episod2 ... semakin jelas . Stakat ini kisah menuju ikut skrip.
      Kutuklah semahu mu...Allah SWT akn tentukanNYA.
      ko pun tahu Allah tentukan semua.
      PH menamg PRU 14 dan bersiri PRK pun sama. Cuma yg engkar ttp engkae kpd KuasaNYA.
      Itu jelas...kita semua yamn, tahu tu.
      Menanah pun tp tahu.

      Delete
    2. Hahahaha.. Kamu yang bernanah..
      Sebab Tun masih PM.. Hahaha...

      Delete
    3. Ye ye...madey masih pm...dibuatnye agong baru dari johor sape nak istihar darurat dan madey pemenang klimaks?...

      Madey tak cabut ker?...

      Delete
    4. Tunggu saja...

      Tun telah pun PM sedang Sultan Johor masih pun belum menjadi Agong.

      Sultan Johor hanya akan menjadi Agung sekiranya Allah izinkan. Sekiranya Allah tak izinkan baginda tetap tak akan jadi Agung.

      Hakikatnya Tun masih PM.

      Hahahahaha.... Menanahlah kamu dengan kebenaran ini.. Tun masih PM....

      Delete
  20. Supermarket mana dpt free seteroli mlm ni. Ramai rakyay singapura nk turon ni. Kasik kita orang tip ciket Cyayang Ti Emm Jay muah muah gitu...

    ReplyDelete
  21. Kelantan tak terima maklumat Agong mahu letak jawatan

    N Faizal Ghazali
    3 Jan 2019, 12:55 pm (Dikemaskini 3 Jan 2019, 12:55 pm)

    A A
    Kerajaan negeri Kelantan menafikan khabar angin yang menyatakan Yang di-Pertuan Agong, Sultan Muhammad V akan meletakkan jawatan dalam masa terdekat.

    Timbalan Menteri Besar Kelantan, Mohd Amar Nik Abdullah berkata, pihaknya tidak menerima sebarang maklumat mengenai perkara itu.

    "Kerajaan negeri tak ada maklumat. Kalau itu khabar angin, kita janganlah percaya.

    "Kita nak terkejut apa sebab khabar angin macam-macam orang cakap. Bukan tentang Yang di-Pertuan Agong saja, tentang kerajaan, kita janganlah termakan dengan romours," katanya ketika ditemui di Kota Bharu, hari ini

    ReplyDelete
  22. Tak tetima. Tapi menafi.
    Tak sync, mcm wire putus.
    Tapi apa kaitan timbalan mb serambi dgn ronour ini?
    Istana Negara kan ada pejabatnya.
    Nak Cari kilometer politik spt lazim lah ni.
    Hampes

    ReplyDelete
  23. Kisah agong kawin pon senyap...tak tahu betul ke kawin ato khabar angin saje...yg ade berita agong pergi berubat..dan berbulan..

    ReplyDelete
  24. Kalo ade mesyuarat majlis raja2 pm mesti tahu...tak tahulah kalo nak sorokkan dari pm...ato sedang cari satu alasan yg sesuai seblm umum...mungkin alasan sakit..

    ReplyDelete
  25. Dlm keadaan sekarang berita ini amat meresahkan dan menakutkan mahacai...

    Berita keberanian madey tibai cina tak dapat perhatian.....hihihi..

    Aku lagi suka acah mahacai yg sedang keresahan...mcm bapak sendiri sedang nazak....hahahaha..

    ReplyDelete
  26. "Kenapa aku nak jadi PM"
    Tiada apa-apa jawapan secara ilmiah berkenaan halaju negara.
    Hanya nak hapuskan korupsi dan kronisma.
    Sekarang ini apa yang dihidangkan lebih sudu dari kuah.
    Pelbagai pihak mempertikaikan tempoh tun jawat pm sehingga merebak ke blogger yang turut mendesak.
    Memang tun patut undur sebab sudah tua tetapi kenapa harus desak dan ganti dengan "aku".
    Bila ditilik sejarah silam, sebaik menang d permatang pauh, ketua perhubungan negeri terus dicantas dan selepas itu semua orang aku "naik".
    Bila ada jawatan dipusat, indon yang tak tahu cakap orang putih pun boleh jadi kaya dengan pegang lebih 200 jawatan dalam satu masa. Sebab "dia orang aku" dan bukan kroni.
    Terakhir yang kalah dilantik kerana dia orang aku. Itu juga bukan kroni.
    Saya tidak menolak jika diukur dari segi kelayakan. Tapi yang menjadi tanda tanya "kenapa kebuloq sangat sampai tak dan sabaq" kata orang kedah.
    Kepimpinan ini sebaik nya lah anugerah dari masyarakat. Terima dengan rendah hati. Bukan sesuatu yang dicari dan diusahakan dan kemudian sendiri tabal "mulai sekarang akulah PM kamu". Jelik lah macam tu...
    Orang disekeliling pula macam buaya lapaq tunggu bangkai. Nak kaut harta rampasan perang. Bukan apa takut "aku" tak jadi PM maka melepaslah peluang nak jadi "raya kaya"( saya terbalikkan sebab terlebih kaya dengan cara yang salah). Jawatan dan kontrak akan ditabur sebagai dedak.
    Saya percaya, ramai pembaca yang akan fuuuu... saya kerana tulisan ini. Tak mengapa....
    Sekiranya benar tun bagi jawatan PM pada "aku", masa akan menentukan samada apa yang saya tulis ini adalah fitnah jahat atau sebaliknya.
    Saya bukan nujum yang meramal, tapi saya lihat sejarah lampau ketika dalam umno, dan ketika ini sebagai kutua parti.
    JIKA NIAT IKLAS DIA TAK AKAN MENCARI JAWATAN SECARA PAKSA MEMAKSA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa aku timbalan pm dan menteri kewangan aku di perintahkan oleh maharaja bail out anak dia ...billion...kroni2 blm habis hutang mintak pinjam lagi dari bank...masa tu ekonomi gawat...
      Tabong haji diarahkan lulus beli bangunan kroni yg tersepit dgn 200 juta...

      Kroni 2 diberi mcm2 projek mega atas nama penswastaan....anak2 semua berjuta2 wang.. Sekarang sudah billionaire...buat tol dgn perjanjian berat sebelah....
      Perwaja maminco forex mas hilang puluh billion...

      Akibatnye biasiswa di kurangkan...kena hutang dgn ptptn...buat ipp untuk kroni...gas kena tanggong...tnb tak untung...
      Ini lah Sebabnye maharaja kena ditutunkan...
      ila dah turun masih nak kontrol pm baru untuk kroni..

      Delete
    2. Ketua bagian bersatu telah tunjukkan belangnye dlm PAT bersatu...nak buncitkan peruut...naru menang 8 bulan..itupon 13 kerusi jeer..

      Delete
  27. FUYOO PEDIH NGILU PEDIH MASIH TERASA
    MASAKAN TIDAK 7 BOLAN DIKLAMP TELONYA
    ARI NI BARU LAH NAK BERSUARA MELOYA
    MAKLOM LA TAKOT SSGT UNDI X PERCAYA
    RULES OF JUNGLE MP UMNO DISONGLAPNYA



    KIKIKIKI..

    SAPA MENANG JADI ARANG KALAH JDI ABU
    ALJUBORI ATAU KUTTY KEDUA PERGI MATI
    JOM BLI POP KORN WAYANG DAH START NIH
    SAPA MAMPOS DULU ADA KAMI PEDULI..??

    KIKIKIKI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib ato zahif ato rosmah yg akan mati dulu dlm sungai buluh perindu inn?...coba terka pak..

      Delete
  28. KD

    Blogger CG dah ubah topic dari Kencing (sah gagal) ke mahathir kecut takut sultan johor jadi agong ....piirah

    Blogger Shah pula persoalkan mengapa Tun mahu lebih dari 2 tahun jadi PM. Before this....anwar anwar anwar (gagal)....dahlah Shah....u cannot win burning thus sentiment)

    Kepada CG....mahathir is a practitioner of PDCA...PLAN DO CHECK ACT. Sebab itu adakalanya kena u turn. Thesde are practices by successful ceos when managing commercial entities. Running a government is no exception.

    To Shah...the real issue is not handing over premiership....it is about getting the country into strong footing. Tun sensed that Anwar has limited capacity and capability...do not forget 1997 financial crisis....

    Whatever it is rakyat has to remain calm and leaders waiting for their turn. Rome was not built within a day...wallahuaklam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengurus syarikat bukan janji ape2.. Untuk untung perniagaan...boleh konar baring kalo matlamat untung tak capai..

      Ini politik...vast differnce..

      Delete
    2. Bongok kes raja bukan kes kincin..kes rega minyak kes kincin..

      Delete
    3. To Shah...the real issue is not handing over premiership....it is about getting the country into strong footing


      Ape yg strongnye?...gdp merosot indexs pembuatan merosot..indeks bskl merosot..ringgit merosot..komoditi merosot...keyakinan pelabor asing merosot...dah 8 bulan...no competency..

      Madey dan azmin sudah merosot..

      Delete
    4. Konar baring kalo ade gaung...orang politik kencing...dan cari alasan bila nak konar baring walo tak ade gaung..

      Delete
    5. Running organisations be it commercial entities or government must hv PDCA.

      ONLY UNEDUCATED WILL DENY THIS LIKE ANONYMOUS ABOVE....period

      Delete
    6. Aku pon pernah bekerja dlm syarikat koperat kerajaan...

      Delete
    7. PDCA bukan untuk kincin...untuk improvement...orang politik untuk kincin..

      Delete
  29. Seblm pru janji dgn cina setuju sijil uec...skarang nak tipu cina...hihihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nelayu boleh dikincin...kurang akal...kincin cina boleh paedah laah..

      Delete
  30. Khusus untuk anon bergambar..

    Kalau kamu berani sangat, dan yakin saya hanya temberang... saya tanya kamu satu soalan sahaja..

    Sekiranya Tun benar-benar disahkan sebagai Pembawa Panji Hitam.. Adakah kamu bersedia untuk dipanggil menghadap Khalifah Akhir Zaman untuk account segala tuduhan kamu ke atasnya pada hari ini di blog ini?

    Pembawa Panji Hitam adalah pemasyhur Khalifah Akhir Zaman, maka bayangkanlah keakraban kedudukannya di sisi khalifah.

    Kalau kamu benar-benar yakin saya temberang dan kamu benar-benar yakin segala tuduhanmu ke atas Tun adalah fitnah, adakah kamu berani berhadapan dengan khalifah kelak?

    Saya mahu dengar pengakuan kamu sahaja, dan saya bersetuju menjadi saksi di hadapan Tun dan khalifah apabila khalifah benar-benar muncul.

    Ingat!!! Jawapan kamu akan saya ambil sebagai pengakuan di hadapan khalifah.

    Adakah kamu berani mengatakan ya kamu setuju dan sanggup sekiranya telahan saya adalah benar?

    Harap dapat jawapan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo panggil aku pergi....tapi ulamak mana yg boleh sahkan teori ko mengenai maday selari dgn hadis nabi?..

      Kalo ade ulamak besat boleh sahkan dgn ape yg ko cakap yg berkaitan madey aku akur dan tabiik spring.... Wa angkat topi dan caya sama luu....hihihi..

      Delete
    2. Okey cukuplah dengan pengakuan tersebut.

      Apabila dipanggil Khalifah Akhir Zaman untuk kamu account segala tuduhan kamu ke atas Tun kamu akan pergi menghadap.

      Saya akan nickname kamu sbg anon bergambar Parti Ajaran Sesat. Kamu telah pun memberikan pengakuan di atas.

      Pengakuan kamu adalah mutlak dan tidak tertakluk kepada apa-apa syarat.

      Panggillah ribuan ahli agama sekalipun, mereka akan kekal di dalam keraguan sehinggalah peristiwa yang dikhabarkan itu benar-benar terjadi.

      Maka tunggulah sahaja hari segala peristiwa yang dikhabarkan itu benar-benar terjadi. Pada hari itu tiada lagi keraguan di antara manusia siapa benar dan siapa bathil dan tiada keraguan lagi siapa Pembawa Panji Hitam.

      Saya telah pun berpesan. Asal kelak jangan sesekali kamu katakan John Doe tak payung.


      Wallahu a'lam.

      Delete
    3. Boleh jon doo ...no problem....aku akan tanye khalifah kenape jon doo buat kenyataan tanpa ade pengesahan ulamak besar ...hihihihi...

      Seblm ni ko buat temberang anwar tak boleh dapat undi majoriti yg besar..

      Aku pernah bertanye kpd ko beberape hari lepas orang mungkir janji bukan munapik...ko tak jawab...madey tak mungkir janji?..

      Delete
    4. Cerita orang yg pernah temberang tak boleh pakai..

      Tak boleh jadi saksi...kerana fasik..paham jon doo..

      Delete
    5. Aku rasa jon doo kumpulan panji hitam takkan berani jawab soklan mudah aku..

      Delete
    6. Bro, soalan tu aku dah pernah jawab dulu.

      Kejora malah pernah jadikan jawapan aku tu sebagai olok-olokan.

      Aku tak berminat nak asyik ulang jawab benda sama yang asyik diulang-ulang oleh para pendusta. Kalau aku jawab pun kamu akan memutarbelit dan berdusta lagi.

      Contohnya ialah pasal aku cakap Anwar akan masuk Parlimen melalui PRK PD dalam keadaan legitimasi dipersoalkan sebagai pokoknya dan undi bawah 50% sebagai rantingnya dan kini kamu berulang-ulang persoalkan rantingnya ketika pokoknya benar-benar terjadi, dan kamu diamkannya dan malah cuba menutupnya.

      Itu tandanya kamu bukan pencari kebenaran tetapi adalah pembenci kebenaran yang akan sentiasa memutarkan isu yang sama walaupun ia telah dijawab.

      No hal bro sebab ayam masih berlaga. Tunggu apabila ayam berhenti berlaga kita lihat ayam mana yang menang.

      Pembenci kebenaran tetap akan tewas.

      Aku ON ja.

      Delete
  31. 12.47 jondoee

    ALOO JON DOE GILO ISIM MCM PANTEK..!
    KLU TAK KIBA MASUK NERAKA KE PANTEK..!
    KLU KIBAR MASUK KE BRPA PULA PANTEK..!
    SOALAN KONTOT SUSAH SGT KR NAK JAWAB WAHAI JONDOE PANTEKK..!



    KIKIKIKI...

    ReplyDelete
  32. SEBELUM PRU14 PH Janji SEJUTA Peluang Kerja, SELEPAS Menang Minta Rakyat Cipta Peluang Kerja Sendiri
    JANJI SEBELUM PRU14
    Menjanjikan SEJUTA Peluang Pekerjaan

    SELEPAS MENANG PRU14, MEMERINTAH KERAJAAN PERSEKUTUAN
    Meminta rakyat mencipta peluang kerja sendiri, BUKAN cari kerja

    Azmin kencing graduan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami tak sangka hutang 1 triliun....

      Kalo kami tahu hutang 1 triliun dan kami boleh menang

      Kami akan janjikan tunggu lepas menang pru15 dulu....

      Delete
    2. Pru 15 PH blm tentu menang kalo tak buang madey dan azmin sekarang...kaki kencing pekat ledok..

      Delete
  33. BUANG SEMUA RENTA DAN KEPALA JUBO
    KEDUA NI SUMA RAJA KITOL MODEN MESIA
    BIAR DEPA BE2 BERGADUH SMPI MASUK KUBO
    PLURALIS SYIAH COMANGO HAPUSKAN SEMUA


    .. KEDUA DUA LAHANAT DAN BAKA BAKA LAHANAT INI PERLU DIMAMPOSKAN...

    ReplyDelete
  34. Masa jadi MB azmin tak pandai kencing merata...azmin di hormati...umno tak boleh rampas selangor..

    Tapi sejak rapat dgn madey dan berani nak lawan tokey dah pandai kencing...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SIAPA YANG PALING BERKUASA POLITIK DI MALAYSIA

Dari segi politik tentulah Zahid hamidi yang PALING BERKUASA, tetapi kekuatannya mastermind  bersandar kepada Najib. Ismail hanya berkuasa d...